ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 06.07.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 1 copil 3 ani si 1 copil 7 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Un concediu placut

TIPĂREȘTE

Pe 14 iulie ne-am intors din vacanta petrecuta la Nisipurile de Aur, hotel Melia Grand Hermitage. A fost pentru prima data cand am mers in aceasta statiune, desi o mai vizitasem acum cativa ani cand am stat in Albena. Cu greu ne-am hotarat pentru acest hotel, fiindca oscilam intre Melia si alt hotel. Insa acum, privind inapoi, nu pot spune ca a fost o alegere gresita. Pretul sejurului nu l-am trecut, nu stiu daca este relevant, deoarece a fost un bilet achizitionat prin sindicat, deci cu reducerea aferenta, plus un early booking de 10%.

Revenind la sejur, am plecat in data de 7 iulie, doua familii, dimineata la 9 din Pitesti catre Nisipurile de Aur. Drumul a fost destul de ok, pe traseul Giurgiu - Ruse, cu opririle de rigoare, tinand cont ca eram cu doi copii mici. In jur de ora 15 am ajuns la hotel. Cu greu insa l-am gasit, ne-am tot invartit cu masina, am mai intrebat cate un localnic, dar pana la urma i-am dat de cap. Aveam ceva emotii in legatura cu parcarea in fata hotelului, insa acolo era un angajat de la Melia care ne-a aratat unde sa lasam masina, pe avarii, in locul special amenajat (asfaltul este colorat in aceasta zona) pana se fac formalitatile de cazare. Check-in-ul nu a durat foarte mult, am primit cartelele de acces in camera si apoi am fost ghidati catre parcarea subterana, unde se afla un alt angajat al hotelului care ne-a spus unde sa lasam masinile. Parcarea am platit-o cand am facut check-out-ul, 20 de leva de masina pe zi.

De acolo, am plecat catre camere. Initial, am avut la etajul 6, insa camerele aveau side sea view, marea se vedea putin in partea dreapta, iar in fata o cladire in constructie. Sotul a coborat la receptie si le-a cerut sa ni se schimbe camerele, din moment ce am achitat sea view, lucru ce aparea atat pe voucher-ul de la agentia romana, cat si pe cel de la agentia bulgara. Bineinteles ca initial cei de la receptie nu au vrut sa auda de asa ceva, ca trebuia sa fi avut optiunea Level pentru sea view, insa era in contradictie totala cu ce cerusem la agentie si ce achitasem. Pana la urma, ne-au schimbat camerele, de data aceasta un etaj mai jos si cu vedere, intr-adevar, la mare (am avut camera 5019).

In ceea ce priveste hotelul, Melia Grand Hermitage este o locatie impunatoare, care se distinge net de celelalte locuri de cazare din Nisipuri. Este realizat cu bun gust, mocheta pe holuri, candelabre. Personalul este destul de amabil, vorbitor de limba engleza (chiar si camerista stia cateva cuvinte de baza). Cred ca marea majoritate a turistilor cazati aici era formata din romani, am mai intalnit rusi, nemti, bulgari, olandezi si, spre marea noastra uimire, multi arabi.

Camera in care am fost cazati ne-a placut de la prima vedere, destul de mare, mobilata cu gust, am avut LCD, minibar, safe (nu a fost contra cost). Am avut si un baby cot pentru bebelusul nostru de 7 luni. Balconul ne oferea o priveliste minunata asupra marii si chiar am prins rasaritul intr-o dimineata. Iar baia este intr-adevar imensa, este prima locatie unde am gasit doua chiuvete. Consumabilele se schimbau ori de cate ori era nevoie, prosoapele (extrem de moi) le schimbau destul de des (noi obisnuiam sa le lasam pe jos pe cele murdare, insa le schimbau chiar si daca le foloseam o singura data). Curatenie se facea zilnic, iar lenjeria a fost schimbata o data pe durata sejurului.

