ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: BUCURESTI
ÎNSCRIS: 17.08.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 10-13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
71.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 5 MIN

Si bune, si rele...

TIPĂREȘTE

La finalul unui sejur la Albena pe care-l pot numi ca placut, m-am decis sa scriu cateva impresii pentru toti cei care se gandesc sa aleaga acest hotel ca destinatie:

1. Este al 5-lea an in care merg in Bulgaria si am fost cazat in mai multe hoteluri deci se poate spune ca am ceva experienta in ceea ce priveste destinatia Bulgaria. Raman la parerea ca Albena este o statiune recomandata pentru familiile cu copii.

2. Raportul intre pretul pe care-l platesti la rezervare si serviciile pe care le primesti este in general corect. Platesti putin, ai parte de servicii modeste, platesti mai mult si vei obtine servicii de mai buna calitate. Anul acesta am intarziat cu rezervarile si alegerea "Ralitsa - 3*" a fost facuta dupa ce fusesem in urma cu un an la "Ralitsa Superior - 4*" si stiam cat de cat nivelul serviciilor.

3. Despre servicii in general: Bulgarii nu sunt f. amabili cu romanii, insa asta am intalnit-o cam peste tot in Bulgaria, indiferent daca hotelul este de 3 sau 4 stele. Insa nici noi romanii nu ne remarcam prin civilizatie si bun simt, asa ca trebuie inteles un comportament nu foarte ospitalier din partea lor. Eu am avut probleme cu 2 becuri arse pe care gazdele mi le-au schimbat prompt, fara comentarii. In rest este important de mentionat ca se putea inchiria contra cost frigider si caseta de valori (30 leva fiecare pentru tot sejurul)

4. Despre camera nu pot sa spun ca a fost foarte spatioasa sau deosebit de frumoasa. O camera suficient de incapatoare pentru 3 paturi (de fapt 2 paturi + un fotoliu extensibil transformat in pat), dotata cu aer conditionat, balcon si cu o baie cu dus. Suficient spatiu de depozitare pentru bagaje. Mobilierul din camera arata ca a trecut destul de mult timp de la inaugurare. Lenjeria si prosoapele la fel, destul de ponosite si patate. La TV, un singur post romanesc (ProTV International) si destule posturi la care semnalul sonor lipsea sau era un bazait infernal. Ori de cate ori am lasat prosoapele pe jos in baie, ele au fost schimbate. Zilnic a fost facuta curatenie in camera. Confort - clasic pentru 3*.

5. Piscine: in opinia mea hotelurile Ralitsa au unele din cele mai frumoase piscine de pe litoralul bulgaresc. Noi ne-am relaxat la cea mai mica piscina - cea cu cascada - unde ne-am simtit foarte bine. Supraveghetorul piscinei era un tip pus in general pe scandal, pentru ca nimeni (indiferent de nationalitate) nu respecta regula de interzicere a rezervarii sezlongurilor. Cred ca omul vroia sa castige si el mici bacsisuri de la turisti mai cu dare de mana si daca te intelegeai chiar el avea grija sa-ti rezerve sezlonguri. Noi nu i-am dat nimic, insa pana la final chiar ne-am inteles foarte bine cu el. Apa din piscina era foarte curata si nu foarte clorinata (cum am intalnit in alte cazuri) fiind filtrata in permanenta.

6. Baruri: cel de langa foisor - avea vreo doi barmani care chiar preparau coctailuri bune, cel de la hotel (cu program pana la ora 23:00) - mai slabut din punct de vedere al calitatii bauturilor preparate.

7. Animatori, spectacole - nu ne-au interesat. Am observat insa programele cu animatori erau destul de bine apreciate de alti turisti.

8. Locuri de joaca pentru copii: exista, insa copii din ziua de astazi prefera mai mult sa se joace pe calculatoare (se putea inchiria cu 15 leva - 5 ore), laptop-uri sau psp-uri decat la un loc de joaca.

9. Bucatarie, masa - de departe cel mai prost serviciu oferit de cei de la Ralitsa. Mancare monotona, prost / insuficient pregatita. Orezul, cartofii la cuptor si spaghetele nu lipseau la mesele de pranz si seara, ca si iahnia de fasole (!!!) de la micul dejun. De asemenea, nu lipseau diverse mix-uri ciudate de cartofi, orez si alte legume. Se puteau manca in general ciocanelele sau aripioarele de pui si pestele fript. Restul era la mare risc pentru ca in general carnea nu era suficient preparata. Nu am riscat sa mancam nimic de genul chiftele, carnati sau alte tocaturi. Pizza era intotdeauna insuficient coapta chiar daca pe margini era arsa. Mezelurile folosite la pizza erau cele "refuzate" la masa de dimineata. Legume proaspete: solutiile clasice de salate de rosii cu castraveti sau ardei, varza alba sau rosie, morcovi, si salata lor specifica cu castraveti. Destul de multa ceapa. Fructe: pepene, piersici si nectarine: OK, struguri: destul de slabi calitativi, acri. Desert: blaturi cu crema in exces si atat.

