Solicitare CMR / MAROC

Vacanta in Maroc

Trimisă în 24.07.15 12:32
de PitufinaCH [Craiova]
» VIZUALIZĂRI: 6151

As dori sa stiu daca pot calatorii singura in Maroc sau ar trebui sa merg cu un grup?

Cat de sigur este Maroc-ul?


  • PERIOADA: -
  • BUGET: -
  • ADULŢI: -

Răspunsuri

dganeaGD[Iernut]1r[24.07.15 12:50]

Eu am locuit la o familie de marocani, dar m'au insotit peste tot, au spus ca au responsabilitate pentru viata mea. De aici am tras concluzia ca nu e sigur sa circuli singura pentru ca nu stii de unde apare pericolul.

Te poti ajuta de limba franceza, dar de preferat este sa fii cu macar o persoana.

Nu este acelasi lucru sa vizitezi de unul singur sau in grup, Singur vizitezi ce vrei cu grupul ajungi la vestigiile planificate.

Sfatul meu este sa nu pleci singura sa vizitezi Marocul, ei simt o frustrare intensa ca nu pot calatori ca noi europenii. Asta stiu de la familia care m'a gazduit si care mi'a spus asta, considerand'o discriminareIn cele trei luni de trait in Maroc, norocul si protectia divina a fost de partea mea

Imbratisari, si sa va fie de folos ceea ce v'am scris

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

Corina70SR[Ploieşti][24.07.15 15:37]

Cateva sfaturi utile: mae.ro/travel-alerts/2905

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

evrika22JR[oradea][24.07.15 16:03]

@Pitufina -

Tara este sigura, depinde cata experienta aveti. Sa nu stati in cele mai ieftine hosteluri, nu sunt conditii bune.

Sa nu circulati cu clasa a doua, daca mergeti cu trenul si sa nu stati langa geam, ca se mai arunca cu pietre. Copiii, asa se joaca ei.

Cate o mica divergenta cu vreun proprietar de hotel mai apare. Daca vorbiti franceza, limba oficiala, va fi usor, cu engleza nu stiu cum e, nu am folosit-o. Obligatoriu sa va cumparati un ghid inainte de a pleca. Cu grupul nu merg niciodata, e foarte scump si nu imi place sa merg in excursii cu grupul.

Incearca sa ceara preturi mari la cumparaturi, sa negociati totul dur, foarte dur.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

paponePA[București][24.07.15 21:33]

@Pitufina - Nu te-as sfatui sa mergi singura, niciodata! Eu nu am fost dar am prieteni apropiati (ea vorbeste perfect franceza!) care si-au petrecum o saptamana acolo de curand, fiind cu un grup. Iar ce probleme au povestit din momentele in care erau doar ei 2, cat au fost hartuiti sau amenintati... n-as vrea sa te sperii.

Alegere inteleapta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 349 PMA (2 voturi)

renteaPA[București][25.07.15 09:56]

Doamne Fereste sa mergi singura!! . Scria cineva ca tara e sigura!! Poate era acum 10-15 ani... sunt barbat dar nu m-as duce singur intr-o tara araba musulmana in prezent nici sa fiu platit pentru asta! Uitati-va imprejur cate atentate, cata ura fata de crestini din partea teroristilor prezenti in numar mare in tarile astea, inclusiv in Maroc.

Mai bine, mai stai cativa ani si vezi cum evolueaza situatia... nu e capat de lume daca nu ajungi intr-o tara araba acum. este prea multa ura PRINTRE EI fata de NOI.

NU vreau sa spun ca sentimentul e generalizat, dar este in crestere, evident.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -2 PMA (2 voturi)

evrika22JR[oradea][25.07.15 10:40]

Nu vreau sa o descurajez pe doamna sau domnisoara care vrea sa calatoreasca singura in Maroc, nu stiu ce motive are, de ce o intereseaza aceasta tara. Eu sunt o adversara inversunata a calatoriilor in grup, agreate de persoane de varsta a treia sau a doua, care nu cunosc nicio limba straina, nu se descurca cu o harta si sunt prost informati. Am o trista experienta in acest sens. In plus, orice ghid se crede sef si iti da ordine. Soferul pune manele pentru delectarea personala.

