ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2010
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.06.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 1 MIN

August - suprarezervare

TIPĂREȘTE

Am platit integral biletul la acest hotel inca din luna martie pentru intervalul 22-31 august si am visat la o vacanta reusita pana astazi, cand am fost anuntat de agentie ca faimosul hotel a facut overbooking. Mai pe romaneste spus au anulat la cetatenii de rangul 2 (nu a zis asa presedintele? ) rezervarile intrucat au solicitari din partea nemtilor.

Ce denota acest overbooking (am inteles ca nu este prima oara cand se intampla acest lucru) ? Management defectuos? Indiferenta fata de clientii care deja au achitat un sejur? Bataie de joc? Excrocherie?

Cum poti vinde ceva ce nu ai? Exact cum ai incheia contracte de vanzare cu 7 cumparatori pe aceeasi casa!

Agentia nu a putut sa-mi ofere nicio varianta in complexul respectiv si a trebuit sa caut "pe fuga", intrucat timpul este scurt, o varianta cat de cat convenabila, insa nu cu facilitatile pe care le-as fi dorit.

Nu recomand nimanui sa riste achizitionarea unui bilet aici, pentru a nu fi pus in situatia mea.

Pentru sfidarea la adresa clientilor nu le pot acorda mai mult de nota 4.


[fb]
---
Trimis de Victoras in 06.08.10 23:03:03
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4211 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Victoras); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    webmasterXY*
    [06.08.10 23:15:16]
    »

    Inteleg supararea insa sunt nevoit sa invalidez reviewul, inca nu ai stat acolo, deci nota acordata este subiectiva si a fost acordata prin prisma supararii tale.

    Te asteptam cu impresii din locurile unde ai fost sau vei merge si binenteles cu notele aferente serviciilor.

    VictorasAUTOR REVIEW
    [06.08.10 23:33:22]
    »

    Ok. As fi vrut tare mult sa scriu un review in adevaratul sens. Sper sa nu se mai pacaleasca si altii. Anul viitor in niciun caz nu voi mai opta pentru RMP.

    crangutalil
    [06.08.10 23:39:52]
    »

    Victoras, poti sa-mi spui te rog, tur operatorul era solvex? Si daca poti si vrei, spune-mi in mesaj privat si agentia romanesca...

    Noi am patit acelasi lucru in iulie, citeste tot pe site-ul asta review-ul cu "pt. iulie au facut overbooking".

    Nu v-au oferit alternative? Ce alternative au oferit, ca poate ai o alternativa buna... Noi am ales una din alternativele lor si dupa ce ne-am informat a fost ok...

    Oricum, imi pare rau, stiu ca v-a stricat concediul ca multor alte sute de familii de romani, de-aia am si zis de atatea ori ca merita sa nu mai mergem la ei, sa vedem ce fac fara banii romanilor, care nu sunt putini la ei, ca doar cu banii nemtilor nu ar face fata...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [06.08.10 23:41:41]
    »

    Victoras - problemele de overbooking (intre 1-12 iunie IULIE si 22-31 august) au fost anuntate de cei de la hotel inca din luna martie.

    Pe langa hotel, o vina si mai mare o are agentia ta, care trebuia sa te asiste DIN TIMP! in gasirea unei alte variante - listele cu overbooking au fost trimise DE MULT si agentiile care isi respecta clientii au luat cu mult eluni in urma masurile care se impuneau. E inadmisibil ca agentia ta - din nesimtire in cazul in care stia ori din lipsa de profesionalism in cazul in care nu a avut habar - sa te anunte abia acum ca nu mai poti beneficia de sejurul platit cu atata timp inainte!!

    roana71
    [07.08.10 00:50:07]
    »

    Victoras, imi pare rau, stiu cum trebuie sa te simti, am trecut prin asta in iulie, numai ca pe mine m-au anuntat cu 2 zile inainte.

