ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 03.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
25.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Hotel Caraiman 3* - bataie de joc!

TIPĂREȘTE

Cautand pe internet un sejur de 6 nopti la Mamaia pentru perioada 23.07-29.07.2011, am dat peste acest forum si peste acest hotel de 3 stele, Caraiman, care la pret ni s-a parut putin mai ieftin, in comparatie cu alte forme de cazare, la acelasi numar de stele.

Am intrat si am citit parerile celor care au fost cazati aici, majoritatea laudand aceasta unitate de cazare si cativa spunand numai cuvinte dure si pareri proaste... am zis, uite domnule ca mereu vor fi si nemultumiti sau poate ca concurenta doreste sa aduca o pata neagra, acestui minunat hotel CARAIMAN, deci...

in concluzie fiind 2 cupluri din Iasi, am mers frumos la o agentie de turism si am rezervat 2 duble cu pat matrimonial, la minunatul HOTEL CARAIMAN.

pe data de 22 iulie am sunat la receptia hotelului sa anuntam ca a doua zi urmam sa sosim si sa anuntam ca dorim pat matrimonial in camere, neavand copii, era si firesc sa nu dormim in paturi separate sau sa unim paturile si dimineata sa ne trezim curentati... stiind ca este o lege care nu prea se respecta ca, prima zi de cazare pe litoralul mioritic incepe oficial la ora 18, am dorit sa stim la ce ora putem fi cazati, receptionerul ne-a anuntat ca nu sunt probleme si ca tot pe sistemul vechi, adica ora 12 putem sa ne cazam si ca cele 2 camere cu pat matrimonial sunt ale noastre,

zis si facut, am ajuns pe la orele 13 la hotel, receptionerul intrase in amnezie profunda, convorbirea cu o zi inainte si promisiunea ferma de cerintele noastre, au si fost uitate, ne-a spus ca nu ne poate da decat o camera cu pat matrimonial si pe a 2 a daca dorim sa venim pe la ora 18 ca se face curatenie si ca ziua oficial de cazare incepe la ora 18.

am intrat in camera data si am zis ca pana la ora 18 mai vedem noi ce facem, am semnat hartiile de cazare, am mai dat inca 15 lei de camera pt taxa de cazare si, cu bagajul spre minunata camera de la parter, a 2 a pe stanga, 7002, deschidem usa si... surprise, o camera veche, cu mobilier cojit, lustra rupta la pat, un tv care nu mergea, aerul conditionat, de fapt era o sursa de vant constant care te implora sa il inchizi, mocheta veche si uzata, imbibata de praf, un minifrigider care mirosea a cadavru, rapanos si slinos, peretii in calciu, alb, gri pe alocuri cu tencuiala cazuta, lenjeria de pat uzata si ponosita, balconul cu un singur scaun de plastic prafuit in el, baia cu mucegai si chitul cazut intre placile de faianta, dusul deplorabil,sala de fitness nu exista decat in oferta iar piscina, un minibazin cu apa tulbure, nu aveai voie sa iti aduci nimic din camera, totul doar de la bar, un personal tanar, amnezic si fara raspunsuri de rezolvare la nici un fel de explicatie si logica, lenjeria tocmai a 5 a zi a fost schimbata, motivatia fiind ca nu au curate la schimb, aspirator nu exista, doar se matura in camera,

per total, un hotel care nu ai mai dori sa te intorci niciodata, conditii foarte precare pentru 1016 lei camera fara mic dejun, pt 6 nopti cazare.

Am sa postez cateva poze pentru a arata cazarea de 3* la HOTEL CARAIMAN din MAMAIA.


[fb]
---
Trimis de cornelia alexa in 03.08.11 13:11:43
Validat / Publicat: 03.08.11 14:13:27
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2483 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cornelia alexa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

aishor
[03.08.11 16:25:21]
»

Foarte sugestiv acest review! Si zici ca sunt persoane care pot lauda aceasta unitate? WAW!

danaches2003
[03.08.11 16:32:08]
»

Eu nu inteleg cum ati putut alege hotelulul in functie de parerile de pe site: din 24 de review-uri numai 5 sunt favorabile, ceea ce reprezinta numai 20% pareri pro si nu majoritatea... Cam putin, nu credeti?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
aishor, danaches2003
Alte impresii din această RUBRICĂCaraiman Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05217719078064 sec
    ecranul dvs: 1 x 1