ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.03.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 24.07.10
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
MAR-2012
DURATA: 1 zile
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 10 MIN

Poiana Brasov - un nou inceput?

TIPĂREȘTE

Doresc sa incep acest review prin a mentiona ca desi ii planuisem sa il scriu la inceputul sezonului de iarna, programul destul de aglomerat si imprevizibil nu mi-a permis o documentare cat mai completa si corecta. De altfel, tot aceste motive au influentat si activitatea mea pe AFA, in aceste prime doua luni ale anului, activitate ce s-a „avantat” vertiginos spre zero. Sper ca de-a lungul anului sa ma pot revansa iar prezenta mea sa fie de bun augur. Revenind la acest review, desi asa cum spuneam se dorea a fi o prefata a sezonului, iata ca pana la urma s-a transformat intr-o concluzie, o evaluare ce poate fi de folos macar (partial) in iarna urmatoare. Si asta cu toate ca in POIANA BRASOV sezonul de schi pare departe de a se fi terminat.

Chiar daca locuiesc in Brasov si as fi tentat sa “ridic in slavi” ceea ce inseamna aceasta statiune, am sa incerc sa fiu cat mai obiectiv, lasand o eventuala reclama pe seama celor in masura sa faca asa ceva. Eu ma voi limita la a descrie ceea ce am vazut, de-a lungul a mai multe zile petrecute pe partii.

Mai intai am sa aduc in discutie posibilitatile de a ajunge in statiune. Pentru cei ce folosesc transport individual exista doua posibilitati: dinspre Rasnov (aproximativ 10 kilometri) sau dinspre Brasov (circa 15 kilometri), in ambele cazuri urmand drumul national 1E. Transport in comun exista doar dinspre Brasov, din Livada Postei iar pretul unui bilet este de 3,5 lei/calatorie.

Poiana Brasov este o statiune care nu mai are nevoie de nici o prezentare, foarte multi considerand-o a fi cea mai renumita de la noi din tara. Am auzit foarte multe persoane, din cei ce au avut ocazia sa o cunoasca asa cum era cu multi ani in urma, tanjind acum dupa acele vremuri. Si sa nu ma intelegeti gresit. E drept, s-au facut multe lucruri bune in ultima perioada dar s-a si construit mult, haotic (din punctul meu de vedere), statiunea denumita candva Poiana Soarelui devenind in prezent o aglomerare de cladiri. Dar cine stie, poate acestea au fost necesitatile vremurilor pe care le traim. Asadar, vorbind despre spatii de cazare, fiecare are de unde alege, incepand de la simple vile ce detin camere de inchiriat pana la hoteluri pentru cei cu pretentii mult mai mari. Despre tarifele de cazare am sa ma abtin sa comentez, lasand pe fiecare sa decida daca acestea sunt mari sau nejustificat de mari.

Nu am insistat sa ofer foarte multe detalii la capitolele de mai sus deoarece scopul principal pentru care m-am hotarat sa scriu acest review este altul si anume prezentarea domeniului schiabil. Dupa cum probabil se stie, acesta a trecut printr-un amplu proces de modernizare, unul din motive constituindu-se in faptul ca Brasovul va gazdui in 2013 Festivalul Olimpic al Tineretului European. Prin ce metode si cu ce costuri s-au facut lucrarile nu ma intereseaza, nevrand sa ma abat inspre sfera politicului. Cert este ca aveam nevoie de o statiune montana care sa se ridice la un anumit nivel, cert este ca deja acest domeniu schiabil arata altfel (in directia cea buna) si ofera alte conditii fata de anii trecuti. Dar la fel de cert este faptul ca inca se mai pot face multe si mai ales ca exista mari lacune, legate in special de componenta umana (o sa lamuresc la timpul potrivit despre ce este vorba)

Mai intai de toate o sa iau in discutie instalatiile de transport pe cablu. Fata de ceea ce deja exista, s-au mai construit doua telescaune, astfel ca in prezent exista doua telecabine, o telegondola, cinci teleschiuri si cele doua telescaune mentionate. Am sa spun cate ceva despre fiecare dar trebuie sa mentionez ca detaliile privitoare la functionare tin doar de propriile observatii iar la localizarea statiilor de transport am folosit doar unele repere, desi limitele partiilor de obicei coincid (a se vedea pe harta)

-Telecabina Capra Neagra: cea mai lunga linie (2809 m); statia de plecare la baza partiei Bradul iar cea de sosire in zona releului, respectiv a varfului Postavaru; a circulat in permanenta (binenteles, cu exceptia zilelor in care conditiile meteo nu au fost favorabile); capacitatea de 60 de persoane; tarife 19 lei (10 lei pentru copii) /cursa, 30 (15) lei/dus-intors, 6 puncte (pe cartela).

