ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2009
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: cluj
ÎNSCRIS: 06.09.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 7 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Mai usor cu laudele

TIPĂREȘTE

Tocmai am venit de la Miracle si nu pot da dreptate nici celor incantati nici celor dezamagiti de conditiile de acolo... sau le pot da dreptate la toti.

1. Privit in ansamblu, hotelul ofera conditii destul de bune, dar departe de 5 * si mai ales de ultra all inclusiv. Mi-a facut impresia a ceva intre pensiune completa si all inclusive. In ceea ce priveste amabilitatea si promptitudinea, sa o lase mai moale cei incantati. Am stat de multe ori la masa fara ca ospatarul sa treaca sa intrebe ceva sau daca am comandat a uitat sa mai vina. Au fost si situatii in care s-au miscat repede.

2. La bucatarie cred ca stau putin mai slab. Varietatea nu a fost fost mare, dar recurg la artificii de aranjament si prin plasarea acelorasi feluri de mancare in mai multe locuri iti creeaza impresia ca au varietate mare. De multe ori mancarea ramasa a fost reincalzita si repusa in consum. Uneori cu mai bine de 30 min inainte de terminarea programului de masa, ospatarii incepeau sa adune incet platourile cu mancare astfel incat la ora H era aproape curat. La fel a fost si la baruri. Bauturile internationale care intra la gratuitate sunt cate un brand din fiecare categorie- in general marci care nu iti spun nimic - pentru cele consacrate trebuie sa platesti preturi piperate (8-15 Eur/40ml). Dupa ora 02 00 se termina regimul UAI si profesionistii in ale statului la bar raman pe uscat daca nu scot bani din buzunar. Gustarile de la Pool Bar au program 12 00 -17 00 suprapus in mare masura cu orarul pranzului. Se servea kebap, hamburger si cartofi copti umpluti cu diverse chestii, dar fiecare de catre un singur om, astfel incat se formau cozi destul de mari. La ora 17 chiar daca mai erau multi turisti asezati la coada turcul isi incheia programul de servire, fara a te avertiza dinainte sa nu mai stai degeaba la coada. La inghetata la fel, dar aici programul este 16 00 - 17 00 si seara la cina.

3. Conditiile de cazare, dupa cum spuneam sunt departe de 5* dar sunt bune. Camera destul de mare, cu balcon, safe box, tv, curata, se facea in fiecare zi curatenie si se reumplea minibarul.

4. Conditii de plaja, bune, atat pe plaja cat si la piscina. Putei schimba prosoapele de baie de cate ori voiai, in limita programului 08 00 -12 00 si 13 00 - 19 00.

5 Distractie si relaxare... aici iar sufera putin. Au o echipa de animatie cam slabuta, fata de ce-am vazut peste gard la Titanic si Kervansaray. Seara, era

program la amfiteatru intre 21 30-22 30 dar destul de subtire. In plus cu toate ca in hotel erau peste trei sferturi romani, programul era prezentat in germana, engleza, rusa, turca si parca suedeza.

Dupa cun spuneam, per ansamblu, satisfacator, ceea ce este deranjant este ca ti se promite altceva atunci cand cumperi biletul. Din informatiile aflate, nemtii au cumparat biletele mai ieftin decat noi si cred ca la ei a fost considerat regim ALL INCLUSIVE. si e normal din moment ce noi le prin trei agentii: 3E Tavel Agency, Premium Holidays si Paralela 45.

Am avut ghid 3E pe Akin, pe care l-am vazut in seara sosirii, a doua zi dimineata, cand ne-a prezentat excursiile si ne-a dat numarul lui de telefon, dupa care l-am mai vazut la plecare pe aeroport. Asta in timp ce reprezentantii TEZ Tour se plimbau toata ziua prin hotel.

Sunt de evitat excursiile prezentate de ghid deoarece preturile sunt umflate. Le gasiti la o agentie situata la supermarketul de peste drum, de langa benzinarie, la preturi mult mai bune.

Cred ca am reusit sa redau in mare si obiectiv conditiile din acest hotel. Pretentiosii vor fi dezamagiti asa ca ar fi bine sa aleaga altceva, iar cei cu pretentii mai mici vor fi incantati. Deci... toti au dreptate!


[fb]
---
Trimis de liviu-cj in 10.09.09 11:50:41
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3442 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (liviu-cj); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 CU LIMUZINA LA ALIMENTAT
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 350 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [10.09.09 11:58:12]
    »

    Liviu: e CEL MAI IEFTIN hotel din Lara! Depinde cu ce asteptari te-ai dus acolo -- daca te-ai asteptat sa gasesti servicii si dotari "tari" (comparabile eventual cu alte hoteluri la care ai mai fost, INEVITABIL mai scumpe), poti fi dezamagit mai mult sau mai putin, e adevarat.

    liviu-cjAUTOR REVIEW
    [10.09.09 14:08:30]
    »

    IAR SUNTEM LUATI DE PROSTI

    AM AVUT DREPTATE!

