ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.07.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 4-7 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 4 MIN

SARA un hotel administrat prost - romaneste

TIPĂREȘTE

Intradevar hotelul este renovat in proportie de 100%, din ce am constatat dar ca aspect si confort, in rest un personal care seamana cu functionarii din institutiile de stat, nepasatori si prost educati care se cearta cu turistii si nu au invatat nici macar sa spuna buna ziua, am stat 9 zile in 2011 si nu a fost schimbata lenjeria decat la interventia mea dupa 6 zile.

In cele zece zile in care am stat la acest HOTEL nu am fost salutat la intrare si iesirea din hotel de mai mult de 4-5 ori, de fraza "ce mai faceti sau cum va merge azi" nici nu se pune problema.

Aveti grija ca prosoapele trebuiesc schimbate zilnic, la fel si curatenie trebuie facuta zilnic, iar lenjeria schimbata la trei nopti (asa scrie in nomenclatorul hotelurilor de doua stele), romani invatati sa va cereti drepturile pentru care platiti. Eu cand am cerut schimbarea lenjerie dupa 6 zile, fetele (cameristele) au spus ca erau curate si de aceea nu au fost schimbate - de parca trebuia sa stam murdari sa fie schimbate.

Directoarea se pare ca este o doamna blonda cam intre doua varste de la care am primit o replica foarte acida si de neiertat pentru un director de HOTEL, si anume "aici nu merge pe pile" pentru ca avand doi copii mici vin in general dimineata pentru ca copii sa doarma pe drum si sa nu le fie rau de masina, si am cerut daca se poate, asa cum am facut si la alte hoteluri tot din NEPTUN, sa fiu cazat mai devreme de ora 18 cand au iei intrarea in camere, in replica abia cu scarba unui receptioner de sex masculin care nu saluta niciodata, am fost cazat la ora 15, cu copii morti de oboseala. Le doresc si celor de la SARA acelasi tratament oriunde se vor duce cu copii mici.

In ziua cand am plecat acelasi receptioner [****] a preluat telecomenzile si cardul, bineinteles tot fara la revedere sau mai poftiti pe la noi sau drum bun, niste needucati.

Tot la plecare cameristele in momentul cand am parasit camera am fost intrebat daca poate sa verifice camera, din nou injosit de parca aveam fata de infractor sau hot. Tin sa le spun si prin intermediul acestui site ca daca am fi deteriorat ceva as fi mers singur la receptie si as fi platit paguba de furat ceva nici nu se pune problema pentru ca noi nici macar prosoapele nu le-am folosit avand 12 prosoape la noi.

Initial facusem rezervare prin internet de 7 zile si cand am ajuns am mai platit a doua zi pentru inca doua zile, acum regret ca nu am plecat la alt hotel dar inca nu-mi dadusem seama in ce cloaca de nesimtiti am intrat.

Cum am mai spus din punct de vedere estetic sau al confortului nu am ce reprosa, arata la fel ca si in celelalte fotografi de pe acest site, de aceea nu vad rostul postarii unor altor fotografi.

Sunt multe de spus iar pentru cei pe care mitocania nu-i deranjeaza puteti sa mergeti linistiti la SARA.

Nu respecta oferta de pe internet nu exista internet wireless si nici mini bar, iar pentru cei ce vin cu masina in sezon sa nu va ganditi la parcare, pentru ca este foarte mica sau cu plata sau la 100-200 m de hotel sau pe unde gasiti in padurea de langa lac intr-o bezna totala.

Din punctul meu de vedere si cred ca nu gresesc la tarifele din hotelul Sara puteti gasi afara cu tot cu masa si poate aveti parte si de zimbete. In rest la o remarca a mea cum ca nu o sa mai vin in acest hotel niciodata cineva din personal a dat urmatorul raspuns "si ce credeti ca o sa saracim", concluzile si alegerea va apartine celor ce va doriti sa va relaxati in VACANTA.

Si inca ceva, cu toate ca ar mai fi multe de spus, daca nu va puteti duce singuri bagajul pana la etajul 3 al hotelului din motive medicale sa zicem, nu incercati si nici sa nu va ganditi sa apelati la personal pentru ca raspunsul „nu am ajuns sa ne injosim asa de tare” ar putea sa va provoace un atac de cord sau sa va strice VACANTA.

