ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.07.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: SUCEAVA
ÎNSCRIS: 01.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Locatie 4 stele, servicii+hotel maxim 3 stele

TIPĂREȘTE

Am ales statiunea Elenite deoarece ne doream un sejur linistit, fara aglomeratie si excese de nici un fel dar si pentru Aqua Park-ul care promitea sa fie o mare bucurie pentru cei doi copii ai mei de 6 si respectiv 9 ani.

Dupa un drum cam lung cei drept, am fost nevoiti sa asteptam la portile Victoria Group pentru a ne veni masinuta tip de golf pentru a ne prelua pe noi si bagajele si apoi am dus masina in parcarea care era cam departe de accesul in grupul de hoteluri dar si destul de costisitoare (12 leva/zi).

Am fost placut surprinsi de linistea si eleganta in stil britanic (foarte mult spatiu verde frumos amenajat) a spatiului rezervat hotelurilor din grupul Victoria. Ajunsi insa la hotel, care este ultimul amplasat din intreg complexul si nu este un dezavantaj daca preferi sa dormi devreme si sa nu fi deranjat de agitatia de afara, ne-a intampinat la receptie un bulgar foarte morocanos care parca era deranjat de prezenta noastra acolo. Este adevarat ca era doar ora 12 cand am ajuns iar check in-ul se face dupa ora 14 insa speram la mai multa amabilitate. Ni s-au repartizat camerele si ni s-a cerut sa asteptam pana sa le luam in primire.

In acest timp am fortat norocul si am incercat restaurantul fara a avea bratarile necesare (nimeni nu s-a sesezat despre acest aspect). Desi eram profund recunoscatori pentru faptul ca putem manca ca pe furis, nu ne-a satisfacut nicicum mancarea oferita. Ne pasram totusi speranta pentru urmatoarele mese...

A sosit si ora 14 si ne-am indreptat catre receptie cerand cheile. Am fost total ignorati. Am insistat totusi si, dupa cca 15 min mi s-a spus ca doar camera din 3 este prgatita si ca ar mai dura cca 10 min sa fie toate gata. Bineinteles ca s-a facut ora 14.45 cand am putut intra in camerele repartizate anterior. urpriza... toate camerele erau cu vedere la mare. Superb! Marea absolut la 10 pasi debalconul camerei relativ spatioasa insa cu un mobilier de pal ieftin si cu un televizor mic cu tub (halal 4 stele). Ulterior am remarcat ca marea majoritate a camerelor au vederea spre mare. Ar fi un mare necaz sa primesti un altfel de camera deoarece in partea opusa a constructiei este efectiv muntele ciopartit (s-a sapat pentru extindere si nu era inca amenajat nimic care sa mascheze lucrarile facute).

Pentru ca vorbim de camera, mentionez aici toate aspectele legate si de serviciile oferite in acest sens. Deci, in camera parintilor mei au fost oferite halate, la noi s-a omis, am fost intampinati cu produse de toaleta care nu ni s-au inlocuit nici macar o data, prosoapele ne erau schimbate zilnic insa deranjant era faptul ca serviciile de curatenie erau efectuate dupa ora 14 cand noi am fi dormit pentru vreo ora (era irelevant pentru camerista ca noi ne aflam in camera si chiar ca familia care ne insotea a pus semnul de nu deranjati- cui sa-i pese?) Curatenia insemna o manjeala de mop care insa nu lasa urme suparatoare. Aveam seif in camera insa ar fi trebuit sa platim pentru folosirea lui iar internetul il puteam folosi free doar in lobby si chiar si acolo era dificil sa prinzi semnal.

Restaurantul frumos amenajat insa serviciile jalnice (era precizat la intrarea in restaurant ca este de fapt de 3 stele). Farfuriile nu erau spalate cum trebuie de uscat nici nu pomenim... meniul invariabil acelasi in fiecare dimineata fara a fi ofertant defel (intr-o dimineata au prajit cremvustii din ziua precedenta care erau deja stricati). La amiaza ni se propuneau mancaruri cu sos si aceleasi salate banale; nu ramaneam totusi flamanzi. Si seara reuseam sa mancam ceva insa nu ne-au surprins cu nimic deosebit.

In ceea ce priveste bauturile dat in restaurant, absolut oribile. Suc din concentrat doar ca, cantitatea de concentrat lipsea de cele mai multe ori, berea foarte slaba iar vinul mi s-a spus de catre cunoscatorul grupului ca ar fi fost de soc. Masinile de cafea erau insuficiente si de aceea se formau cozi foarte mari. Mancare foarte buna la restaurantul a la carte cu specific bulgaresc (doar acolo am mai gasit loc pentru rezervare si, desi meniul consta doar in cateva variante, a fost delicios mai ales raportat la ce primeam la restaurantul hotelui nostru).

