ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Gura Humorului
ÎNSCRIS: 09.06.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Impresii Vila Rocco

TIPĂREȘTE

Desi a trecut ceva timp de la sejurul nostru la Eforie Nord, as dori sa postez si eu impresiile depsre aceasta vila, intrucat vad ca de anul trecut pana acum nu a mai primit nici o apreciere. Mentionez ca anu trecut am ales aceasta vila in baza impresiilor postate pe forumuri (de fapt este o singura persoana - domnul Mihai care a postat in mai multe locuri), si in baza ca este o constructie noua.

Sa incep cu partile bune:

-Constructie noua, deci mobilier nou (desi minim), camere curate, spatioase (peste 20 mp) cu balcon, frigider, baia frumoasa cu cabina de dus, geam, prosoape... tot ce trebuie

- Proprietarii foarte amabili, insa noi i-am gasit la inceputul lui septembrie destul de epuizati.

- Loc de joaca pentru copii si inauntru si leagane afara

- Mini bucatarie la dispozitia turistilor, desi cam slabut amenajata

- Preturi accesibile (cel putin in perioada in care am fost noi)

- Terasa cu gratar la utimul nivel

Acum vin si cu cateva parti negative, pe care, desi ma doare sufletul sa le pun - din respect pentru patroni, insa trebuie ca cei care merg acolo sa stie exact la ce sa se astepte:

- Locatia - la Intrarea in eforie la strada - distanta pana la plaja Acapulco de aprox 600-700 m, 10-15 minute de mers... ceea ce nu ar fi chiar rau, insa cu copil mic, saltele, umbrele si alte bagaje e destul de obositor. Plus ca si distanta pana la terasele din centru e considerabila, asa ca seara era un chin... veneam de la plaja... spalat, schimbat, mers iarsai pana in centru, venit inapoi... cadeam franti.

- Lipsa aerului conditionat era resimtita chiar si in septembrie (cel putin pe partea cu strada pe care am stat noi) - poate pana anul acesta s-au dotat

- Cand am intrebat de curatenie in camere ni s-a spus ca sunt maturi si sa ne facem singuri, insa am insistat ca nu pot matura nisipul de pe jos si a venit intr-o zi si a facut curatenie (totusi asta nu ar trebui facuta ca o favoare...). Lenjeriile nu se schimba pe perioada sejurlui.

- Un miros ciudat in baie de la canalizare (cel putin in camera noastra)

- Bucataria prea mica, dimineata era chiar inghesuiala

Ma opresc aici, pentru ca nu as vrea sa se creada ca am fost dezamagiti. Per ansamblu e ok, insa pentru 3 stele le mai lipsesc cateva dotari. Eu nici nu o recomand, nici nu spun sa nu mergeti, am postat doar impresiile pentru cei care sunt interesati.

Anul acesta ma orientez spre Saturn, si am sa revin cu impresii si de acolo.


[fb]
---
Trimis de georgy in 09.06.10 14:05:39
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2543 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (georgy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

20 ecouri scrise, până acum

dannek
[09.06.10 14:28:05]
»

Importante partile negative si de neiertat pentru 3 stele.

Macar sa fi avut aspirator ca sa nu faceti praf cu matura.

Deci cit a costa sejurul fara transport si in ce a constat(mic dejun, etc)

Mirousl de canalizare l-am intuilnit si eu in deosebi la vile care nu sunt mereu ocupate in totalitate.

In pardoseala de la baie se afla o scurgere care are un sifon.

In acel sifon trebuie sa fie fie apa ca sa nu vina mirosul inapoi din instalatie.

Daca turnai putina apa in acel sifon cred ca disparea mirosul.

Dar mai poate fi de la orice alta scurgere(chiuveta, cada) daca nu este facuta cum trebuie.

Prin Grecia chiar si la 2 stele gasesti A/C

In curte era gratar, in bucatarie erau un frigidere in care sa iti depozitezi mincarea.