Daca as fi fost mai nesimtit si mai badaran poate as fi reactionat si chiar violent la cate jigniri pe banii mei a trebuit sa indur la acest hotel, de zece ani merg numai la NEPTUN in fiecare an dar asa o lipsa de respect fata de turisti nu am mai intalnit la nici un alt hotel, probabil ca cred ca daca hotelul este renovat restul din punct de vedere al comportamentului civilizat uman nu conteaza.

CAND VA RENOVATI SI SUFLETELE DOMNILOR DE LA HOTEL SARA.


[fb]
---
Trimis de medvi in 19.07.11 02:12:27
Validat / Publicat: 19.07.11 06:35:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: neptun
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3498 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

40 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (medvi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 Joaca de copil...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2698 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

40 ecouri scrise, până acum

webmaster28
[19.07.11 06:34:48]
»

@medvi, la pret ai trecut 1500 euro, este corect?

Poti sa ne spui si ce include acesta, pentru ca normal la acea rubrica trebuie completat pretul platit pentru cazare, eventual pentru masa, daca este inclusa si transport.

medviAUTOR REVIEW
[19.07.11 08:52:25]
»

Desigur, 1500 euro include transport (costul carburantului), cazare, masa si toate cheltuielile de agrement, inchiriere sezlonguri (pentru ca cele oferite gratuit se afla aproape de jupiter unde apa este adinca - adica la 7-8m de mal are 1.5m si eu am copii mici si din acest motiv am facut plaja in alta parte), bacsisul de 10% dat la fiecare masa ospatarilor, mici cumparaturi, agrementul pe mare, totate cheltuielile in aceasta VACANTA. Tin sa precizez si nu din lipsa de modestie, ca nu mananc la autoserviri sau la orice restaurant si nu ma intereseaza pretul ci calitatea meniului. Pentru cunoscatori precizez ca am mancat doua seri si la Popasul Pescarilor scump dar bun-rau. Cazarea a costat 1440 ron.

Nu am luat niciodata bilet prin agentii, numai on-line sau rezervare telefonica la Hotel si nu iau cu masa niciodata pentru ca-mi plac restaurantele cu orchestra si atmosfera si unde nu cunosc ma orientez dupa aspect, pentru ca nu cred ca intr-un restaurant care are scaune de ratan sau chiar de piele se mananca prost ( poate exista si exceptii -probabil).

Am ales deja urmatoarea destinatie pentru anul viitor http://www.delphinpalace.com/palace/tr/ sper sa fie de vis.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster28
[19.07.11 08:56:12]
»

Multumesc pentru raspuns, am modificat pretul in caseta tehnica.

bebemic
[19.07.11 09:47:16]
»

As dori sa stiu daca camerele au in dotare minibar/frigider, seif si aer conditionat si distanta REALA pana la plaja. Ce inseamna "nu respecta oferta de pe internet". Eu am platit avansul pentru 7 nopti cazare in perioada 21-28 Aug (cazarea vine 980 ron in aceasta perioada), am un copil de 3 ani asa ca am nevoie sa stiu exact la ce anume ma astept. Multumesc anticipat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ARTEMIZA ADINA
[19.07.11 09:56:20]
»

Parca prea era frumos totul, dupa cum descrisese Siona. Doar e un hotel din Romania, iar lumea e tare nesimtita si nepasatoare. Pacat de gradina asta suprba! Multumim pentru detalii! Bun de luat in considerare!

bebemic
[19.07.11 10:02:19]
»

Ufff, da, intr-adevar era prea frumos sa fie adevarat. Din pacate din cauza bugetului redus pe care il detin anul acesta, am fost nevoita sa aleg un hotel de 2**. Acesta mi s-a parut mai "rasarit". Sincera sa fiu, mie nu mi-e jena sa cer curatenie zilnica, schimbarea prosoapelor etc. , confortul meu si al copilului e mai presus decat disconfortul creat de "mutrele acre". Dau ignore si merg mai departe.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
medviAUTOR REVIEW
[19.07.11 12:42:11]
»

