ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: CRAIOVA
ÎNSCRIS: 21.07.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagire

TIPĂREȘTE

Am plecat in concediu la acest hotel cu mari asteptari dar si cu un pic de teama citind ultimele impresii. In final parte din cele relatate de ceilalti care au fost acolo s-au adeverit. Mai exact

- am ajuns la hotel pe la ora 15. 00, cazarea s-a facut relativ repede dar apoi au urmat surprizele. Ni s-a spus ca nu ne pot caza in camere cu vedere la mare cu toate ca platisem pt ele deoarece nu au camere libere si ca in ziua urmatoare ne vor muta in acele camere. Cand am cerut explicatii ni s-a spus cu nonsalanta ca daca nu ne convine sa vb cu ag de turism. Am cerut sa vedem camerele si am constatat ca 2 dintre ele erau pt persoane cu handicap. Am coborat la receptie sa discutam cu managerul hotelului. In receptie un alt grup de romani aveau aceeasi problema cu camerele. Am inceput sa facem scandal si am fost dusi in biroul managerului unde dupa o jum de ora de discutii care nu au dus la nimic bun am plecat in camerele noastre cu promisiunea ca a doua zi vom fi cazati in camerele pe care le platisem plus acceptul de a merge la toate restaurantele A la carte fara sa platim nimic si un cos de fructe si o sticla de vin drept multumire pentru intelegerea noastra. Cosul de fructe s-a dovedit a fi o farfurie cu cateva fructe unele dintre ele stricate si acelea primite dupa o sesizare la receptie.

Nu stiu daca fac acest lucru cu toti turistii dar din cate am vazut acest lucru se intampla numai cu cei din Romania.

La capitolul mancare incomparabil cu fratele sau Royal Dragon, nu ca am murit de foame dar nu prea aveai de unde sau ce sa alegi cam aceleasi feluri in fiecare zi lucru care nu s-a intamplat anul trecut la Royal Dragon sau sa nu mai vb la Delphin.

Singurul lucru care ne-a ridicat moralul a fost plaja si parcul de distractii care este la nivelul asteptarilor.

Animatia slaba exceptie facand cateva spectacole din amfiteatru, in rest nimic. Stateam si ne uitam la serile spectaculoase de la celelate hoteluri.

Un alt aspect care trebuie mentionat este ca jum din hotel era plin cu romani ca atare si comportamentul caracteristic noua

In concluzie nu isi merita faima si renumele.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de camelysa in 14.07.10 11:57:36
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: ROYAL DRAGON, DELPHIN DE LUXE
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4385 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (camelysa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1050 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    maimerg
    [21.07.10 15:36:14]
    »

    buna ziua perfect de acord akm m am intors de la r w si atat va spun pt inceput pana cand o sa am timp sa fac un review pe masura ca este sub asteptari in comparatie cu delphin palace sau altele de 5 stele

    maimerg
    [21.07.10 15:36:18]
    »

    buna ziua perfect de acord akm m am intors de la r w si atat va spun pt inceput pana cand o sa am timp sa fac un review pe masura ca este sub asteptari in comparatie cu delphin palace sau altele de 5 stele

    gioko
    [26.09.11 12:21:51]
    »

    Un comentariu realist si foarte util. Ma bucur ca nu ati sarit in sus de bucurie si nu ati ridicat in slavi hotelul (ca multi alti postatatori de pe site de la diferite sectiuni) doar pentru curatenia si numarul de prosoape schimbate zilnic si totodata ca nu ati picat pe spate dupa mancarea multa si banuiesc ca "ultracomuna" si neispititoare. Faza cu cazatul... cred ca ati avut voi ghinion, deh se mai intampla. Apreciez punctajul vostru pentru plaja si mare, dar si aprecierea ca negativa fata de animatie (in opinia mea aceste lucruri sunt foarte importante). Desi intervin la reviewul tau destul de tarziu (septembrie 2011), eu fiind in cautare de noi locatii (dupa semiesecul de anul acesta), ai totusi votul meu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    gioko, maimerg
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Wings Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039659976959229 sec
    ecranul dvs: 1 x 1