Cam ce capacitate are vila.

valimi
[09.06.10 16:20:51]
»

Eu te sfatuiesc ca in acest an sa te orientezi spre Saturn, sa treci de el, de Mangalia, de Vama Veche si de acolo iti garantez ca la 1800 lei/6 nopti, mai ales in septembrie (extrasezon), nu te vei mai duce pana in centru dupa mancare, caci vei avea All Inclusive, vei avea aer conditionat, iti vor face curatenie in camera, iti vor schimba lenjeria de pat si chiar prosoapele, daca te orientezi bine vei iesi din hotel direct pe plaja, cu copilul si salteaua umflata, vei mai trage si cate o berica tot in banii astia si nu vei duce grija inghetatei pentru pitic si a cafelutei pentru doamna, totul iti va fi la dispozitie.

Parerea mea!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
magdalena
[09.06.10 18:32:04]
»

Partile alea negative nu pot sa le trec cu vederea, asa ca voi retine pensiunea ca una unde nu o sa calc!

georgyAUTOR REVIEW
[10.06.10 10:21:31]
»

Cred ca nu s-a inteles exact ce cuprinde pretul sejurlui - cei 1800 ron au cuprins toate cheltuielile cu sejururl: transport propriu, cazare, masa, taxe vizite... etc (6 zile) Cazarea in sine nu a fost foarte scumpa - cam 500 ron, gasiti toate preturile si conditiile pe site-ul vilei: click aici. Vad ca anul acesta au redus tarifele cu 20 Ron. Am cautat cazare ieftina cu conditii decente, ceea ce am si gasit, insa cu minusurile expuse. Probabail unii vor spune ca ma astept la prea mult la preturile astea, insa vorba lui Valimi... la cat am dat pe sejur as putea merge la Bulgari, insa nu am masina proprie si e cam greu cu iesitul din tara cu masina pe firma (mai ales la Bulgari...).

Pt. Dannek - il rog sa viziteze site-ul mai sus mentionat pt a vedea exact ce capacitate are vila si ce conditii ofera. Poate de anul trecut pana acum s-au pus la puct sub mai multe aspecte.

Si totusi... eu inca mai trag speranta si spre litoralul Romanesc. Daca noi romanii abandonam litoralul nostru, atunci cine sa il salveze?

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.06.10 10:52:09]
»

insa nu am masina proprie si e cam greu cu iesitul din tara cu masina pe firma (mai ales la Bulgari...)

?!? de cand? noi am iesit de 'tz' ori, aproape exclusiv cu masina pe firma! nici macar nu am fost intrebati vreodata daca avem acea imputernicire pentru a scoate din tara o masina a carei proprietate nu o detii. (ultima data chiar n-o aveam. si maine plecam iar. tot fara!)

magdalena
[10.06.10 11:14:32]
»

De ce sa fie greu sa iesi din tara cu masina firmei? Daca ai imputernicire, no problem!

Dar cred ca georgy se refera la faptul ca masina ar putea fi furata si cand e a ta, e a ta, cand e a firmei (si firma nu e a ta)..., balamuc!

valimi
[10.06.10 12:14:53]
»

@georgy, sunt pe siturile agentiilor de turism o gramada de oferte de transport - curse regulate cu autocarul in statiunile litoralului bulgaresc, pana la Sunny Beach.

vilarocco
[25.06.10 09:24:01]
»

Sunt proprietarul vilei Rocco impreuna cu sotia. Suntem la inceput in domeniul turismului (am inceput in 2009), suntem tineri si inevitabil facem si greseli.

Pentru a le evita, ne bazam foarte mult pe comunicarea cu clientii nostri.

In acest sens distantele fata de centru si plaja (intr-adevar de 10-15 min) sunt clar specificate la telefon si pe websiteul propriu, www.vilarocco.ro, unde avem nu mai putin de 3 harti cu locatia, una din ele interactiva.