-Telecabina Kanzel: lungime traseu 2449 metri; statia de plecare la baza partiei Subteleferic iar cea de sosire la vest si la o altitudine putin mai mica fata de statia de la cealalta telecabina; rareori am vazut-o sa circule; capacitatea de 40 de persoane, tarife 19 (10) lei /cursa, 30 (15) lei/dus-intors, 5 puncte.

-Telegondola Postavaru: lungime linie 2140 metri; statia de plecare la baza partiei Subteleferic iar cea de sosire la capatul superior al aceleiasi partii; a circulat in permanenta; capacitatea de 8 persoane, tarife 19 (10) lei /cursa, 30 (15) lei/dus-intors, 6 puncte.

-Telescaun Ruia: lungime traseu 1135 metri; statia de plecare la intersectia Drumului Rosu cu una din bretelele de legatura cu partia Lupului iar cea de sosire la limita superioara a partiei Lupului; a circulat in permanenta; capacitatea de 6 de persoane; tarif 4 puncte.

-Telescaun Lupului: inca nu “am facut cunostinta” personal, asa ca ma voi limita la a spune ca deserveste partea inferioara a partiei Lupului.

-Teleschi Kanzel: deserveste partia cu acelasi nume; lungime 314 metri; nu l-am vazut functionand; tarif 2 puncte.

-Teleschi Ruia: lungime traseu 502 metri; plecare din poiana Ruia (langa lacul de acumulare) si sosire langa statia de telegondola; rareori functionabil (de obicei la sfarsitul saptamanii); tarif 2 puncte.

-Teleschi Subteleferic: lungime traseu 492 metri; deserveste jumatatea inferioara a partiei cu acelasi nume; nu l-am vazut sa functioneze vreodata.

-Teleschi Bradul: lungime 455 metri; deserveste partia cu acelasi nume; a functionat permanent, fiind totodata si cel mai utilizat teleschi din statiune; tarif 2 puncte.

-Teleschi Stadion: lungime linie 301 metri; deserveste partia Stadion; nu am avut ocazia sa trec prin zona in timpul programului dar am inteles ca a fost functionabil; tarif 1 punct.

Cam acestea ar fi informatiile despre instalatiile de transport pe cablu. Ca o concluzie, mi-a placut mult traseul telecabinei Capra Neagra si cum arata telegondola insa cel mai impresionat am fost de telescaunul Ruia. Este cel mai frumos telescaun pe care l-am vazut. Si tot la avantaje as adauga si panourile informative, amplasate la statiile de telecabina. Te scuteste de intrebari suplimentare la casele de bilete.

Cele mai mari modificari le-au suferit partiile. In principiu, vechile partii au ramas aceleasi ca si denumire doar ca au fost dotate cu instalatii de producere a zapezii artificiale, au fost nivelate si largite unde a fost cazul, de departe cel mai mare “plus” constituindu-l Drumul Rosu. In plus au aparut foarte multe fasii de legatura intre aceste partii principale, legaturi ce au marit considerabil posibilitatile de a alege. Plus ca au fost achizitionate si masini noi de tasat zapada, ceea ce contribuie la starea foarte buna a partiilor. Deoarece nu am reusit sa fac rost de lungimile actuale ale partiilor ce au suferit modificari, am sa trec lungimile relative.

-Partia Kanzel: nivel avansat; situata in zona superioara a muntelui; partie scurta (sub 500 de metri lungime); nu a suferit modificari.

-Partia Lupului: nivel avansat; lungime de peste 2,5 kilometri; incepe de la statia superioara a telescaunului Ruia, trece pe langa cabana Postavaru si se termina la limita sud-vestica a statiunii; au fost defrisate anumite portiuni, aparand mai multe portiuni schiabile.

