ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: BUCURESTI
ÎNSCRIS: 22.02.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 12
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel de 3* din cauza serviciilor

TIPĂREȘTE

Am ales aceasta cazare pe last minute, citind recomandarile de pe acest site.

Zbor ok. Fara intarzieri. Preluare profi.

Drumul de la aeroport la hotel dureaza aproximativ 2 ore deoarece se fac opriri la mai multe hoteluri pentru a lasa turisti. Din Antalya pana in Avasalar, adica aproape de Alanya, temperaturile cresc cu cateva grade bune, la fel si umiditatea.

La intrare in hotel se masoara temperatura.


despre SERVICII

Hotelul este foarte mare, gradini multe, piscine multe, aquapark mare.

Ceea ce strica peisajul sunt rusii, care sunt peste 80% ca proportie de ocupare. Marea majoritate sunt needucati si nu au nici o treaba cu cei din jur. Spre exemplu, deoarece suntem in plina pandemie, la lifturi erau recomandari de a folosi liftul doar cate 3 persoane. Urcau si cate 11 persoane... La masa, nu pastrau absolut deloc distanta, daca pastrai distanta fata de cel din fata, iti treceau in fata, pentru ca ei se grabeau. Cum spuneam, nu au nici o treaba cu cei din jur.

Ce legatura are asta cu hotelul? Pai erau zei. Acolo tot personalul iti vorbeste in turca sau rusa. Daca vorbeai in engleza, se modificau la fata. Le disparea zambetul. Asta nu-i turism, din punctul meu de vedere.

Barurile se deschideau la ora 10. Daca era 10 fara 3 minute, si cereai o apa, iti aratau ceasul. Sa astepti.

Am avut chestii pe care le-am fi dorit rezolvate (spre exemplu nu mai mergea una din bratarile de acces in camera) dar nu am mai cerut nimic, deoarece nu mai voiam sa le vedem fetele acre. Din pacate nu stim limba rusa.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera este suficienta pentru 2 adulti si un copil. Este curat. S-a schimbat lenjeria o singura data in tot sejurul (7 nopti), Prosoapele le schimbau zilnic. Nu sunt foarte bine izolate fonic. Fara aer conditionat nu poti sta in camera, este extrem de cald si umed aerul.

In bar nu pun decat 2 sticle de apa plata si 2 sticle de apa minerala. Astea le-am gasit in prima zi cand ne-am cazat. Apoi absolut nimic. Este un firbator de apa, ceaiuri, cafea solubila si zahar. Dar repet, noua nu ne-au mai pus nimic din a doua zi.

Aerul functioneaza doar daca usa balconului este inchisa, ceea ce mi se pare corect, dar sa si functioneze bine usa... Manerul era rupt. Ne-am lipsit de orice interventie insa.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurante pentru mesele principale sunt 2. Uneori neincapatoare. Din cauza vremurilor actuale, accesul se facea doar prin interiorul hotelului, pentru a se lua tempetarura, ceea ce la un moment dat devine obositor. Este mult de mers spre exemplu la pranz, cand vii de la piscine sau de la plaja, pentru ca mergi cam 10 min. Trebuie sa intri in hotel pentru a intra in restaurant.

Mancarea este proasta! Nu este mancare de hotel de 5*. Hotel de 3*.

Daca va asteptati sa mancati peste, fructe de mare, berbecut, banane (in tara bananelor), portocale, piersici, struguri, mergeti in alta parte, aici nu au. Daca doriti bauturi imbuteliate, la fel. In afara de apa, nu au nimic imbuteliat. Bauturi Tec stil anii 90. Bauturile alcolice sunt de import. Din Bulgaria :)) )

Coctailurile sunt de rasul curcilor. Dar rusii sunt multumiti. Ce mai conteaza restul?

Deci dimineata gasiti oua, rosii, castraveti, salata verde, pancakes, branza, cascaval, masline, sunca colorata, cartofi prajiti!!! .

La pranz gasiti supe execrabile, pui, pui, si... pui. A! si din cand in cand niste vita. Mancaruri de ale lor turcesti (sau or fi fost rusesti) gen mancare de praz. Si salate.

Seara mai aparea niste curcan fiert, niste carne facuta la grill dar nu stim ce era ca nu scriau. am intrebat si mi-au zis ceva de India razand. Probabil ne-au luat la misto... Oricum gasiti pui. Si cartofi prajiti!!