Am fost in ultimii 15 ani numai singura, inclusiv in tari musulmane si nu am patit nimic. Iordania e preferata mea, trebuie vizitata neaparat, cine nu a fost la Petra sa nu se laude ca a calatorit.

Vezi peste tot calatori singuri, mai ales occidentalii care sunt invatati de mici sa calatoreasca singuri, sunt foarte independenti.

In Maroc mergi dupa ce ai vizitat alte tari de una singura, ai castigat ceva experienta, le-ai bifat pe toate si nu mai stii unde sa mergi, atunci te orientezi spre Maroc. Merge turistul o singura data in viata, doar 2 % din turisti revin.

Dar fara o solida documentare, nu se poate calatori de unul singur, iti scapa multe lucruri interesante. Indiferent unde ai merge.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

renteaPA[București][25.07.15 10:41]

Si iti mai spun ceva, am fost in tari arabe de nenumarate ori I (si in concediu si cu munca), iubesc cultura araba, insa o femeie, singura, acolo este ceva foarte periculos. Ei nu inteleg egalitatea dintre sexe asa cum o facem noi, femeia este in mod evident inferioara barbatului, iar o femeie europeana singura pe strada (de multe ori chiar si insotita de un barbat) este o tinta. Clar. De multe ori hartuirea se rezuma la vorbe si atitudine, dar... Doamne Fereste de mai mult.

Iti spun toate acestea cu drag, repet, iubesc cultura si tarile arabe, am stat acolo sute de zile... mai mult decat unii de pe acest site a caror experienta se limiteaza la cateva zile intr-un resort sau intr-un circuit de grup in care nici nu pasesc in lumea reala... Stai departe de Maroc daca vrei sa mergi singura.

In cel mai bun caz, mergi cu un circuit. Sunt insa si cateva tari mai sigure in zona, precum EAU, Iordania ...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

evrika22JR[oradea][25.07.15 10:56]

@rentea - Domnule, va credeam mai curajos, vad ca ati calatorit foarte mult la mare, la munte. Adica in tara noastra nu e periculos sa calatoresti de una singura? Bucurestiul e o capitala sigura? Doamne pazeste!

Bine ca locuiesc la 10 kilometri de granita de vest, pana la Viena sunt 500 kilometri aproximativ.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -2 PMA (2 voturi)

renteaPA[București][25.07.15 11:23]

draga mea evrika22, o sa imi rezerv totusi dreptul sa iti impartasesc numai acele experiente pe care le consider eu relevante pentru a fi impartasite. te rog sa ma ierti pentru aceasta. daca vrei sa iti povestesc mai multe despre tarile arabe, ma tem nu o (prea) pot face, decat asa, cateva resorturi pe unde am fost. Imi pare tare rau ca nu pot sa iti mai influentez din parerea atat de romantata despre tarile arabe depasind un pic ideea aceasta, ajung sa te compar un pic cu acele calugarite italiene care s-au dus in siria sa ajute copiii si au fost rapite se ISIS, tot atat de inocente (ca sa fiu FOARTE bland) erau (rainews.it/dl/rainews/art ... 62b0e21be5.html).

E o mare diferenta, evrika, intre a fi curajos si a fi inconstient. Daca ai scapat o data, de 2 ori... iti vine curajul, nu?

Mi se pare jenant si oarecum irelevant sa iti explic cine sunt eu si cum am capatat experienta de care iti vorbesc, in fond, sa fii sanatoasa si sa mergi in Siria, Maroc, Tunisia, Egipt SINGURA cat vrei tu. Dar sa nu ma pui sa platesc din impozitele mele bani pentru ca institutiile statului sa se ocupe cu recuperarea ta in cazul in care lucrurile merg prost. Citeste, asa cum iti recomada cineva mai sus, ce spune MAE despre asta. Stiu... nici ei nu sunt curajosi ca tine, ce sa facem mai Evrika, sa ne mutam si noi mai in Vest?? Nu cred.

