ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2015
DE msnd
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 05.07.13
STATUS: CONSUL
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Laptop HP si windows 10

TIPĂREȘTE

Atentionare pentru posesorii de laptopuri HP ProBook. Nu va grabiti cu abgradarea la Windows 10. Eu am facut-o si-mi pare rau. Orice incercare de a deschide o aplicatie sau un fisier conduce la un mesaj de eroare (la mine "INTERNAL_POWER_ERROR").

Contactand Microsoft Romania, am aflat ca HP nu a pregatit driverele necesare pentru acest tip de laptop. Contactand HP Romania, am aflat ca deocamdata nu au solutii pentru aceasta problema. Am fost trimis la un service, poate pot salva ceva de pe disc.

Partea proasta este ca aveam doua articole proaspete pentru AmFostAcolo care, pana se rezolva problema, pierd din actualitate.

Vacante placute tuturor, si fara probleme de genul celor pe care le am eu.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de msnd in 06.08.15 14:19:30
Validat / Publicat: 06.08.15 15:06:33

VIZUALIZĂRI: 2075 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2015 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

9 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[06.08.15 14:59:24]
»

Ne pare rău pentru "accident", mai ales că suntem — cu toţii! — într-un fel afectaţi

-

Ar fi util să precizezi, totuşi, şi modelul - s-ar putea ca nu toate ProBookurile de la HP să fie afectate de acest inconvenient.

-

Mutat, la reorganizare, în rubrica "AVERTIZĂRI" (deja existentă pe sait) - rubrică dintr-o secțiune OFFTOPIC sau DE INTERES TURISTIC RESTRÂNS!

msndAUTOR REVIEW
[06.08.15 15:31:40]
»

@webmasterX:

Modelul meu este 470G1. Dar doamna de la Microsoft a făcut o referire globală la ProBook. Nu am alte informații.

Dragoș_MD
[06.08.15 15:59:19]
»

Eu am un Compaq CQ58-d50SQ, cu procesor AMD și grafica tot de la ei - a mers upgrade-ul ca uns. Da' știu că și ăștia fac parte din concernul HP.

E drept, prin nu știu ce minune, la mine driverele video sunt permanent instalate direct de la AMD.

Și mai știu că timp de o lună de la upgrade poți să faci „roll-back” - să revii la sistemul de operare anterior, sistemul refăcându-se la starea chiar de dinaintea acelui upgrade. Fișierele oricum NU sunt afectate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[06.08.15 16:13:35]
»

@Dragos:

Cu sprijinul doamnei de la Microsoft, am încercat revenirea la sistemul anterior. Pașii, făcuți inițial conform indicațiilor telefonice, și reluate ulterior, au condus la aceiași eroare. De fapt, din experiența anterioară, doamnă respectivă și-a declarat de la început scepticismul în o asemenea rezolvare.

Nasshu
[06.08.15 16:17:42]
»

@msnd - Problema - și nu numai la HP - pare să fie din cauza drivere-lor plăcii video (în special la AMD).

Dacă mai ești in posesia laptopului și nu l-ai dus încă la service încearcă ce scriu mai jos e posibil să meargă și să recuperezi mai rapid articole AFA și chiar și vechiul sistem de operare.

Var 1.

1. la pornirea laptopului imediat ce auzi ventilatorul pornind/ sau când se aprind beculețele apasă tasta F8 (normal o dată, dar nu știu dacă prinzi exact momentul) de mai multe ori până îți apare un ecran negru de unde ai de ales mai multe opțiuni.

Opțiunea care te interesează pe tine este ''SAFE MODE''. Te deplasezi cu săgețile până la acea opțiune, apoi apeși Enter.

Normal ar trebui să pornească sistemul de operare, fără să țină cont de drivere. Dacă problema este din drivere, ar trebui să nu se mai manifeste și să poți folosi laptop, lucru care îți va permite salvarea fisierelor care te interesează pe alt suport.

Dacă ai ajuns până la acest pas, ulterior poți încerca procedura descrisă aici pcadvisor.co.uk/how-to/wi ... -8-easy-3615606 (sunt și imagini) care ar trebui să-ți permită downgrade la vechiul sistem de operarea avut. (această procedură nu am testat-o, eu încă nu am trecut la win 10). Evident revenirea este recomandat să se facă tot in faza de SAFE MODE în cazul tău!

Var2.

Dacă reușești să recuperzei fișierele fiind în ''SAFE MODE'', și dacă laptopul a fost cumparat cu licență de win preinstalată din fabrică, atunci pe hard există o partiție de recovery care accesată îți aduce laptopul din pucnt de vedere software la stadiul din ziua cumpărării. ATENȚIE însă această procedură trebuie făcută NUMAI după savarea datelor personale pe alt suport, altfel riști să le pierzi, iar recuperarea lor - deși nu imposibilă - te va costa foarte mult.

Ar trebui totuși, dacă problema e din drivere (se vaită multi pe pagina suport de la HP) să îți rezolvi problema apelând la varianta 1.

Baftă! Poate reușesti să recuperzi fișierele înainte de a ajunge cu el în service.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Dragoș_MD
[06.08.15 16:17:57]
»

@msnd - oricum, M$ sucks când e vorba de suport clienți, mai ales la primul nivel.

msndAUTOR REVIEW
[06.08.15 16:29:49]
»

@Nasshu:

Mulțumesc pentru idei. Deocamdată nu pot să le aplic. Poate mai spre seară. Voi reveni cu detalii despre ce am reușit.

Nasshu
[06.08.15 16:36:26]
»

@msnd - mai ai și varianta 3 oferită pe suportul HP pentru un laptop exact ca al tău aici

Proceedure:

''power on PC

hit the F10 button (enter BIOS)

Select Advanced Menu

Select Device Configuration

Scroll down to: Hybrid Graphics

untick (debifeaza, banuiesc) Hybrid Graphics

Select Save

Confirm Save Changes

Reboot''

Omul a mulțumit zicând că merge.

===

Atenție -mai spun odată - varianta 2 (in final) ar fi cea mai bună dacă ai licență preinstalată, revenirea la setările de fabrică pentru că ai avea un sistem de operare curat, DAR NUMAI după ce te-ai asigurat că ai salvat toate datele personale, pentru că se pierd.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[07.08.15 12:44:50]
»

@Nasshu -

E posibil să fi rezolvat problema. Deocamdată laptopul a pornit de două ori, și merge. De folos a fost varianta 3. Pentru Windows 10, ca să ajungi la ”Safe Mode” este o întreagă aventură, plecând de la ”shift+restart”, plus încă vreo alte 4 comenzi. Și când am ajuns acolo, am dat din nou de ecranul albastru cu mesajul de eroare. De vreo trei ori. Cealaltă mi-a ieșit din prima și îmi e frică să nu-l deochi.

Mulțumesc încă odată.

Curios că domnul de la HP România spunea că nu au soluții.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
msnd
Alte articole din această RUBRICĂAVERTIZĂRI:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.026385068893433 sec
    ecranul dvs: 1 x 1