Mai sunt vreo doua snakbaruri (unul in aquapark si unul la piscina din fata hoteluli) unde gasiti hamburgeri, hot dogi, salata, chiftele si gozmele. (program 10:30-16:00)

In hotel, aproape de lobby este o patiserie unde te poti amagi cu o cafea turceasca stil nechezol, cand te saturi de cafeaua instant de la aparatele din restaurant


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja ingusta. Cam 10 metri latime. Nisip. Sezlongurile unul langa altul. Noi am stat pe iarba, in gradina de langa plaja. Aici erau ceva mai distantate sezlongurile. Apa curata, cu pestisori mici care te muscau din cand in cand.

Piscinele aveau apa calda. La aquapark era haos. Plin. Chiar ne gandeam cum o fi acolo cand hotelul este la capacitate maxima (acum sunt obligati sa-l ocupe doar la 80%).

Pe plaja acestui hotel de 5* se simte atmosfera de la Eforie, unde la 5 minute vine un cetatean turc care striga cat il tin plamnii ca are de vanzare porumb fiert la 1 dolar bucata. ????


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Au echipa de animatie care se ocupa doar de turistii care stau la piscina mare din fata hotelului. In restul resortului nu-i vezi. Am vazut ca aveau program afisat cu zumba, aquagim, darts... dar cum nu suntem rusi, ne-am gandit ca mai bine stam deoparte.

Spectacolele de seara sunt varza. Spre exemplu, pe 30 august, de ziua Independentei Turciei, zi mare la ei, au facut un concurs de miss la care au participat 4 rusoaice. Ne-am distrat... pfff, si un concurs de bingo care a inceput la ora 22:30 in loc de 21:00 cum spuneau cand vindeau biletele. Artistii costa!

Dezamagire! Am crezut ca macar in aceasta zi speciala, vor face ceva dragut. Absolut nimic!! Nu mergem prima oara in Turcia. Am mai fost de 2 ori. De fiecare data am fost in aceasta perioada. Stim cum se pregatesc si ce fac. De dimineata pana noaptea tarziu este mare sarbatoare. Inclusiv in restaurante totul este festiv. AICI NIMIC!!!

In concluzie, daca ati mai fost la turci si aveti asteptari de 5*, ocoliti locatia. Recunosc ca am fost la resorturi mai scumpe, dar avand in vedere faptul ca suntem in pandemie, si ca turismul are de suferit peste tot, am crezut ca un pret redus nu inseamna neaparat servicii proaste. Am considerat ca avand 5* sunt totusi servicii de calitate. Dar nu, si in vremea pandemiei pretul face diferenta!

Am ales acest hotel incantata de parerile anterioare lasate pe acest site. Nu stiu daca hotelul s-a degradat in acest an sau pur si simplu unii nu stiu ce inseamna servicii de calitate.

Locatia poate fi considerata de 5*. Dar doar locatia.

Ar mai fi muuuulte de spus, dar dupa cum ati observat, mai nimic de bine.

Las ceilalti romani cu care ne-am mai intalnit sa va povesteasca si ei de nemultumirile lor. Eu nu am intalnit un roman multumit in acest hotel.

Nu recomand resortul!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de DRELYK in 04.09.20 15:59:40
Validat / Publicat: 04.09.20 17:58:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: LARA-KUNDU DELPHIN PALACE DELUXE

VIZUALIZĂRI: 2686 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DRELYK); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8099 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.09.20 17:57:54]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 01042&hid=21411.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    nrs †
    [04.09.20 18:32:15]
    »

    1. pretul va face diferenta intotdeauna "de e pace de-i razboi"

    2. Lonicera este un hotel din categoria low-mediu, cele 5 stele se refera la dotarile camerei, hotelului etc nu la meniul care se serveste la restarant

    3. de cand este Turcia tara bananelor? atunci Columbia, Ecuador ce sunt?

    4. sa stii ca anul acesta a fost mai ciudat privind Victory Day, s-ar putea ca noul sultan sa fi interzis sarbatorile fastuase daca nu il privesc. in Marmaris  nu am vazut o artificie nicaieri, nimic grandios la nici un hotel. la hotelul nostru a fost o poza cu Ataturk in receptie inconjurata de baloane cu steagul lor iar animatia a avut "day off"

    DRELYKAUTOR REVIEW
    [05.09.20 14:18:21]
    »

    1. Da! M-am convins. Avand in vedere faptul ca toata lumea urla ca turismul este la pamant, ar trebui sa mai fie si exceptii. Asta daca te respecti. Nu mi se pare corect ca daca totusi alegi sa pleci in aceasta perioada, sa fii bataia de joc a celor care fac turism pentru ca au clienti mai putini si trebuie sa-si scoata paguba oricum. Aceeasi atitudine am intalnit-o si in Alanya la comerciantii din bazar. Nu voiau sa negocieze asa cum o faceau in mod normal turcii, deoarece ei au clienti putini. Deci, fraieri noi ca ne-am dus.

