ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.03.2016
DE AZE
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Sibiu
ÎNSCRIS: 02.07.12
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
FEB-2016
DURATA: 1 zile
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Zbor transatlantic cu Air France

TIPĂREȘTE URM de aici

Ideea de a scrie acest articol mi-a venit acum 20 minute cand am citit impresiile unui utilizator AFA despre un zbor transatlantic de la 2 companii aeriene diferite. Foarte util deoarece s-a facut si comparatie intre serviciile celor companii.

Eu voi descrie in urmatoarele randuri experienta mea cu Air France. Compania a fost aleasa dupa ce am aflat prin diferite informatii ca Air France asigura calitate buna clientilor la efectuarea zborurilor transatlantice dar nu numai, chiar daca clasa aleasa a fost:economy.

Nu pot descrie pretul deoarece facea parte din costul unui sejur turistic, doar am estimat ca zborul meu a costat undeva in jurul valorii de 600 eur. asta insemnand ruta Bucuresti-New York si retur cu escala in Paris. Urmarind pagina Air France mi-am dat seama ca preturile variaza extrem de mult cel mai mic pret l-am vazut undeva in jurul sumei de 583 eur. (in acest moment pe pagina Air France dar am vazut si pretul de 918 euro cu rezervarea la o alta data)

Serviciile companiei in mare au fost urmatoarele:bagaj cala 23 kg (bagajul de cala nu trebuie sa contina obiecte valoroase, nici aparatura-am vazut la Otopeni cum le arunca), bagaj mana 12 kg (acesta trebuie sa contina obiectele mai valoroase care nu trebuie puse in bagajul de cala dar n-ar trebui sa lipseasca un set de haine de schimb (in cazul in care se pierde bagajul de cala), gustare calda+bauturi nealcoolice pe traseul european (mai exact placinta cu spanac si branza, cafea, apa, suc, biscuiti, iaurt) iar pe traseul transatlantic 2 mese din care una este o masa calda, gustare inainte de masa principala, bauturi alcoolice si nealcoolice (mai exact snacksuri, chipsuri, sampanie, whisky, vodca, lichior la alegere, masa principala orez cu pui(sau meniu vegetarian), paine, bere, vin, apa, suc, desert, iar a doua masa un fel de mic dejun, cu vreo ora inainte de aterizare nu se mai serveste alcool. In cazul in care se mai doreste ceva de baut trebuie cerut) Pe traseul transatlantic fiecare pasager are un ecran interactiv in fata (montat pe scaunul pasagerului din fata. Ecranul este tactil dar se pot folosi si butoane, meniul contine:informatii despre zbor, pozitia avionului pe harta, distante, inaltime, viteza, temperatura, etc, imaginile de la 3 camere video montate pe avion (o camera in bot, o camera pe coada iar una amplasata sub avion) tv online, filme (o gama foarte variata, dar nu am gasit chiar orice film) jocuri, muzica, etc. Sistemul reactiona destul de greoi, doar la atingeri mai puternice, am preferat butoanele. O casca de unica folosinta asigura pentru fiecare confortul audio. (castile se lasa in avion-conform informatii dupa verificare si curatare se resigileaza de catre o firma) Scaunele rabatabile erau prevazute cu o perna, patura si masca ochi. Cursul de siguranta care la traseul european era predat de catre personal inainte de decolare, la traseul transatlantic era asigurat de catre sistemul multimedia. De asemenea orice program ales era intrerupt atunci cand se anunta ceva de catre personal (de ex intrarea intr-o zona de turbulente, sau alte anunturi, etc)

Avionul folosit in cursa europeana era un Airbus A320 iar in cursa transatlantica Airbus A 380 (cel mai mare avion de pasageri din lume)

