GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un sejur agreabil
In urma sejurului petrecut in acest hotel, voi face doar niste observatii, deoarece celelalte impresii postate in vara acestui an ofera o descriere completa aceea ce inseamna Sentido Golden Star.
1. La sosire (in jur de ora 11), camera era deja pregatita, iar receptionerul amabil.
Ulterior, intr-una din zilele de la inceputul sejurului, in timp ce navigam pe internet in holul hotelului, am asistat la urmatoarea scena: la receptie a sosit un cuplu de turisti germani (doamna vorbea destul de tare pt. a fi auzita si de chelnerita de la barul de vis-a-vis de receptie), carora, in timp ce asteptau sa li se completeze documentele de sedere, li s-a oferit din partea hotelului cate un cocktail de bun venit. Intrebarea mea (retorica, evident): noi, romanii, suntem cumva discriminati???
2. Referitor la mancarea de la restaurant, pot spune ca a fost variata si gustoasa, cu unele mici exceptii. Intr- zi, la micul dejun, a fost o prajitura cu seminte de floarea soarelui presarate deasupra, pe care, am remarcat cu stupoare, inflorise mucegaiul. Cand am sesizat acest lucru uneia dintre doamnele de acolo, aceasta s-a straduit sa ma convinga ca era vorba despre acele seminte de floarea soarelui. Precizez ca desi toata tava era la fel, ea nu a fost retrasa de la consum. De asemenea, inca cred ca a fost vorba doar de un incident izolat, deoarece in zilele urmatoare nu a mai existat acel fel de prajitura. Dupa acest incident, am fost foarte atenta la tot ce imi puneam in farfurie, dar, marturisesc, totul ni s-a parut proaspat pregatit.
Ceea ce nu mi-a placut, a fost faptul ca nu au existat prea multe fructe de sezon (dominau portocalele si merele tunate, erau piersici si clementine (in general foarte tari) dar nu tot timpul, iar uneori, la cina indeosebi, existau si pepene galben si rosu, care se epuizau foarte repede. N-am vazut niciodata o caisa, niste cirese, struguri, desi in statiuni, existau din belsug. La acel beach bar, de unde, teoretic, puteai sa te servesti cu fructe in timp ce erai la plaja au existat doar portocale si mere.
3. Camera a fost foarte mare si curata, la cazare.
In ultimele 3 zile de cazare, cosmeticele nu s-au mai completat, iar in penultima zi de cazare, nu s-a mai facut nici curatenie. E drept ca nu am lasat bacsis.
4. Am observat ca aprox. 80-90% din hotel era ocupat de nemti, dar sa nu va faceti iluzii. Nu era vorba de clasa medie sau cea instarita, ci de cei mai saracuti. Neingrijiti (atat barbatii cat si femeile), mai neciopliti ca si romanii (lasau pe plaja dezastru in urma lor), lasandu-si copiii mici in soare cu capul gol chiar si la orele amiezii, mie nu mi-au trezit respectul, dimpotriva.
Apoi, am observat ca romanii au primit camere doar la parter (first floor spun ei, dar era de fapt un parter inaltat). Noi am mai remarcat inca 4 familii de romani cazate la parter (discriminare, din nou?).
5. La plecare, desi am eliberat camera inaintea amiezii, ni s-a permis sa mergem la pranz, lucru pe care nu cred sa-l fi intalnit pe litoralul nostru.
In ciuda discriminarii de care am avut parte (spunem noi), noi am fost in general multumiti de sejur, de raportul pret-calitate (exceptand cele mentionate mai sus).
Cred ca diferenta dintre noi si nemti a fost faptul ca in timp ce noi am fost tratati corect (nemteste!!!), ei au fost periati (sotul meu imi spune ca e normal sa fie asa, intrucat ei sunt majoritari an de an, iar preocuparea patronilor nu e aceea de a aduce turisti romani in hotel).
La cerere, pot oferi si alte detalii.
Trimis de doraplimbareata in 30.07.13 09:56:21
- A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (doraplimbareata); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.29946100 N, 28.04883100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
buna ziua!
daca vreti as vrea sa ma lamuriti in unele necunoscute pentru cei care aleg regimul all inclusive:
are sau nu bar pe plaja?
umbrelele si sezlongurile de la plaja sunt sau nu gratuite?
cat costa parcarea?
@doraplimbareata: buna ziua. Ecista cineva la intrarea in rest. Care te intreaba nr. Camerei? Ms
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2021 (Grifid) Encanto - claro que si! — scris în 02.07.21 de Florris din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Aug.2020 8 zile relaxante — scris în 22.08.20 de Ionut170182 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2020 Dezamăgitor — scris în 27.07.20 de KhristineML din SIBIU - nu recomandă
- Apr.2019 Cel mai bun hotel din lanțul Grifid — scris în 30.04.19 de ana anghel din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Hotel ok, locatie buna, merita — scris în 07.06.18 de Lucian87 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Dezamăgit de mare - Nisipurile de Aur — scris în 20.08.17 de Rem din ORADEA - nu recomandă
- Jul.2017 Mare atenție la vouchere când comandați Grifid Encanto — scris în 26.07.17 de cmibalota din BUCURESTI