ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.04.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 29.04.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
4 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezolant

TIPĂREȘTE

In luna aprilie 2015, am optat pentru o "escapada" in natura. Am ales bran ca destinatie shi am gasit pe un site un voucher cu reducere substantiala la hotelul Flo' Mary... prima mare greseala. N-am verificat locatia pe site-ul dvs... A doua mare greșeală.

Dat fiind pretul, n-am avut prea mari asteptari, însă ce am gasit acolo depasea orice asteptare sau neasteptare.

Am ajuns dupa prânz, iar locatia părea ok... de afara. Sigla cu piscina shi alte facilitati te îmbia.

La cina am asistat, pana sa vina mâncarea, la o avalansa de reprosuri din partea unor alti turisti către angajatii hotelului, fapt ce m-a determinat sa google-esc locatia... aspect ce m-a facut atent la toate lucrurile...

A venit masa, sarmale... mâncarea a fost relativ ok, servirea execrabila... receptionera ea shi chelner shi de toate... fara lichide la masa, am comandat apa, sucuri etc. Shi la final le-am plătit.

Mic dejun subtire shi de slaba calitate.

Camerele păreau ok, însă menajeria a lipsit in totalitate, nici măcar cosul de gunoi nu era dus. Baia suferea de o curatenie generala temeinica etc.

Vestitul cocos ne-a facut plăcere shi am avut noroc ca nu a fost asha cald, altfel aveam parte shi de mireasma oilor vecinului...

Nu recomandam locatia sub niciun aspect.


[fb]
---
Trimis de Sandu B in 29.04.15 09:04:30
Validat / Publicat: 29.04.15 10:07:32
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2026 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sandu B); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

webmaster
[29.04.15 10:03:14]
»

@Sandu B: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Trimbitas
[03.05.15 10:52:55]
»

De stiut:

Hotel Flo'Mary are următoarele restrictii/condiții/descrieri oferte:

- băuturile de orice fel nu sunt include (scrie in orice oferta pe orice site ne-ați găsi, se poate verifica - deci fiecare oaspete știe acest lucru când își cumpara oferta

- partea Spa nu este inclusă in ofertele de pe site-utile de reducere

- mesele se servesc după cum urmează :mic dejun 8-10:30 - bufet, prânz 14-16 si cina 19-21, servite individual, iar meniul este standard

- este strict interzis consumul de băuturi si alimente din exterior pe terasa, in restaurant si in barul de sus

- in camere, camerista intra doar dacă este solicitată

- obiectele rupte si deteriorate se plătesc la Receptie

- Formatia hotelului are programul pana la ora 00:00 in fiecare sâmbăta

- se intra cu prânzul sau cina (in funcție de oferta cumparata) si se iese cu micul dejun

- Check/in ora 14, Check-out ora 12:00

- orice problema se anunța la receptie in MAX 1 ora in caz contrar alte Reclamatii ulterioare nu sunt fondate.


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[03.05.15 15:39:28]
»

@Trimbitas -

in camere, camerista intra doar dacă este solicitată

... și dacă turistul nu reușește să dea de ea, nu mai intră deloc tot timpul sejurului?!? Ciudată regulă.

De obicei se oferă un carton care pe o față scrie „nu deranjați”, iar pe verso „vă rog să faceți curățenie”. Camerista intră dacă vede anunțul respectiv, sau dacă turistul nu a pus cartonul...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[03.05.15 16:47:05]
»

Exista la Receptie toate acestea, fiecare oaspete este anunțat la Receptie in momentul cazării si de multe ori este anunțat si pe e/mail, in plus exista in fiecare camera documentație cu toate acestea... dacă mai doriți alte informații va rugam sa ne contactați.

Va stam la dispoziție la orice ora cu mare drag!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
Trimbitas
[03.05.15 16:49:19]
»

... precizez ca pentru camerista se anunța la Receptie nu trebuie sa fie căutata prin hotel


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
Sandu BAUTOR REVIEW
[03.05.15 23:21:16]
»

@Trimbitas: Initial am crezut ca hotelierii nu cunosc cele redactate de turisti pe asemenea site. uri, însă constat cu amărăciune ca shi daca o fac, tot de degeaba... depunetzi atata energie si efort in a combate scriptic impresiile turistilor de pe acest site, însă nu facetzi nimik in a indrepta neajunsurile shi lipsurile ce tin de locatia dvs. (curățenie, solicitudine, etc...

. shi apropos dl. trambitas, refritor la oferte shi reduceri, dvs. Daca v. ati cumpara un produs la oferta (pretz redus, promotie, reducere), va asteptatzi sa fie gata stricat???

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[04.05.15 13:09:24]
»

@Sandu B - Buna ziua,

Din pacate spre uimirea mea am intrat zilele acestea si am ramas profund dezamagita de ce vad aici, pentru ca am pus mult suflet pentru acest hotel, pentru a educa angajati (pentru ca in Romania este o problema generala) si mai presus de toate pentru a pleca oaspetii multumiti.

Eu sunt in fiecare zi acolo, ceea ce ma face sa cred ca toate acestea se intampla cand nu sunt eu aici.

Pe viitor cand treceti prin Bran va rog sa luati numarul meu de la receptie si sa ma contactati, va promit ca o sa va simtiti ca acasa, sau poate chiar mai bine.

Vad ca aveti o problema cu site-urile de reducere... de ce mai cumparati un produs daca din start credeti ca este expirat?

Va spun cu mana pe inima ca sunt foarte multi oaspeti care s-au simitit extraordinar de bine la noi si care revin in fiecare an.

Va doresc o zi minunata!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
Sandu BAUTOR REVIEW
[04.05.15 16:50:12]
»

@Trimbitas: Stimata doamna, comentariul referitor la site-urile cu reduceri l-am facut ca răspuns la întrebarea dvs. Adresarea administratorului, cred, privind nespecificarea provenientei voucher-elor din postari.

Partea cu reducerile este o strategie de marketing prolifica shi are ca tinta incunostintarea publicului despre un produs, pe care ulterior sa-l consume repetat, la pretul "corect". La dvs. functioneaza exceptional, păcat ca in turism nu se aplica principiul "nu exista publicitate negativa, ci doar publicitate".

Nu contest faptul ca sunteti direct interesata ca business-ul sa meargă si dupa cum vedeti majoritatea postarilor nu au legătură cu locatia, ci doar cu unele mici detalii care fac diferentza in a reveni sau nu la o locatie.

Cu stima, un fost client.

Trimbitas
[04.05.15 22:20:06]
»

De aceea sunt atâtea hoteluri si pensiuni -fiecare locație are oaspeții săi...

O seara frumoasa, fostului oaspete al hotelului Flo'Mary!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
Sandu BAUTOR REVIEW
[06.05.15 07:20:25]
»

@Trimbitas: Daca spa. ul si piscina nu sunt incluse pe site. urile de reduceri, atunci ar trebuie sa facetzi unele mici modificări :

[*** - link eliminat de webmaster ]

Asta asha ptr. temeinicia adevărului, stima doamna T.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[06.05.15 07:50:35]
»

@Sandu B - ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) celor interesați- click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".

Sandu BAUTOR REVIEW
[08.05.15 16:49:44]
»

@webmasterX: Am realizat doar dupa ce am dat send scz!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Sandu B, Trimbitas
Alte impresii din această RUBRICĂFlo' Mary Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049278020858765 sec
    ecranul dvs: 1 x 1