ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 2 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Aroganta tipic romaneasca

TIPĂREȘTE

Incep prin a spune pe scurt... pe afara este vopsit gardul si inauntru leopardul... site-ul arata destul de bine insa nu are legatura cu realitatea... sincer nu stiu cine i-a dat categorie de 3 stele.

Am fost un grup de 50 persoane si am stat 2 nopti. Atentie nu toate camerele au AC... in proportie de 15% au, restul ganditi-va la camerele de la casutele din Costinesti acelea mici numai ca aici ai baie in camera si in care miroase a apa statuta. Usile nu se inchid bine si sufla vantul pe langa ele.

Personalul... mut... daca am intrebat ce avem la masa mi s-a raspuns cu intoarcerea spatelui si o aroganta maxima. La bar sa nu va ganditi ca o sa gasiti ceva... in prima seara s-a cerut bere... si aveau doar 3 cutii de URSUS. A venit patronul si vroia sa licitam asa in gluma insa nu se fac gesturi de genul asta.

A doua seara ni s-a servit cica "cartofi frantuzesti" descriu ce era mai exact... 3 bucati cartofi fierti si trasi in tigaie cu o usoara urma de branza, cica ar fi fost si niste costita pe acolo si ciuperci... si langa o lingura de varza tocata marunt. Din cate stiu eu cartofii frantuzesti nu arata asa... in fine. Normal ca a iesi un mic scandal in care patronul nici nu stia ce se serveste la masa (facea pe nestiutorul)... si bine inteles si-a aratat adevarata fata si aroganta.

Ce a urmat dupa... ?!?!... din cate am inteles ar fi dat niste mici si bere sa dreaga scandalul... bineinteles ca eu si cativa invitati nu am participat ca nu mai aveam incredere ce mancam.

Oameni buni toti acesti patroni care vand iluzii pe net si la telefon trebuie sa inteleaga ca nu isi bat joc pe bani nostri. Eu unul voi face demersurile necesare pentru niste controale de la GF, sanepid... etc. Acesti patroni nu merita sa faca afaceri.


[fb]
---
Trimis de termita in 30.07.12 11:32:55
Validat / Publicat: 30.07.12 12:34:44
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1802 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (termita); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1349 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

o doamna
[03.05.13 17:11:04]
»

Ceea ce nu a mentionat, intentionat, aceasta "termita" este pretul pe care o persoana l-a platit pentru acest sejur de 2 nopti cu 3 mese incluse pe zi la hanul Hellios Inn.

Din acest sejur, patronul nu a scos nici un fel de profit, ba din contra, pentru ca a fost vorba de un grup de pensionari, care, apropos, au plecat foarte multumiti, "patronul " a venit cu bani de acasa.

Mai rar asemenea oameni, practic, a facut pomana.

Costul sejurului a fost de 100 de lei si a inclus 2 nopti cazare si 3 mese pe zi.

As vrea sa vad daca persoana care a facut cu atata rautate acest comentariu ar fi capabila sa realizeze fapte atat de marete, precum cel pe care il defaimeaza...

Si daca conditiile au fost atat de rele, de ce s-au intors si al 2-lea an?!

Eu numesc aceste comentarii niste rautati [...], care si-au insotit bunicii la mare si au profitat de preturile facute pentru niste pensionari cu venituri foarte modeste?

De ce nu mergeti in Mamaia, dragi nepotei si de ce nu va cazati la 5 stele?

Acolo cu siguranta ati fi multumiti de conditii, mai putin de servicii! este adevarat ca pretul cazarii si a celor 3 mese pentru 2 zile, cat ati stat la Hellios, va fi de 2400 lei, dar acolo ati fi primit "2 linguri de varza si cartofi frantuzesti cu urme vizibile de branza"...

Poate ar trebui sa faceti o plimbare pana la piata si sa vedeti cat costa ingredientele pentru mancarea pe care ati consumat-o!!! cat despre camere, v-au fost oferite gratuit!!!

Dar asta-i romanul!!!

Il primesti in casa ta, il omenesti, dupa care inti arunca cu mocirla in ochi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[03.05.13 19:10:43]
»

Stimată "o doamnă", rog precizați calitatea în care scrieți.

Având domiciliul declarat în Constanța, cel mai probabil nu sunteți un turist, ci unul dintre proprietari (sau dintre angajați), administratorul, o reprezentantă a proprietarilor etc.

Răspunsul este important atât pentru interpretarea corectă de către cititori a informațiilor furnizate mai sus, cât și pentru a stabili regimul fotografiilor trimise spre publicare.