Si ca sa termin - da, Bucurestiul e o capitala relativ sigura, iar a compara calatoria unei femei singure in Maroc cu cea a unei femei singure in Romania, este de domeniul fantasticului...no comment, e ridicol sa dezvolt tema aceasta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

evrika22JR[oradea][25.07.15 12:30]

Institutiile statului functioneaza si pentru ca eu platesc impozit. Asa cum au recuperat 25 turisti romani din Bulgaria anul trecut, dupa o ploaie serioasa, care i-a speriat numai pe ei. Au fost adusi cu masini cu tot pana la Bucuresti, cu amestecul marelui Arafat. Cat a costat asta? De ce nu m-ar recupera si pe mine?

Stati linistit, nu mai merg in tarile arabe, am preferat intotdeauna Asia si mai nou America de Sud.

N-am stat decat o singura data intr-un resort, in Myanmar, nu am gasit cazare unde doream. Nu sunt o fana a resorturilor.

Sunt de mult constienta ca celor de la ambasade putin le pasa de cetatenii romani, sper sa nu fiu nevoita sa ii deranjez din siesta lor balcanica.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

CostiCO[Piteşti][25.07.15 13:34]

@rentea -

Pentru că discuția s-a întins mult prea mult în afara temei propriu-zise, transformându-se într-un schimb de replici care nu duc nicăieri, îmi permit să-mi exprim și eu o părere.

În primul rând, domnule rentea, aș dori să citesc câte ceva despre experiențele pe care le-ai avut prin unele țări arabe, pentru că până acum nu ai scris decât despre Egipt, niște review-uri dintr-un resort, adică, așa cum spui, nu din lumea reală. Ar fi foarte interesante.

Până atunci, dă-mi voie să consider că îți exprimi niște păreri „livrești”, adică după ce ai citit O mie și una de nopți.

Cât despre afirmația:

... cate atentate, cata ura fata de crestini din partea teroristilor prezenti in numar mare in tarile astea, inclusiv in Maroc.

nu pot să o compar decât cu o afirmație la fel de nesăbuită, făcută zilele trecute de către unul care, zice-se, ne-a fost „șef” timp de 10 ani.

Și nu sunt de acord nici cu afirmația:

Sunt insa si cateva tari mai sigure in zona, precum EAU, Iordania...

în primul rând pentru că acestea nu sunt în aceeași zonă cu Marocul (dimpotrivă, sunt situate chiar în continente diferite), dar și pentru că Marocul este considerată o țară mai puțin amenințată de terorism asupra obiectivelor turistice chiar decât Spania, Franța, Belgia și Turcia (vezi aici).

Așa că, până să vizitezi Marocul, lasă-i să-și exprime părerea pe cei care au fost acolo.

Una dintre aceștia este, după cum văd în usercardul ei, evrika22. Ea vorbește din cele văzute la fața locului.

Îți mai recomand să citești și review-ul colegei de sait Cristina. petcu, de aici, unde vei vedea cum trei fete neînsoțite au petrecut în Maroc o vacanță frumoasă. Citește cu atenție finalul!

