ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.12.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Slatina
ÎNSCRIS: 27.12.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
DEC-2011
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

O impresie neplacuta

TIPĂREȘTE

Anul trecut, de Revelion, am fot cazati la Pensiunea LA OGRE, urmand sa petrecem sarbatoarea dintre ani la un restaurant din zona.

Raportul calitate-pret, absolut nejustificat.

Impresia: ca la stana - barne pe tavan, in camera mirosea a oaie; nu exista dulap, la baie am gasit sapunuri FOLOSITE de turistii de dinainte; prosoapele uzate si o culoare dubioasa; cosul de gunoi nu a fost golit NICI O DATA in 5 zile, pentru hartie igienica a trebuit sa solicitam in cateva randuri.

Din anunt reiesea ca exista sala de mese, dar la care nu am avut acces - fiind nevoiti sa mancam in camera. La bucatarie, puteam pregati ceva printre sarmalele gazdei, etc.

Temperatura in camera era extrema: cand nu puteam dormi de cald, cand ne clantaneau dintii. Scarile si podelele, din lemn, scartaiau de fiecare data cand calca cineva pe ele.

Intr-un cuvant, a fost cea mai neplacuta impresie pe care mi-a facut-o VREODATA vreo pensiune din Romania!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de turist roman_2 in 27.12.12 10:54:09
Validat / Publicat: 27.12.12 11:54:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HOREZU. A mai fost în/la: Brasov - Aro Palace, Sinaia/ Rina Hotels, Predeal - Hotel Orizont, Bran - Hotel Dolce Vita, Poiana Brasov, Sibiu - Hotel Ibis/Ramada, etc.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1582 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (turist roman_2); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

webmaster
[27.12.12 11:53:45]
»

@turist roman_2: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

nila moromete
[06.05.13 23:15:10]
»

Da, pensiunea Ogre este si pentru noi o amintire neplacuta. Am plecat dupa doar o noapte din cauza a catorva sute de furnici care misunau prin camera. Si poate am mai fi stat, schimband camera, dar atitudinea proprietarului a fost execrabila. O rusine pentru turismul romanesc, din pacate fara urmari. Pensiunea exista in continuare. Asta e!

La Ogre
[17.09.13 10:24:56]
»

@turist roman_2:

Buna ziua, sunt proprietarul Pensiunii si acum am vazut acest referinta proasta la adresa Pensiuni La Ogre.

Cei care au scris acest raport, au ocupat cinci camere si ca sa le obtina a venit seful de la Pensiune Alex si ma rugat sa-i accept pentru ca nu gaseau cazare in zona in perioada reveionului, iar clienti erau rude sau prieteni ai patronului din Dolj.

1) Pentru motivul ca nu au luat masa la noi am pus pretul camerei mai mare decat cel obisnuit.

2) Ma intreb daca ei au fost cu un an in urma de reveion la Pensiunea La Ogre de ce au facut acest raport cu un an intarziere. raspuns: Au facut reclama negativa pentru reveionul 2012-2013, au scris tocmai pe 27.12.2012.

L-as ruga pe Administratorul de site sa scoata acest raport deoarece nu este adevarat si este singurul de acest fel al Pensiunii La Ogre.

Pe Booking.com avem 9,5/10

R.O-G pensiunea "La Ogre"


NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[17.09.13 11:53:35]
»

@La Ogre:

Ma intreb daca ei au fost cu un an in urma de reveion la Pensiunea La Ogre de ce au facut acest raport cu un an intarziere. raspuns: Au facut reclama negativa pentru reveionul 2012-2013, au scris tocmai pe 27.12.2012.

Și io mă întreb: dacă scriind pe 27.12 un articol referitor la un sejur de Revelion, clientul cu siguranță nu mai afectează în niciun fel rezervările din acel an (că doar n-o fi așteptat nimeni până în al 11-lea ceas și 50 de minute să-și facă rezervare, iar dacă ar fi încercat, nu cred să fi aflat camere libere la acea dată sau ulterior - 28,29, maximum 30.12), Dv. de ce veniți tocmai acum, când e sezonul cererilor de oferte pentru revelion, să cereți ștergerea acestui articol?!? (Întrebare retorică, evident!)

