ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bârlad
ÎNSCRIS: 25.08.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Excelent raport calitate/preț

TIPĂREȘTE

Ieri m-am intors din sejurul petrecut la Eforie Nord, Hotel Carmen. Am ales hotelul pentru pozitionarea foarte buna, fiind foarte aproape de plaja si de centrul statiunii. Nu regret, desi recunosc, am ezitat din cauza celor doua stele, insa m-au convins si impresiile celor care au fost acolo.

Pot spune ca acest hotel cochet bate cu usurinta majoritatea unitatilor de cazare de 3 stele din Eforie. Ceea ce m-a impresionat foarte placut inca de la receptie a fost amabilitatea personalului, mai ales a sefei hotelului, care, din pacate nu stiu cum se numeste, dar vreau sa-i multumesc pentru ospitalitate si conditiile oferite. Am fost cazati in 10 minute, desi agentia de la care am achizitionat biletul nu facuse inca plata.

Am primit apartamentul 306, la etajul 3, cu vedere la mare, de care am fost foarte incantati imediat cum am intrat. Nu ai impresia ca esti la hotel ci ca ai ajuns acasa, la mare. Curatenie impecabila, mobilier nou, camere spatioase, balcon generos, tv, frigider, baie cu instalatii perfect functionale si cu cada. Pentru prima data in 11 ani de cand vin la Eforie, n-am avut probleme cu scurgerea de la cada, desi am stat si la hotel de 4 stele.

Camerista facea camera bec in fiecare dimineata, schimba prosoapele de cate ori era nevoie iar lenjeria, la jumatatea sejurului (dupa 3 zile).

Probabil lipsa aerului conditionat a facut ca hotelul sa primeasca doar 2 stele, dar noi nu am simtit nevoia.

Tot personalul este zambitor, foarte amabil si respectuos.

Noi am avut doar mic dejun inclus dar am primit tichete valorice pe care le-am putut folosi la restaurantul hotelului la orice ora, insa nu si dimineata pentru ca doream sa luam micul dejun la ora 7.30 ca sa fim pe plaja la ora 8, ceea ce nu era posibil deoarece bucatarul restaurantului venea la ora 8, asa ca mancam dimineata la o autoservire din imediata apropiere. Am avut tichete in valoare de 240 lei, ceea ce ne-a fost suficient pentru pranz si cina in 4 din cele 6 zile. Destul de avantajos, cred eu.

Despre mancare pot spune ca, desi nu era foarte diversificata (multe din felurile din menu nu erau disponibile), era buna si bine gatita. O singura problema am avut la masa, intr-o zi de sambata, la pranz, cand am asteptat 20 de minute sa ne fie preluata comanda. Deci, puteti lua masa cu incredere la restaurantul hotelului, daca nu sunteti din cale-afara de pretentiosi.

Una peste alta, am avut conditii de trei stele plus, la pret de doua stele si personal care respecta clientii hotelului.

Este prima mea optiune de cazare in Eforie, pe care o recomand cu caldura!


[fb]
---
Trimis de DAN COSTACHE in 26.08.14 09:57:58
Validat / Publicat: 26.08.14 10:27:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2755 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DAN COSTACHE); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere din balconul apartamentului nostru de la Hotel Carmen.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[26.08.14 10:30:42]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

DAN COSTACHEAUTOR REVIEW
[26.08.14 12:58:33]
»

@webmasterX: Da, este corectă poziționarea.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
DAN COSTACHE
Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042989015579224 sec
    ecranul dvs: 1 x 1