ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 13.07.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Umilitor

TIPĂREȘTE

Am decis sa imi scriu parerea despre experienta noastra, ca poate astfel vor mai invata si altii, unii cum sa se poarte cu clientii, iar altii sa apeleze cu incredere la OPC daca nu le sunt repectate drepturile...

Deci, am ajuns la hotel unde d-na de la receptie ne-a si expediat la hotel Raluca, 3 stele, pe motiv ca nu mai au camere (rezervare facuta si achitata in martie). Hotelul Raluca este situat la aproximativ 300 m de plaja. Deoarece, am refuzat ne-a spus ca ne va da o camera care nu o sa ne convina.

Ne-a dat o camera la parter fara balcon (deci fara posibilitate de a usca nici macar un costum de baie), iar televizorul era fara telecomanda. La solicitarea noastra de a primi o telecomanda, replica a fost ca sunt televizoare si fara telecomanda. Asa ca ne-am cumparat telecomanda.

A doua zi in camera nu era curatenie si prosoapele nu au fost schimbate. Am intrebat daca se vor face aceste lucruri, la care un "domn" foarte artagos, presupun ca era administrator, ne-a luat la intrebari gen "nu doriti sa va schimbam si lenjeria?", "daca doriti prosoape schimbate mergeti la 5 Stele", "noi avem obligatia sa le schimbam la 5 zile", "daca vreti sun eu la OPC".

Nu mai spun ca am primit o singura bucata de sapun si o hartie igienica tot sejurul.

Noroc ca am fost cu masina si ca a fost cald ca asa am putut usca hainele si prosoapele in masina.

Dupa cateva zile vorbind cu mai multi turisti aflati in aceeasi situatie, am aflat ca in unele camere nu era minibar, sau nu functiona, iar prosoapele erau rupte si patate.

In cele din urma impreuna cu alti turisti am apelat la OPC Jupiter, care au fost foarte prompti si a doua zi au venit si au discutat cu noi. Cei din conducerea hotelului nu s-au prezentat, ulterior am aflat de la reprezentantii OPC ca au fost contactati la sediul de la Mangalia si au fost amendati.

Dupa discutia noastra cu cei de la OPC, surpriza, in aceeasi zi au fost schimbate prosoapele, iar a doua zi lenjeria. De asemenea s-a gasit si telecomanda pt televizor. Mentionez ca acest lucru s-a intamplat in a cincea zi a sederii noastre, in conditiile in care cei de la OPC ne-au spus ca prosoapele se schimba la 3 zile si lenjeria la 4 zile la hotel de 2 stele.

Pacat de hotel pentru ca este pe malul marii, camerele sunt frumoase si renovate, dar d-na de la receptie si d-l administrator (presupun ca asta era) au fost sub orice critica.

Din motivele prezentate mai sus nu recomand acest hotel.


[fb]
---
Trimis de alina77 in 13.07.15 17:40:25
Validat / Publicat: 13.07.15 18:34:42

VIZUALIZĂRI: 1463 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alina77); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[13.07.15 18:36:36]
»

@alina77: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

chris79
[13.07.15 19:02:28]
»

@alina77 - incredibil, deci ati patit exact ce am patit eu anul trecut la acest hotel, am si scris review si vad ca nesimtirea e in continuare la ea acasa acolo.

Poate era mai bine sa va duceti la H Raluca desi e mai departe de plaja mie mi s-au parut mult mai OK cei de acolo si conditiile au fost foarte bune - cel putin la mine anul trecut.

In rest, aceeasi nesimtire la greu vad...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
chris79
Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Azzuro Hotel (ex Lidia) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034717082977295 sec
    ecranul dvs: 1 x 1