În caz că sunteți unul dintre proprietari, reprezentata lor, o persoană apropiată lor şamd: rog notaţi că Regulamentul permite încărcarea de către această categorie de utilizatori doar de pe conturi definite ca "operator" al acelei destinaţii şi doar în cadrul unui drept la replică oficial.

Dacă presupunerea de mai sus este corectă, contul dvs va fi setat ca "operator" al acestei pensiuni, intervențiile dvs vor fi marcate (semnalizate) ca atare și *puteți* adăuga atât fotografii ilustrative a unui eventual drept la replică, cât și fotografii oficiale, de prezentare (gratuit, pe AmFostAcolo) - acestea din urmă în secțiunea distinct rezervată acestui scop, însă, și NU în secțiunea rezervată fotografiilor de la turiști.

termitaAUTOR REVIEW
[07.05.13 11:58:09]
»

Stimata doamna...

Consider ca acel patron a semnat un contract cu care a fost de acord. Problema este aroganta cu care am fost tratat... la aceeasi bani platiti la dvs. poti sta si la bulgari... foarte aproape de dvs. Eu inteleg ca patronul este un avocat din Mangalia insa nu are legatura cu aronganta ca doar suntem oameni nu animale. Pe orice angajat il intreba-i ceva nu ti se raspundea nimic. Nu inteleg ce v-a deranjat atat de tare... cumva ca am spus realitatea de la fata locului? Dupa aproape un an v-ati gandit sa scrieti ceva... cumva nu mai vin turisti?

Succes in afaceri... dar nu de genul acesta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
o doamna
[08.05.13 10:32:08]
»

@termita: Nu sunt proprietar al acestei fundatii, insa cunosc aceasta locatie de 10 ani, desi am inteles ca functioneaza de 13 ani.

Nu doresc sa intru in polemica cu nimeni, insa d-voastra ati postat, din punctul meu de vedere, un mesaj rautacios si neadevarat.

In perioada in care ati vizitat hanul, mai erau si alte persoane cazate in acel loc, persoane, pe care le-am cunoscut in urma cu multi ani, la Hanul Hellios Inn si cu care am pastrat legatura. Acesti oameni revin anual intr-o pensiune, unde d-voastra scrieti ca "sufla vantul pe langa usi" si totul este un dezastru.

Am fost acolo de 1 mai si erau turisti, cat despre site-ul acesta, abia acum l-am descoperit si n-am putut sa nu dau replica, scrierilor rautacioase si exagerate.

Repet, de cate ori am vizitat aceasta locatie, erau cazati acolo numai oameni de calitate.

M-am intalnit acolo cu vedete tv, cu consuli, cu doctori etc., nu stiu cine i-a indrumat sa se cazeze acolo, dar daca era atat de rau precum sustineti, sincer... nu cred ca vre-una dintre aceste persoane ar fi stat acolo nici macar o ora.

La receptia acestei fundatii, an de an, am vazut ca este un caiet unde cei care au fost cazati acolo isi scriu impresiile. Daca ati fi rasfoit acest caiet ati fi vazut ce fel de oameni viziteaza hanul si ce "gust " le lasa vacanta petrecuta acolo.

Cat despre personalul angajat, eu am avut angajati si crede-ti-ma este foarte greu sa lucrezi cu oamenii si sa monitorizezi comportamentul acestora, chiar si atunci cand le oferi un salariu, daramite cand ai de-a face cu voluntari care muncesc pentru o fundatie culturala.

Am citit mai sus o postare, n-am retinut cine o posteaza, dar scria ca le curgea bere prin tavan

Acum, sa fim seriosi... o prostie mai mare ca asta... n-am mai citit pana acum... ma mir cum de nu i-a dat prin cap persoanei respective sa scrie si ca misuna sobolanii prin camere.

Oricum, oferta pensiunilor pe litoralul romanesc este variata, pentru toate gusturile si buzunarele.

Cui ii place Helliosul va merge in continuare acolo, indiferent de postarile d-voastra, mai mult sau mai putin adevarate.

Ma mai framanta o intrebare, la cate mii de turisti intra anual pe portile acestui han, am gasit pe acest site doar 5 postari, toate negative, surprinzator, iar ultimele 2 nici macar nu vorbesc despre acesta pensiune.

Una se refera la tot litoralul romanesc, care din pacate stim cu totii ca a ramas mult in urma, in comparatie cu tarile occidentale, iar celalalt comentariu este referitor la Pensiunea Heven Garden.