Au aer conditionat dar care merge numai cand bagi cartela de acces, la fel ca si tot ce este electric care functioneaza numai cand esti in camera, nu au minibar (adica un frigider sau racitor in care gasesti ceva bauturi. sucuri), au racitoare in camera foarte mici in care intra cateva cuti de bere sau suc de 500ml doua trei sticle. Nici nu se pune problema sa tii ceva pentru dimineata sau sucuri la sticle mari. Cat am stat eu am fumat numai pe balcon, oricum in camera este interzis, nu asta este problema dar nici nu au intrat pe balcon sa ia scrumiera sau sa o spele timp de 9 zile cat am stat. La parter exista un bar contracost cu preturi modice.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bebemic
[19.07.11 12:47:44]
»

Multumesc pentru raspuns.

Chestia functionarii electronicelor cu cartela "on" se practica in toate marile hoteluri/resorts, inclusiv in Turcia .

De racitor intrebam, sa pot tine o cutie de lapte pentru copil.

medviAUTOR REVIEW
[19.07.11 12:51:34]
»

Seif au in sifonier dar la mine nu megea sunt ca cele mici si electronice cum exista la Metro daca ai vazut, distanta pana la plaje este de app 500m din care jumatate in soare plin de mori de caldura cand vii de la plaja. Nu respecta oferta pentru ca nu au minibar in camera adica cu ceva de gasit prin el si nu au internet wireless, apa la etaj (la trei) curge foarte incet mai ales in orele cand vine lumea de la plaja, au intrarea in camere la ora 18 si iesirea la 12, daca ajungeti vineri sau sambata si este aglomerat nu prea o sa aveti acces in camere, parcarea lor este mica si mereu plina, contra cost (50ron 5 ron pe zi) sau pe unde va descurcati.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
medviAUTOR REVIEW
[19.07.11 12:55:29]
»

Da, dar culcata, chiar si noi am patit cu o cutie de 1L de lapte UHT care nu am pus-o corect si a curs. Racitoarele nu au compresor ca si frigiderele si nu asigura o temperatura optima pentru anumite alimente, de aceia este racitor.

bebemic
[19.07.11 12:56:50]
»

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri, foarte utile. Imi pare rau ca atitudinea personalului a fost un factor negativ in concediul dvs, oricum e bine ca stiu acest lucru, macar ma pot inarma la randul meu cu nervi de otel si cu replici pe masura

medviAUTOR REVIEW
[19.07.11 12:58:16]
»

Daca ai citit tot ce am scris intelegi ca nu am mari probleme cu confortul, chiar totul este nou si functional, eu cu personalul am probleme si cu raspunsurile pe care le-am primit la anumite sesizari ale mele.

medviAUTOR REVIEW
[19.07.11 13:02:06]
»

Distanta pana unde incepe plaja, pana la locul unde au ei sezlonguri gratuite este app 800-1000m.

In neptun exista doua lacuri, daca nu ai mai fost, iar accesul se face numai printre cele doua sau la capetele lor, se vad si pe harta, dar distanta este considerabila intre cele trei zone de acces la plaja.

bebemic
[19.07.11 13:05:27]
»

Da, am inteles acest lucru, de aceea am si spus ca imi pare rau ca personalul a fost un factor negativ.

E nasol ca e atat de departe plaja lor privata Inseamna ca-mi va fi greu sa ajuns cu copilul de mana...

medviAUTOR REVIEW
[19.07.11 13:11:24]
»

Puteti sta la alta plaja mai aproape cum am stat si eu dar platiti sezlongurile, la mine erau 15 ron/zi/sezlong, nu am mers la plaja lor pentru ca acolo intrarea in apa este foarte abrupta pentru copii si sunt si valuri mari in comparatie cu plaja din stanga digului fiind mai protejata. Pe o partiune de drum de circa 200m drumul este foarte nasol, un fel de santier pentru ca se lucreaza la un pod, pentru ca vor sa uneasca lacurile, cu carutul si mai greu fiind niste dale din ciment puse in graba sa poata trece turistii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bebemic
[19.07.11 13:13:12]
»

Multumesc mult pentru raspunsuri.