-Partia Sulinar: nivel mediu, lungime de peste 2,5 kilometri, incepe de la statia de telegondola, in poiana Ruia se abate usor spre dreapta, prin padure, urmand ca in ultima parte sa se intersecteze cu partia Subteleferic (in punctul de unde pleaca si o noua legatura spre partia Bradul); cu mici exceptii, traseul principal este acelasi.

-Partia Subteleferic: nivel avansat (mediu pe portiunea Ruia, adica de la statia de telegondola pana langa lacul de acumulare); lungime de peste 2 kilometri; este paralela cu traseul telegondolei, incepand de la statia superioara, trecand prin poiana Ruia si finalizandu-se langa statia de plecare a telecabinei Kanzel.

-Partia Bradul: nivel incepator; lungime sub 500 de metri; cea mai populata partie; singura care beneficiaza si de nocturna.

-Partia Stadion: nivel incepator; folosita mai mult de cei mici; cea mai scurta partie din Poiana (aproximativ 300 de metri); limita superioara este langa statia plecare a telegondolei iar cea inferioara langa drumul ce duce catre telescaunul Lupului.

-Partia Drumul Rosu este cea mai lunga partie a statiunii, avand peste 4 kilometri lungime si intentionat am lasat-o la urma deoarece aceasta este, asa cum am mai spus, marele “plus” al lucrarilor facute. Daca pana anul trecut era doar un drum forestier, acum arata cu totul altfel. Pe langa numeroasele intersectii si legaturi cu toate celelalte partii, ea a fost latita semnificativ, in prezent putand fi catalogata intr-adevar drept partie. Mai mult, face parte din categoria usoara, putand fi folosita de o mare categorie de practicanti ai schiului. Aceasta partie incepe de langa statia de telegondola, traverseaza limita superioara a partiei Ruia (Subteleferic), trece pe la cabana Postavaru, coboara pe rand mai intai prin zona lacului de acumulare, apoi pe langa statia de plecare a telescaunului Ruia, in ultima parte traverseaza din nou Subtelefericul (trece de pe partea stanga pe dreapta), urmand a lua sfarsit langa statia de jos a telegondolei. Desi in week-end s-a dovedi a fi destul de aglomerata, in timpul saptamanii este o placere sa cobori pe aceasta partie.

Cu speranta ca nu am uitat ceva din scurta descriere a acestor partii, trec mai departe si o sa spun cateva cuvinte si despre cabana Postavaru. Aceasta cabana este recent renovata si detine atat spatii de cazare cat si de servire a mesei. Are doua sali de mese: cea principala, foarte frumos decorata (rustic) si un salon mai mic, unde este permis si consumul alimentelor din bagajul propriu. Nu este de neglijat nici terasa din fata cabanei, unde poti sta la masa avand privirea captivata de o panorama superba, ce va ramane sigur intiparita in mintea fiecarui turist.

Nu am fost cazat si nici nu am mancat aici (asta nu inseamna ca un vin fiert si un ceai cu lamaie nu au fost binevenite) dar am luat lista completa a preturilor. La cazare, tarifele sunt urmatoarele: 65 de lei/persoana in camere cu 3-4 locuri; 150 de lei/mic dejun plus camera de 2 locuri cu baie pe hol; 200 de lei/mic dejun plus camera de 2 locuri cu baie proprie. Pentru mancare exista o lista foarte lunga de preturi din care voi mntiona doar cateva produse -bauturi racoritoare: 3 (apa) -6 lei (sucurile); bauturi calde: 2 (ceaiul) -5 lei (cafeaua si vinul fiert); bauturi: 5 (paharul de vin), 6-9 lei (berea) – 40 lei (cea mai scumpa sticla de vin); salate: 4 lei; ciorbe: 5-10 lei; felul II: de la 3 lei (cartofii natur) in sus. In cazul in care cineva doreste lista completa, nu trebuie decat sa ma anunte deoarece sunt in posesia acesteia.

Cam aceasta ar fi o simpla descriere a ceea ce inseamna in prezent domeniul schiabil din Poiana Brasov. S-au facut intr-adevar multe imbunatatiri dar, asa cum se spune, intotdeauna este si loc de mai bine. Unele voci spun ca lucrarile se vor limita la ceea ce deja s-a realizat, altele sustin ca modernizarile vor continua. Ramane de vazut ce va rezerva viitorul, deocamdata eu am fost multumit cu prezentul.