    2. Nu am mai auzit nicaieri pana acum ca hotelul este de 5*, dar restaurantul de 3*. Nimeni nu-ti spune asta cand iti vinde pachetul. Nu va inteleg atitudinea. O spuneti de parca ar fi normal, iar eu ar trebui sa fiu de acord cu asta.

    3. M-am exprimat gresit. In zona bananelor. Alanya este vestita pentru plantatiile ei de banane. Bananele acelea mini. Am mers de la aeroport pana la hotel printre aceste plantatii. Nu am vazut nici macar o data la masa banane...

    4. Nu am vazut nici macar poza lui Ataturk... In busul care ne-a preluat de la hotel pentru a ne duce la aeroport, turistii preluati de la alte hoteluri povesteau de aceasta sarbatoare si ce frumos a fost la ei. Noi nu am avut ce povesti. Si am platit aceeasi bani. Si cam tot ce ne-a lipsit noua, ei au avut. Repet, la aceeasi bani.

    Nu am vrut sa deranjez pe nimeni cu aceste pareri. Daca am facut-o, imi pare rau! Am scris acest review pentru persoanele care doresc sa plece la 5* si nu vor sa fie pacaliti, pentru ca afara este vopsit gardul si inauntru leopardul... , Recunosc ca nu m-am interesat foarte mult de hotel, habar nu aveam de termenul low-mediu.

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [05.09.20 14:54:43]
    »

    @DRELYK:  Lonicera este clasificat oficial la 4 stele

    Yoda
    [05.09.20 15:16:58]
    »

    @DRELYK:  

    Din cauza vremurilor actuale, accesul se facea doar prin interiorul

    hotelului, pentru a se lua tempetarura, ceea ce la un moment dat devine

    obositor.

    Nu, asa a fost si anul trecut si cred ca si acum doi ani. Cred ca au facut asta pentru ca sa nu vina lumea la masa de la piscina sau de pe plaja, in costum de baie. ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nrs †
    [05.09.20 15:34:02]
    »

    Am scris acest review pentru persoanele care doresc sa plece la 5* si nu vor sa fie pacaliti, pentru ca afara este vopsit gardul si inauntru 

    leopardul..., Recunosc ca nu m-am interesat foarte mult de hotel, habar nu aveam de termenul low-mediu.

    pai ar trebui sa iti dea de gandit ca un hotel costa 1000 euro (cazul Lonicera) iar altul 2500 euro, fara transport in ambele cazuri. crezi ca vei primi aceleasi servicii?

    ​majoritatea (cred ca peste 90%) hotelurilor vandute pentru Turcia sunt de 5* totusi sejurul costa de la 500 euro/persoana la 1500 euro

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [05.09.20 19:06:25]
    »

    @DRELYK:  

    Nu am mai auzit nicaieri pana acum ca hotelul este de 5*, dar restaurantul de 3*. Nimeni nu-ti spune asta cand iti vinde pachetul. Nu va inteleg atitudinea. O spuneti de parca ar fi normal, iar eu ar trebui sa fiu de acord cu asta. ​

    Nu vei găsi asemenea diferenţieri anunţate public prin agenţii, de exemplu, însă asemenea situaţii pot exista. Mi s-a întâmplat la un hotel din Bulgaria, recent deschis, ca hotelul să fie clasificat la 5 stele şi le merita pentru condiţiile de cazare deosebite, dar restaurantul şi barul să fie de doar 4*. Am constatat acest lucru abia la faţa locului, numărând personal steluţele afişate la restaurant şi lobby bar. Evident, nemulţumirile mele au fost legate de varietatea mâncării, de numărul redus de sortimente, mai slabe ca la un alt hotel de 4* la care îmi petrecusem prima parte a vacanţei.

    ​Deci, astfel de situaţii pot exista, însă niciodată nu vei avea asemenea surprize la un hotel scump.

    ​În cazul Lonicerei, clasificarea oficială este de 4 stele, dacă agenţia ţi l-a vândut ca fiind de 5, poate ar fi timpul să schimbi agenţia ​​.