CalinS
[20.07.11 20:53:23]
»

Buna ziua,

am fost anul trecut la acest hotel la sf lui august si inceputul lui septembrie. Am si scris un post dar din lipsa de timp nu am mai revenit cu detalii. Vreau sa mentionez ca am deja o factura proforma de la acest hotel pentru un sejur in august anul acesta si cel mai probabil daca azi, maine nu gasesc altceva mai bun probabil ca ma voi intoarce si anul acesta. Stau pe ganduri datorita distantei de la hotel pana la plaja (fiind cu un copil de 3 ani) si datorita faptului ca plaja hotelului care anul trecut nu exista este in dreapta de la steaguri si nu in stanga inspre vila de protocol unde plaja este infinit mai buna decat cea spre Jupiter.

Referitor la ce a postat medvi cred ca exista o explicatie:

1) receptionerii si chiar proprietarii nu sunt extrem de sociabili dar poate ca unora le place mai mult asa (clar nu e cazul lui medvi)

2) referitor la curatenie schimb de lenjerie etc. cred ca trebuiau utilizate acele cartonase care se agata de usa, cartonase prin intermediul carora se putea solicita sa ti se faca curatenie sau dimpotriva sa nu fii deranjat si atunci nu mai interactionai de loc cu personalul hotelului.

Eu personal am observat ca sa spunem personalul nu este foarte sociabil dar nu ma declar nemultumit de acest lucru desi poate ca m-as fi simtit mai bine daca erau mai sociabili.

Vreau sa mentionez ca anul trecut cand am fost acolo am avut 2 situatii cand am fost nevoit sa interactionez cu personalul si desi cum am spus nu pareau extrem de sociabili sau prietenosi mi-au rezolvat problemele intr-un mod profesionist. Despre ce este vorba:

1) La sosire am solicitat o camera cu baie renovata la receptie intrucat eram cu micuta - si am primit desi in momentul rezervarii nu mi-au garantat-o.

2) La un moment dat am solicitat sprijunul receptionerului intrucat dintr-o camera alaturata se auzea galagie la o ora tarzie si noi eram cu copil mic - fara sa pot citi pe chipul receptionerului vreo reactie mi-a spus doar ca intelege si la nici 5 minute dupa ce m-am intors in camera zgomutul s-a oprit.

Eu personal nu pot sa reprosez nimic nici hotelului nici personalului exceptand faptul ca in camera in care noi am stat in baie nexistand perdea la dus si podeau fiind inclinata in sens invers decat spre scurgerea din podea, mereu aveam apa multa pe jos in baie, apa pe care nu aveam cu ce sa o stergem intrucat nu ne-am adus mop cu noi.

medviAUTOR REVIEW
[20.07.11 21:16:43]
»

Acum nu se pune problema de bai renovate sau nu, din cate am inteles toate sunt renovate, si eu nu am criticat decat mutrele acre si nu serviciile exceptie facand curatenia care se face si fara cartonase cum le zici tu, eu oricum nu aveam asa ceva in camera.

Probabil ca in momentul in care ai auzit galagie le spuneai ca poate nu mai calci pe la ei ca este un hotel galagios poate ai fi primit si tu raspunsurile pe care le-am primit eu.

Eu am primit aceste raspunsuri de la niste "personaje" care se misca pe acolo si care din cate se vede au un rang mai mare decat cele ale receptionerilor, si care probabil le cade rangul sa aplice zicala "CLIENTUL NOSTRU STAPANUL NOSTRU". Oricum receptionerii cu care ai vorbit anul trecut este posibil sa nu mai lucreze si acum acolo.

Daca la alte hoteluri nerenovate unde cei de acolo se chinuie prin comportament sa atraga turistii, pentru ca oricum nu au alte posibilitati, aici se cultiva grosolania si mandria celor ce au si de fapt NU AU.

