ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.05.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.05.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
MAY-2012
DURATA: 3 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 2 MIN

Bataie de joc caraiman 2**

TIPĂREȘTE

Am platit sejurul prin intermediul unei agentii [nu voucher de reducere - au fost multe oferte de acest gen pentru sejurul 1 mai]. Desi ne asteptam la conditii proaste, realitatea a depasit cu mult imaginatia. Am ales hotelul datorita amplasarii (am mers la mare de 1 mai pentru evenimentele din nordul statiunii).

Am ajuns la hotel vineri, in jur de ora 20.00. In momentul in care am intrat in receptia hotelului, deja erau foarte multe persoane care se certau; am aflat ulterior ca problemele sunt lipsa apei calde. In final, am luat cheile si am mers spre camera [dupa ce am reusit sa vorbim cu cineva care sa ne conduca, deoarece nu am primit nicio indicatie] - pe holuri nu era absolut niciun bec sau alta sursa de lumina, a trebuit sa ne folosim telefoanele pentru a vedea pe unde mergem.

Cand am ajuns in camera, in baie era spart furtunul de la chiuveta, iar apa [rece, cea calda nu functiona] era aproape neagra. In cele 20 de minute pe care le-am petrecut in camera cautand cazare in alta parte, s-a oprit din nou curentul, iar acesta nu a revenit pana a doua zi (am aflat ulterior); desi mobilierul parea destu de nou, era de foarte proasta calitate, patul instabil etc. toti turistii iesisera in fata hotelului, iar receptionista si stafful hotelului tipau ca nu au ce sa faca, ca s-au ars firele de curent si ca apa calda si curentul vor reveni a doua zi. Din fericire, am reusit sa gasim cazare la alt hotel si am plecat in acea seara de la hotel Caraiman, insa am avut si alti prieteni cazati acolo, de la care am aflat ca au revenit apa si curentul abia a doua zi seara.

Noi am revenit a doua zi pentru a obtine o stampila pe voucher din care sa ateste ca nu am acceptat cazarea din cauza conditiilor improprii. Intre timp, venisera si politia si OPCul, care nu cred ca au rezolvat mare lucru; ni s-a spus de la receptie ca managera a disparut cu stampila. Din fericire, a aparut dupa un timp si dupa foarte multe insistente, am reusit sa obtinem o stampila si o semnatura. In concluzie, am pierdut aproximativ 3 ore in ziua in care am ajuns pentru a gasi cazare in alta parte [vezi impresii] si inca alte 2 ore in ziua urmatoare pentru a obtine o stampila, pentru a incerca sa ne recuperam banii.

Staff-ul absolut ***, niste incompetenti, dupa ce ca erau total vinovati de ceea ce se itnampla vorbeau cu superioritate si spuneau ca nu este vina lor. Chiar daca ar fi functionat utilitatile, tot nu as recomanda acest hotel nimanui, insa in situatia de fata mi se pare o bataie de joc, nici macar intr-un camping nu sunt conditiile atat de proaste. Acest hotel ar trebui inchis.


[fb]
---
Trimis de Sonja in 01.05.12 15:47:52
Validat / Publicat: 01.05.12 17:26:58

VIZUALIZĂRI: 2687 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sonja); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster
[01.05.12 16:02:08]
»

Articolul va fi publicat fara note, pentru ca nu ati fost cazati efectiv la aceasta unitate.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCaraiman Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.078071117401123 sec
    ecranul dvs: 1 x 1