    Am ales acest hotel incantata de parerile anterioare lasate pe acest site. Nu stiu daca hotelul s-a degradat in acest an sau pur si simplu unii nu stiu ce inseamna servicii de calitate. ​

    Dacă ai fi citit cu atenţie părerile postate de cei care au fost la Lonicera înaintea ta, ai fi înţeles că acesta nu este un hotel excepţional, nici vorbă, dar că raportul calitate preţ este foarte bun la acest hotel.

    Comparându-l cu Delphin Palace trebuia să compari şi preţul plătit la Delphin şi să-ţi ajustezi aşteptările în consecinţă. Şi pentru că ai amintit că ai fost la Palace, crede-mă, că într-un alt an de criză pentru turismul turcesc, şi la Delphin a scăzut mult calitatea serviciilor, şocant pentru cei obişnuiţi cu serviciile acestui lanţ. Nu mă refer la anul pandemiei. ​​

    Barurile se deschideau la ora 10. Daca era 10 fara 3 minute, si cereai o apa, iti aratau ceasul. Sa astepti. ​

    Pe o plajă de la noi, cu trei minute înainte de ora deschiderii barmanul nici nu ar fi apărut la program, deci sigur nu te servea nimeni​

    Alegeri mai inspirate pe viitor! ​

    nrs †
    [05.09.20 19:42:32]
    »

    de obicei ma uit la useri dar mi-a scapat ca ai fost la Delphin Palace

    daca ai spus asta si la agentie iar agentia ti-a oferit acest hotel fara sa iti spuna ca e vorba de altceva atunci schimba urgent agentia ​

    resita2009
    [06.09.20 11:10:44]
    »

    Am fost la Lonicera doi ani consecutivi, 2018 respectiv 2019 dar parca nu pot sa cred c-au cazut atat la bucatarie. In ambii ani am avut, la pranz si la cina peste-oaie/miel si vita, de pui nu mai vorbesc ca era prezent mereu.

    In 2018 intrarea la sala de mese se facea direct de afara, in 2019 au modificat si trebuie sa intri in hotel, sa urci la etaj 1 si dupa accea sa cobori... deci nu a fost o hotarare din cauza covid.

    Referitor la ora 10:00 de deschidere a barurilor, cam peste tot e asa, nu se deschide mai devreme nici cu 1-2 minute.

    Bere la sticla era la restaurantul de langa gradina zoologica, n-ai fost pe acolo? ​​​

    Ceea ce multi n-au priceput este ca Lonicera este un hotel Low-cost, adica la banii platiti serviciile sunt echitabile, nu poti compara un hotel de 2.500-3.000 de euro cu lonicra, doar pe premisa ca-s 5 stele si e Turcia. ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68PHONE
    [06.09.20 12:42:55]
    »

    Tot ce era de comentat pe marginea articolului au facut-o colegii mei. O paranteză însă îmi permit si îți dau dreptate in privința rusilor. Pe unde am fost prin Turcia aceștia erau evitați de restul turuștilor datorita comportamentului complet inadecvat și a derapajelor de comportanent. Însă sunt principala sursă de venit a hotelierilor turci, de aici și faptul ca vorbesc rusa. Am constatat insa ca la fiecare hotel la care am fost, pe fiecare tură erau una-două persoane care vorbeau engleză  Acum, probabil că nu au considerat necesar să-i mai activeze... ????

    DRELYKAUTOR REVIEW
    [06.09.20 13:50:08]
    »

    Mi-am dat seama de cand am cumparat pachetul, ca nu pot fi servicii ca la Delphin. Ca nu sunt nici nebuna, nici batuta-n cap. Am fost foarte surprinsa de faptul ca serviciile au fost cu mult, mult mai jos decat ma asteptam eu.  

    Asa cum a fost mentionat in unul dintre comentarii, si lantul Delphin a scazut standardele in aceasta perioada. Inchipuiti-va cat au scazut aici... Nu am facut altceva decat sa spun ca hotelul e prost, sau mai prost decat a fost, din ce inteleg din alte comentarii.

    ​ Nu existau alte restaurante deschise in afara de cele din hotel, (nivelul 0 si -1) si snackbarurile pe care le-am mentionat deja. Totul era inchis in rest.

    Chiar imi doresc si astept cu interes alti turisti romani sa-si scrie parerile. Erau turisti romani care au fost in Turcia la alte hoteluri. Nu neaparat ca mine la Delphin. Si erau la fel de nemultumiti. Toti aveau impresia ca sunt protagonistii unei glume proaste.