TIE POATE-TI PARE NORMAL SA INTRI SI SA IESI DIN HOTEL SI RECEPTIONERUL SA SE UITE LA TINE SI TU LA EL SI SA NU ZICA NIMIC (sau poate dupa ce il saluti tu sa raspunda si el).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[20.07.11 21:17:10]
»

@CalinS: pai si ce mai astepti? de ce nu completezi "inceputul tau de review" cu impresiile de anul trecut? (poti sa o faci prin intermediul ecourilor scise la acel reveiw, vom muta noi textul in interiorul review-ului)

medviAUTOR REVIEW
[20.07.11 21:23:41]
»

Anul trecut ai spus ca ai cerut si masa, se vede treaba ca nu prea ai fost pe la mare la noi, pentru ca nu inteleg ce rost are sa dai niste bani in avans (lucru care nu-ti asigura un discount la pretul mesei), si sa fii legat de un restaurant pentru ca nu vad care este beneficiul unor bonuri valorice. Ai vrut celor de la Mediteraneo sa le dai niste bani in avans probabil.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
CalinS
[20.07.11 22:18:26]
»

Ai dreptate,

anul trecut am fost la noi la mare dupa o perioada foarte lunga in care nu am mai avut un concediu pe litoralul nostru. De la Oradea la Constanta mai mult de 12 ore. Oradea Bibione-Italia undeva in jur de 8-10 ore. Si in plus nu se compara sa faci o ora de la Oradea la Debrecen pe DN si restul pe autostrada sau cei cativa km de autostrada de la noi. Totusi am ales sa merg la noi din cauza celei mici. Daca se imbolnaveste cumva doamne fereste si nu foarte grav la noi cred ca poti cel putin comunica mai usor. Pentru acelasi motiv probabil ca ne vom chinui si anul acesta cu drumul Oradea Constanta.

Am solicitat masa anul trecut dar pana la urma nu am cumparat bonurile valorice deci am avut numai cazare. De mancat am mancat de obicei la o terasa de pe plaja care am inteles ca apartinea de Mediteraneo. Nu era foarte ieftin dar parea OK si cel mai important chiar nu am avut probleme.

Oricum cel mai deranjat am fost de comportamentul turistilor din statiune (scuipat, seminte, mizerie, gunoaie atat pe plaja cat si pe aleeile din statiune - exagerat de mult)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
medviAUTOR REVIEW
[20.07.11 22:57:08]
»

Inseamna ca ai mancat la Terasa Ponton (aceia cu copertina rosie, de te doare capul de la culoare).

Si eu am doi copii de 4 si 7 ani si de cand erau mici am fost in fiecare an la mare la Neptun pe aceleasi considerente ca copii sunt mici si daca ies cu iei afara si au o problema de sanatate este mai greu de rezolvat.

Acum sti ca in functie de pretentii si buget fiecare vede si are alte pretentii, de exemplu eu am stat 9 zile la SARA in iulie 2011 si am dat aproape 1500 ron pe cazare si am mai cheltuit inca 4500 ron prin statiune si transport, asa ca vezi tu eu am alte pretentii de la cei carora le fac consumatie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Ionescu Alina
[21.07.11 13:31:47]
»

Mda... Ce pot spune. Si daca ar fi fost hotel de 10 stele nu ai fi fost multumit. Cum se face ca eu am fost cu mama la Sara si in fiecare zi ne schimbau lenjeria de pat, aruncau gunoiul din baie si din camera si pe langa asta ne puneau 2 suluri de hartie igienica pe zi. Daca venea menajera si te gasea in camera te intreba daca vrei sa iti faca curat in acel moment sau mai tarziu. Si daca vroiai sa iti faca mai tarziu aveai la dispozitie o chestie care o atarnai de clanta cu ''Nu deranjati'' si ''Faceti curatenie''. So... Comentariile tale sunt total inutile. Si aici si la Siona pe page.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Ionescu Alina
[21.07.11 13:35:48]
»

Plus ca am vazut ca ai zis ca personalul hotelului se cearta cu turistii si ca nu saluta si alte dastea. Lucruri deloc adevarate. Pana si pe mine care sunt copil ma salutau si vorbeau cu mine. Cu turistii probabil ca s-o fi certat din moment ce a dat receptionera de niste turisti ca tine. [***, porniti pe scandal si *** si niciodata ultumiti indiferent de servicii]. Atata timp cat respecti esti respectat. Daca te duci la receptionera cu gura mare si plin de figuri ca cica nu iti face menajera curat in camera ea normal ca iti vorbeste in sictir. Acolo fiecare om stie ce are de facut si chiar isi fac treaba cum trebuie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[21.07.11 13:40:34]
»

@Alina Ionescu: limbaj nepotrivit, ofensator (in portiunile editate) - avertisment

medviAUTOR REVIEW
[21.07.11 14:41:07]
»

