ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.09.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Slab foarte slab

TIPĂREȘTE

1. Rezervare confirmata si platita pentru camera cu pat matrimonial, ajung la hotel si sunt anuntat ca-mi pot oferi doar o camera cu doua paturi unite pentru ca altceva nu au desi atat prin mail/telefon inclusiv pe factura era trecut pat matrimonial.

2. Ajung in camera si surpriza, observ lipsa prosoapelor, lipsa ce'a durat doua zile.

3. Curatenia consta doar in golirea cosului de gunoi si schimbatul hartiei igienice (roasa de sobolani probabil era tinuta la subsol sau cine stie unde) in rest absolut nimic.

4. Conform legislatiei in viguare pentru activitatea hoteliera, asternuturile de pat se schimb la 3 zile ceea ce nu sa intamplat deloc.

5. Micul dejun (obligat sa-l achiti) este o mare mizerie. Ajung la ora 8 in locul in care se serveste iar primul lucru de care sunt izbit este mormanul de vase murdare lasat pe o canapea langa tavile cu mancare. Mancarea este o bataie de joc banuiesc ca-s resturi de seara, pentru ca nu-mi inchipui cine serveste la dejun cartofi gratinati, musaca, pui intr'un sos alb... legumele sunt taiate ca pentru porci, omleta in cazul in care gasesti arata absolut dezgustator, asa zisa pizza este o paine inmuiata in sos cu ceva cascaval intarit pe ea. Nu mai vorbesc de lipsa tacamurilor, gasind doar lingura si cutit. O rusine.

6. Receptia sub orice critica, eram zilnic de 2 3 ori intrebati pe ce nume este rezervarea pentru a primi cheia de la camera, era exasperant, daca intrebai primul lucru facut era datul ochiilor peste cap si " nu stiu"

7. Ajung intr'o zi in camera si observ usa la balcon deschisa larg si scaunul de pe balcon luat (in camera aveam aproape toti bani, doua telefoane mobile, tableta, doua aparate foto, cheile de la masina). Cobor la receptie sa'ntreb despre ce e vorba si supriza o receptionera stia alta nu. Mi se spune ca au avut nevoie de scaunul de pe balcon ca doar unul era) pentru o petrecere iar cand am intrebat cum este posibil asa ceva fara a fi anuntat sau intrebat mi sa raspuns in bataie de joc " daca erati in camera stiati". Mai pe scurt daca hotelul are nevoie de ceva se serveste foarte usor din camera platita de client ca nu'i bai.

8. Piscina este curata dar se foloseste prea mult clor. Muzica de la piscina este lasata chiar si pana a doua zi sa mearga.

Un hotel ce nu merita nici macar 2 stele ci mai mult o stea, NU RECOMAND nici celui mai aprig dusman.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Alex321 in 04.09.14 11:01:16
Validat / Publicat: 04.09.14 11:50:19
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1516 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alex321); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[04.09.14 11:49:55]
»

@Alex321: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCaraiman Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045596122741699 sec
    ecranul dvs: 1 x 1