3562 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Kaliakra Superior Hotel

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
19.08.2009
DE
Avatar eugeniu
vârsta 30-40 ani
DIN Bacau
înscris/ă în 19.08.09
MEMBRU: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2009
DURATA: 14 nopti
TIP: FAMILIE CU COPII
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: [?]
+ COPII: 2

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
37.5 %
  
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.5 %
  
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.0 %
  
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA
60.0 %
  
Către satisfăcător
DISTRACŢIE / RELAXARE
37.5 %
  
Mai degraba nemulțumit

NOTA MEDIE rez.:
4.85
  
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)
Autorul NU ar recomanda această destinaţie unui prieten sau unui cunoscut

rezervare cazare

   
ARTICOL ARHIVAT

Niciodata Kaliakra - 3 stele


Am inceput prost: ckeck in-ul s-a facut in jurul orei 15 dupa ce am intrebat de cateva ori daca e gata camera si am subliniat ca suntem impreuna cu doi copii mici.

Pentru ca nu am folosit televizorul, mi-am dat seama dupa doua zile ca nu avem telecomanda si am cerut la receptie. A doua zi, la ora 23 a intrat in camera femeia de serviciu, a dat drumul la televizor si a inceput sa verifice canalele si sonorul. Am rugat-o sa iasa pe motiv ca dorm copiii. S-a suparat si a iesit trantind usa!

Camera cand am luat-o in primire era curatata superficial (fire de par in baie, closetul murdar, nisip pe mocheta, la dus si pe balcon, etc). In primele doua zile nu s-a facut curat in camera si avand copil mic am fost nevoit sa duc gunoiul in loby-ul hotelului. A treia zi a venit femeia de servici la ora 14. 30 cand, din nou, copiii dormeau si bineinteles ca nu am primit-o.

Am mers la receptie si am reclamat ca nu se face curat. A doua zi a fost ok insa dupa aceia s-a reluat problema: fie nu veneau, fie veneau dupa ora 14. Inclusiv aspiratul pe holul hotelului se facea la pranz desi pe toate pliantele scria ca intre 14 si 16 trebuie sa se pastreze linistea, insa avertizarea era probabil pentru turisti nu si pentru angajati...

Am vorbit cu managerul hotelului, o fetita de vreo 25 de ani. Schimbarea a durat doua zile.

Dupa 9 zile am intrebat la receptie daca nu ar fi cazul sa imi schimbe lenjeria de pat si au schimbat-o. In a 11-a zi!

La masa chelnerii si debarasatorii spargeau vesela de parca ar fi fost la o nunta greceasca, la bar nu aveau toate bauturile si deci cocktail-urile se faceau in variante prescurtate iar multi barmani nu stiau retetele cocktail-urilor din meniu. Ulra all - ul este o amageala si pe motiv ca oferta alimentara dintre mese este foarte saraca iar inghetata se termina pe la pranz. De la masa nu ai voie sa iei niciun fruct pe plaja, in camera sau in holul hotelului.

Pentru sezlongurile de la piscina sau de pe plaja se da ciubuc si cand ajungi la ora 8. 30/9 au pe ele prosoape desi nu e nimeni sa le ocupe, iar daca vrei sa te asezi apar ingrijitorii si iti spun ca nu e voie. Sezlongurile de la plaja nu le aseaza nimeni si nu sunt doua cate doua la fiecare umbrela, ci trebuie sa le aduni de pe unde poti.

Camerele nu sunt prietenoase pentru copiii: mobilier jos si plin de colturi. Engleza se vorbeste doar la receptie.

Animatia slaba, repetitiva.

In rest, binisor... adica piscinele bune, plaja curata si aproape, camera si baia la Kaliakra Superior sunt mari, vedere la mare, statiunea linistita (dupa 23 nu se mai aude nimic).

Lasati Bulagaria, mergeti in Turcia sau Spania!

---
Impresii încărcate de eugeniu in 19.08.2009 00:33:25


  • A fost prima sa vizită/vacanţă în BULGARIA
VIZUALIZĂRI: 2230
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (eugeniu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  100 PMA (din 7 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- bybyana
[01.12.09 11:52:57]
» mesaj pers

   Esti sigur ca ai fost la kaliakra Superior, nu la Kaliakra Inferior [de fapt Standard, completare webmaster]?

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- eugeniu
[01.12.09 22:34:55]
» mesaj pers

   Nu exista ''Kaliakara Inferior''!!! Singura diferenta dintre cele doua standarde consta in dimensiunea camerei si faptul ca baia, la Superior unde am fost noi, are in plus doua cusete separate pentru dus si wc.

   Avand doi copii nici nu am fi incaput in camera standard insa nu cred ca are vreo importanta acest lucru: serviciile sunt aceleasi, sala de mese si celelalte facilitati sunt comune, femeile de servici si animatorii sunt aceeasi, etc, etc.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- geruladacul
[24.02.10 20:20:55]
» mesaj pers

   Sezlongurile de la piscina sunt ocupate de ai nostri, si ei vin la ele doar dupa masa de prinz. Sau dau spaga la ala de pe plaja si le ocupa el pentru ei. Trebuia sa faci la fel (spaga) sau sa te trezesti ca mine la 5 dimineata.

   Nisip in camera - nu se spala oamenii la dusurile de pe plaja.

   Mincare nu iti dau boie sa ei, deoarece au plecat unii de ai nostri cu mincare gatita din restaurant, pe care au gasit-o cei de la hotel stricata prin camera. Hotelul raspunde doar pentru ceea ce se maninca in restaurant. Si nimeni nu vrea sa isi asume responsabilitate pentru ceea ce se consuma in afara acestuia, deaceea si interdictiile.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
- bybyana
[19.04.10 14:17:21]
» mesaj pers

   Pardon. In loc sa scriu Standard am scris inferior . Oricum m-am lamurit :)

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]

SCRIE ECOU
Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri

AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
NOTĂ: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată
 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)







  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2019 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test
pagină generată in 0.0863690376282 sec