Nu am avut aer conditionat fiind orientati spre familii cu copii mici si in urma unei convingeri personale, vazand in afara ce boli grave da folosirea pe termen lung a aerului conditionat, in Romania fiind un entuziasm datorita utilizarii relativ recente (totusi am inceput dotarea si cu aere conditionate, pentru a oferi si alternativa).

In acelasi spirit al comunicarii, lipsa aerului conditionat era clar specificata si la telefon si pe website, deci nu ne explicam cum cineva care dorea aer conditionat si sa fie langa plaja a ajuns la noi, vom insista la telefon si mai mult pentru a explica aceste lucruri.

In alta ordine de idei, noi avand casa in acelasi corp de cladire cu vila suntem permanent in vila la dispozitia turistilor, incercand sa comunicam cat mai bine.

Anul trecut am respectat toate dorintele turistilor, de la cei care au dorit schimbarea lenjeriei si curatenie in camera in fiecare zi la cei care nu au dorit sa li se intre in camera pentru curatenie si au dorit sa-si faca singuri, in general dupa fiecare plaja cand apare nisipul, sau au dorit schimbarea lenjeriei la interval mai lung, asa cum noi am vazut si in afara din motive ecologice.

Am comunicat clar ca noi facem cum doreste fiecare, in nici un caz nu am refuzat sau intarziat sa facem curatenie, nici nu cred ca exista vreun proprietar de vila caruia sa i se spuna sa faca curat in camera si sa zica nu, in secunda urmatoare ar trebui sa inchida pravalia.

In acest sens avem o mare bila neagra la capitolul comunicare pentru ca am determinat pe cineva sa stea cu camera necuratata in loc sa ne comunice ca doreste sa se faca curat, sa stea cu lenjeria neschimbata in loc sa ne comunice ca doreste sa fie schimbata si sa stea in miros la baie in loc sa ne comunice acest lucru si sa rezolvam imediat turnand apa in sifon.

Avem o bila si mai mare neagra pentru ca am determinat aceasta persoana sa nu ne comunice aceste lucruri deranjante privindu-ne in ochi ci printr-un 'feedback' pe internet peste care am dat intamplator.

In prezent, probabilitatea repetarii acestor greseli este mult mai mica, deoarece se face curatenie in camere in fiecare zi indiferent de situatie, tocmai pentru a interveni si in situatii de genul sifonului din baie si alte mici defectiuni care apar si nu sunt intotdeauna comunicate iar in ce priveste lenjeria , se schimba la 3 zile indiferent de situatie.

Sunt lucruri comunicate clar pe website, pot fi verificate de oricine care citeste cele scrise aici la orice drum in Eforie Nord, doar intrand pe poarta noastra, Republicii nr 9, si intrand in vorba cu orice turist cazat la noi in acel moment.

Ne cerem scuze public lui 'georgy' pentru neplacerile cauzate si va invitam sa veniti cu incredere la vila Rocco.


NB vilarocco este (sau a fost) reprezentant al unității
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[25.06.10 09:42:44]
»

@vilarocco > in primul rand, felicitari pentru modul foarte corect in care ati raspuns acestei descrieri de sejur la vila Dvs.

Pentru a le evita (greselile), ne bazam foarte mult pe comunicarea cu clientii nostri.

sunt curios: in ce consta, practic, aceasta comunicare? pentru ca, daca puneti baza exclusiv pe comunicarea directa, verbala, este cred evident ca adesea aceasta fie da gres, fie este incompleta. de aceea va sugerez sa instituiti (cum am vazut in alte locatii in tara si afara) un formular in care sa rugati oaspetii sa va ofere un feed-back la terminarea sejurului. anonim. eventual cu promisiunea ca la sfarsitul sezonului, toate formularele completate intra intr-o tombola care are drept premiu un sejur gratuit in sezonul urmator. ati avea mult mai mult de castigat astfel. din toate punctele de vedere.

iar in privinta schimbarii lenjeriei/prosoapelor + efectuarea curateniei, recomand sa existe in fiecare camera un dosar care sa contina scris mare si frumos conditiile in care se fac toate aceste 'operatiuni'. si eventual un semn de "clean my room" de atarnat pe usa, in caz ca turistul doreste o curatenie suplimentara, din varii motive.

