ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.09.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.04.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3.5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Concept TUI... adaptare pentru romani

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel pentru ca sunt clienta mai veche a lantului RIU si niciodata nu am fost dezamagita. In Bulgaria am mai stat la Riu Helios Palace din Sunny Beach si acest review il voi concepe ca o paralela intre cele 2 Riu bulgaresti: Helios Palace versus Dolce Vita.

Servicii: Ireprosabile la ambele hoteluri. La Riu Dolce Vita am intrat in camera la 5 minute dupa ce am fost inregistrati de receptioner, cu toate ca am ajuns mai devreme de ora oficiala de check-in, respectiv ora 12.45 (check-in-ul oficial este la 14.00). Un bellyboy ne-a preluat bagajele din parcare si ni le-a dus in camera, foarte dragut tipul si vorbea bine engleza…de la el am aflat primele informatii legate de facilitatile hotelului.

Un minus pentru Dolce Vita in privinta parcarii…mult subdimensionata in raport cu nr. de camere. Cand am ajuns, am gasit o coada de masini cu nr. de Romania care asteptau sa intre in parcare. Nu ne-am complicat, am parcat la Riviera pentru 10 lv/zi. A doua zi, dupa o negociere cu seful pazei si contra sumei de 10 euro, ni s-a permis accesul pe un loc liber din parcare, unde a si ramas masina pana la plecare.

Cazare: La Dolce Vita impresioneaza in primul rand arhitectura …mult mai impunatoare decat la Riu Helios. Am mers cu inca o familie, ei au luat Junior Suite, noi - Double Standard. Prietenii nostri au avut camera la etajul 2, vis-a vis de liftul panoramic si nu era un Junior Suite ci un apartament – doua dormitoare separate printr-o usa, cu 2 grupuri sanitare, unul cu wc si chiuveta, celalalt cu dus si chiuveta- mult peste ceea ce asteptau ei de la un Junior Suite.

Camera noastra era la primul etaj, cu vedere la parcare si piscine. M-a impresionat prin dimensiune, aprox 25 mp si prin inaltime …cred ca avea 4.5 m. Mobila moderna, saltele si perne super (am dormit ca un bebelus), televizor LCD pe care receptionam TVR international si PRO TV international, baie mare, dotata cu foehn, fara cada …spatiul de dus era separat de restul baii printr-un geam. Gresia de la dus cam alunecoasa, consumabilele de igiena personala date cam cu zgarcenie, la pliculete (nu la recipiente din plastic ca la Helios Palace), prosoape noi, de buna calitate, schimbate zilnic.

Camerele de la etajul 1 au avantajul unei terase imense, in jur de 10 mp …celelalte camere au balcoanele destul de mici.

In camera se face zilnic curatenie temeinica, nu am reprosuri pentru cameriste…dragute, zambitoare, o incantau pe fie-mea cu creatiile din prosoape, impodobite cu ochelarii mei de soare si cu aceesorii de prins parul gasite pe noptiere. Lenjeria s-a schimbat de 3 ori. In privinta curateniei, are avantaj Dolce Vita.

Un alt avantaj al lui Dolce Vita este faptul ca, oriunde ar fi pozitionata camera, ocupantii beneficiaza de liniste in orice moment al zilei…la Helios Palace am avut de suferit intr-o camera pozitionata spre strada unde nu puteam dormi cu geamul deschis din cauza galagiei.

Bucatarie si masa : La acest capitol Dolce Vita este net inferior lui Helios Palace. Nu pot spune ca nu am avut ce manca, insa, mancare ieftina, prost pregatita si adesea, reciclata. Asa cum mai sesiza cineva, am prins si eu curcanul de seara reciclat a doua zi cu sos dulce-acrisor, carnatii grill reciclati in cartofi taranesti, carnea de porc in orez, etc. Daca dimineata si seara era acceptabil, la pranz situatia era nasoala, nu prea aveam ce sa aleg…mancarurile cu sos erau oribile, ciorbele la fel, deserturile nu le-am atins pt ca-mi faceau greata doar cand le vedeam. Din a doua zi nu am mai mers la masa de pranz in restaurantul principal, am ales sa servesc pranzul la pool-bar…mancarea, desi gen fast-food, era mult mai buna …pizza proaspata si gustoasa, frigarui, gordon bleu, paste, salate.