Nu am inteles de ce sunt postate aceste mesaje la "hellios Inn".

Cam atat am avut de scris, eu pe acest site nu mai scriu si nici nu mai intru, consider ca datele de aici sunt subiective si nu redau realitatea plus ca nu poti sti cu exactitate cine se afla in spatele acestor mesaje si ce fel de interese au.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
o doamna
[08.05.13 10:53:38]
»

@Admin: Pot declara ca sunt din Mangalia, Constanta, Bucuresti, Ploiesti, Paris sau Honolulu, ca sunt femeie sau barbat, imi pot creea 10 adrese de e-mail si pot scrie pe site-ul d-voastra toate traznaile care imi trec prin cap, asa cum au facut cei care au scris mai sus.

Intrebarea mea este, cum puteti verifica d-voastra daca toate datele expuse aici sunt sau nu reale?

Cum puteti garanta d-voastra ca mesajele postate pe acest site reflecta realitatea si nu se ascund alte interese malefice? Traim intr-o lume murdara, unde lumea parca a luat-o razna complet si este setata numai pe a distruge.

Am citit postarea unei persoane care sustine ca s-a simtit bine, in incinta acestui han.

Au tabarat toti pe ea, precum sacalii.

Incredibil, cu ce se ocupa romanul in ziua de Paste, in loc sa mearga la biserica, cata foame de rautate!

In ceea ce priveste contul meu, il puteti seta cum doriti d-voastra, oricum tot ceea ce faceti si scrieti pe acest site sunt doar presupuneri.

Am vazut ca pozele pe care le-am postat au fost retrase.

Sincer, mie acest site imi da impresia ca cineva plateste ca sa-i faca rau proprietarului acestei locatii.

Este inadmisibil ca in 13 ani de functionare, aceasta locatie sa adune doar 4 mesaje execrabile la adresa sa.

Bate la ochi!!! Sincer!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[08.05.13 11:31:09]
»

@o doamna:

Ma mai framanta o intrebare, la cate mii de turisti intra anual pe portile acestui han, am gasit pe acest site doar 5 postari, toate negative, surprinzator, iar ultimele 2 nici macar nu vorbesc despre acesta pensiune.

Una se refera la tot litoralul romanesc, care din pacate stim cu totii ca a ramas mult in urma, in comparatie cu tarile occidentale, iar celalalt comentariu este referitor la Pensiunea Heven Garden.

Pentru cea care se pare că este greșit postată, există posibilitatea de a fi sesizați prin link-ul „Sesizează greșeală...” de sub fiecare articol. Am luat însă la cunoștință de posibila eroare și am cerut detalii autorului, suspendând totodată articolul semnalat. Al doilea articol la care vă referiți, însă, are suficientă informație ȘI despre pensiunea aceasta ca să poată rămâne aici. Că autorul a vrut să prezinte această informație într-un context mai larg, e alegerea sa, care nu diminuează însă cu nimic percepția asupra unității despre care vorbim, avută în calitate de turist plătitor.

Pot declara ca sunt din Mangalia, Constanta, Bucuresti, Ploiesti, Paris sau Honolulu, ca sunt femeie sau barbat, imi pot creea 10 adrese de e-mail si pot scrie pe site-ul d-voastra toate traznaile care imi trec prin cap, asa cum au facut cei care au scris mai sus.

Ar fi bine să nu mai crezi lucrul acesta - noi chiar verificăm anumite informații pentru a fi cât se poate de siguri că persoanele care scriu, o fac în mod dezinteresat.

Pozele postate de către Dv. n-au fost publicate pentru că nu au îndeplinit condițiile regulamentare de publicare în rubrica destinată turiștilor.

Nu sunt proprietar al acestei fundatii, insa cunosc aceasta locatie

La receptia acestei fundatii, an de an, am vazut ca este un caiet unde cei care au fost cazati acolo isi scriu impresiile. Daca ati fi rasfoit acest caiet ati fi vazut ce fel de oameni viziteaza hanul...

Cat despre personalul angajat, eu am avut angajati si crede-ti-ma (sic!) este foarte greu sa lucrezi cu oamenii si sa monitorizezi comportamentul acestora, chiar si atunci cand le oferi un salariu, daramite (sic!!!) cand ai de-a face cu voluntari care muncesc pentru o fundatie culturala.