Cateva caracteristici ale acestui avion Airbus A 380:Cu cele 2 etaje conceput pt 555 pasageri in configuratia cu 3 clase de confort, 644 la 2 clase si 853 persoane la o singura clasa. Lungime/latime/inaltime sint 73/80/24 m, masa maxima autorizata 560000 kg! Cu 310000 l combustibil care se ard in cele 4 motoare poate zbura 15000 km. Inaltimea maxima la care poate zbura este de 13000m, lungimea pistei de decolare trebuie sa fie minim 2,75km atat ii trebuie sa se ridice in aer, iar viteza maxima 0,96 mach/echivalent 1020km/h. Se foloseste predominant la zborurile lungi. Configuratia scaunelor la clasa economy:10 scaune pe un singur rand (cate 3 scaune la geam si cate 4 scaune in mijloc+2 culoare de trecere. Toaletele nu stiu cate sint dar cred ca suficiente deoarece nu am vazut cozi ca la A320.

Din punct de vedere securitate chiar daca este cunoscuta de toata lumea reamintesc de faptul ca la control se scoate tot din buzunare mai ales metal, telefoane, etc, se dau jos hainele mai groase, curele, incaltamintea (nu in toate cazurile) exista lista lunga de obiecte interzise cum ar fi lichide in exces (in afara celor 1l) brichete, etc (nu stiu cum era pe vremuri dar acum inainte de fiecare zbor ni se aduce aminte ca fumatul este strict interzis si exista senzori de fum in toaleta)

Ca o mica paranteza obiectele interzise in calatoria spre SUA sint alimentele de orice fel, exceptie facand 1l de alcool. Lista detaliata cu obiectele interzise/permise se poate vedea pe pagina Air france sau pe pagina MAE (ministerul afacerilor externe) In avion se pune la dispozitia calatorilor un formular in care se declara daca se intentioneaza sa se introduca/se scoate ceva in/din SUA care intra sub incidenta vamala.

Experienta personala:Check in cu 2 ore inainte, decolare 7.05 OTP Bucuresti, aterizare 9.25 (3 ore 20 min zbor) ora locala CDG Paris. Dupa Check In timp liber in aeroport CDG pana la ora 14.10. Aeroportul CDG Paris este foarte mare, de la un terminal la altul trebuia sa merg cu trenul (un tren automaizat (fara mecanic) intern pt aeroport) Serviciile aeroportului sint foarte bune un numar mare de prestatori de servicii isi desfasoara activitatea aici, deci nici vorba de plictiseala, in salile de asteptare fiecare scaun este prevazuta cu o priza pentru incarcare gadgeturi, WI-FI dupa inregistrare este gratuit. Exista si zone multimedia unde de pe fotolii confortabile navighezi pe internet sau vizionezi filme/asculti muzica. Fotografii se pot face in aeroport/avion doar zonele de securitate in aeroport sint tabu. Decolare catre NYC la ora 14.10, aterizare la 16.25 dupa mai mult de 8 ore zbor. (incolo se castiga 7 ore adica ziua este de 31 de ore iar la intoarcere se pierd cele 7 ore)Intoarcerea a fost mai scurta cca 6 ore JFK-CDG si cca 2,5 ore CDG-OTP. Turbulentele se simt atat in avionul mai mic cat si in avionul mai mare, pt mine nu sint placute, din fericire nu au fost prea multe.

De vazut nu se vad prea multe din avion, ferestrele sint mici, personal am vazut doar:ceva din Anglia/Irlanda/Canada-asa printre nori iar la intoarcere New Yorkul de sus (la decolare) lumina polara (se zboara foarte aproape de Groenlanda) iar intre Paris si Bucuresti ceva din Alpii Francezi deasupra norilor (foto atasat) De dormit nu am dormit deloc in avion.

Personalul avionului a fost foarte amabil, vorbeste atat in franceza cat si in engleza.

Pe scurt:experienta zborurilor cu Air France a fost placuta si in viitor o sa caut sa zbor tot cu ei. Recomand.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de AZE in 28.03.16 02:40:25
Validat / Publicat: 28.03.16 09:08:36
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în AMERICA DE NORD

VIZUALIZĂRI: 5886 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AZE); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Alpii francezi (sau ce se vede deasupra norilor)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15950 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

4 ecouri scrise, până acum

alina1104
[28.03.16 16:31:00]
»

O companie aeriana demna de respect, in care atentia catre pasager te fac sa zbori cu placere si in siguranta cu ei.