    Linisteste-te intai, apoi incepe cautarea in functie de variantele pe care ti le ofera agentia, cauta si informeaza-te, dar in primul si primul rand trebuie sa te linistesti, sa poti gandi logic si sa te poti hotari.

    roana71
    [07.08.10 00:57:23]
    »

    Web, voiai sa scrii 1-12 IULIE, nu iunie, nu?

    S-au anuntat poate din aprilie problemele, dar uite ca intre ceea ce-ti spune agentia si ce iti spune unul si altul... normal e sa crezi agentia, nu?

    Nu stiu daca exista pe acest site, dar cred ca ar fi bine sa scriem undeva numele agentiilor neserioase, macar in felul asta lumea le va ocoli si nu vor avea pe cine sa mai prosteasca.

    webmasterXY*
    [07.08.10 10:12:49]
    »

    @roana71 daca citesti cu atentie ce scrie mai jos cu rosu iti vei da seama ca nu sunt acceptate referirile pozitive la agentii.

    Apoi gasesti si pe forum un topic dedicat agentiilor de turism: click aici

    VictorasAUTOR REVIEW
    [07.08.10 22:50:47]
    »

    Nu, operatorul nu era cel specificat de tine. Nu-i dau numele sa nu incalc regulile acestui site. Mi-a oferit in loc de MRP, Riviera Beach din Nisipuri sau Sunset Resort din Pomorie - nu am acceptat niciuna din aceste doua hoteluri, probabil solicitate prea putin, site-ul contribuind si el (prin impresiile postate) la respingerea celor doua propuneri. Dupa ceva negocieri si multi nervi am optat pentru Riu Evrika din Sunny Beach (cu vedere spre parc intrucat spre mare nu mai erau camere)... Sper sa fie bine.

    Raman la parerea ca asa ceva nu se face, mai ales de un hotel care se doreste de 5 stele. Pe viitor ma voi ghida si dupa hotelurile acceptate pe "booking.com". Poate fi o certificare a seriozitatii. Iar MRP nu apare acolo...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    VictorasAUTOR REVIEW
    [07.08.10 23:08:16]
    »

    Si inca ceva - la momentul achitarii biletului (finele lui martie), am vazut la agentie (pe ecranul monitorului) confirmarea din partea hotelului. Cum confirmi si pe urma te razgandesti? Nici nu mai vreau sa scriu despre sentimentele ce le nutresc la adresa acestora.

    Sper ca acest pseudo - review sa mai ramana ceva timp pe site, poate este de utilitate.

    Urmatorul meu post sper sa fie cu impresii bune de la hotelul unde am fost "redistribuit".

    Multumesc.

    roana71
    [07.08.10 23:12:29]
    »

    Poti scrie numele turoperatorului si agentia, nu poti scrie referiri pozitive, citeste ce scrie cu rosu.

    Admin
    [08.08.10 00:57:10]
    »

    Victoras - din cate stiu eu, nicio agentie din Ro nu lucreaza direct cu complexul Duni, ci doar cu operatori de incoming din Bg (ca intermediari - este o practica foarte comuna, de exemplu in Turcia se foloseste aproape exclusiv aceasta intermediere). Acea confirmare pe care ai vazut-o nu avea cum sa fie "din partea hotelului", ci foarte probabil era din partea acelui intermediar - tour-operatorul din Bulgaria prin care s-a facut rezervarea.

    In alta ordine de idei, acest "review" al tau va ramane pe timp nedefinit pe site, formand "o pereche" cu celalat, despre overbookigul pe luna iulie, sunt informatii posibil utile care e bine sa fie in atentia celor interesati de aceasta destinatie.

    roana71 - intr-adevar, era vorba despre perioada 1-12 iulie, multumesc de sesizare, am corectat in ecoul de mai sus.