Titlul review-ului l-am ales pornind de la impresia pe care mi-a lasat-o gastronomia la acest hotel…parca special pregatita pentru romanii mancai …cred ca suntem de notorietate cu faptul ca facem mare risipa la mancare, multi dintre conationali isi umplu farfuriile pana la refuz, iar apoi lasa 3 sferturi pe masa. Cred ca asa au ales hotelierii sa tina costurile in frau in fata romanilor risipitori…sa ofere mancare ieftina, de proasta calitate, dar multa. Eu una, prefer sa fie putin dar bun. Aceleasi impresii si la capitolul bauturi …mult mai slab ca la Sunny Beach.

Plaja si marea : Iarasi un minus pentru Dolce Vita este distanta maricica pana la plaja …eu am mers doar de 2 ori pe plaja din stanga hotelului Riviera si faceam cam 7-8 minute, cu un copil de 3.5 ani si tot bagajul aferent (barcuta, colac, jucarii de nisip, etc). Sezlongurile si umbrelutele mai scumpe ca in Sunny Beach – un set de 2 sezlonguri cu perna si o umbreluta – 30 lv vis a vis de 21 lv la Sunny Beach. Plaja ingrijita, apa curata, zona fara plata destul de mica. Am considerat ca este prea mare efortul sa mergem zi de zi pe plaja, mai ales ca am prins o perioada cu mare agitata si steag rosu si nu aveam voie sa intram in apa, asa ca am preferat sa stam mai mult la piscina hotelului.

Distractia si relaxarea: de nota 10 …comparabila la ambele hoteluri. Am regasit la Dolce Vita doi animatori pe care ii stiam de la Helios Palace, pe Alex (Orlando Bloom) si pe Itzo, doi baieti minunati care munceau de dimineata pana seara ca turistii sa se simta bine si sa se distreze. Chiar ma intrebam cum rezista, cum de sunt mereu cu zambetul pe buze si cu un asa entuziasm…nota 10 pentru toata echipa.

Un mare bravo si pentru fetele de la Miniclub: Gaby si Kamy care incantau zilnic copiii cu jocurile si activitatile organizate acolo.

Spectacolele organizate seara erau bunicele, chiar nu ma asteptam …la Sunny Beach nu am participat la spectacole, am preferat sa ma plimb prin statiune.

Per total, un concediu reusit …anul viitor voi alege tot RIU, dar poate in Spania, Tunisia sau Maroc …daca ne ajuta Doamne-Doamne si daca ne mai slabeste criza!

Concedii minunate tuturor!


[fb]
---
Trimis de gattasalvaje in 06.09.11 23:23:10
Validat / Publicat: 07.09.11 07:09:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach - Riu Helios Palace
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3740 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gattasalvaje); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere de pe balcon spre restaurant
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [07.09.11 07:24:58]
    »

    Foarte bun rw, multitudinea de informatii si paralela intre cele doua hoteluri, il recomanda ca pe un serios ghid pentru acest lant hotelier.

    igi
    [07.09.11 19:49:03]
    »

    in sfarsit a aparit cineva nemultumit de masa de pranz credeam ca eram eu mai special? , .

    dpavel
    [08.09.11 10:16:20]
    »

    Foarte bun review-ul.

    Ma surprinde intr-un mod neplacut calitatea mancarii (am fost la helios palace si la helios bay si mancarea era de nota maxima) si o alta nemultumire constatata este in privinta parcarii. Nici la helios palace nu era suficienta (ca la helios bay) dar se rezolva fara negocieri si atentii la paznic.

    gattasalvajeAUTOR REVIEW
    [08.09.11 10:35:06]
    »

    Eu inclin sa cred ca partile negative ale lui Dolce Vita fata de celelalte Riu bulgaresti sunt din cauza faptului ca aici ponderea romanilor este mult mai mare si ca ei considera ca ne pot multumi mai usor decat pe nemti, englezi sau nordici, care vin din tari cu standard de viata mult mai ridicat decat al nostru... poate sa nu fie asa, dar asta este impresia mea

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dpavel
    [08.09.11 13:21:03]
    »

    Parerea mea despre "cei care vin din tari cu standard de viata mult mai ridicat decat al nostru" nu este valabila.