Plaja ingusta si pe alocuri cu mult pietris (fiul meu s-a taiat intr-una din zile intr-o piatra). Daca sunteti perseverenti, puteti gasi totusi zone de plaja lina cu apa buna. In mod sigur, statiunea nu se bucura de plase care sa retina algele si alte vietuitoare deoarece acestea ne-au deranjat in mod constant in timpul sejurului. In zona hotelului sezlongurile erau rezervate de catre turisti si pe timpul noptii, adica ar fi trebuit sa astepti sa plece ceva turisti sa ai parte de sezlong in dreptul hotelului. Drept urmare am facut reclamatie la hotel in acest sens. Mi s-a replicat ca tot turistii fac acest luru insa nu mi s-a putut explica de ce doar in dreptul hotelului nostru (haios este ca, probabil cineva s-a enervat mai mult decat mine si intr-o dimineata toate prosoapele de pe sezlonguri erau pe malul marii).

Piscina hotelului foarte mica si putin adanca insa puteam inota fara restrictii in oricare dintre piscinele resortului (cea de la oyal Prk e cea mai mare insa e si foarte aglomerata).

Programul de animatie 10-12,15-17 foarte slab. Animatorii plictisiti de viata si evident de turisti. Programul de divertisment de seara relaxant si nimic mai mult.

Bautura de la bar foarte slaba (ceream cocktail si primeam doar ceea ce avea chef barmanul sa pregateasca... mofturile nu isi aveau locul si pe deasupra ii trata preferential pe turistii rusi care erau majoritari si probabil mai generosi cu tipsul).

Aqua Park-ul suficient de mare tinind cont ca nu se plateste extra insa nu indeajuns sa acopere restul neajunsurilor.

Concluzie: un resort elegant, constructii frumoase in care s-a investit insa lucrari proaste executate in stil est european, serviciile de slaba calitate, si cel mai grav personalul slab pregatit spre deloc si unii din ei chiar nepoliticosi.

Dupa ce, in urma cu doi ani m-am bucurat de serviciile hotelului Ralitsa din Albena, hotel de 3 stele+, asteptarile mele erau mult mai mari. Am fost dezamagita si prefer de o mie de ori mai mult hotelul mentionat de mai putine stele insa cu personal si servicii de calitate.


[fb]
---
Trimis de cristina diana in 22.07.15 21:33:39
Validat / Publicat: 22.07.15 22:07:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2561 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristina diana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster69
[22.07.15 22:08:00]
»

Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=3028

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[22.07.15 22:47:56]
»

@cristina diana -

Ulterior am remarcat ca marea majoritate a camerelor au vederea spre mare. Ar fi un mare necaz sa primesti un altfel de camera deoarece in partea opusa a constructiei este efectiv muntele ciopartit (s-a sapat pentru extindere si nu era inca amenajat nimic care sa mascheze lucrarile facute).

Necazul este doar dacă plătești supliment de seaview și primești cameră cu vedere la munte. Oricum sunt extrem de puține camere landview. Nu știu ce lucrări au făcut în ultimii ani, dar când am fost acolo, nici camerele landview nu erau așa groaznice. Te simțeai în ele ca la munte. Era plăcut și să te trezești în ciripit de păsărele, însă exista și riscul de a afla meniul de la micul dejun înainte de a coborî la restaurant, deoarece ventilația de la bucătărie era tot pe spatele hotelului.

Dupa ce, in urma cu doi ani m-am bucurat de serviciile hotelului Ralitsa din Albena, hotel de 3 stele+, asteptarile mele erau mult mai mari.

La Ralitsa vedeai marea doar cu binoclu, în timp ce la Royal Bay adormeai pe muzica valurilor. Diferența este enormă. Din balconul camerei miroseai la propriu marea.

Am fost dezamagita si prefer de o mie de ori mai mult hotelul mentionat de mai putine stele insa cu personal si servicii de calitate

Numărul de stele este mai puțin important. Așteptările trebuie să fie în concordanță cu prețul plătit. Hotelul perfect nu există. Fiecare are plusuri și minusuri. Depinde ce anume este mai important pentru tine. Foarte elegant și cu servicii foarte bune este Royal Castle 5* din cadrul aceluiași resort, dar este departe de plajă, nu se compară ca poziționare cu Royal Bay, nu are all inclusive, ci doar demipensiune, iar costurile finale ies prea mari.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
nicole33
Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Bay Hotel [complex Royal Club Victoria]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040217876434326 sec
    ecranul dvs: 1 x 1