    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [08.08.10 07:24:22]
    »

    Din pacate eu personal desi la un moment dat ma gandeam la acest complex, nu cred sa mai iau in seama o cazare aici sub nici o forma. Probabil se considera foarte speciali si ne aplica tratamentul cuvenit unei natiuni de mana a doua. Pacat, pentru ca era un complex bun, insa acesta este efectul inghesuirii tuturor turistilor romani intr-un singur loc. Cu ocazia asta s-a aflat de complexul Sunset din Pomorie sper sa nu devina si el un fel de MRP in curand!

    @Victoras : eu merg mai mereu pe mana booking.com , dar acolo nu apar hotelurile foarte bune in general pentru ca nu au nevoie de clienti noi , ci eu cred ca hotelurile mai fara clienti se inghesuie sa apara pe booking , nu stiu cat de serioasa e treaba dar eu nu am avut niciodata o problema cat de mica cu o rezervare pe booking. Dar am observat ca preturile in general la hotelurile cu allinclusive pot fi mai mari decat la agentii si avand si early booking.

    roana71
    [08.08.10 11:04:45]
    »

    Agentia prin care am facut rezervarea acum, a 2-a oara, lucreaza direct cu Duni, cel putin asa mi-a zis, iar confirmarea rezervarii o am si eu, confirmare primita de respectiva agentie direct de la Duni ( Duni_rez....).

    Admin
    [08.08.10 11:07:51]
    »

    Daca este vorba despre o agentie din Ro, ma indoiesc serios.

    roana71
    [08.08.10 11:12:01]
    »

    Nu pot baga mana-n foc, asa mi-au zis... asa zic si eu.

    Totusi... firma care detine Duni se numeste cumva Intertravel Partners sau e vorba de un turoperator?

    demetra
    [08.08.10 20:02:50]
    »

    Roana, Intertravel Partners e o firma offshore, daca vrei mai multe poti sa citesti cate ceva prin ziarele bulgaresti.

    Voctoras, daca ai rezervare prin AAtravel eu te-as sfatui sa-ti iei mai bine banii inapoi. Citeste ce a scris Iry la Bellevile despre ei. Uite aici: click aici

    VictorasAUTOR REVIEW
    [08.08.10 21:29:35]
    »

    Webmaster - ai dreptate, in seara aceasta m-am lamurit, gratie colegului Crangutalil.

    Agentia romaneasca este Aatravel iar intermediarul Solvex. Confirmarea venise de la Solvex si eu eram convins ca era din partea hotelului (asa mi-au spus - "uitati aveti si confirmarea...").

    Mihaela Niculae
    [13.08.10 13:57:34]
    »

    eu am rezervare din 16 august pana pe 25 la riu evrika - sunny beach. prin aatravel. daca nu m-au anuntat nimic pana acum, sa inteleg ca e ok? chiar saptamana trecuta am luat legatura cu ei, am fost la ei la sediu sa-mi fac asigurarile medicale si sa intreb daca e vreo problema de overbooking, fiindca nu as vrea sa am vreo surpriza neplacuta, avand in vedere ca suntem si cu copil. mi-au zis ca la riu nu s-a intamplat niciodata. dar mai stiu si eu acum??!!!

    roana71
    [13.08.10 20:38:12]
    »

    Mihaela, tot din 16 august am si eu intrare la Marina Beach, in Duni. Problemele sunt ptr intrarile de dupa 22 august, cand la Duni incepe perioada cand nu mai e sezon de varf( deci preturile-s ceva mai mici). Nu stiu cand incepe aceasta perioada la Riu Evrika , am vazut ca in Albena, de exemplu, incepe din 18 august.

    catalinsiatit
    [17.08.10 19:14:04]
    »

    pentru ce ai optat, ai facut o alegere excelenta, eu acum m-am intors de acolo RIU Evrika si daca ai sa citesti review meu de acolo si altele vei fi mai linistit.

    Am fost si la acest resort si vreu sa-ti spun ca serviciile celor de la Riu sunt peste cele de la Duni.

    Distractie placuta!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    catalinsiatit, crangutalil, demetra, Mihaela Niculae, roana71, Victoras
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057049036026001 sec
    ecranul dvs: 1 x 1