    Vor intra probabil cativa useri mascati ai agentiilor de turism si vor reface ratingul hotelului fara sa fi pus piciorul pe acolo, ca trebuie vandut, nu? ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Yoda
    [06.09.20 14:26:23]
    »

    @DRELYK:  

    Nu existau alte restaurante deschise in afara de cele din hotel (nivelul 0 si -1) si snackbarurile pe care le-am mentionat deja. Totul era inchis in rest.

    Nu era deschis nici restaurantul de la Lonicera World? Atatea restaurante are hotelul, doua la Lonicera Resort si unul la Lonicera World.

    Vor intra probabil cativa useri mascati ai agentiilor de turism si vor reface ratingul hotelului fara sa fi pus piciorul pe acolo, ca trebuie vandut, nu?

    Sa stii ca toti cei care am scris pana acum despre Lonicera nu suntem "useri mascati". Si nu cred ca trebuie refacut atat de tare ratingul hotelului, ca e destul de mare si asa, si nu l-ai "avariat" prea tare. Oricum, rusii le aduc grosul veniturilor. Si, DA, iti dau dreptate in privinta lor.​

    resita2009
    [06.09.20 15:18:24]
    »

    @DRELYK:  de ce-ai impresia ca tu esti stapanul adevarului?

    Au fost n useri de pe Am fost Acolo la acest hotel si toti l-am catalogat in functie de ce-am gasit, de ce crezi ca, cineva va minti in comentarii doar pt. ca hotelul sa aibe note bune?

    Cei care avem ceva experienta in concediile de afara stim dupa cine sa ne luam (aici am refer la ce useri sa credem cand scriu desppre un hotel) si ce sa asteptam de la un anumit hotel comparativ cu pretul platit.

    DA, LONICERA este un hotel super pt. cat platesti... eu acum doi ani am avut varianta  685 euro pt. 2 adulti + 1 copil de 12 ani fara transport, cu toate acestea am ales 1.450 cu avion din Timisoara pt. toata familia. Deci da, 685 euro erau 7 zile la Lonicera, acum te rog sa-mi spui daca crezi ca, 685 euro este mult pt. acest hotal?

    Multumesc, astept raspuns la intrebare si ceva poze din perioada covid de la lonicera

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [06.09.20 15:18:50]
    »

    se pare ca totusi anul acesta am fost norocos am stat in doua hoteluri in care aproape nu am auzit vorbindu-se ruseste in schimb azi mai mult de jumatate din plaja era ocupata de romani culmea sunt foarte tacuti

    resita2009
    [06.09.20 15:22:42]
    »

    @nrs:  norocosule, eu am fost in Grecia si cel puntin 85% din cei cazati la hotel erau romani

    DRELYKAUTOR REVIEW
    [06.09.20 16:27:42]
    »

    @resita2009:  Nu cred ca sunt stapanul adevarului. Departe de mine acest lucru. Spun doar ce am avut acolo. Voi toti care nu ati ajuns anul acesta acolo tot incercati sa ma faceti sa cred ca mi sa parut. Ca de fapt a fost totul misto, dar am visat eu urat.

    Anul acesta si 685 euro sunt mult pt ce ofera aia. Eu am dat 1650 euro pe o prostie​. Este o teapa. Ala nu este UAI cum nu sunt eu Maica Teresa.

    In fine... Multumesc mult tuturor pentru comenturi. Mergeti la Lonicera ca e frumos tare!  

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    resita2009
    [06.09.20 18:55:35]
    »

    @DRELYK:  nimeni nu vrea sa te faca sa crezi altceva, doar ca mi se pare absolut ireal sa scada calitatea mesei atat de mult fata de 2018 respectiv 2019... ca, aici e marea problema din cate inteleg.

    La servicii e ok, camera ok, piscinele sunt tot acolo - nu le-a mutat nimeni... echipa de animatie lasa de dorit etc etc dar pricipala problema la tine sunt rusii si masa, lucru relatat de marea majoritate a celor care au fost la Lonicera in anii anteriori.

    Chiar sunt curios ce suma ai plati pt ce-ai primit anul acesta la Lonicera.

    ps. astept in continuare niste poza din anul covid la Lonicera​​​​​​​ pt a vedea cat e mult au scazut serviciile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Darks
    [08.09.20 23:07:34]
    »

    Pot afirma ca anul acesta am fost acolo, iar pe 30 august 2020 eram la Lonicera, asa ca voi scrie ceea ce am constatat, cu mentiunea ca nu este primul sejur petrecut in Antalya.