Și o ultimă precizare: ce e scris pe pagina MAE nu e nicidecum de speriat, pentru că acolo scrie că:

MAE nu descurajează efectuarea unor astfel de călătorii în Maroc...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2099 PMA (4 voturi)

renteaPA[București][25.07.15 14:49]

@Costi: domnule, eu iti povestesc din realitate. Daca nu esti de acord cu ce spun, mai mult de a te avertiza ca a ta gandire e eronata nu am fac ce sa fac. Du-te unde vrei tu. alte experiente ale mele in tarile arabe nu ti le pot impartasi, nu sunt legate numai de turism de resort sau de circuite lowcost. Dar sunt multe si diverse, stai fara grija. Imi spui ca marocul este in alta zona comparativ cu iordania si eau... Super veste, multumesc. Mae nu descurajeaza turismul in maroc, dar crede-ma ca descurajeaza ca o femeie singura, imbracata in stil european, nu neaparat indecent, sa se plimbe pe strazile vreunui oras din maroc... e o dovada de inconstienta crasa si, de ce nu, de incultura. Faptul ca trei femei au scapat fara probleme dintr-o astfel de experienta, ma lasa rece. Nu dovedeste nimic. Afirmatiile mele fata de intoleranta fata de crestini, o mentin, inzecit.

Cat despre comparatia situatiilor legate de recuperarea unor turisti prinsi de ploaie in bulgaria si o eventuala operatiune de recuperare a vreunor inconstiente care pleaca singure prin tarile acestea, din nou... no comment, ma compromit comentand asa ceva.

Imi pare rau ca avem aceasta discutie, costi, sincer, aveam o alta impresie despre atitudinea ta. Dar, repet, mai mult de a va avertiza, din experienta proprie si nu din basme, asa cum ma acuzi tu (indirect ma faci mincinos, ceea ce nu iti face deloc cinste, dar asta e!! ) nu am ce sa fac.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

PitufinaCH[Craiova][26.07.15 00:23]

Multumesc tuturor pentru opinii, chiar imi sunt de mare folos.

D-ul Rentea, va multumesc pentru grija, dar nu sunt nici inconstienta si nici inculta, dimpotriva. Cu siguranta cu cat sunt mai multe opinii exprimate imi voi putea face o imagine cat mai aproape de realitate.

Din nefericire, urasc sa calatoresc cu grupul si programul impus pentru ca, de ce sa nu recunosc, pentru mine este plictisitor si auster. As vrea sa aflu cat mai multe opinii de la cei care au calatorit efectiv in Maroc singuri sau cu 1-2 prieteni. As vrea sa stiu ce sa evit si de ce anume sa ma bucur.

Multumesc mult tuturor si apreciez fiecare raspuns la intrebarea mea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

paponePA[București][26.07.15 01:44]

@Pitufina - Apai mai doamna, daca ai fi postat pe aici cate ceva din plimbarile facute, poate lumea ar fi stiut sa iti raspunda mai la obiect... Daca matale vrei sa te duci singurica in Maroc, ori ai pierdut un pariu si trebuie musai sa o faci, ori trebuie sa iti demonstrezi ceva tie insati... pentru ca altfel nu vad de ce naiba ai calca acolo singurica! Ti-am spus mai sus ca NU este o tara unde sa te duci sa te plimbi si sa te intorci seara la hotel, proaspata si nevatamata.

Cum am spus, am doi prieteni care au revenit de curand din Maroc, un cuplu in care ea vorbeste franceza perfect! Asa, si? Asta nu i-a ferit de "agatatori" de mijlocul drumului care ii urmareau si ii amenintau ca nu mai ajung teferi daca nu le platesc o suma de bani. Asta nu i-a ferit de sechestrare (la propriu!) pe o strada pana nu au platit o suma de bani, pentru simplul fapt ca au intrebat unde se afla un anume obiectiv si cineva s-a luat dupa ei o portiune de drum. Si exemple mai am, dar ma scarbesc pur si simplu!

E treaba fiecaruia pe unde se plimba si ce face, dar chiar nu-mi place sa vad la stiri povesti cu tot felul de "curajosi" care au patit ceva. Eu nu iti spun ca @rentea, ca aia au o problema cu crestinii, desi omul chiar stie ce spune! Eu iti spun ca pentru ei, oricine nu arata ca ei, reprezinta doar un portofel si atat! Iar mai rau este ca portofelul ala trebuie jecmanit sau fortat sau amenintat.