Din fericire, AmFostAcolo NU este Booking.com (unde proprietarii pot șterge/elimina/edita recenziile clienților nemulțumiți! Și spun asta (de fapt, o repet a N-a oară) în calitate de client nemulțumit în mai multe rânduri, ale cărui impresii scrise la unele cazări rezervate pe booking.com NU au fost publicate acolo.

Ce bine că există AFA!

PS - despre ecoul scris ceva mai târziu de către utilizatorul nila moromete, nici măcar n-ați amintit... Oare nemulțumirile sale pentru ce eveniment ar fi fost „contrareclamă”?!?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
La Ogre
[17.09.13 12:26:39]
»

@Dragos:

R.O-G pensiunea la Ogre,

1) Daca clientii au fost nemultumiti de ce au stat 5 nopti, si au platit si un pret mult prea mare.

2) Pe Booking.com nu se pot sterge impresiile negative.

cu stima

R.O-G


NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
La Ogre
[17.09.13 12:45:36]
»

@nila moromete: Imi pare rau ca nu m-am purtat mai frumos cu Dl. Morumete.

In privinta furnicilor nu am nimic de zis. la un moment dat am fost invadati de furnici.

Ii cer scuze dl. Morumete

cu stima

R.O-G


NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
La Ogre
[17.09.13 13:30:54]
»

@Dragos:

Stimate Domnule Dragos

Vreau sa va prezint Pensiunea La Ogre si politicile noastre.

In primul rand va invit sa petreceti un weekend la noi sa vedeti care sunt conditiile, cum sunt camerele care sunt utilitatile si accesoriile pensiuni: sauna, spalatorie, calcatorie, sala de televiziune cu ecran de 3m, locuri de parcare gratuite, multiple terase si 12 camere cu paturi confortabile (relaxa plus saltea de lana plus huse si cearsafuri de calitate) unele camere sunt dotate si cu halate patru prosoape, baia are bideu dus fara cada bancuta de lemn si fönn. Unele camere duble au deja doua bai, O suita are trei bai, alta are doua bai.

Daca va uitati pe booking.com stam peste tot bine, numai raportul calitate pret este prost.

Politica noastra fata de turist este sa-l multumim perfect cu o cina de buna calitate si un mic dejun corespunzator.

Ne luam timpul necesar sa explicam turistilor obiectivele de vizitat din zona, si avem si materil tiparit.

Este foarte posibil ca fata de cei care au scris negativ, avem si noi partea noastra de vina, dar am invatat din greseli si ne-am imbunatatit service-ul si modul cum ne alegem clienti.

Va asteptam cu drag la pensiunea noastra.

Cu stima

R.O-G.

pensiunea "La Ogre"


NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster
[17.09.13 13:36:40]
»

@La Ogre: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

La Ogre
[17.09.13 13:46:48]
»

salut

Eu am dat telefonul pentru Dl. Dragos, daca vrea sa vorbeasca cu mine.


NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[17.09.13 23:11:09]
»

@La Ogre: Vă mulțumesc frumos de invitație, dar locurile de cazare prefer să mi le aleg singur.

Nu am considerat neapărat că sunteți cumva rău intenționat sau mai știu eu ce altceva - pur și simplu v-am adus la cunoștință că simpla menționare a „categorisirii” de pe booking.com NU este o condiție sine qua non a bonității.

Și ca să nu mai pară că vorbesc fără „dovezi”, vă spun pe scurt povestea ultimei mele nemulțumiri cu saitul acela: am rezervat pentru o noapte de tranzit o cameră la Sandanski. Ghinion, cu o seară înaintea plecării, mă anunță că nu pot onora rezervarea... La întoarcere, am primit mail-ul de la booking.com să îmi spun părerea despre pensiune - n-a apărut nici în ziua de azi! Dar comision pe camera rezervată de mine, și-au luat! (Și au mai fost și altele!) Ce să mai spun despre un sait care e (încă) în stare să vândă hotelul Histria din Mamaia?!? (demolat, neclasificat etc.)

După felul cum ne prezentați situația, e chiar posibil să aveți dreptate; dar asta nu înlătură pe de altă parte, nici dreptul la opinie a clienților care nu au fost pe deplin mulțumiți de găzduire, corect? Dacă ați învățat ceva din prezentarea lucrurilor care i-au dezamăgit, cu atât mai bine!

Spor la treabă!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
La Ogre, nila moromete
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea La Ogre:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043635845184326 sec
    ecranul dvs: 1 x 1