Nu voi incheia fara a aduce in discutie si acea “componenta umana” cu influente negative, de care vorbeam la inceput. O sa las la o parte constructiile haotice, preturile, comportamentul unora care au impresia ca “numai smecherii vin, ba, la Poiana” si o sa ma refer strict la ceea ce are legatura cu subiectul principal al acestui review. Daca tot vorbim de cea mai renumita statiune, din punctul meu de vedere este inadmisibil sa opresti instalatiile de transport cand soarele este inca pe cer. Da, stiu, se invoca motive de economie dar cum vrei sa iti vina clientii, fie ei si localnici, cand deja s-a dus vestea ca nocturna se aprinde doar la sfarsitul saptamanii si cel mult pana la orele 19.00 si ca toate instalatiile se opesc la 16.30 chiar daca acum la acea ora inca este soare si partiile sunt practicabile (mai bune chiar decat in lunile de iarna). Ce e si mai interesant e ca am auzit destui oameni (cu pensiuni, centre de inchiriat, etc.) plangandu-se ca tocmai din aceasta cauza sunt din ce in ce mai putini clienti.

Poiana Brasov este o statiune bine cunoscuta dar nu ne putem baza doar pe acel renume. Pe langa lucrari si amenajari, omul este un factor determinant. Trebuie sa invatam sa atragem turistii, nu sa ii gonim prin economie si comportament ce lasa de dorit. Oare cand vom invata aceste cuvinte: clientii aduc profit, nu profitul aduce clienti?

Pun punct acestui review, cu speranta ca data viitoare voi reusi sa vin cu noi informatii, de aceasta data la inceputul sezonului de schi, ca lucrurile chiar sunt pe fagasul cel bun si vom merge, vom redescoperi in viitor o noua statiune numita Poiana Brasov.


[fb]
---
Trimis de urjanclaudiu in 06.03.12 12:55:22
Validat / Publicat: 06.03.12 14:14:08
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 8186 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (urjanclaudiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Unul din panourile informative, existente la statiile de telecabina
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 30800 PMA (din 33 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

13 ecouri scrise, până acum

webmaster0
[06.03.12 13:09:30]
»

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru aceasta destinatie.

cristi_an3000
[06.03.12 14:30:39]
»

ce pofta mi-ai facut, acuma chiar ca o sa pun in masina si schiurile pt intrunirea de la Tarlungeni si poate am timp sa dau si o fuga pana in Poiana.

TraianS
[06.03.12 15:26:42]
»

Felicitari pentru review si pentru poze. Sunt superbe.

As dori si eu un sfat. Pentru cineva care nu practica sporturi de iarna si e interesat de o plimbare cu telecabina, baut un vin fiert si inchiriat o sanie pentru jumatate de ora... ca sa-si aduca aminte de copilarie, ce ai recomanda?

Care traseu cu telecabina (din Poiana Brasov) sau imprejurimi e mai indicat?

Eu am fost vara in zona, cu ceva ani in urma, am urcat cu telecabina din Poiana Brasov, iar apoi am fost in Busteni, unde am stat vreo 2 ore la coada la telecabina la dus si vreo 2 ore la intors - de mi-a trecut tot cheful. Cea din Busteni e mai frumoasa -dar a fost extrem de aglomerat.

Pentru cineva care nu a fost niciodata cu telecabina (sau telegondola) si vrea sa se dea cu sania de cateva ori, ce-mi poti recomanda?

Mersi mult.

dananecula CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[06.03.12 16:54:50]
»

Claudiu, cu aceste informatii mai mult decat complete si pozele mai mult ca perfecte, chiar ca mi-ai facut o pofta de sanius... Vorba lui Cristian, n-ar fi rau sa dam o fuga din Tarlungeni pana la Poiana, caci peisajele prea sunt de poveste... si nu trebuie evitata o bulgareala, un vin fiert cu scortisoara sau un ,,ski-at'' ce nu trebuie ratat

Dar acum depinde si cum va fi drumul in week-end acolo (daca mai trage o ninsoare ...) si cat de aglomerat.

Felicitari pentru amanunte !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
urjanclaudiuAUTOR REVIEW
[06.03.12 16:55:16]
»

In primul rand va multumesc pentru aprecieri.

