ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 27.01.13
    STATUS: GOLD
    DATE SEJUR
    AUG-2013
    DURATA: 2 nopți
    prieteni
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CADRUL NATURAL:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    58.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    3 stele

    TIPĂREȘTE

    Am ajuns la acest hotel dupa ce am achitizionat 4 vouchere de pe net, pentru mine si prietenul meu si alte 3 cupluri. Voucherul promitea: cazare la hotel de 4 stele, camera dubla, mic dejun, 2 nopti la doar 150 ron/camera. O oferta buna de care am incercat sa profitam.

    Am ajuns acolo la 21:30, personal dragut, ne-au asteptat, desi check-in-ul se face pana-n ora 16:00, iar noi abia la 19:00 am sunat sa anuntam ca vom intarzia. Ne-au oferit 4 camere, camerele 12,13,14 si 15 care aveau terasa comuna, ceea ce ne-a bucurat, avand in vedere ca ne cunosteam si puteam sa stam seara relaxati la o vorba pe terasa. Ajunsi in camera am sesizat un miros greu de suportat de inchis, ca si cum camera n-ar fi fost aerisita. Un pat dublu mare, asternuturi ok, curate (eu intotdeauna imi iau asternuturi de acasa, dar erau ok), camera mare (cu pat suplimentar), baie mare si curata, doar cateva urme de mucegai, insa voi reveni imediat asupra acestui aspect, caci ne-am dat seama de unde provine.

    Dimineata, la micul dejun, am fost invitati intr-o sala draguta si cocheta, iar micul dejun a constat intr-o omleta, 2 felii de salam picant, 2 felii de cascaval si jumatate de rosie. Puteai servi si cafea, insa nu e grozava, ceai, lapte. Este un mic dejun incomplet, insa ok, nu ne-a deranjat foarte tare, desi a 2-a zi nu l-am mai servit.

    Dupa ce ne-am petrecut ziua vizitand, am ajuns in camera, am facut o baie si... Baia nu este deloc aerisita!!! A ramas aburul pe geam si a 2-a zi!! De aici si mirosul greu de suportat (pentru ca era usa deschisa la baie cand noi am ajuns in camera), de aici si mucegaiul. Pacat... pacat de baia mare, de camera spatioasa, caci lucrul asta aduce feedback-urile negative in proportie foarte mare.

    Am citit prin review-uri ca frigiderul nu este functional, noi nu l-am incercat, insa prietenii nostri da si asa este, nu functioneaza. Uscatorul de par este foarte ok, chiar am ramas surprinsa. Dusul este ok, spatios, apa cu presiune si calda in 2 secunde. TV ok, programe diversificate, fara nicio problema. Asadar, multe nu-s de reprosat, dar faptul ca nu exista o aerisire in baie... da mult in spate hotelul. Cand intri intr-o camera in care miroase a inchis, urat, parca nu-ti vine sa dormi in largul tau.

    In rest, nu sunt multe de spus, au un personal amabil si prietenos, iar standardele acestuia sunt de 3 stele. Daca dau atentie la mancare, aerisirea camerelor si facilitatilor camerelor (de ex: frigider functional, TV functional etc) pot ajunge la 4.


    [fb]
    ---
    Trimis de C.Raluca* in 26.08.13 20:31:47
    Validat / Publicat: 26.08.13 22:18:26
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1845 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (C.Raluca*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 7 voturi)

    ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    hotelcondor
    [18.09.13 15:16:17]
    »

    Buna ziua,

    Sunt reprezentantul SC HOTEL CONDOR SRL si doresc solutionarea problemelor/neplacerilor dumneavoastra.

    - In legatura cu aerul inchis din camera, ne cerem scuze insa am avut probleme cu ventilatorul camerei, sistemul avand mici defectiuni, corectate in timp real.

    - Micul dejun este direct proportional cu tariful achitat prin vouchere, fiind mai redus cantitativ dar nu si calitativ.

    - "Frigiderul" este de fapt un minibar, care functioneaza la temperaturi cuprinse intre 7-9 grade, acest fapt este explicat in general desi inca se pare ca este o problema.

    O zi buna.

    Cu stima,

    Daniela Mioara David

    Administrator


    NB hotelcondor este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    hotelcondor
    Alte impresii din această RUBRICĂCondor Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042909145355225 sec
    ecranul dvs: 1 x 1