Felicitari pentru multitudinea de informatii oferite despre zbor si avion utile dar si placute pentru noi cei care iubim zborul. Eu cel putin sunt foarte pasionata de companiile aeriene , de multe ori cred ca mi-am gresit jobul si pot inclina si eu spre un job de stewardesa

Calatorii placute in continuare!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mishu
[29.03.16 15:47:48]
»

Apropo de liniile aeriene daca ai citit articolul scris de mine si care contine sfaturi de drum pentru China am pomenit acolo ceva linii aeriene:

Lufthansa - ok, zbor continental, cu masa conform programului de zbor (gustare sau masa calda)

Air China - zbor intercontinental - 2 mese si aveai la dispozitie un meniu in care aveai 2 feluri din care puteai sa alegi, mancarea fiind servita in tot felul de castronele, cesti din material plastic (un material tare)

Air China operata de Turkish Airlines - zbor intercontinental, tot doua mese si cu variante la dispozitie insa in plus am primit un miniset de voiaj, intr-un fel de portofel din fas care continea periuta si pasta de dinti, un balsam de buze, tampoane (antifonice) pentru urechi, o pereche de sosete, si o masca de pus pe ochi si ca sa nu-i deranjam pe ceilalti dupa servirea cinei am primit cate o sticla cu apa (si cu Air China la primul drum am zburat tot noaptea dar nu am primit acest miniset de voiaj)

Aeroflot - Bucuresti-Moscova si retur, ok, masa a continut in ambele deplasari produse pe baza de rosii uscate.

Tarom - Bucuresti - Barcelona si retur si Bucuresti - Viena si retur - ok, mancare calda si buna

LOT - Bucuresti-Varsovia - doar APA

Asa ca dintre toate totusi cel mai mult mi-a placut Turkish Airlines

In rest multumim de informatii, foarte utile, votat cu placere. Im pare rau ca nu acord eu superbonusul dar urmatorul ti-l va da.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
AZEAUTOR REVIEW
[29.03.16 21:23:34]
»

@mishu - Informatiile sint foarte binevenite, asa o sa avem tot mai multe informatii in cadrul AFA despre companiile de zbor, iar calatorii poate sa aleaga. Eu personal nu prea am avut ocazia in viata sa zbor nici privat nici in interes de serviciu, toata experienta se rezuma la aceste 4 zboruri cu Air France si 2 zboruri cu Taromul. Contribui si eu cu ce am. Experienta cu Taromul a fost in 1985 si a a fost ca o parodie (drum Sibiu Constanta si retur) Aeroportul Sibiu minuscul pe vremea aceea, deplasarea la avion s-a facut pe jos, iar scara de urcare arata ca o scara pe care urca gainile sa se culce. Inauntru cate 2 rânduri de scaune ca la autobuz, confortul era minim. Nici vorba de masa sau bauturi nici macar apa, dar se putea cumpara la preturi prohibitive pe vremea aceea. Fiind minor pe vremea aceea am calatorit cu parintii dar biletele au fost foarte scumpe pentru noi. Turbulente la greu, de vazut nu prea s-a vazut mare lucru la dus dar la intoarcere am vazut muntii Carpati si Sibiul (asa cum am vazut recent la zborul deasupra Sibiului) Personal o sa contribui cu alte informatii in cadrul AFA dupa urmatorul zbor cu vreo companie aeriana.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster26
[30.03.16 09:05:37]
»

Mutat, la reorganizare, în rubrica "Circuite, mini-circuite prin statele federației, #DESCOPERIND AMERICA" (deja existentă pe sait)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alina1104, AZE, mishu
Alte impresii din această RUBRICĂCircuite, mini-circuite prin statele federației:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056493043899536 sec
    ecranul dvs: 1 x 1