spor la treaba! (si bun venit printre noi)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
pepsi70ro
[25.06.10 09:53:40]
»

In acest sens avem o mare bila neagra la capitolul comunicare pentru ca am determinat pe cineva sa stea cu camera necuratata in loc sa ne comunice ca doreste sa se faca curat, sa stea cu lenjeria neschimbata in loc sa ne comunice ca doreste sa fie schimbata si sa stea in miros la baie in loc sa ne comunice acest lucru si sa rezolvam imediat turnand apa in sifon.

Pai scuze...dau o gramada de bani sa ma simt bine in vacanta si tot eu trebuie sa cer aceste servicii elementare care tin in primul rand de clasificarea vilei?

Oare nu trebuie sa se intre in camera in fiecare zi pentru curatenie, asta in cazul in care turistul nu doreste, dar nici pretentie nu are ulterior, prosoapele nu trebuiesc schimbate la doua zile, lenjeria la 3, in baie nu se face curatenie si dezinfecteaza in fiecare zi?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
georgyAUTOR REVIEW
[25.06.10 10:11:59]
»

Multumesc si eu proprietarilor pentru acest reply, corect insa cam acid. Ii rog sa specifice daca am gresit cu ceva in postarea impresiilor mele, daca am spus un neadevar sau daca am exagerat cumva. Intr-adevar, stiam de lipsa aerului conditionat, distanta pana la plaja de 500-600m, insa de curatenie am intrebat personal si atunci mi s-a raspuns ca este matura si faras, iar daca stiau de problema cu mirosurile din baie, trebuiau sa intre zilnic in camera sa curete acolo sifonul ala, pt ca eu personal nu am stiut care e cauza.

Sunt realista si nu ma astept ca la un pret de 80-100 lei pe noapte sa primesc lux, insa in concediu te astepti sa nu mai ai grija curateniei, a lenjeriei, a baii... etc.

Nu am vrut sa fie o postare negativa, doar sa-mi exprim parerea despre aceasta vila si cu bune si cu rele. Probabil tine de perceptia fiecaruia, si de momentul si starea omului, dupa cum vedeti alte persoane ii dau nota 10.

Fiecare e liber sa-si exprime parerea si asta n-ar trebui sa-i supere pe proprietari, ci din contra sa-i ambitioneze si pe viitor sa indrepte lucrurile care sunt de indreptat.

In orice caz, le doresc tuturor celor care merg la vila Rocco un sejur minunat si sper sa se posteze aici numai impresii bune si de nota 10.

Si inca ceva.... imi cer scuze ca nu le-am spus personal aceste pareri, insa am plecat dimineata devreme si destul de grabiti, intrucat aveam drum lung si nu imi amintesc sa ne fi intrebat daca avem ceva sugestii sau reclamatii. Le-am spus doar ca ne-am simtit bine, ceea ce este si adevarat.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[25.06.10 11:30:49]
»

Sunt realista si nu ma astept ca la un pret de 80-100 lei pe noapte sa primesc lux

e adevarat ca din nordul tarii si pana la (aprope de) Burgas e cale cam lunga, dar daca ai vedea ce poti sa obtii acolo pentru aceeasi suma... in aparthotel, apartament complet utilat, piscina, plaja privata... aer conditionat...

vezi click aici; click aici sau click aici; click aici; sau "cea mai tare din parcare": click aici (din pacate, linkul nu a retinut si setarea datei - septembrie; dar aceasta se poate alege si dupa afisarea definitiva a paginii, de asemeni se pot adauga/scoate statiuni)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
alinutzza140*
[25.06.10 11:55:52]
»

Si totusi... eu inca mai trag speranta si spre litoralul Romanesc. Daca noi romanii abandonam litoralul nostru, atunci cine sa il salveze?