Am sa incerc sa va ofer raspunsuri cat mai la obiect si am sa incep cu cele referitoare la telecabine. Personal, chiar si atunci cand functioneaza ambele instalatii, as prefera Capra Neagra si pe aceea o si recomand, deoarece duce chiar pe culmea muntelui, unde panorama este frumoasa. Sa nu mai vorbesc de faptul ca de la statia de sosire se poate face o scurta ascensiune si pana pe varful Postavaru. Cel mai important factor l-ar constitui insa conditiile meteo. Daca cerul nu este senin exista riscul de a va trezi intr-o ceata densa care va crea doar dezamagire. Un alt inconvenient poate ar fi acela ca nu veti avea unde sa va delectati cu un vin fiert, pentru aceasta trebuind sa faceti cale intoarsa, in acelasi mod in care ati si urcat. Un vin puteti gasi la cabana Postavaru dar pentru aceasta trebuie urcat cu telegondola, apoi coborat pe jos, pe partie, timp de 10-15 minute. Dar si asa, drumul in sens invers va fi mai greu.

Pentru o portie de sanius nu puteti urca pe munte deoarece pe nici o partie nu este permis accesul cu sania. In concluzie, in nici un fel nu se pot combina telecabina, sania si vinul fiert. In schimb exista solutia doar pentru ultimele doua. Partia de sanius (singura din Poiana) este langa partia Bradul, chiar la baza muntelui, iar pe langa aceasta exista locuri de unde se poate cumpara atat de mancare (de obicei, „minuturi”, direct de pe gratar) cat si ceva fierbinte de baut. In cazul in care mai urc la schi zilele acestea, o sa ma interesez si cam cat costa inchiriatul saniilor.

Nu stiu cat de explicit am fost dar ma puteti contacta pentru orice alte detalii.

P. S. Traseul telecabinei Busteni-Babele este intr-adevar mult mai spectaculos dar cand vremea este frumoasa, si in prezent se sta cu orele la cozi.

urjanclaudiuAUTOR REVIEW
[07.03.12 10:18:01]
»

Uitandu-ma inca o data prin fotografiile facute in Poiana, mi-am dat seama ca am omis un detaliu. Desi am mentionat tarifele de urcare/coborare ale instalatiilor de transport pe cablu, totusi se pare ca am uitat sa trec preturile cartelelor de acces. Astfel, cu scuzele de rigoare, revin cu acest ecou pentru a completa informatiile oferite.

Cardurile se pot achizitiona contra sumei de 15 lei, aceasta suma reprezentand defapt o garantie (acesti bani fiind recuperati la predarea cardului). Preturile, impartite pe categorii (adulti/copii) sunt urmatoarele:

-6 puncte: 25 lei (13 lei pentru copii); 10 puncte: 35 (20) lei; 20 de puncte: 60 (35) lei; 30 de puncte: 85 (45) lei; 60 de puncte: 160 (85) lei; 80 de puncte: 185 (110) lei; 120 de puncte: 275 (150) lei; 180 de puncte: 370 (200) lei; 240 de puncte: 475 (260) lei. Punctele se pot utiliza nu doar intr-o singura zi ci de-a lungul intregului sezon. Pe langa acestea exista si abonamente, cu acces nelimitat in intervalul stabilit: de doua ore: 55 (35) lei; de patru ore: 85 (50) lei; de o zi: 125 (70) lei; de zece zile: 885 (540) lei.

Sper ca sunt utile si aceste completari si ca de aceasta data nu am mai uitat ceva.

cristi_an3000
[07.03.12 10:43:37]
»

@urjanclaudiu, te-am intrebat ceva si pe forum dar probabil ca nu ai ajuns sa citesti recent pe acolo, de aceea revin si aici cu intrebarea, ca este mai on-topic:

Deci l-as ruga pe colegul urjanclaudiu sa imi spuna la care din acele partii (Lupului sau Sulinar, am vazut ca astea-s cat de cat lungi) este mai usor de ajuns si este cat de cat posibil sa gasesc loc de parcare. Cred ca o sa merg sambata dimineata la prima ora, sa fiu sigur ca gasesc parcare. Oricare alti colegi amatori de asa ceva sunt bineveniti, poate face un mic grup de AFA-schiori.