Pentru ca esti un "copil" nu am sa fac nici un fel de discutie cu tine pe aceasta tema.

medviAUTOR REVIEW
[21.07.11 15:32:19]
»

Chestia de atarnat pe clanta nu exista la mine si daca nu pui nimic, trebuie sa faca curatenie oricum, curat nu inseamana numai aruncatul gunoiului si doua suluri de hartie (care la mine daca au vazut ca le avem pe ale noastre nici nu au mai pus), trebuiesc schimbate prosoapele chiar daca sunt curate in fiecare zi, trebuie aspirat, trebuie schimbate asternuturile la fiecare trei zile, chesti normale. Poate asteptau un email sa vina sa-si faca treaba. Citeste mai bine tot ce am scris despre comportament si replicile pe care le-am primit nu neaparat de la receptioneri.

Chestia cu schimbatul lenjeriei in fiecare zi nu exista nici la 5 stele, vezi ca spui lucruri dictate sau spuse de altcineva. Probabil ca daca stateai toata ziua prin gradina era normal sa vorbeasca cu tine, probabil mirandu-se de cum un copil este lasat singur. Copii dupa-amiaza in general dorm, probabil ca esti un copil mai zvapaiat care este lasat sa faca ce vrea. Din interventia moderatorului am inteles ca ai folosit si un limbaj neadecvat, se pare ca lasi o impresie proasta, asa ca mama ta ar trebui sa te "traga de urechi" nu sa te lase de capul tau, probabil ca daca hotelul ar fi avut si o discoteca sau "club" cum se spune acum ai fi fost toata noaptea acolo. Mai indreptatit as fie eu care am platit pentru o VACANTA si am primit un stres nemeritat sa ma exprim necivilizat si totusi nu am facut-o asa cum nici cu cei de la hotel SARA nu am vorbit urat. Decat sa critici lucruri pe care nu le intelegi mai bine citesti ceva interesant. CE ZICI? TE BAGI? (ca sa fiu in trend cu generatia TA)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Simy
[23.07.11 17:05:37]
»

Hmmm... in curand ajung si eu acolo.

Sunt foarte curioasa daca ce ai postat tu aici reflecta adevarul... cu toate ca... si o spun din punctul meu de vedere... atunci cand merg in concediu tind sa dau ignore la tot ce e in jurul meu (negativ si neinteresant) si ma concentrez la maxim asupra mea si a familiei... concediul placut sau mai putin placut pana la urma urmei ti-l faci tu... singur... de tine depinde totul... dar poate ma insel Poate ca pe lumea asta exista si asemenea balauri.

Revin in 2 saptamani cu impresii.

Toate cele bune

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Ionescu Alina
[31.07.11 17:09:44]
»

In primul rand, nu stateam singura pe terasa, ci, cu mama. Daca ai fi prins zile ploioase, tu ce ai fi facut? Ai fi stat in camera? Ei bine, noua ne-a facut placere sa stam pe terasa. Probabil ca daca hotelul ar fi avut discoteca sau club nu as fi stat toata noaptea. Totul are o limita, dar aici, cred ca trebuie sa scriem impresii despre Sara, nu sa imi dai tu lectii de comportament si sa imi spui cesa fac. Ce zici? Am dreptate? Despre ce trebuie sa vorbim aici? Mai stii?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Staff*
[02.08.11 02:07:42]
»

buna medvi

aici ''macho'' imi pare foarte rau daca ti am vorbit urat... dar nu cred ca este stilul meu, eu de fel zambesc si incerc sa rezolv toate probleme oamenilor pentru ca sunt pus pentru a satisface totii clienti si mai ales pe cei ca tine... din cate observ:

1. Parcare platita 50 ron niciodata nu a existat asa ceva.

hotelurile de 2 3 stele trebuie sa aiba 20 % loc parcare/camere noi avem 40 %si 20% neiluminat intradevar!