Parerea mea personala: NU as calca acolo nici singur, nici cu un grup! Nici macar daca mi-ar plati cineva excursia!!! Mie nu mi-e frica decat de gandaci, in ceea ce priveste turismul si calatoriile, merg oriunde!!! Dar in Maroc as face-o doar pentru o suma de bani, si nu mica Pana la urma, ce naiba as cauta sa vad in Maroc? Am vazut tot ce era de vazut si trebuie sa ma indrept spre lumea a 3-a?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

evrika22JR[oradea][26.07.15 06:21]

@Pitufina - Luati in serios experienta celor care au fost acolo, nu a celor care au prieteni care au fost si au zis... Astfel de opinii sunt total irelevante.

Eu nu postez pe acest site nimic pentru ca am un blog personal, unde am scris deocamdata despre calatoriile in Asia. Pe blogul meu nu ma apostrofeaza nimeni in legatura cu destinatia sau scopul vizitei; Daca mi-as scrie aici impresiile din Laos, Japonia sau Myanmar m-as alege cu apostrofari de genul: da' ce sa caut io acolo, n-as merge nici sa ma plateasca etc.

Sa fiti sigura ca nimeni nu se mira prin alte tari cand vede o femeie calatorind singura. La noi apare des senzatia aceea de frustrare, ca altul a fost la 2000 kilometri si tu ai fost la Paraul Rece...

Toata excursia mi-am organizat-o singura, de la cumpararea biletelor de avion la rezervare hotel etc. De la agentie cumpar numai biletul de microbuz pana la aeroportul din Budapesta.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

renteaPA[București][26.07.15 09:03]

@papone: d-apoi, dragul meu, eu zic sa ne oprim aici. E o doamna evrika din vest ce are are un blog si ne poate lamuri (desi stiu ca ratez "iluminarea" nu cred ca o sa il descopar). Ea are impresia ca o apostrofeaza cineva ca se duce in maroc-sincer, ma doare fix in cot de aceasta, fie ca se duce acolo, fie ca se duce in thailanda sau la olanesti. Pe draga noastra colega care a lansat intrebarea nu am indraznit sa o numesc inculta, ci doar sa explic ca un comportament al cuiva, precum acela descris de mine, ar putea fi o astfel de dovada. Pe dansa chiar as lauda-o pentru ca s-a interesat... si aceasta e fff important.

Incidente precum cele descrise de papone le-am vazut cu ochii mei si in zonele turistice din egipt, cu politia la 20 de m distanta (subiecti erau niste englezoaice... si ele au fantezia aceasta ca se pot duce oriunde, oricand, in tricou si pantaloni scurti pentru ca au tot dreptul, sunt din vest asa ca, trageti singuri concluziile.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

PitufinaCH[Craiova][26.07.15 09:15]

@evrika22: Buna ziua. Multumesc pentru parerea d-voastra si sunt curioasa sa citesc impresii despre locurile unde ati calatorit pe blog-ul personal. Puteti sa imi dati un link? Multumesc mult.


PitufinaCH[Craiova][26.07.15 09:21]

@rentea: Multumesc, Domnul Rentea, tocmai de aceea am lansat intrebarea pentru a ma informa cat mai bine de la cei care au calatorit in Maroc si nu de la agentiile de turism care de multe ori nu prezinta realitatea sau o cosmetizeaza foarte tare. Evident este de inteles de ce. Cu cat mai multe pareri si detalii despre experiente concrete frumoase sau mai putin placute, cu atat mai bine pentru a-mi forma o parere cat mai reala si a decide pasul urmator. Multumesc inca o data pentru amabilitate.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

renteaPA[București][26.07.15 09:24]

@Pitufina: cu mult drag. Am uitat sa iti spun ceva: nu compara niciodata o experienta intr-o tara asiatica cu una dintr-o tara araba, dpdv al unei femei turist. Nu exista comparatie. Asia este foarte safe din acest punct de vedere, in timp ce in partea cealalta este exact opusul. Iti doresc numai bine.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

evrika22JR[oradea][26.07.15 11:41]

@Pitufina - Nu pot, ca nu am voie sa dau linkuri, am primit si asa un avertisment pentru ca am contrazis pe cineva. Dati un search, scrieti in engleza sau franceza :femeie calatorind singura in Maroc, gasiti o multime de bloguri, sunt siteuri specializate in turism etc.