    Am vazut romani mult mai civilizati decat englezi, nemti, etc.

    De exemplu: in sejurul de anul acesta de la helios bay, se rezervau sezlongurile de la piscina inca de la ora 6.00.

    Eu coboram pe la 6.30, rezervam sezlongurile si faceam o plimbare pe malul marii de aprox. 1 ora. Intr-o zi cand m-am intors de la plimbare am surprins o englezoaica luandu-mi umbrela dintre sezlongurile rezervate de mine si a pus-o la al doilea sezlong al ei, desi avea una pt. cele doua (o umbrela era pt. doua sezlonguri). Degeaba am incercat sa-i explic, nu a vrut in nici un chip sa cedeze.

    Cred ca nu conteaza din ce tara suntem ca sa fim etichetati in vreun fel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gattasalvajeAUTOR REVIEW
    [09.09.11 10:57:00]
    »

    Ca o completare la review... mare grija in ultima zi, daca nu ati eliberat camera pana la ora 12.00, nu mai aveti acces in camera, cartela de acces este setata sa functioneze fix pana la ora 12.00. Mie mi s-a intamplat, intre doua transe se carat bagaje la masina, sa depasesc ora 12... la ora 12.02, cand am incercat sa intru in camera, cartela nu mai functiona si a trebuit sa ma milogesc de receptionere sa-mi permita accesul in camera pentru a-mi recupera vreo 3 genti care ramasesera acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gattasalvajeAUTOR REVIEW
    [09.09.11 11:41:14]
    »

    @dpavel, cand vorbeam de standard de viata mai ridicat, nu ma refeream la nivelul de buna-crestere, de educatie, ci de pretentiile care le au occidentalii, de ordinea lor de prioritati in satisfacerea nevoilor. Da, sunt de acord cu tine ca nivelul de buna crestere nu este dat de nationalitate... am intalnit si eu specimene cu un comportament de-a dreptul socant care veneau din tari precum Germania, Anglia, Olanda, Belgia.

    Eu sunt dezamagita de faptul ca la acest hotel se faceau diferente intre turisti in functie de nationalitate. De ex. : romanii stateau rabdatori cu masinile la poarta hotelului sa le vina randul pentru a ocupa un loc de parcare, dar, in momentul cand a venit o masina inmatriculata in Germania cu o familie de nemti, s-a deschis poarta pe loc, a durat 3 minute sa iasa o masina de Bulgaria si sa lase loc nemtilor. Cum credeti ca s-au simtit romanii care asteptau de ore intregi? Sfidati fara rusine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dpavel
    [09.09.11 13:45:13]
    »

    gattasalvaje

    Ai dreptate, nu este normal sa fim tratati discriminatoriu, pacat ca se intampla si la o firma de renume ca RIU (daca era un hotel bulgaresc poate mai intelegeam desi oricine ar fi si de oriunde ar veni plateste serviciile oferite).

    Ceva oarecum asemanator am patit de Paste la hotel Iberostar Obzor Beach & Izgrev. Desi parcarea hotelului avea locuri libere (erau destule, dar aveau diferite obiecte puse de paznicul parcarii), ne-au trimis la o alta parcare la ~300-400 metri. Nu am stat sa urmaresc pentru cine erau rezervate locurile respective.

    Eu recomand ca orice nemultumire sa o scrieti in caietul de oaspeti de la receptie poate asa se iau masuri de a se schimba aceste aspecte negative, cat si atitudinea acelor angajati sfidatori sau nerusinati.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dpavel, gattasalvaje, igi
    Alte impresii din această RUBRICĂLTI Dolce Vita Hotel (ex RIU) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054683923721313 sec
    ecranul dvs: 1 x 1