ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.03.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 06.08.08
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 2 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Evitati, imposibil sa nu gasiti ceva mai suportabil

TIPĂREȘTE

Din pacate, dupa 2 recomandari pentru Hurghada facute pe acest site (Palm Beach si Steigenberger Al Dau Club) trebuie sa va spun si ce ar ytrebui sa evitati cu orice pret: Pyramisa Blue Lagoon.

Am petrecut aici 2 nopti, la inceputul sejurului platit pentru Steigenberger Al Dau Club; a fost o greseala a agentiei din Romania (over booking) si ne-am trezit in receptie ca nu au nici o camera libera. De la receptioner pana la managerul hotelului (a venit personal!) toata lumea a intrat in panica (daca le-as fi facut o poza, erau pur si simplu albi la fata!) atunci cand si-au dat seama ca pur si simplu nu au unde sa ne cazeze. Ne-au invitat sa luam masa de pranz pana gasesc ei o solutie. Si au gasit-o: ne muta pentru 2 zile la un hotel vecin, de 5 stele, unde ni se vor asigura cele mai bune conditii. Sincer, eu am sperat sa fie fratele de 5 stele, dar nici vorba: Pyramisa Blue Lagoon. Am fost mutati acolo cu masina hotelului, insotiti de unul dintre receptioneri. El s-a ocupat de transferul nostru pana la momentul cand ne-a vazut cu bratarile puse si cu bagajeje luate, in drum spre camera. Ne-a dat intalnire peste 2 zile, a venit la ora stabilita cu masina si ne-a mutat acolo unde platisem.

Dar pana atunci noi mai trebuia sa trecem printr-un cosmar:

Hotelul: foarte mare, o cladire principala si mai multe "vilute " cu 1 etaj dispuse pe 2 laturi. Noi am avut (datorita interventiilor) un apartament la etajul 1 al uneia dintre ele. Erau 2 camere: un living cu televizor, masuta, fotolii si canapea extensibila si dormitorul propriu-zis cu pat matrimonia, TV, dulap haine cu seif, un balcon care avea vedere spre piscina. Mai exista o terasa foarte mare (din living) care avea vedere spre terenul de tenis. Curat peste tot, mobilier relativ nou, curatenie zilnic, mult spatiu (chiar inutil: nu am vazut rosul acelei terase enorme, avea mai mult decat suprafata dormitorului). Conditiile de cazare luate ca atare au fost foarte bune, am notata asa datorita obloanelor de lemn de la ferestre care scartaiau si trosneau ingrozitor; am prins o zi si o noapte cu vant foarte puternic si nu am putu dormi din cauza lor (poate si din cauza faptului ca nu se inchideau ca lumea, habar nu am)

Masa a fost pentru noi inexistenta. Desi primisem AI, am mancat doar in seara sosirii acolo si micul dejun de a doua zi - a fost alegera noastra, am preferat sa mancam seara in oras (Pizza Hut - bucuria pustiului), si in rest biscuti pana ne-am intors la Steigenberger.

Foarte pe scurt: mancare putina, stricata, proasta. Nu suntem pretentiosi deloc, nu ne doream sa fie Multa mancare ci Buna, dar ce era acolo este inimaginabil: carne verde, branzeturi negre, legume si fructe uscate sau stricate. Nu eram primul contact cu bucataria egipteana, nu va ganditi ca e vorba de gusturi. Tot ceea ce inseamna bucatarie si restaurant se poate defini intr-un singur cuvant: MIZERIE. Va dau un singur exemplu: in prima dimineata am mers la micul dejun (eram totusi cu un copil de 4 ani, dupa cina din prima seara inca mai speram ca a fost doar intamplare si nu apucasem sa cumparam nimic pentru el de mancare). Asadar, ne-am asezat la masa, eu am plecat dupa cafea si domnul cel mare a plecat sa vada poate aduce domnului cel mic de mancare. Ne-am intalnit dupa 2 minute la masa, amandoi cu mainile goale. Eu am gasit cafea solubila (singura optiune, nu exista in resort nici o alta, nici pe bani! ), iar el mi-a spus: stii ce? nici macar un copil de 4 ani nu poate muri de foame in cateva ore! nu avem ce sa-i luam de aici, dau eu o fuga la pranz, cat doarme el, sa cumpar ceva din oras! Ca o mama responsabila ce ma pretind nu am cedat, mi-am rotit privirea si am observat coltul unde se prepara omleta sau oua ochiuri. Am analizat scurt situatia si am decis: incercam o omleta. Despre cat era de murdar "omletarul" nu va mai povestecs, a spus cineva inaintea mea ca vedea lista de menu pe hainele lor; va pot spune cat era de murdara plita, masa pe care era pusa, si gresia in jurul mesei respective. Oribil! Dupa ce am stat la coada 5 minute (nu timpul a contat, ci "politetea" turistilor rusi), am ajuns la masa cu 2 omlete, si... am mancat 2 chifle fiecare! Intre timp mi-am dat seama ca in coltul acela de terasa batea soarele dimineata, adica exact pe cartoanele de oua care asteptau stivuite sa fie pregatite, ca nu stiam si nici nu eram curioasa sa aflu (pe stomacul copilului) cand fusesera aduse, ca tigaile acelea nu fusesera spalate de la data achizitiei lor, ca farfuriile pe care le folosea probabil fusesera sterse cu o laveta umeda si atat (asa aratau). Dar nu am terminat capitolul masa. Ca sa va dati seama de ce am scris MIZERIE trebuie sa aflati si incheierea acestui capitol. In aceeasi zi, dupa ce s-a trezit cel mic (15.30-16.00), ne-am dus in receptie sa vedem daca exista cumva un bar unde sa putem plati o cafea buna. In drum, am trecut pe langa aceasta terasa pentru mic dejun. O sa va vina sa ceredti? La ora aceea cutiile de carton unde se aruncau cojile de oua (dupa ce la spargea in tigai) erau in acelasi loc, pline! Pentru detalii gen mirosuri, muste, etc puteti face singuri un exercitiu de imaginatie!

