ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Camera cu probleme si mic dejun sarac pe voucher

TIPĂREȘTE

Am cuparat un Voucher de trei nopti.

Ne asteptam la o camera modesta dar nu cu probleme. Nu trebuie pus semnul egal intre ieftin si prost ci intre ieftin si un numar redus de facilitati.

Frigiderul nu functiona, fapt remarcat intr-un comentariu anterior pe acest site. Receptia cunostea problema dar nu ne-a anuntat si nu a luat nici o masura sa-l repare cum nu a luat nici inainte.

Dusul era defect. Camera, in general, era intunecoasa, cu vedere la o curte cu brazi desi anuntata la partiile de ski.

Televizorul era montat aproape de tavan ca drobul de sare. Multe posturi se vedeau cu puncte si linii, daca te puteai uita mult la tavan.

Micul dejun, inclus, a constat, intr-o buna dimineata cand a batut recordul, dintr-un sfert de felie de sunca, un sfert de rosie, un trigon de branza topita, un ou omleta rece, paine si o cana de cafea. In afara de Micul Dejun normal serveau si acest fel de mic dejun, anormal, pentru pentru cei veniti pe vouchere.

Altor turisti li se servea totusi ceva unt, cascaval, limonada, lapte... desi nu in excess.

In orice caz, mai ieftin nu trebuie sa insemne imbucaturi numarate ci produse de baza care sa indestuleze astfel ca turistul sa nu plece sa ia micul dejun in alta parte. Este o diferenta intre un mic dejun modest si unul cu un sfert de rosie si paine.

Multa lume a inteles ca dejunul era in stil bufet, cu autoservire, cum se serveste peste tot peste hotare, cand de fapt era "continental".

Personalul a fost politicos dar nu a fost de ajutor.

Camera este un ingredient important al concediului. Din cauza ei vacanta noastra si-a pierdut farmecul. Nu ne asteptam sa fim tratati ca niste clienti ieftini pentru ca am aceptat sa venim cu voucherele eliberate de hotel.

Am tras concluzia ca trebuie sa fim circumspecti in privinta voucherelor de acum incolo. Ni s-a mai intamplat. Ofertele sunt departe de realitate.

Mai mult, cu cat am facut rezervarea mai devreme si mai lunga, cu atat am fost oferiti conditii mai sarace. Probabil ca hotelierii vor sa scape intai de camerele cu probleme in loc sa le avertizeze onest, ca atare, la reduceri corespunzatoare.


[fb]
---
Trimis de silviagrigoriu in 26.08.13 08:47:41
Validat / Publicat: 26.08.13 10:32:56
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1335 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (silviagrigoriu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[26.08.13 09:14:31]
»

@silviagrigoriu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

hotelcondor
[26.08.13 13:34:00]
»

@silviagrigoriu:

Buna ziua,

Sunt reprezentatul SC HOTEL CONDOR SRL si am dori sa gasim o explicatie/rezolvare problemelor dumneavoastra.

- "Frigiderul" este de fapt un minibar, care functioneaza la temperaturi cuprinse intre 7-9 grade, acest fapt este explicat in general, insa vom lua in calcul aceasta opinie.

- Dusul: Va rugam ca pe viitor, daca aveti o problema cu camera, sa anuntati la receptie, mai ales daca este o problema asa grava.

- Televizorul este plasat intr-o pozitie ergonomica, conform regulilor in vigoare, defectiunea acestuia trebuia anuntata de dumneavoastra, daca aveati probleme pe parcursul sejurului.

- Micul dejun oferit clientilor cu voucher este direct proportional cu tariful platit de acestia, noi alegand sa servim clientii cu o masa adecvata, in ciuda faptului ca in mod normal s-ar servi croissante si cafea.

Metionez ca in perioada in care dumneavoastra ati fost cazati la noi ne-am aflat intr-o perioada de tranzitie, fiind schimbata conducerea.

Multimum frumos de intelegere, vom rectifica problemele sesizate de dumneavoastra.

O zi buna!

Cu stima,

Daniela Mioara David

Administrator


NB hotelcondor este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
tm67bru
[26.08.13 14:14:16]
»

@hotelcondor:

Micul dejun oferit clientilor cu voucher este direct proportional cu tariful platit de acestia, noi alegand sa servim clientii cu o masa adecvata, in ciuda faptului ca in mod normal s-ar servi croissante si cafea.

Informația de mai sus este prezentată explicit turistului, la cumpărarea unui asemenea voucher (sau la confirmarea rezervării) ?

hotelcondor
[26.08.13 14:39:21]
»

@tm67bru:

Buna ziua,

Pe voucher este prezentat in felul urmator:

"Mic dejun continental inclus croissant, lapte, cereale, ceai, cafea"

Noi alegem sa oferim bonus o masa mai mare fata de cea prezentata in oferta, pentru satisfactia oaspetilor.


NB hotelcondor este (sau a fost) reprezentant al unității
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
hotelcondor
Alte impresii din această RUBRICĂCondor Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.029973030090332 sec
    ecranul dvs: 1 x 1