ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.09.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.07.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Clienti de doua tipuri la Melia - atentie la detalii

TIPĂREȘTE

Am vrut sa imi scriu impresiile in prima seara dupa ce am ajuns la hotel, insa am decis sa ii mai dau o sansa. Astfel, intorsi de la Melia, avem un sentiment ciudat de tristete, ne lipseste cumva; in acelasi fel in care lipseste si atentia pentru DETALII a managementului/personalului hotelului.

Nu am stiut ca exista o separare a clientilor obisnuiti de cei LEVEL, insa am fost in sistem All Inclusive...

Hotelul este superb, imens, foarte curat, camerele sunt spatioase, piscinele (interioara & exterioara) sunt grozave, sezlongurile confortabile, mancare & bautura acceptabila (in pahare de plastic), personalul tanar si dinamic.

Nu am putut sa nu ne izbim de cateva defecte (pe care de lene, nu le-am mai pozat...), cum ar fi accesorii lipsa la baie (la suportul de hartie igienica), usa de la baie nu se putea incuia... In prima faza, cand am intrat in camera, am constatat cu stupoare ca era o usa DESCUIATA care dadea in camera vecinilor arabi... Asa este sistemul in tot hotelul. Am anuntat receptia si a venit imediat bell-boy care a rezolvat problema.

Cel mai tare m-a deranjat LIPSA halatelor de baie, de care se beneficia doar contra-cost sau daca erai client Level; inadmisibil pentru un hotel de 5 stele, la fel si segregarea aceasta a clientilor: Level-ul mananca intr-un restaurant, cei obisnuiti in alt restaurant. La fel si sezlongurile: unii pe lungimea piscinei, altii pe latime... Un sistem execrabil as putea spune, nu este posibil sa oferi servicii de 4,5 stele unora si de 5 stele altora. Ne cereau 52 euro/zi ca sa putem deveni clienti Level. Am inteles de la o cunostinta ca acestui hotel i se retrasese dreptul de a functiona sub numele de Kempinski, din cauza conditiilor...

Foarte dubios si deranjant este faptul ca nu exista servetele de hartie la masa...

Internetul wireless se poate folosi binisor doar pe mobil; daca veniti cu laptop-ul, o sa va cam uitati la el degeaba, pt ca nu se poate downloada nimic.

Parcarea costa 20 leva/zi, hotelul NU ACCEPTA euro, din nou, inadmisibil. Am venit sa platim cazarea cu euro si iubitul meu si-a pierdut vremea prin statiune ca sa faca tranzactia... de netolerat, mai ales ca, exista hoteluri in Bulgaria, de 3-4 stele care accepta euro.

Seara se organizeaza un program de animatie, mai mult pentru copii... insa este frumos, relaxant. Doar pana la ora 22:45 maxim, pentru a nu deranja clientii care doresc totusi sa doarma.

Ganditi-va sa faceti rezervarea cu o agentie, pentru a beneficia intru totul de serviciile acestui hotel - includeti pachetul Level.


[fb]
---
Trimis de Adela88 in 17.09.12 21:28:07
Validat / Publicat: 17.09.12 22:38:05
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Madara - 4 stele, Nisipurile de Aur
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4696 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Adela88); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    eklor
    [17.09.12 22:58:30]
    »

    Folositoare descrierea acestui hotel! Daca mai poti spune: -1. cat a costat noaptea de cazare/persoana?

    -2. apa din piscina interioara era calda?

    -3. daca v-a impresionat ceva la mancare, dulciuri...

    Multumesc anticipat pentru raspuns, o seara buna!

    Lavy
    [22.09.12 09:18:42]
    »

    @eklor: nu stiu daca e la fel dar pentru luna mai noi am platit 340 E pentru 6 nopti 2 adulti + 1 copil

    Apa din piscina interioara noua nu ni s-a parut calda, mai ales pt cel mic (am scris si in review-ul meu despre melia)

    La mancare erau foarte bine organizati, mancare foarte diversificata, in general ok.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adela88AUTOR REVIEW
    [04.10.12 21:45:43]
    »

    @eklor: Asa cum spunea Lavy, apa din piscina interioara nu avea o temperatura grozava, se putea mai bine.

    Dulciurile da, foarte bune.

    Excelent pretul de 340 euro, noi am platit in septembrie 960 euro...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    eklor, Lavy
    Alte impresii din această RUBRICĂMelia Grand Hermitage Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035891056060791 sec
    ecranul dvs: 1 x 1