2. In orice statiune, in orice hotel unde vei merge in LUMEA ASTA MARE vei gasi numai minibaruri pentru a avea sucuri la doza si apa la 0.5. NE CEREM SCUZE CA NU AVEM FRIGIDERE! Chiar cineva mi a facut reclamatie ca nu se inchide frigiderul, personal m-am dus si nu se inchidea pentru ca avea ou, branza, ceapa si etc

OMUL CIVILIZAT CARE MERGE IN VACANTA NU VINE CU BAXURI INTREGI DE APA SI LAZII PLINE DE MANCARE (DIN ACEASTA CAUZA NU AVEM TURISM)

"Nu respecta oferta pentru ca nu au minibar in camera" ESTE ADEVARAT NU POTI BAGA UN PEPENE!!

3. PLAJA PRIVATA A hotelului este exact in dreptul hotelului... dar faza cu abruptu nu este adevarat, doar ca sunt pietre la mal in rest este foarte curata apa la noi!

4. turismul in Romania pe litoral tine 2 luni stii foarte bine asta... si 1 luna plina 15 iul-15 aug si atunci hotelul este plin... gandeste te ca pleci la ora 12 check out da? si apoi camera trebuie dezinfectata si restu... ne trebuie cel putin 6 ore pentru a face chestia asta... in caz de sunt camere libere poti intra si dimineata ca nu este problema!

5 CURATENIA!!! eu fiind ''MACHOO'' Sunt pe acolo tot timpul pe fete de la curatenie... crede ma ca in fiecare saptamana pleaca cate o fata pentru ca sunt ''torturate'' pentru curatenie!! acum ce sa zic... ETAJUL 3 PARTEA MARE crede ma ca dupa ce ai plecat si mi ai atras atentie la curatenie am fost la ele sa discut... mi au spus ca tot timpul usa era incuiata pe dinauntru si chiar nu putea sa intre. curatenie se face intre 9 si 12... (adica prosoapele care se schimba in fiecare zi si gunoi plus hartiie)

HOTELUL NOSTRU FIIND STAFF TANAR DORIM SA ATRAGEM CAT MAI MULTII CLIENTII SI FACEM IN FIECARE AN CEVA NOU. VORBA TA "FARA TINE NU SARACIM" DAR NOI TE DORIM SA VII DAR CATEODATA NU POTI MULTIMII TOTII TURISTII!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
medviAUTOR REVIEW
[02.08.11 02:55:24]
»

Daca intradevar esti cine zici, trebuie sa-ti spun ca parcarea era 5 ron (poate am gresit eu din dactilografie) Camera a fost eliberata in fiecare zi cel tarziu la ora 10, pentru ca sotia ramanea cu cel mic sa mai doarma. Referitor la "racitor", credeam ca gasesc ceva in el din partea hotelului (contra cost), nici nu se pune problema de pepene sau alte recipiente voluminoase, nu vin la mare ca sa mananc in camera (pacat ca nu recunosti posibilitatile turistilor dupa atitudine). De curatenie a fost vorba numai de asternuturi care au fost schimbate dupa 6 zile (la reclamatia mea) eu stand dealtfel 9 zile. Referitor la chestia cu "macho" ma refeream la atitudine nicidecum la aspect. Am folosit termeni descriptivi pentru ca cei vizati sa se poata identifica (se pare ca am reusit). Daca ai fi citit atent ai remarca ca nu prea am pareri negative despre confortul hotelului, doar de atitudinea personalului. Termenul "credeti ca o sa saracim" iti apartine, poti sa recunosti ca asa ai spus? Plaja se afla in dreptul hotelului daca treci lacul inot, faza cu abrupta intrarea in mare nu este vina voastra dar asa este, la 5-10m de mal are 1.5-1.8m, fa o comparatie cu plaja din dreptul TERASEI FARUL (din stanga digului) si o sa vezi diferenta. Si apropo de baxuri de mancare si sucuri, incearca sa vorbesti de lucruri pe care le sti punctual nu generaliza, personal nu am avut asa ceva.

Despre intrarea in camera ai dreptate, dar eu am vrut macar mai jos si nici asta nu se putea fiindca (asa am fost informat) era o nunta care reservase mai multe camere, eu stateam 9 zile si nu se putea ca pe unii din nuntasi sa-i cazeze la etajul trei oricum ei stateau poate 1-2 zile.

Poate par lucruri marunte dar daca toate hotelurile ar fi renovate ATUNCI ASTEA MARUNTE VOR FACE DIFERENTA. Probabil ca nu o sa vedem asta niciodata la noi pe litoral dar SPERANTA MOARE ULTIMA.