Barul / restaurantul de pe plaja: programul de lucru era neprietenos pentru turisti: se deschidea la 11:30 cand sute de turisti navaleau catre bar sa-si ia un suc sau o bere. Mancarea de la restaurant destul de buna si corect pregatita deci se putea servi pranzul destul de bine. La 16:00 barul era inchis.

10. Plaja (zona Havana Beach) si marea au fost la un nivel destul de bun. Au fost si perioade in care au fost alge, insa si perioade de mare curata. Apa a fost uneori mai rece decat ne-am asteptat, insa suportabila. Spatiul de plaja: destul de curat, circa 800 de umbrelute cu 2 sezlonguri fiecare pentru turistii din 7 hoteluri. In general, la orele de varf (10:00 - 12:00) toata capacitatea a fost folosita desi sejurul s-a derulat in a treia decada a lunii august (18-28).

Prin urmare pot spune ca raportul calitate pret a fost corect. Nu poti gasi servicii de cel mai inalt nivel cand platesti 100 Euro / zi pentru UltraAll Incl. pentru 2 adulti si doi copii mari. Daca vrei servicii de o calitate mai buna platesti mai mult si te duci la Kaliakra sau chiar la Ralitsa Superior, insa daca ai bugetul limitat sau nu ai prea multe variante la rezervare solutia Ralitsa nu este chiar proasta.


[fb]
---
Trimis de razvand in 30.08.11 01:56:16
Validat / Publicat: 30.08.11 07:28:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Nisipurile de Aur
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5209 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (razvand); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Piscina cu cascada
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    LoredanaG*
    [30.08.11 09:10:26]
    »

    F bun review. Eu am fost de 1 mai anul acesta la Ralitza superior **** si m-as intoarce acolo cu incredere.

    Visan125
    [30.08.11 09:47:44]
    »

    In ce ma priveste chestia cu discriminarea romanilor este discutabila. Este al patrulea an de cand merg la bulgari, Nisipuri (de 2 ori), Sunny Beach si Obzor si intotdeauna am gasit fete (cu tz zambitoare la hoteluri si restaurante desi "miroseam" de la o posta ca suntem romani. Probabil ca am fost noi mai norocosi, ceea ce va doresc si dumneavoastra.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    razvandAUTOR REVIEW
    [30.08.11 11:39:40]
    »

    [@LoredanaG]: Te sfatuiesc sa ramai la solutia Ralitsa Superior. Si eu am fost odata de 1 Mai la Ralitsa Superior, insa situatia din vara aceasta a diferit destul de mult de ce se intampla de 1 Mai. E mult mai aglomerat si implicit serviciile sunt inferioare.

    razvandAUTOR REVIEW
    [30.08.11 11:45:41]
    »

    [@savin512:] Nu am vrut sa spun ca romanii sunt discriminati, insa am simtit de uneori o raceala a comportamentului gazdelor fata de romani. Nu este o chestie generalizata, am intalnit si personal al gazdelor zambitor si ospitalier.

    mikynelu
    [14.02.12 20:45:34]
    »

    Buna... as dori cateva detalii... daca ai avea timp... vreau sa ma duc la vara... am mai fost la Albena dar la hotel Kom... acum m as orienta spre Ralitsa 3*... ce diferenta e intre acesta si Ralitsa Superior? se mananca in acelasi loc? sau e diferenta doar la conditiile de cazare... mersi mult

    aditzza
    [22.01.13 12:46:06]
    »

    buna! daca tot ai fost la mai multe hoteluri, avand in vedere ca inca nu mi-am luat bilet, ai putea sa imi recomanzi ceva/? care hotel ti s-a parut mai bun? Eu am fost la Hrizantema din Sunny Beach anul trecut si a fost ok. Adica chiar bine. Am dat 430 euro pe bilet si am fost super multumiti. Acum vrem sa mergem mai aproape si chiar nu stim unde. multumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aditzza, LoredanaG*, mikynelu, razvand, Visan125
    Alte impresii din această RUBRICĂPrimasol Ralitsa Superior Aqua Club Hotel (ex Ralitsa):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042200088500977 sec
    ecranul dvs: 1 x 1