ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 11.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

NU Primasol

TIPĂREȘTE

Salut,

Nu recomand nimanui acest hotel de 4 stele (care nu intruneste nici 2*), serviciile sunt de o foarte proasta calitate inclusiv personalul hotelului (atitudine, comportament, cunostiintele lb engleze).

Camerele au fost foarte murdare (cearsafuri, perdele), baia era un focar de infectie, camera in care am fost cazati era cu usa catre o alta camera, lucru foarte deranjant- se auzeau toate zgomotele din camera vecina. Piscina interioara recomandata de personal ca fiind free este defapt 'gratuita' daca achiti un tratament SPA 40 BGN.

Hotelul nu dispunde de un aparat POS, daca se doreste telecomanda la tv trebuie sa achiti o garantie de 10 leva (e posibil ca telecomanda primita sa nu aibe baterii). Internetul (indispensabil in ziua de azi) este ceva de lux adica langa receptia hotelului exista niste 'aparate PC' gen jocuri mecanice la care te costa 2.5 eur/ora, retea wifi neexistand.

Camerele au un miros de igrasie, in partea de sus peretii sunt umezi, aerul conditionat este montat deasupra patului si este imposibil sa stai in camera cu el pornit.

Usile camerelor se inchid clasic cu cheia (4 stele) si pentru a avea energ electrica se foloseste o cartela la care este atasata cheia de intrare (reducerea costurilor cu energia electrica). Bauturile sunt toate de la dozatoare (tek) si mai mereu concentratia este pusa gresit fiind foarte slaba- inclusiv cafelele, berea iar bauturile alcoolice sunt cele locale (toata gama Savoy) de care nu am auzit niciodata si aceste destul de slabe.

La capitolul mancare intr-adevar toate felurile plutesc in greasime, nu este diversificata, aceleasi feluri de mancare zilnic.

Tot personalul este anti customer friend -incepand de la vestimentatia pe care o poarta si gesturile care si le fac intre ei de fata cu clientii (de ex ospatarul umbla doar in bermude fara tricou printre tavile de mancare din 'restaurant')

Sa nu uit de 'doamnele de la curatenie' care mai uita usile descuiate sau fac curatenie in mai multe camere odata si le lasa usile deschise oricand putand intra cineva...

Ca sa numai zic ca am facut rezervarea pe booking si am prezentat la receptie voucher-ul printat iar acestia nu

gaseau rezervarea iar singurul cuvand pe care receptionera il stia sa rosteasca era 'NO PROBLEM' desi rezervarea facuta nu figura nicaieri in baza lor de date.

Avnd in vedere toate cele de mai sus, desi achitasem un intreg sejur, am plecat mai devreme foarte dezamagiti de conditiile 'all inclusive' ale acestui hotel de 4****.


[fb]
---
Trimis de allex868 in 12.08.11 00:01:42
Validat / Publicat: 12.08.11 06:47:28
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1418 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (allex868); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[12.08.11 08:11:37]
»

@allex868: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare, speram mult mai reusite.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂiHot@l / iHotel (ex Club Strandja) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043771028518677 sec
    ecranul dvs: 1 x 1