PS. Sper ca nimeni sa nu mai intre cu masina pe pietrele de pe alee, asa poate nu te mai certi cu clientii. Asta ca sa sti unde ai gresit...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Staff*
[02.08.11 15:01:44]
»

daca erati asa nemultumita nu mai va prelungeati concediul cu inca 2 zile

medviAUTOR REVIEW
[02.08.11 15:58:19]
»

Ai dreptate numai partial, prelungirea am facut-o dupa doua zile de la sosire pentru ca vroiam sa stau doua weekend-uri (si ma gandeam ca poate nu gasesc camere pentru prelungire), discutiile si problemele au aparut dupa ziua a cincea, din pacate platisem deja.

webmaster0
[11.08.11 20:46:55]
»

@Siona, ai primit un avertisment pentru modul cum ştii să porţi o discuţie aici, faţă de alt utilizator. Din păcate, tu chiar jigneşti dacă vorbeşti cu cineva aşa cum ai făcut-o în ecoul şters de mai sus...

Caută să combaţi ideile, nu persoanele ce le emit!

medviAUTOR REVIEW
[11.08.11 20:50:06]
»

Eu nu sunt personaj! Cei de la hotel spun ca plaja este in dreptul hotelului, eu am facut precizari pentru cei ce cred ca este langa hotel pentru ca nu au mai fost la neptun. Nici nu ma intereseaza plaja gratuita, cand am facut eu rezervarea nici nu era in oferta.

In legatura cu limbajul folosit de tine, nu cred ca merita sa comentez mai mult pentru ca acelasi limbaj de balta a fost folosit si de fata ta, asta daca este reala inregistrarea.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
siona*
[11.08.11 21:15:45]
»

Medvi, aritmetica simpla 9x140=1260, nu 1440,4500 lei nu aveai cum sa cheltui in 9 zile deci se vede treaba ca incerci sa ne prostesti cu toate comentariile tale. nici cartonas nu aveai in camera? E... special nu ti-au pus ca sa te enervezi. Cat despre seif, unde ti-ai fii dorit sa ti-l puna? pe masa in fata oglinzii? Nu prea ai fost afara, dar e bine ca tot comentezi... aiurea despre tot ce este normal si la locul lui. A apropo, oglinda ai avut in camera?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
siona*
[11.08.11 21:20:29]
»

In ziua cand am plecat acelasi receptioner [****] a preluat telecomenzile si cardul, bineinteles tot fara la revedere sau mai poftiti pe la noi sau drum bun, niste needucati.

Deci aceasta este o jicnire! Nu ceea ce am scris eu. Nu ar fi trebuit sters sau apostrofat personajul Medvi?

Va multumesc

Cu respect Siona

Daca doriti va mai dau exemplu de jicniri din partea personajului Medvi. Nu era necesar sa stergeti comentariul meu in conditiile in care NU AM JICNIT.Poate tonul sa deranjeze ,dar nu altceva.

Daca ati analizat mai atent comentariul meu,acum va rog sa-l publicati.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
siona*
[11.08.11 21:39:16]
»

Nu combat persoana, ci intr-adevar parerile persoanei despre tot si nimic. Sa enumar? Personalul, directoarea, racitorul, cartela, plaja, parcarea, etc, deci tot. Mi-as fi dorit sa luati atitudine cand (***) Medvi m-a combatut si din punct de vedere al dumneavoastra nu a fost nimic in neregula.

webmaster0
[11.08.11 21:45:18]
»

Am analizat foarte atent tot topicul.şi am reuşit să mă conving încă odată că (din punct de vedere al regulamentului nostru de funcţionare), am dreptate.

Am editat cuvintele nepotrivite din articol pe care mi le-ai semnalat - restul însă fiind exact o prezentare a trăirii subiective a autorului chiar este ok.

Am închis aici acest fir de discuţie - consider că s-a spus cam tot ce era de spus.

siona*
[11.08.11 22:27:49]
»

Multumesc pentru raspunsurile care le trunchiati dupa cum doriti.

Cu mult respect fata de cititori

Siona

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

Alte impresii din această RUBRICĂSara Hotel (ex Midia) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.075733184814453 sec
    ecranul dvs: 1 x 1