ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.05.2012
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 15.05.12
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    JUL-2011
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    5 AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    55.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 57 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Se poate si mai bine

    TIPĂREȘTE

    Din dorinta de a vedea si altceva inafara de Turcia si Grecia am ales Cipru. Sejur de 7 zile cu demipensiune in luna iulie 2011. Am facut in jur de 20-30 min de la aeroport la hotel. Ne-am cazat destul de repede. Am primit 3 cartele penru camera (camera tripla) si pentru prosoape. Camera destul de mica pentru un pat dublu si inca unul de o persoana. Baie cu cada si perdea, un mare minus. In plus gaseai ca si la alte hoteluri de 4* gel de dus, lotiune de corp si casca de par (care nu au fost schimbate decat de 2 ori in 7 zile, chiar daca erau folosite). Balconul cu 2 scaune, o masuta si partial vedere la mare.

    Curatenia a lasat de dorit. Doar o data in 7 zile ni s-a schimbat lenjeria de pat, in schimb prosoapele le schimbau (miroseau foarte frumos). Minibarul plin la sosire cu de toate iar apoi au uitat sa-i mai fac refill-lul, dupa cateva drumuri la receptie a venit cineva sa inlocuiasca ce lipsea.

    Micul dejun, bogat, gaseai de toate: cereale, oua gatite in toate felurile, legume, branzeturi, mezeluri, gemuri, ceai, cafea, lapte etc.

    Un mare minus il are pranzul, nefiind inclus in pret se putea servi contra cost la restaurantul principal sau la barul de la piscina unde gaseai in meniu numai hamburger, cheesburger sau gyros si cartofi prajiti.

    Cina, slab, foarte slab. Nu foarte multe feluri de mancare, cam aceleasi in fiecare seara. Daca ajungeai mai tarziu la masa puteai avea surpriza sa nu mai gasesti mare lucru. Aveau si mancare pentru copii, cica, fishfinger si cartofi prajiti!!!

    Am avut noroc cu cateva restaurante ce se gasesc vis-a-vis de hotel. Am putut sa-i dam celei mici ceva consistent de mancare, o ciorbita, un peste etc. Langa restaurante mai sunt si cateva magazine de suveniruri, un supermarket in care gasesti de toate si un bar.

    Piscinele: exterioare si interioare frumos pozitionate curate si ingrijite. Cada cu hidromasaj aflata deasupra unei piscine este de senzatie, trebuia sa stai cu ochii pe ea ca sa prinzi loc.

    Plaja privata cu nisip, sezlonguri si umbrelute gratis.

    Castelul, locul de joaca pentru copii prost construit, nu are aerisire buna, se face exagerat de cald inauntru, insuportabil mai ales pentru un copil.

    Seara dupa cina, puteai servi ceva pe terasa hotelului, cu muzica in surdina si cam atata. Intr-o singura seara a fost ceva spectacol cu orchestra si dansatori... dar nimic special.

    In fata hotelului este si statie de autobuz pentru a ajunge in Larnaca sau Ayia Napa. In zilele de miercuri magazinele se inchid la ora 13 si raman inchise pana a doua zi. Asa ca pentru shopping evitati zilele de miercuri.

    Faleza din Larnaca este plina de terase, una langa cealalta. Magazinele se gasesc pe strada paralela cu faleza, in spatele teraselor. Tot din Larnaca puteti lua asa numitele Green Bus cu destinatia Nicosia. Are statie si langa Mall of Cyprus (inchis de asemenea miercurea). Circula cam din ora-n ora. 5 euro/pers parca a costat biletul.

    Cel mai bine este ca nu te poti rataci in Larnaca, sunt exagerati de multi romani care lucreaza acolo, la terase, magazine, chioscuri... chiar si la hotel erau peste tot, de la sala de fitness, la restaurant. Numai la receptie nu :)

    Din cele 7 zile ultima zi a fost groaznica. Eliberarea camerelor se face la ora 12, existand posibilitatea sa se stea pana la ora 15. Avand o fetita de un an si un pic cu noi si avionul la ora 17 am cerut la receptie sa pastram una din camere pana la ora 15. Buuun, totul bine pana aici. Am urcat cu cea mica, am adormit-o, dupa max 10 minute am primit un telefon de la receptie, trebuia sa eliberam camera in 15 min. What??? Am coborat, bineinteles, nervoasa. Mi-au spus ca a fost o greseala si camera urmeaza sa fie ocupata de alti turisti. Am cerut o alta camera, doar contra cost mi-au spus. Am coborat cu cea mica in brate, dormind inca, am mers din nou la receptie, nu aveau nicio solutie pentru noi, doar o camera contra cost pentru cele 3 ore - 50 euro. Am acceptat pentru cea mica, inca dormea. Ne-a dat un apartament cu terasa mare si jacuzzi :)

    In mare a fost ok, mancarea pentru copii, curatenia in camere si lipsa spectacolelor seara fiind un mare minus.


    [fb]
    ---
    Trimis de Deutza* in 15.05.12 14:09:30
    Validat / Publicat: 15.05.12 16:08:54
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în CIPRU
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3374 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Deutza*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 cada cu hidromasaj
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4499 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 57.60 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    iorgulescua
    [15.05.12 19:45:46]
    »

    Multumim pt postarea Dvs. Chiar ma gandeam sa aleg hotelul asta pt ca apare in mai toate ofertele de seniori de la agentiile romanesti si fiind de 4 stele credeam ca e totul ok dar m-am razgandit. Am vazut intr-una din poze un ventilator. Sa inteleg ca nu exista aer conditionat la 4 stele?

    Deutza*AUTOR REVIEW
    [16.05.12 12:25:06]
    »

    @iorgulescua: am vazut si eu acea poza cu ventilatorul, nu stiu ce cauta acolo. noi am avut in camere aer conditionat.

    iulianic
    [16.05.12 22:02:25]
    »

    @Deutza: E vorba de poza camerei in care am stat eu, in care se vede si un ventilator? Tin sa precizez ca era aer conditionat in camera (si chiar functiona), dar era si ventilator. De ce? Nu stiu! Eu am fost la sfarsitul lui octombrie si nu am avut nevoie nici de ventilator, nici de aer conditionat mai ales ca eram mai toata ziua plecata in excursii.

    @iorgulescua: Un hotel de 4* ramane un hotel de 4*. Este bun sau nu functie de asteptarile pe care le avem.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Deutza*, iorgulescua, iulianic
    Alte impresii din această RUBRICĂLordos Beach Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045353174209595 sec
    ecranul dvs: 1 x 1