Foarte bun si review-ul si ecourile la el.

vilarocco
[25.06.10 13:16:15]
»

Georgy, imi cer scuze daca raspunsul meu pare acid, nu asta a fost intentia.

Noi n-am stiut nici de mirosul din baie de la voi pentru ca asta e o problema care se rezolva in cinci secunde, ar fi absurd sa n-o facem, chiar nu vad ce motiv am putea avea.

La fel nu am stiut nici cand lenjeria trebuia schimbata, si facuta curatenie, la fel acestea nu sunt probleme. Noi am facut exact cum a dorit fiecare turist, comunicand aceasta atat verbal, cat si prin acele foi scrise, precum si printr-un semn de 'Clean Up'.

Am comunicat ca exista maturi doar pentru ca asta a fost cerinta turistilor, daca de exemplu veneai de 3 ori de la plaja si se facea nisip in camera fiecare dorea sa si-l curete imediat, iar noi nu puteam. Faptul ca am spus ca exista maturi nu implica faptul ca nu faceam curatenie.

Chiar nu-mi dau seama de unde acest blocaj de comunicare, este clar insa vina noastra ca nu am explicat cum trebuie.

Oricum, deja este de domeniul trecutului, pentru ca ne-am dat seama ca nu putem gestiona la fiecare turist sa fie altfel, de anul acesta este standard: curatenie in fiecare zi intr 9 si 11 si schimbat lenjerie la 3 zile. Se poate verifica oricand.


NB vilarocco este (sau a fost) reprezentant al unității
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[25.06.10 13:42:03]
»

... La fel nu am stiut nici cand lenjeria trebuia schimbata, si facuta curatenie, la fel acestea nu sunt probleme. [... ] Chiar nu-mi dau seama de unde acest blocaj de comunicare...

pai... poate din cauza de exprimari asemeni celei din prima fraza citata aici mai sus. (apropo, imi raspundeti si mie la intrebarea de aici?).

georgyAUTOR REVIEW
[25.06.10 14:02:35]
»

Pt vila rocco: ma bucur ca s-au remediat minusurile, si impreuna cu clientii si postarile lor veti reusi sa deveniti mai buni de la an la an. Orice critica are si o parte constructiva, si nu trebuie luata ca si reclama proasta. Prin raspunsurile care le-ati dat s-au lamurit multe lucruri, care altfel poate nu se aflau daca nu postam aceste impresii.

Alinutzza140: chiar asa? nu mai este nici o sansa pentru litoralul nostru? Vad ca toata lumea ma indeamna spre Bulgaria, insa eu cred ca sunt si la noi locuri frumoase. E prea multa reclama negativa pentru litoralul nostru.

Mie chiar mi-a placut: apa era foarte curata, se vedeau scoicile de pe nisip, pe plaja era liniste (nici vorba de manele, sau alte muzici deranjate), gasesti mancare buna la preturi acceptabile si oameni prietenosi.

Probleme mari sunt la capitolul curatenie si toalete... aici e dureroasa treaba si chiar nu inteleg de ce nu se face ceva in sensul asta.

Probabil sunt inca axata pe litoralul romanesc pt ca nu am iesit niciodata in afara sa vad cum e si nu am termen de comparatie.

Ideea e ca: decat deloc, bine si asa cum este, si nu trebuie numai sa aruncam cu pietre, ci sa fim mai uniti si sa promovam si plaiurile noastre.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
vilarocco
[25.06.10 14:08:27]
»

Dragos, nu v-am raspuns direct, dar am precizat, comunicarea este:

1.verbala, noi fiind prezenti permanent printre clienti, exact pentru a ni se comunica problemele.

2. scrisa - in fiecare camera este o foaie scrisa cu conditiile exacte de servicii si alte lucruri utile de stiut (si un bilet de Clean Up de agatat pe usa, pe care acum l-am scos din moment ce oricum intram zilnic la curatenie).