Păi ori funcționează ca unitate de cazare omologată, ori e fundație (cum reiese din saitul lor și din cele spuse mai sus de către tine), și fentăm statul de taxe și impozite, ori... hmmm... chiar nu înțeleg.

termitaAUTOR REVIEW
[08.05.13 13:33:02]
»

@o doamna:

Stimata doamna, tin sa va aduc la cunostinta ca acesta unitate nu este acreditata de ANAT, in spatele acestei fundatii se ascund multe lucruri... facem afaceri pe fundatii sa nu paltim taxe la stat si facem investitii pe alte firme tot asa... sa nu platim taxe, dar nu asta este problema. In momentul cand ne-am spus parerea in fata patronului... sau el a spus ca nu este el "patronul", a inceput cu intimidari de genul "nu stiti cu cine vorbeti asa sa o lasam mai moale", cu siguranta "patronul" nu stia cu cine vorbeste. Ok, am inteles ca ca noi suntem paranoici... insa dvs. ii dati 3 stele acelei Pensiuni? Atat timp cat nu este inregistrata la ANAT nu stiu cum de are 3 stele (sustin ce spun ca anul trecut dupa incident am verificat la ANAT in BUC.). Sincer enumerati dvs cate camere au AC... spuneti cum miroase in camere... nu mai vorbim ca la bar au doar 2 cutii cu bere... asta se numeste pensiune... scuze... fundatie. Pacat de locatie ca este administrata de acei oameni... nu stiu sa satisfaca cererile turistilor. Daca dvs. ati fost multumita... ma bucur insa nu inseamna ca toata lumea va fi multumita... ma repet... oamenii m-au deranjat si atitudinea lor.

Toate cele bune,

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[08.05.13 13:54:06]
»

@termita: Îmi pare rău să o spun, dar nu înregistrarea la ANAT (Asociația Națională a Agențiilor de Turism) permite funcționarea în condiții de legalitate a unei unități de cazare din România, ci obținerea unei autorizații de la Autoritatea pentru Turism (acum) din cadrul MDLP. Și culmea! cum spuneam și mai sus, acest han este autorizat să funcționeze, având clasificarea de 3 stele. V. poziția # 3440 din lista oficială (fișier M$Excel).

Asta doar pentru conformitate. Enigma virării banilor pe contul de fundație, rămâne în continuare.

Politica hanului:

...

- confirmarea se face prin trimiterea copiei de pe ordinul de plata in timp util

In atentia turistilor! Sumele platite ca avans, pentru rezervari, nu se returneaza in cazurile culpabile turistilor.

Pentru: Fundatia Culturala “Sorin Calafus”

Cont: RO94BTRL0.......................XX

termitaAUTOR REVIEW
[08.05.13 14:59:20]
»

@webmaster:

Multumesc de informatie insa este autorizatia de functionare nu de certificare de 3 stele. Personal nu am nimic cu nimeni atat timp cat nu iti bati joc de mine si de oameni. Nu sunt singurul care vorbesc de aroganta la acesta "pensiune". Eu mi-am spus impresia mea... posibil altora sa le placa. Cat despre domnul Sorin vreau sa ma abtin si sa tin pentru mine.

Am sa postez un raspuns la o reclamatie facuta de mine la ANPC anul trecut referitor la aceasta fundatie.

Doamna care a scris mai sus spune ca acel patron a venit cu bani de acasa atunci cand am fost noi... oare de unde stie? Dupa cum stie foarte bine ca am fost cu un grup de pensionari... deci concluzia este clara ca este o persoana din interior. Rectific ce spune doamna ca am avut 2 nopti si 3 mese pe zi... au fost 2 nopti si 2 cine si un mic dejun... sau poate vrea sa mai citeasca odata contractul. Nu l-a fortat nimeni sa semneze acel contract daca era pagubos. Imi pare rau ca nu am facut poze cu camerele.

Tot respectul,

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[14.05.13 11:30:16]
»

@o doamna: fiecare cont creat pe sait este verificat cu atenție, vă asigur de asta.

De exemplu, în cazul dvs, avem, de-acum (de astăzi, în urmă cu puține minute), dovada certă și clară că sunteți fie reprezentanta directă a pensiunii, fie o persoană foarte apropiată acestuia / acesteia.

Contul "o doamnă" va fi închis - pa AmFostAcolo nu se admit două sau mai multe conturi ale aceleiași persoane (sau ale proprietarilor ori reprzentanților acestora).

Puteți continua, în schimb, FĂRĂ PROBLEME, decent și civilizat, pe contul "heliosinn", asumându-vă calitatea reală. E mai bine atât ptr dvs cât ți pentru cititori.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
o doamna, termita
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Hellios Inn:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048269033432007 sec
    ecranul dvs: 1 x 1