Eu pot sa spun ca am invatat sa calatoresc citind ce au scris calatorii francezi, nu stiti ce economi sunt, se uita unde si pe ce dau banii.

Nu mergeti la agentie, ca va costa foarte scump. In plus sunt ignoranti. Pe mine m-a intrebat odata o agenta:Si? Ce va atrage pe dumneavoastra in Cambodgia? Va dati seama ce cultura vasta avea doamna, angajata la una din marile agentii.

Eu am mers cu un lowcost pana la Bergamo, am stat o noapte acolo, doream sa vad orasul, cu alt low cost la Marrakech. Inapoi am venit venind din Fez, oras unde nu e bine sa stai mai mult de o zi, nu mi-a placut. Mancarea e ieftina, cazarea dupa posibilitati, transportul e ieftin, chiar si taxiul. Am vazut doamne singure cu copii mici, am stat cu una in acelasi hotel, o doamna din Germania. Eu cred ca femeia stia ce face cand a plecat cu un copil mic in Maroc.

Sunt foarte prudenta din fire, nu intru in vorba nicaieri, niciodata cu necunoscuti, nu merg in strainatate sa socializez cu bastinasii. Daca te ratacesti in Maroc intreaba o femeie sau un vanzator, evita "ghizii "voluntari, vor pretinde bacsis. Cum am mers in noiembrie, evident ca nu m-am afisat cu pantaloni scurti, bluza decoltata intr-o tara musulmana, asta nici intr-o tara asiatica nu se face. Mi-am scos de pe internet harti cu localizarea hotelului unde aveam rezervarea, nu plec fara sa ma documentez nicaieri, mai bine stau acasa. Am ramas cu un regret, ca nu am lasat la o parte Meknes si Fez, sa fi plecat la Chefchachouen, un orasel vopsit in albastru.

Evident, aveam si un ghid in limba franceza.

Sa stiti ca cele mai mari necazuri ca turist le-am avut pe litoralul romanesc, la Bucuresti si la Sinaia. Din 1989 evit aceste locuri, nu e vina mea ca tara asta e periculoasa.

(Dreptul la opinie e garantat prin Constitutia Romaniei.)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 349 PMA (2 voturi)

renteaPA[București][26.07.15 12:09]

@evrika22: uite, sunt perfect de acord cu ceea ce ai scris, sincer! Cam asa este, dar vreau sa ii mai spun colegei noastre de site care a adresat intrebarea ceva: asa cum spunea si evrika, slaba pregatire a agentilor de turism romani este aproape certa, nu te baza pe ei. Uite, iti pot confirma ca daca vei merge in cambogia, in siam reap, la angkor wat, va fi una din marile experiente ale vietii tale. Inzecit fata de una in maroc. Parol!!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

PitufinaCH[Craiova][26.07.15 14:59]

Multumesc tuturor. Ma bucur foarte mult ca am postat aceasta intrebare, chiar imi sunt foarte utile opiniile d-voasta.

Evrika22 iti multumesc mult si as vrea daca puteti sa mai imi dati mai multe detalii despre vizita d-voastra in Maroc. La orasul vopsit in albastru m-am gandit si eu. Va rog sa imi mai dati sfaturi, le primesc cu mare drag.

Domnul Rentea, multumesc mult pentru grija si amabilitatea d-voastra. Acum gratie d-voastra ma voi gandi sa vizitez cu siguranta si o tara asiatica. Sunteti foarte amabil.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [22] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039940118789673 sec
    ecranul dvs: 1 x 1