In ceea ce priveste masa, nu am obiectii, de fiecare data am gasit ce sa mancam. Dimineata se puteau gasi alimentele si preparatele clasice unui mic dejun (branzeturi, mezeluri, oua fierte, ochiuri sau scrambled eggs, legume, fructe, cereale, iaurturi, unt, dulceata, cafea, suc etc), iar la pranz si cina diverse preparate atat din carne (pe langa clasicele pui, vita, porc, am avut si rata, diferite feluri de peste), cat si din legume. Singurele ciudatenii mi s-au parut cele doua feluri de supe servite zilnic, nu erau din cele cu care noi romanii (sau cel putin eu) sa fim obisnuiti, dar cine dorea sa incerce era liber sa o faca. La capitolul dulciuri nu au excelat, chiar mi se pareau ca aveau cam acelasi gust prajiturile si torturile lor, insa compensau cu inghetata. Cine spune ca nu avea ce sa manance exagereaza, fiindca chiar se gasea pentru orice mofturos cate ceva. Luni seara am avut seara asiatica, miercuri, seara bulgareasca, iar sambata, seara spaniola. Am gasit de fiecare data o masa libera, curata, desi angajatii faceau fata cu greu debarasatului. Ce nu mi se parea ok, era faptul ca, inainte cu o jumatate de ora, chiar si cu 45 de minute inainte de terminarea programului de masa, chelnerii strangeau platourile cu mancare din partea stanga (se gaseau aceleasi feluri de mancare de o parte si alta a gratarului), asa ca toata lumea se bulucea in partea dreapta.

La piscina se practica la greu rezervarea locurilor dis-de-dimineata cu ajutorul prosoapelor date de la Spa pe baza cardurilor. Apa din piscina (si cea mare si cea pentru copii) era foarte calda, nu stiu cum era cea din piscina interioara, fiindca nu am fost deloc acolo. Trebuie mentionat faptul ca dupa-masa nu se mai poate face plaja, fiindca din cauza pozitiei hotelului, toata zona este acoperita de umbra, mai putin sezlongurile din zona Level. Bineinteles ca nicio piscina nu se compara cu senzatia oferita de apa marii, de asemenea si ea foarte calda, curata. Distanta pana la plaja era cam de 200 metri. Plaja din dreptul restaurantului din vapor era si ea curata, bine intretinuta. Preturile practicate erau insa destul de piperate, aceleasi care s-au mai scris pe aici. Acesta ar fi unul din marile minusuri ale acestu hotel, faptul ca desi are 5 stele, nu are o plaja a lui proprie, cu sezlonguri gratuite si un pool-bar. Celalalt lucru negativ ar fi pretul mare al parcarii, desi nu am avut nicio problema cu masina cat am fost cazati.

Pe langa cele 3 mese, se mai puteau servi diverse gustari la Snack barul de langa piscina, shaorma, pui la rotisor, cartofi prajiti si diverse dulciuri. Diverse sandvisuri se puteau servi si la Poema cafe, din interiorul hotelului. Barmanii erau destul de amabili, cel mai simpatic ni s-a parut un tip turc, student, nu i-am retinut insa numele.

In ceea ce priveste entertainment-ul, echipa de animatori zilnic avea diverse activitati la piscina, seara erau spectacole, insa nu se ridicau la nivelul celor din Turcia, dar destul de dragute. Exista pentru copii un Kids' Club, unde se pot juca, se pot uita la desene animate, pot colora si chiar li se fac picturi pe fata. Langa club se afla un loc de joaca gonflabil, insa acesta era cu plata, lucru ce nu mi s-a parut tocmai ok. Mai exista un loc amenajat de joaca, in zona impadurita din fata hotelului, imediat dupa ce se coboara treptele ce duc in statiune.

Legat de statiune, mi s-a parut destul de agitata, un pic cam scumpa, dar cu tot felul de atractii pentru turisti.

Pentru a concluziona, am avut parte de un sejur placut la Melia Grand Hermitage. De mult voiam sa mergem la acest hotel si anul acesta am avut ocazia aceasta, dar nu am regretat alegerea facuta. Ne-am simtit bine, atat noi, cat si copiii. In afara de cele doua minusuri punctate mai sus, hotelul ofera tot ce isi poate dori un turist aflat in concediu la mare.


[fb]
---
Trimis de cris_kiri in 24.07.12 17:12:36
Validat / Publicat: 24.07.12 18:42:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Pomorie, Obzor, Nessebar
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2253 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cris_kiri); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Baia din prima camera, cea de la etajul 6.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMelia Grand Hermitage Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052996158599854 sec
    ecranul dvs: 1 x 1