ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 23.06.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
15.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

In loc de hotel 4 stele, azil Kavkaz cu titlu 4 stele

TIPĂREȘTE

Salut,

sa nu credeti ca este primul concediu in Bulgaria, merg de 3 ani, de cate doua ori pe vara, iunie si august, cateodata si de 1 mai, deci am experienta si am stat in mai multe tipuri de hoteluri, printre care si de 3 stele, care ii dadeau clasa acestui Kavkaz, adica daca asta are 4 stele inseamna ca alea au 7 stele. La Kavkaz nu sa auzit de nimic din ce inseamna confort, serviabilitate si bun simt,

daca in vacanta vrei sa dormi continuu si sa mananci ceo fi, ca la spital, hotelul Kavkaz este ideal, dar daca vrei sa te distrezi nu ai cum, piscina este mica, nu au seslanguri suficiente, ai in bilet sala fitnes, sauna si ei iti cer bani, cu toate ca nu au preturi afisate cum au pt masaj, nu au nici un fel de animatie, iar muzica au doar in zona barului si acolo in surdina, seara la ora 23,30 inchid tot ce inseamna terasa, scaun sau banca si cand am intrebat eu unde stau daca vreau sa admir cerul noaptea, miau raspuns razand ,,IN STRADA", nici in receptie (24 ore) nu poti sta pt ca deranjezi personalul, nici macar un tv nu au in receptie, iar in camere sunt modele vechi si prind doar 3-4 posturi (cica au tv prin satelit) mancarea este aceiasi in fiecare dimineata, iar la pranz si seara cam aceleasi fierturi, carne mai putin, ca la spital si fiarta prea mult, bufetul dintre masa de pranz si cina este pe apucate iar inghetata iti dau numai dupa ce te rogi de ei si doar asa cum vor ei, totul este pe apucate, pt ca daca unul mananca mai mult ei nu vor sa piarda nimic, sa ramana altul nemancat, ce le pasa lor.

Am plecat pe 23-08-11, cu bilet pe 5 nopti, inpreuna cu cumnata mea, eu am platit camera dubla, ea a platit camera tripla, pe mine mau cazat destul de repede, la ea tripla nu era gata, cand a fost gata soc, tripla ei era identica cu dubla mea, pe 25-08-11 au mai venit dupa noi 5 familii, prieteni, toti am ramas profund dezamagiti de acest hotel, nici macar pontonul care traverseaza dunele nu era intreg, nu intelegem cum acest hotel a luat 4 stele, pt ce? .

Intr-o zi am asistat la o scena penibila, un grup de 7 femei din Polonia si-au pus pe o farfurie la bufel dintre mese 7 felii de chec si 7 fursecuri, 3 ditre ele au ramas la masa iar celelalte au plecat in camere dupa prosoape, moment in care vine un DEBARASATOR si le face observatie ca au luat prea multe prajituri pt. 3 persoane.

Daca nu ar fi fost cluburile si terasele din statiune ne-am fi intors acasa bolnavi, ele ne-au salvat vacanta. Asa ca va urez vacanta placuta in oricare alt loc NU AICI LA KAVKAZ.


[fb]
---
Trimis de hittanna95 in 30.08.11 17:50:41
Validat / Publicat: 30.08.11 19:27:48
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny beach, Nisipurile de aur.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2940 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (hittanna95); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [30.08.11 19:35:49]
    »

    @hittanna95: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru recomandari - si cele negative sunt cel putin la fel de utile precum cele pozitive; te asteptam si cu alte impresii din vacantele tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂKavkaz Golden Dune Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035846948623657 sec
    ecranul dvs: 1 x 1