Plaja si marea: am notat cu 12,5% pentru Marea Rosie si atat! La plaja se mergea cu un microbuz al hotelului, vechi de cel putin 20 ani, zdrentuit" tot, si daca ar fi putut soferul ar fi luat turisti cate 5 pe un scaun si pe" capota, era o inghesuiala de nedescris! Plaja cu pietricele, sezlonguri foarte-foarte putine, un bar care s-a deschis la ora 11. 30, au avut bauturi racoritoare la dozator cam 10 min, dupa care a ramas doar apa (calda, in bidoane de dozator, care nu erau instalate) si bere (tot calda, oferita in pahar de plastic de 200 ml). Plus ca drumul dura cam 15-20 min, iar pozitionarea nu ne ajuta deloc. Nu era nimic in apropiere de unde sa putem cumpara ceva de mancat sau racorit!

Dsitractie si relaxare: piscine multe si frumoase (ca forma), dar nu erau oameni care sa faca si un pic de curatenie in jurul lor. Si cand exista turisti care manaca si beau pe sezlong si lasa resturile (de la pahar de plastic, mucuri de tigara pana la ziare) pe jos, in bataia vantului, ma gandesc eu ca ar fi fost indicat sa vina cineva sa le stranga, macar pe cele ajunse in apa! barul de la piscina era tot cam ca cel de la plaja; s-a mai scris despre acest bar si inaintea mea. Trebuie doar sa precizez ca era 1 ora dupa amiaza cand aparea inghetata: 2 sortimente: vanilie si nu mai stiu ce!

Undeva intre piscine era un spectacol seara, il vedeam de pe balcon, dar il auzeam si din camera, cu obloanele inchise! Animatori rusi, muzica ruseasca.

Locul de joaca era tot in zona dintre piscine, cateva legane, nisip pe jos, 2-3 balansoare, nimic deosebit.

Sper ca am fost destul de explicita: mizerie, indolenta, lipsa totala de interes pentru turisti!

O sa incerc sa caut poze, desi nu-mi face placere sa revad scene din acel cosmar!

Pentru noi, din fericire a urmat sejurul acolo unde aproape ca au reusit sa stearga totul cu buretele!


[fb]
---
Trimis de Mihaela Dinu in 31.03.10 17:34:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: Hurghada - Hilton Plaza, Palm Beach, Steigenberger Al Dau Club
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2239 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihaela Dinu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10550 PMA (din 16 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

david
[31.03.10 19:50:13]
»

Sincer nu ma asteptam ca la un hotel de 5 stele in Egipt sa se intample asemenea lucruri demne de o dugheana.

Votul meu pentru atentionare.

ancamariagadea*
[31.03.10 20:13:58]
»

@david: Din pacate in tari ca Egipt, Tunisia, Maroc si nu numai clasificareahotelurilor nu este similara cu cea de la noi. Adica numarul de stele nu coincide. Pot exista diferente de 1-2 stele. De aceea este recomandat cand mergem in aceste tari sa ne informam foarte bine si, de preferat, sa alegem un hotel care apartine unui lant international, aici neintamplandu-se aceste diferente frapante.

In cazul Mihaelei, din pacate, nu a fost deloc vina ei. S-a informat, a ales un hotel apartinand unui lant hotelier mare, insa a suportat consecintele neprofesionalismului unei agentii de turism (sau poate chiar hotelul era de vina, cine stie?).