Ne vom insusi si ideea feed-backului scris, este folositoare, dar cel mai importanta ramane, dupa parerea mea, prezenta permanenta printre clienti, pentru ca de exemplu degeaba aflam dupa un sejur ca a fost o problema cu sifonul in baie, problema care am fi putut-o rezolva pe loc - faptul ramane consumat si neplacerea cauzata.

Comunicarea directa ar trebui sa fie cea mai eficienta, dar intr-adevar poate nu este tot timpul asa.


NB vilarocco este (sau a fost) reprezentant al unității
alinutzza140*
[25.06.10 14:23:59]
»

Pai eu ce am spus georgy? Poate m-am exprimat gresit sau poate trebuia sa scriu cu cuvintele mele si nu sa copiez.Mea culpa,dar sa stii ca eu sunt intr-u totul de acord cu tine.Si eu sunt o mare fana a litoralului nostru.

georgyAUTOR REVIEW
[25.06.10 15:09:18]
»

Alinutzza, te-am inteles bine, numai ca eu am scris prost... am vrut sa zic- Chiar asa: - dar din greseala am pus semnul intrebarii.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[25.06.10 15:39:50]
»

@vilarocco > multumesc frumos pentru raspuns; doream sa aflu mai multe pentru a putea dezvolta putin subiectul: iata ca (desi spuneti ca exista acel semn), oamenii nu il foloseau. de ce oare? (aici nu mai vreau un raspuns, ci este un indemn la a-l cauta spre indreptarea disfunctionalitatii).

cat despre comunicarea verbala, asta e mai greu de realizat pentru majoritatea oamenilor cu oarece retineri fata de o gazda pe care o percep "de treaba" si pe care din jena sau din cine stie ce alte motive, nu ar vrea s-o 'supere'. de aia nu comunica toate dorintele/neajunsurile lor. si tot pentru asta as fi sugerat acele chestionare anonime. (pentru tombola, spre a se pastra anonimitatea, e suficient ca formularul sa aibe un colt detasabil pe care se afla un cod unic de identificare. tragerea la sorti va alege un astfel de c.u.i. pe care il veti posta pe saitul Dv. prezentarea coltului detasat va fi suficienta pentru onorarea premiului).

evident, tot ce am spus aici este doar cu titlu orientativ.

@georgy > eu nu tin neaparat sa mergi in alte tari; linkurile date anterior erau doar cu titlu informativ si evident nu este musai sa urmezi sfatul meu! dar nici sa spijini pe banii tai munciti o industrie (cea turistica) autohtona cu enorme carente la muuuulte capitole (si aici - evident! NU ma refer la patronii cu care conversam aici), cu o infrastructura subreda sau care lipseste cu desavarsire... parca e o intreprindere oarecum masochista... si crede-ma, chiar si eu regret ca nu mai mi-e drag sa merg la noi pe litoral! dar pana la urma, de mine si de banii mei mi-e ceva mai drag decat de ceea ce mi se ofera (deocamdata) la noi...

ca sa nu mai vorbesc despe "turismul de week-end"; pai cand pana la Balcic fac 4 ore cu masina, iar pana la Neptun, chiar mai mult (fara sa adaug la socoteala nervii produsi de ceilalti marlani/bizoni din trafic), unde sa aleg sa merg? cand la orice terasa de aici sunt tratat de parca as manca pe banii lor, unde sa aleg sa fiu servit cu ceva de-ale gurii, daca vecinii stiu sa ma atraga prin produse gustoase si oameni cu zambetul pe buze?

eu unul nu pot decat sa te felicit ca esti unul dintre putinii conationali care continua sa intretina sistemul acesta 'trist'. (desi poate ar fi mai bine sa moara odata de tot si sa fie reinviat ulterior de catre unii care stiu sa il faca sa fie funcional).

dar asta este deja o cu totul alta mancare de peste, care poate ar trebui dezbatuta pe forumul nostru...

scuze ca m-am lasat dus de val.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alinutzza140*, dannek, georgy, magdalena, valimi, vilarocco
Alte impresii din această RUBRICĂVila Rocco:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058183908462524 sec
    ecranul dvs: 1 x 1