    Asadar am zburat cu Tarom, iar in acest sens pot afirma ca personalul de bord a fost super profi, insa cei care au facut check in-ul in Romania sunt sub orice critica (mi-au gresit locul pe bilet care nu era acelasi cu cel din lista de la bordul aeronavei, iar informatiile pe care mi le-au dat nu erau in concordanta cu cele primite in avion, ceea ce m-a cam bulversat pentru ca nu mai stiam ce sa cred si pe cine anume. Pana la urma m-am lamurit). In avion primiti doar o sticla de apa minerala.

    Transferul a fost ok si a durat putin peste 2 ore la sosire (cu tot cu oprirea pentru cafea si opririle la alte hoteluri) si circa 1 ora sio jumatate la plecare (a fost doar o singura oprire pentru cafea).

    La sosire la Lonicere iti sunt dezinfectate bagajele si ti se ia temperatura cu o termocamera, apoi esti pus sa completezi un chestionar (fiecare persoana trebuie sa faca acest lucru) si o declaratie (doar una pe familie). La receptie se vorbea inclusiv engleza, insa intr-adevar ca rusa era cea mai utilizata, insa acest lucru il veti gasi oriunde in Antalya). Intregul personal din resortul Lonicera purta masca si manusi, iar unii aveau si viziera. Cei cazati in resort nu purtau nimic, indiferent ca erau rusi, romani, ucraineni, basarabeni etc

    Intrarea in camera se putea face de catre fiecare in parte doar cu ajutorul bratarii (avea un cip de acces), spre deosebire de alte hoteluri unde initial primeam doar un singur card de acces (abia dupa cazare ceream la receptie carduri pentru fiecare in parte ca sa nu mai depindem unul de altul in ceea ce priveste accesul in camera).

    Camera super mare si super ok fara probleme in privinta accesului la balcon. Aerul conditionat era individual in fiecare camera (asa cum avem noi acasa cu telecomanda) si nu era AC centralizat. Oriunde am fost (nu numai in Antalya) AC-ul functiona doar daca usa de la balcon era inchisa.

    Mini barul din camera avea initial doar 4 sticle de apa, insa in fiecare seara luam de la barul din lobby sest voda. Ceaiul si ce mai era pe acolo pe la ceainicul din camera erau completate zilnic. Curatenie in camera se facea zilnic in perioada 13-15. Zilnic ne-au fost schimbate prosoapele, cearceafurile si samponul, gelul etc de la baie (daca le consumam). In plus ni s-a mai adus o perna pentru pat. Baia era cu dus.

    Barurile se deschideau la ora 10, insa in a 2-a zi a trebuit sa ma intalnesc cu agentul la ora 09.45. Am plecat la receptie direct de pe plaja si mi s-a facut sete pe drum. Am fost la barul din lobby si i-am cerut barmanului (un tip mai plinut) o sticla de apa, iar acesta mi-a dat. Mentionez ca nu era inca ora 10.

    Intr-adevar erau mai receptivi si zambitori daca le vorbeai in rusa si nu in engleza. La limba romana nu percutau (o batrana a cerut intr-o pura romana o bere si barmanul nu a servit-o si atunci am ajutat-o eu sa primeasca ceea ce voia).

    La bar aveau 4 cocteiluri cu alcool si 2 fara alcool care erau discutabile ca si gust, insa berea era ok, asemenea sucurilor la draft. Puteai bea de exemplu whisky turcesc, dar si J&B, puteai bea sampanie si multe alte bauturi.

    Servirea la masa si autoservirea au fost eliminate.

    Fructe erau doar pepeni rosii (fff cautati), pere, prune si mere. Ingheta era de vreo 4 tipuri preambalate, Agida din fructe cum sunt si pe la noi.

    Daca mai doriti si alte informatii ma puteti intreba aici

    webmasterX
    [09.09.20 09:27:53]
    »

    @Darks:  Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    ionut_cornel
    [27.05.21 14:08:03]
    »

    @DRELYK Sincer, numai pretentii nejustificate ai enumerat.

    Sa gasim nod in papura la asa hotel, este peste puterile mele de intelegere.

    Uita-te si la descrierea facuta de ''Darks'' (vezi impresii) - omul a fost in aceeasi perioada cu tine, si nu a avut aceleasi neplaceri ca tine.

    Asa ca pretentiile si cautat nod in papura mai incet.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Darks, DRELYK, ionut_cornel, iulian68, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂLonicera Resort & Spa [Avasalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.067160129547119 sec
    ecranul dvs: 1 x 1