    PE ROMANI II FRAIERESTE 3E TRAVEL AGENCY SI PREMIUM HOLIDAYS SI LE VINDE MIRACLE IN REGIM ULTRA ALL INCLUSIVE IN TIMP CE NECKERMANN IL VINDE LA NEMTI IN REGIM DE ALL INCLUSIVE.

    Admin
    [10.09.09 14:09:55]
    »

    as putea, la o adica, sa-ti inteleg indignarea [desi nu sunt de acord cu ea - e de discutat mult aici, inclusiv faptul ca neckerman vinde anumite hoteluri la alta categorie decat clasificarea oficiala - lucru cu care sunt perfect de acord - sau ca nu doar agentia incriminata de tine vinde acest hotel cu regim UAI, ci TOATE agentiile din aceasta parte a lumii - si nu cred ca pentru asa au ales ei, ci pentru ca asa e denumit OFICIAL conceptul la Miracle - intra pe siteul lor si te poti convinge!], dar asta NU e un motiv sa postezi de doua reviews-uri la acelasi hotel & acelasi sejur.

    Textul a fost mutat ca Ecou aici (la prima postare), iar review-ul dublat va fi sters

    ditta
    [10.09.09 20:32:47]
    »

    Sunt perfect de acord cu tm67bru. Poti compara un Logan cu dotari standard cu un Audi cu dotari standard? Nu doar pretul difera...

    liviu-cjAUTOR REVIEW
    [10.09.09 23:38:45]
    »

    Domnilor, dupa cum ati observat calificativul a fost satisfacator si consider ca am fost obiectiv. Nu au dreptate cei care au dat calificative foarte proaste . Nu sunt cu fitze pe creier si nu am plecat acolo cu cine stie ce asteptari exagerate, dar ma deranjeaza sa fim luati de fraierii Europei. Nu prea inteleg cum poate fi pentru romani UAI, iar pentru nemti AI. Este ca si cum noua ni s-ar spune ca este Audi iar nemtilor ca este Logan .

    Oare cer prea mult sa fim tratati in mod egal cu ceilalti?

    liviu-cjAUTOR REVIEW
    [11.09.09 00:44:19]
    »

    AM INTRAT SI PE SITE-UL LOR... SI SURPRIZAAAAA: CHIAR EI SPUN CA OFERA SERVICII ALL INCLUSIVE!!!

    SE AUDE LA 3E TRAVEL AGENCY , PREMIUM HOLIDAYS SI PARALELA 45 ???

    Crisava
    [15.09.09 17:48:09]
    »

    Buna ziua. Am si eu cateva intrebari. Plec si eu pe 21 sept si nu as vrea sa fiu luata prin surpridere. La pranz si la cina e in stil bufet suedez sau vine cineva la masa sa te intrebe? ITi alegi ce vrei tu? Poti sa schimbi daca nu-ti place felul de mancare? La baruri ti se precizeaza ce e cu plata si fara?

    Multumesc anticipat pt raspunsuri.

    liviu-cjAUTOR REVIEW
    [16.09.09 18:55:10]
    »

    Pentru Crisava:

    Toate cele trei mese sunt tip bufet suedez. Cu mancarea te servesti singur, n-am vazut sa serveasca ospatarii. Eventual acestia te pot intreba daca doresti ceva de baut, dar de obicei nu te "deranjeaza". Din felurile de mancare expuse iti alegi ce vrei, fara nici o problema, poti sa abandonezi farfuria daca nu iti place si sa iei altceva. La baruri bauturile fara plata sunt in fata iar cele cu plata in spatele barmanului, la Lobby Bar este si un Menu cu lista bauturilor, pe care la celelalte baruri nu l-am vazut. Este suficient sa ceri tipul de bautura, te servesc ei cu ce au la liber, nu au decat un fel de whisky (Highland...), un fel de coniac (Julius...) marci ilustre necunoscute, dar daca nu ai pretentii exagerate sunt potabile. Daca vrei ceva cunoscut... 5-8, 5 Eur/40ml.

    Daca mai ai alte nedumeriri poti sa mai scrii.

    Sejur placut!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    markator
    [22.02.10 11:53:25]
    »

    Puteti cere de la agentia la care faceti rezervarea sa va dea conceptul hotelului detaliat inainte sa faceti rezervarea. Asa veti sti ce include si ce e pe bani, indiferent ca se numeste AI, UIA sau mai stiu eu cum.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Crisava, ditta, liviu-cj, markator
    Alte impresii din această RUBRICĂMiracle Resort Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050462007522583 sec
    ecranul dvs: 1 x 1