De asemenea m-ar interesa daca stii cumva si cat costa o urcare cu teleschiul pe aceste partii. Merci!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
commandorsteel*
[07.03.12 10:55:00]
»

bun reviewul, dar din cate am inteles, cu toate ca s-au adus mai multe tunuri de zapada, acestea nu prea sunt functionale deoarece lacul artificial construit ptr a alimenta tunurile inca nu are apa, momentan.

lungimea partiilor, diferentele de nivel, tarifele cat si programul de functionare ptr instalatiile de cablu le puteti gasi aici:

anateleferic.ro/telegondo ... ana-brasov.aspx

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cristi_an3000
[07.03.12 12:04:36]
»

da, intre timp am studiat putin schitza cu partiile si cu teleschiurile si in principiu m-am cam edificat. se pare ca sunt 3 parcari chiar acolo unde urca telecabina Kanzel. sper sa prin loc in una din alea si apoi sa urc pana sus cu telecabina.

urjanclaudiuAUTOR REVIEW
[07.03.12 12:11:02]
»

cristi_an3000 Intre timp am raspuns pe forum si nu stiu daca ar fi indicat sa reiau informatiile (oricum, cred ca nu foarte concludente) si aici. Nu ca mi-ar fi greu dar sa nu incarcam prea mult topicul. Cat despre urcarea cu teleschiul, din cate stiu nu exista tarif doar pentru o urcare ci se folosesc cartelele cu puncte. Pretul unei urcari se deduce din tariful punctelor (in review sunt trecute taxele in puncte pentru fiecare teleschi iar in unul din ecouri pretul cartelelor cu puncte).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
urjanclaudiuAUTOR REVIEW
[07.03.12 12:18:30]
»

cristi_an3000 Pana am scris eu ecoul, deja ati postat unul nou

commandorsteel Intr-adevar si eu am vazut ca lacul este gol si, cu exceptia tunurilor de pe bradul, nu am vazut sa mai functioneze vreunul. Defapt, nici nu este cazul, ca momentan este zapada suficienta.

webmaster
[13.03.12 17:48:58]
»

Mutat, la reorganizare, in rubrica "Ski in Poiana Brasov" (nou-creata, intre timp, pe site)

urjanclaudiuAUTOR REVIEW
[09.01.13 20:58:35]
»

În speranţa că informaţiile vor fi de folos celor ce aleg să vină la schi în Poiana Braşov, aveam de gând să scriu un nou articol referitor la staţiune însă după ce în primul week-end din 2013 am fost în recunoaştere şi am constatat că exceptând preţurile, toate cele prezentate anul trecut au rămas valabile, am renunţat la idee şi am luat decizia de a scrie doar prezentul ecou (dacă webmasterii consideră că e necesar, pot ataşa „actualizările” la articol, ca şi completare).

Ianuarie 2013

În sezonul 2012 – 2013 lista de preţuri pentru utilizarea instalaţiilor de transport pe cablu este următoarea:

- Cartele acces telecabinele Capra Neagra şi Kanzel, respectiv telegondola Postăvaru: 20 lei (adulţi) - 10 lei (copii – sub 12 ani) / cursa, 30 lei - 15 lei / dus-întors.

- Carduri pe bază de puncte: -6 puncte: 30 lei - 15 lei; 10 puncte: 40 lei – 25 lei; 20 de puncte: 65 lei – 40 lei; 30 de puncte: 95 lei – 50 lei; 60 de puncte: 170 lei – 95 lei; 80 de puncte: 200 lei – 120 lei; 120 de puncte: 300 lei – 160 lei; 180 de puncte: 400 lei – 215 lei; 240 de puncte: 510 lei – 280 lei. Consumul punctelor la fiecare instalaţie de transport a rămas acelaşi ca anul trecut.

- Cartele valabile în funcţie de timp: 90 lei – 55 lei / 4 ore (de la prima folosire); 135 lei – 75 lei / o zi; 400 lei – 210 lei / 20 ore (din sezon); 960 lei – 580 lei / 10 zile (din sezon).

Cam atât ar fi de spus. În rest... lume multă, preţuri pe măsură, zăpadă din belşug, pârtii foarte bune, aşadar Poiana Braşov vă aşteaptă. Şi binenţeles, nu uitaţi că în perioada 17 – 22 februarie Poiana va fi gazda Festivalului Olimpic al Tineretului European.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
dananecula, TraianS, urjanclaudiu
Alte impresii din această RUBRICĂLa Schi în Poiana Brașov:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058444023132324 sec
    ecranul dvs: 1 x 1