ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.07.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 20.06.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

'Gazda cea prietenoasa'

TIPĂREȘTE

Salutare, suntem cazați în complexul Atrium by Blaxy din data de 10.07.2019 și mai avem până în data de 16.07.2019. pot spune încă de la început că a fost o experiență neplăcută din mai multe motive.

Am ajuns la hotel in jurul orei 16:00 și am fost cazați destul de repede. Aproximativ 20 min. După ce am prezentat la recepție voucherul și cartea de identitate, ne-au fost oferite cheile de la camera. Fără alte explicații, gen camera dumneavoastră se afla in corpul G (hotelul având trei corpuri E, F, G) la etajul... Nici un fel de prezentare a hotelului, unde este plaja, unde este restaurantul și alte facilități ale complexului.

Trecând peste acestea, am dedus după numărul cheii care este etajul. Am urcat, am identificat camera și am intrat increzetori. Surpriză, era un miros neplăcut și foarte înțepător. Am încercat să deschid ușa de la balcon dar nu am putut.

Am coborât la recepție și am solicitat o cameră nouă. Cat de cat receptivi, cei de la recepție mi-au spus că vor aranja o noua camera pentru noi, nu înainte de a mă convinge că pot repara ușa, nimic despre miros. Am așteptat până la ora 18:00 sa nu se pregătească o noua camera.

In camera nouă, cam același miros înțepător, dar macar puteam deschide ușa. Nu am mai comentat ceva in legătură cu acest aspect și am adus bagajele în camera pentru a ne instala.

Cum ora cinei se apropia, am decis sa coboram la cina, aflând că stau destul de prost la acest capitol, am amânat dusul până după cină (mai jos voi scrie și despre mese). După cină, având în vedere că juniorul a fost răpus de oboseala de la masa, am decis sa facem un dus. Surpriză, nu aveam apa caldă și nici presiune. ???? Am coborât la recepție, deoarece nu există un telefon in camera, ci doar un număr de mobil la care nu răspunde nimeni, și i-am informat despre problema mea. Pe lângă recepționeră era un domn care a fost întrebat, de către recepționeră dacă știe ceva, acesta având o reacție pe care nu am mai întâlnit-o" da, este o problema la cazane, le-am pornit pe toate" dar pe un ton foarte zeflemist și superior.

Contacand agenția am cerut schimbarea hotelului, am obținut o întrevedere cu directorul acestei instituții. Acesta mi-a oferit o noua cameră cu asigurarea că nu voi mai avea probleme. Fiind seara și având deja nervii întinși la maxim am zis că mă voi gândi. Au insistat să îmi predea și acea cheie, dar am refuzat.

Dimineață după mai multe consultări, in familie, am decis sa rămânem aici. Mare greșeală. ????

Când ne-am mutat, nu ne-au transmis că am putea face trecerea dintre corpuri prin hotel și a trebuit să ne plimbam cu bagajele pe afara.

Pe parcursul sejurului, am mai avut probleme cu apa calda într-o seară.

Mâncarea este în marea majoritate congelata. La prânz exista 2 ciorbe și cam 2supe creme, șnițel, hamsii (nelipsite la nici o masa) piure (din fulgii), paste (niciodată nu au foste bune și de obicei rămâneau în farfurii) ceva carne de porc gătită sub diverse forme, mămăligă și prăjituri.

La cina cam același chestii, șnițel, Gordon bleu, aripioare picante salate, pepene (foarte bun) salata de vinete orez.

Micul dejun, basic (oua, mezeluri, cașcaval, brânză, lapte, cereale).

Barurile pentru all inclusive sunt: bere (draught skol), sucuri gama Pepsi și apă. Până la ora 19 se servește bere pentru all inclusive, după aceasta oră se plătește sau poți lua de la restaurant. La restaurant se mai poate servi vin (vincon), mie nu mi-a plăcut. Până la ora prânzului la barul de la piscina se servește hamburger si hot dog, floricele. Înghețată până la ora 19. Barul este deschis până la ora 23.

Pe plaja, exista un așa zis bar. La acesta se servește bere, suc, tărie, doar pentru cei care au ultra all inclusive.

Plaja este una foarte murdara, neintretinuta și beneficiază de o toaleta, care este foarte mudara și insalubră. Nu exista robinet de apa pentru a te spala.

La barul de la piscina se mai servește prăjituri începând cu ora 16:00. Nu sunt wow, dar îți faci pofta.

Curățenia în camere: nu știu, pentru că până astăzi, dupa 4zile, nu a făcut cineva. Am cerut noi, chestii de igiena de la recepție și au mai trecut intr -o zi să ne întrebe dacă avem nevoie.

Piscinele sunt ok, dar in perioada în care noi am stat, apa era foarte rece. Programul de animație destul de ok, aveau pentru copii până la ora 21:00 și apoi începea un spectacol pentru adulți.

Sperând că nu am ratat ceva, îmi încheie acest rewiev prin a spune că nu ne vom mai întoarce aici, și ne gândim serios daca merita sa ne cheltuim banii pe litoralul romanesc. ☹️


[fb]
---
Trimis de Ionut170182 in 14.07.19 16:43:49
Validat / Publicat: 14.07.19 19:06:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Venus, Hotel Turqouise, Mania apartament.

VIZUALIZĂRI: 1078 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ionut170182); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Plaja
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 8 voturi)
  • sait oficial al acestei destinații:

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[14.07.19 19:06:00]
»

@Ionut170182: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

ovy2k5
[14.07.19 21:24:47]
»

O experiență neplăcută am avut și noi cu acest hotel, mai ales cu masa și seviciile de curățenie! Inadmisibil pentru un hotel de 4 stele.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ovy2k5
Alte impresii din această RUBRICĂAtrium by the Blaxy Hotel Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041584014892578 sec
    ecranul dvs: 1 x 1