ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.06.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un hotel decent

TIPĂREȘTE

Am ajuns la acest hotel la inceput de septembrie, impreuna impreuna cu sotia si fetita noastra, de 7 luni.

Hotelul a fost ales datorita pozitiei, practic pe plaja, review-urilor si pretului.

Stiu ca hotelul a fost cumparat de la BCR anul acesta si ca s-a incercat si o renovare (vizibil cu ochiul liber printre altele s-au inlocuit veiozele, mocheta, televizoarele si sa reamenajat putin receptia), cu toate ca hotelul beneficiase cu cativa ani inainte de o renovare din partea bancii.

Hotelul arata decent pentru 3 stele, cu o receptie draguta, restaurantul arata bine, la fel si terasa si locul de joaca pentru copii.

Camerele destul de micute, dar pentru un hotel construit in anii '70, pentru standardul asta e in regula. Baia cam micuta, dar se vede ca ar necesita o renvare.

In privinta micului dejun, destul de variat, dar cu putine fructe si cereale.

Restaurantul hotelului este mediu.

Relationarea cu personalul hotelului este decenta, doar ca daca ai nevoie sa ti se schimbe cearceafurile si nu doar prosoapele la baie, are trebuie sa mentionezi expres la receptie, nu doar sa lasi acel cartonas in clanta usii camerei.

Mi sa parut ca personalul de paza al hotelului, care ar trebuie sa mentina paza incearca in majoritatea timpului sa gestioneze, administreze si sa obtina profit dupa urma locurilor de parcare.

Mai exact, in momentul in care am ajuns, erau locuri de parcare blocate cu jaloane, iar cand le-am mentionat ca suntem cazati la hotel Bicaz, au ridicat jalonul si m-au asteptat sa parchez si au ramas in dreptul masinii. Eu i-am intrebat daca pot sa ii ajut cu ceva, cand am iesit din masina, iar ei s-au uitat ciudat la mine si au plecat. Intre timp au mai venit masini si oamenii le dadeau banii pentru ridicarea jaloanelor. De asemenea noaptea, cand ne am intors de la plimbare, parcarea din fata hotelului era plina (hotelul mai are o alta parcare langa hotelul Hawai) mai putin un loc de parcare care avea un jalon in fata. Noi avand un copil mic ne doream sa parcam cat mai aproape. Nu am vrut sa ridic jalonul eu si am mers la receptie. Acolo am fost informat ca acele locuri sunt pentru masinile hotelului. I-am multumit pentru raspuns si am cautat si gasit un loc de parcare cam cu vreo 150 de m mai departe si asta a fost. Datorita faptului ca sunt invatat cu zona Unirii si parcatul in Centru Vechi, in Bucuresti, e in regula.

Eu am citit pe un review, pe alt site, ca noul director al hotelului a raspuns unui turist, legat de o problema cu parcarea, ca ar trebuie sa se adreseza la receptie pentru orice problema.

Concluzionand, pentru familile cu copii, care doresc sa fie aproape de plaja, este in regula, pretul care il platesti fiind unul mediu pentru Mamaia.

Ca recomandari, cred ca hotelul ar trebui sa aiba o portiune de plaja administrata de ei, sa aiba un om la parcare care doar sa indrume sau sa dea un feedback societatii de paza si securitate si sa reamenajeze baile.


[fb]
---
Trimis de jamesbond12 in 05.09.16 12:33:37
Validat / Publicat: 05.09.16 13:13:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2714 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (jamesbond12); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [05.09.16 12:42:09]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 49&ridAnt=73242

    Iulian Tenie
    [13.09.16 17:45:54]
    »

    Va multumesc pentru aspectele positive remarcate si apreciez obiectivitatea prezentarii!

    Ma surpinde neplacut sa aflu ca ati avut probleme privind schimbarea cearsafurilor ...politica noastra prevede schimbarea acestora obligatoriu la 3 zile sau mai des..la cererea turistilor

    Regret totdata incidentul din parcare si recunosc ca nu a fost singular... in pofida faptului ca am solicitat firmei de paza cateva schimbari de personal (effectuate de altminteri) e evident ca e o practica greu de eradicat. Ma bucur totusi ca receptia a respectat procedurile si v-a informat correct in masura in care oricum in acest moment avem suficiente locuri de parcare pentru turisti, nefiind nevoie de a fi oferite "pe sub mana" (!!)

    Plaja nu ne apartine... (cel putin deocamdata)

    Va multumesc ca ati ales hotelul nostru si va mai asteptam cu drag si alta data!

    Iulian Tenie

    general manager


    NB Iulian Tenie este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    jamesbond12AUTOR REVIEW
    [13.09.16 17:55:47]
    »

    @Iulian Tenie: Multumesc pentru raspuns.

    Hotelul va ramane pe lista noastra, in viitor, cand fetita noastra va mai creste datorita caracteristicilor enumerate in review.

    Totodata suntem siguri ca litoralul se schimba de la an la an si lumea se mai schimba, in bine, cred eu.

    Va uram mult succes in activitate!

    Familia S.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Iulian Tenie, jamesbond12
    Alte impresii din această RUBRICĂBicaz Pirates Resort Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047248840332031 sec
    ecranul dvs: 1 x 1