ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.04.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.07.11
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
APR-2015
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 6 si 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Good value for money

TIPĂREȘTE

Am ajuns la Hotel Miraj dintr-o intamplare, in urma abandonarii unui plan pre-existent. Am sunat intr-o duminica, in cautare de cazare care sa inceapa din aceeasi seara, plus inca 6 nopti. Am gasit exact ceea ce cautam - o camera pentru doi adulti si doi copii.

Hotelul este amplasat in imediata apropiere a Episcopiei Ramnicului, pe Aleea Castanilor, intr-o zona linistita din punct de vedere al traficului. Are o parcare de aproximativ 10 locuri la subsol, care se dovedeste a fi destul de stramta - daca ai o masina mai mare, un 4x4, de exemplu si ai un loc de parcare liber incadrat de alte doua masini, e imposibil s-o garezi cu spatele si e cam foarte dificil s-o scoti, daca ai bagat-o in parcare cu fata. In schimb, mai ales seara, se gasesc usor locuri de parcare in zona.

Surpriza camerei a fost foarte placuta - mare, spatioasa - un pat matrimonial mare, un pat extensibil pentru doua persoane (mai inghesuite, dar destul de ok), o canapea "de zi", o masuta "de cafea" si un fotoliu mic. Pe langa ele, comoda pentru TV si minibar si, cu toate astea, a ramas si spatiu sa trecem, sa nu ne calcam in picioare si sa se joace si copiii. Culorile agreabile, parchet din lemn natural pe jos. Camera dispune de o baie destul de spatioasa, cu cada si aerisire naturala, prin fereastra.

Caldura in camera este reglata prin thermostat, insa acesta nu se opreste automat, cand temperatura camerei o atinge pe cea setata, ci manual, astfel ca, in prima noapte, nestiind despre ce e vorba, am transpirat cam mult: am lasat caloriferele pornite!

Lenjeria si prosoapele au fost schimbate o data, ceea ce mi s-a parut OK. Camerista a facut ordine in fiecare zi si am banuiala ca a si aspirat, pentru ca incaltarile sufereau mutari, fata de pozitia in care le lasasem noi :-). La capitolul curatenie mi se pare ca stau chiar foarte bine.

Ce mi s-a parut ciudat e ca, in primele doua nopti, tarziu, dupa 12-1, am simtit un ciudat miros in camera, ca si cum, prin sistemul central de aerisire, ar fi intrat aer evacuate din restaurant - un miros cumva de tutun, cumva de bucatarie, nu foarte puternic, mai mult o senzatie, miros care disparea cu totul dimineata.

Micul-dejun s-a servit, in prima zi, in restaurantul libanez al hotelului, miscare pe care n-am apreciat-o deloc, intrucat acolo se si fumeaza si aveau clienti chiar de la prima ora. Am inteles ca se intampla asa atunci cand au evenimente in salonul dedicat, in mod obisnuit, micului-dejun.

Variatia foarte scazuta - trei feluri de oua (ochiuri, fierte si omleta), ciuperci la tigaie (o idee foarte buna, dupa mine), bacon tras la tigaie si cremwursti, branza, cascaval si branza topita, doua feluri de mezeluri treci, rosii, ardei si masline, si iaurt (uneori cu fructe, alte ori, simplu). Fulgi de porumb (nimic altceva) si lapte rece :- (. Cafea (nu stiu cum e, nu beau) si 2-3 tipuri de ceai Lipton, precum si un fel de croissant-briosa cu ciocolata, unt, jeleu (gem) de fructe, miere si mere proaspete e tot meniul lor pentru micul-dejun, intregit de sucuri la cutie, prezentate in carafe. Enumerat, el pare destul de variat, dar prezentarea e foarte anosta si nici nu prea are cum sa fie: oferta e redusa si, raportat la cele 6-7 dimineti, devine de-a dreptul plictisitoare. Nici scaunele si mesele din salonul pentru micul-dejun nu sunt foarte prezentabile, fata de restul dotarilor si finisajelor din hotel, par achizitionate la mana a doua.

Restaurantul libanez mi s-a parut destul de ok, mi-a placut faptul ca fac si lipii proaspete, insa nu am mancat decat o data acolo, pentru ca fumul de tigara deranjeaza foarte tare. Aspectul e placut, imprejurimile de asemenea si are si o mica terasa la strada, de cateva mese. Am mancat un orez cu curry cu un pui cu sos, puiul destul de fad, orezul foarte bun.

Ce am apreciat foarte mult a fost faptul ca e curat - pana si parcarea e destul de bine intretinuta, chiar daca, uneori, greu accesibila.

Ce trebuie sa luati in calcul, insa, mai ales daca aveti un somn sensibil, este faptul ca, desi zona e linistita din punct de vedere al traficului, o gospodarie se afla chiar langa el si, in functie de camera pe care o primiti, s-ar putea sa aveti concert de paasari de curte cam toata ziua: camerele de la 205 la 209 (cred, noi am avut 208) sunt "pasibile" de atare conditii: de la 3-4 dimineata, canta cocosii; de la 6, incep si gainile si o cam tin asa toata ziua. Dupa ce se culca astea, s-ar putea sa inceapa si un caine, cand are ceva interesant in vizor. Daca inchideti bine ferestrele, n-ar trebui sa fie o problema.

Hotelul e aproape de alte restaurante (Hanul Haiducilor si Gallo Nero, daca nu ma insel), iar centrul commercial e la 10-12 minute distanta de mers pe jos. Totodata, e si un loc de joaca in apropiere, util pentru cei cu copii.

Una peste alta, este o optiune foarte buna pentru Rm Valcea si calatoriile noastre ulterioare acolo.


[fb]
---
Trimis de LianaA in 27.04.15 15:24:00
Validat / Publicat: 27.04.15 18:44:48
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în RÂMNICU VÂLCEA.

VIZUALIZĂRI: 1287 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (LianaA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMiraj Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043373107910156 sec
    ecranul dvs: 1 x 1