E un lucru de nedorit sa ti se intample asa dar, bine ca s-a rezolvat in cele din urma si totul a fost sters cu buretele.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Alex_Macedo
[31.03.10 22:42:35]
»

... ca sa vezi ca in momentul cand ragetul multora spune clar ca esti beat, mai bine du-te acasa!

Aceasta este si parerea mea batuta-n cuie de tine, acum Mihaela! Foarte multa lume a vorbit surprinzator de neplacut vis-a-vis de Pyramisa si... totusi... am vrut o parere... romaneasca si iti multumesc pentru ea!! Toate aceste locatii desertice cu denumiri pe frontispiciu cat mai... gonflabile: Blue lagoon, Paradise lagoon, Dream water... s. a. m. d... sunt... "ademeneli", mai mult pentru turistul vestic de crestere naiva care confunda marfa cu ambalaju' si se trezeste ca mai bine isi punea un sandwich d'acasa!!

Mersi de confirmare/relatare/punere in garda... whatever!

Votul meu nu e important (chiar daca-l ai si-l meriti!), review-ul este!!

Thx!!!

Diaura*
[01.04.10 11:30:49]
»

E groaznic ce ti s-a intamplat. Eu am stat la hotel de 3* si totul a fost ok. Nu imi inchipuiam ca exista si asemenea situatii. In plus , cand mergeam in excursiile optionale , faceam schimb de parareri cu alti turisti , cazati in diverse hoteluri si toti erau macar 90% multumiti.

c_d
[03.04.10 10:35:22]
»

Mi se pare incredibila povestea, chiar a fost un cosmar! E mult mai bine sa te duci undeva in Romania prin apropiere decat sa treci prin asemenea "aventuri"!

sbacau
[10.04.10 11:07:53]
»

nasol! noroc ca a durat putin...ai votul si compatimirea mea...cu o mica remarca: situatiile de "over-booking" nu sunt vina agentiei ci a hotelului care face rezervari de nebun, peste limita camerelor; in general chestiile astea se intimpla in tarile asiatice (si Turcia deci) mai rar in Bulgaria sau Grecia, sa nu mai vorbesc de "civilizatie".

iulya27
[11.06.11 22:35:28]
»

Mie imi vine greu a crede ca e vorba de acelasi hotel.

Am stat acolo 2 saptamani dar nu am vazut nimic, absolut nimic din ceea ce ai descris tu. Am avut camere curate tot timpul, la piscina era mereu un baiat care o curata, sezlonguri pe plaja cate vrei, inca nu erau turisti cate sezlonguri erau.

La barul de la plaja nu au lipsit niciodata bauturile reci, gustarile si sandwichurile. Mancarea de la hotel mi-a placut mult si daca ar fi fost stricata mi-as fi dat seama dat fiind ca sunt destul de sensibila. Cel care facea omleta dimineata a avut tot timpul dar tot timpul halatul alb impecabil. Farfuriile scarataiau de curate, si am avut servetele textile. Odata am scapat din gresala pe fata de masa mancare si a fost schimbata imediat. La plaja era tot timpul cineva care umbla sa stranga gunoaie desi nu erau, o hartie in vant poate nici atat. Cei de la hotel au fost foarte prietenosi si ospitalieri, cu unii dintre ei inca mai tin legatura.

Nu ma indoiesc de experienta ta, doar ca imi vine greu a crede dupa cum iti ziceam pentru ca eu nu am avut parte de asa ceva. Nu sunt doar vorbe in vant pentru ca am poze care sa ateste, inclusiv cu "omletarul"

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[11.06.11 22:42:36]
»

@iulya27: cand gasesti timpul necesar, ai putea incarca impresiile si fotografiile tale initiind un review nou; procedand astfel, fotografiile in cauza ar fi atasate direct la text, iar parerea ta contribuie (prin notele acordate) la o medie mai reprezentativa a acestui hotel.

Linkul pentru adaugarea unui review nou: click aici

Mihaela DinuAUTOR REVIEW
[12.06.11 15:18:28]
»

@iulya27: pot doar sa ma bucur pentru voi, pentru faptul ca ati avut parte de un sejur placut! Noi AmFostAcolo cu mai mult de 1 an inaintea sejurului vostru, este posibil sa se fi schimbat multe, in bine! Cu un management profesionist, hotelul ar putea urca in topuri - infrastructura disponibila le-ar permite asta. Vacante frumoase si de acum incolo, va dorim!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
iulya27
[12.06.11 15:24:09]
»

Intr-adevar, intr-un an se pot schimba multe!

Si noi va dorim vacante cat mai frumoase si sa nu mai aveti parte de asemenea experiente!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Alex_Macedo, c_d, david, Diaura*, iulya27, Mihaela Dinu, sbacau
Alte impresii din această RUBRICĂPyramisa Blue Lagoon:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034895896911621 sec
    ecranul dvs: 1 x 1