ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.05.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 03.11.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JAN-2013
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
77.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel nou, bun, cu ceva imperfectiuni

TIPĂREȘTE

Deoarece am petrecut Revelionul 2012-2013 in orasul Ramnicu-Valcea, am cautat un hotel unde sa petrecem noptile de dupa sarbatorirea Noului An. Ne-am decis sa mergem la Hotel Miraj deoarece era deschis recent in 2012 si avea o amplasare buna, nu departe de centru. Intra-devar, este situat intr-o zona foarte linistita si pitoreasca, pe un delusor, in apropierea Arhiepiscopiei Ramnicului (se aud slujbele la difuzor) si a unei paduri pe unde se poate face o plimbare spre un loc cu panorama frumoasa asupra orasului.

In camere, desi era iarna, era foarte foarte cald, caldura era data pe maxim si din pacate nu se putea regla din camera, astfel incat se crea un disconfort termic. Cat am stat in camera, ziua si noaptea aproape in continuu, se auzea un zgomot ca de la un compresor sau ventilator. La inceput am crezut ca e din baie dar, deoarece se auzea tot timpul, am chemat o doamna din personal care ne-a spus ca e un ventilator mai mare situat in apropiere si care nu poate fi oprit, asa ca zgomotul a continuat, deranjand orele de odihna. Nu stiu daca in toate camerele era aceasta problema, dar in a noastra se auzea.

La restaurant, micul dejun a fost consistent, bufet suedez, in schimb ventilatia sau aerul conditionat nu faceau fata deoarece se simtea fumul de tigara (nu exista compartimentare fumatori-nefumatori); este foarte neplacut pentru o persoana nefumatoare, sa manance intr-un ambient cu fum de tigara; seara, la restaurantul cu profil libanez de la parterul hotelului, problema fumului de tigara era si mai acuta, deoarece restaurantul este micut (cateva mese si canapele dispuse ca intr-un autobuz) si fumatori au fost multi. Desi felurile de mancare au fost destul de bune, personalul amabil, nu am agreat locatia (restaurantul) din cauza acestui aspect.

In rest, conditiile generale au fost ok, privelistea este frumoasa, zona linistita, camerele curate, baia la fel, finisarile bune, se vede ca este nou si bine ingrijit. Peretii sunt destul de subtiri, se aude daca in camera alaturata se vorbeste mai tare.

In concluzie, sejurul la Hotel Miraj a fost destul de placut, dar au fost si cateva imperfectiuni.


[fb]
---
Trimis de FrancescaClara in 11.05.13 11:25:48
Validat / Publicat: 11.05.13 21:09:03
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1455 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (FrancescaClara); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster [12.05.13 00:48:35] »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    FrancescaClara [12.05.13 22:52:05] »

    @webmaster: @webmaster: SUNT OK COORDONATELE. AM VERIFICAT.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    FrancescaClara
    Alte impresii din această RUBRICĂMiraj Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038722038269043 sec
    ecranul dvs: 1 x 1