ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.10.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Zalau
ÎNSCRIS: 13.10.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 0 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 18 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

De evitat!

TIPĂREȘTE

Am facut rezervarea telefonic si cred ca am discutat cu proprietarul pensiunii, care e fost de altfel foarte amabil. Am stabilit ca vom lua o tripla si ca vom ajunge mai tarziu ca vizitam in timpul zilei. Mi s-a spus ca nu e nicio problema si ca ne asteapta cu drag.

Ajunsi in Viseu, gps-ul ne-a bagat pe niste ulite gresite si am sunat la pensiune sa ne dea niste directii sa-i gasim. Si acum urmeaza surpriza: ma intreaba inc-o data cine sunt si-mi spune ca deja a venit familia cu numele asta si camera tripla este deja luata.

Incepem o discutie mai aprinsa in care-i spun ca pe mine nu ma intereseaza si ca am nevoie de camera fiind c-un copil mic in masina. Femeia continua, insa de data asta schimba povestea: Acuma, avea un autocar plin cu turisti si n-a mai retinut camera daca noi n-am ajuns mai devreme..., in conditiile in care anuntasem ca ajung mai tarziu, era ora 20, iar ei au check-in pana la 22.

Ii spun, doamna ar fi trebuit macar sa ne sunati sa intrebati daca mai ajungem. Raspunsul ei de data asta a fost si mai frustrant: ca nu-i apare rezervarea nicaieri si ca nu avea niciun numar de telefon, desi anterior spusese ca o alta familie cu exact acelasi nume a luat camera rezervata de noi. Ii spun ca nu ma intereseaza aceste aspecte si ca desi nu doreste sa-mi explice cum se ajunge la ei, vom gasi noi si ca doresc sa rezolve problema cand ajungem la ei.

Ajungem la ei, in curte galagie, muzica populara data tare si oaspeti pe o terasa foarte galagiosi, era trecut de 8 pm si intalnim doamna cu care vorbisem anterior la telefon si care era propietara pensiunii. Indiferenta, ca ea nu are ce sa faca, ca asta e, daca am ajuns atat de tarziu. S-a oferit sa sune la o alta pensiune. A sunat, dar nici acolo nu mai erau camere, dar in schimb, acestia au luat legatura cu niste particulari care foarte amabili ne-au luat la ei, atat doar c-a trebuit sa mai asteptam vreo 2 ore ca nu erau acasa.

Concluzie: n-am fost vreodata mai dezamagita si mai frustrata de niste proprietari de pensiune nicaieri in tara asta!

Deci un mare NUUUUU pt pensiunea Nagy!


[fb]
---
Trimis de Adina Sab in 13.10.16 13:51:54
Validat / Publicat: 13.10.16 16:02:38
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VIŞEU.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1719 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Adina Sab); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 18.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [13.10.16 14:50:07]
    »

    @Adina Sab: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --------

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Nagy [Vișeu de Sus]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044832944869995 sec
    ecranul dvs: 1 x 1