ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: cluj/napoca
ÎNSCRIS: 18.03.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
MAY-2011
DURATA: 14 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 3 si 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Atentie la asigurarile medicale!

TIPĂREȘTE

Buna tuturor!

Anul acesta am fost pentru a doua oara la Delphin Botanik. In ceea ce priveste hotelul si serviciile, nu am nimic de comentat, a fost cel putin la fel de bine ca anul trecut, nu mai insist, am scris anul trecut pe larg despre experienta noastra acolo.

Anul acesta sejurul ne-a fost umbrit de faptul ca fetitele s-au imbolnavit, au facut o enterocolita foarte urata si am ajuns la spital.

Am citit un singur review despre aceste probleme si de aceea m-am hotarat sa scriu.

Noi am facut asigurare medicala si storno la compania cu care colabora agentia de unde ne-am luat biletele. Nu am fost destul de inspirata sa caut informatii despre societatile de asigurare, pareri ale altora care au avut probleme de acest fel in vacanta.

Noi am plecat in vacanta cu o adevarata farmacie ambulanta (eu sunt cadru medical si sotul meu medic) asa ca, dupa ce au inceput sa verse, le-am tratat noi, nu am apelat la alti medici. Micuta a reactionat foarte bine la tratament dar cea mare a fost tot mai rau, varsa orice, medicamente, apa, ca de mancat nici nu putea fi vorba. Cand am vazut ca e tot mai rau si nu mai putem sa-i oprim varsaturile (a varsat de vreo 15 ori toata noaptea), Am sunat la societatea de asigurari, pe la 5-6 dimineata. Dupa ce i-am explicat doamnei de la telefon ca fetita varsa de 2 zile si 2 nopti mi-a zis ca imi va trimite prin sms datele unui spital la care sa mergem!!!

Mentionez ca hotelul se afla intre 2 orase, Side si Alanya, era ora 5 dimineata si noi eram cu un copil aproape deshidratat (, in acea noapte starea i s-a agravat). Dupa ce i-am explicat ca e vorba de o urgenta medicala, mi-a zis ca va incerca sa trimita un medic, cat de repede. Dupa vreo ora am sunat din nou si mi-a zis ca va veni un medic dar numai dupa ora 9 si mi-a vorbit chiar obraznic, spunandu-mi ca daca e o urgenta trebuia sa aplelez mai repede la un medic si acum nu am decat sa astept. Atunci m-am certat cu ea si i-am explicat ce pericol poate fi deshidratarea pentru un copil, i-am spus din nou ca fetita a fost in permanenta cu un medic si o asistenta, a primit ajutor medical dar acum avea nevoie de hidratare cu perfuzii pentru ca varsa orice picatura de apa, nu mancase nimic de 2 zile si daca mai stam mult se pot intampla lucruri foarte grave. Am reusit sa obtin de la ea promisiunea ca va trimite cat mai repede un medic sa o vada.

Cand am vazut care e situatia, l-am sunat pe ghidul de la agentia turca si i-am zis ca vrem sa plecam urgent acasa. In dimineata aceea plecau turistii romani care au venit o data cu noi dar au stat doar 7 zile; noi am avut sejur de 14 zile. Ne-am facut urgent bagajele dar nu ne-a gasit loc in avion.

Intre timp ne-a sunat cineva, cred ca tot de la asigurari, dar de data asta nu din Romania si ne-au zis sa mergem la receptie pentru ca va veni o ambulanta dupa noi. Aveam mari emotii, pentru ca nu stiam mare lucru despre sistemul lor de sanatate si mi-am amintit de review-ul pe care l-am citit aici, care nu era prea incurajator.

Am plecat toti patru cu ambulanta si cand am ajuns la spital ne-au cerut polita de asigurare. La inceput ne-am inteles mai mult primn semne pentru ca nu stia nimeni engleza. Apoi a venit o domnisoara care stia engleza, nu stiu ce rol avea pe acolo, dar ea a fost translatorul. Inainte de a-i face orice manevra medicala, inainte de a veni medicul, ni s-a spus ca va trebui sa platim consultatia si orice tratament i se va face pentru ca mai avusesera experiente neplacute cu societetile de asigurare din Romania, care au cam uitat sa plateasca. Bineinteles ca am fost de acord, pentru ca nu mai aveam nici o alta solutie.

Intre timp spitalul a luat legatura cu societatea de asigurari, m-au chemat sa vorbesc si eu cu asigurarile. Doamna de la telefon mi-a zis ca ne va suna intr-un sfert de ora sa ne spuna ce si cat vor plati asigurarile. Bineinteles ca au uitat sa ne sune. Am sunat noi dupa vreo ora si ceva si au inceput cu niste prostii de genul ca sa vada cu ce ambulanta am mers, daca ei au contract cu acea societate, daca nu au va trebui sa platim noi ambulanta, etc. (in conditiile in care ei ne-au trimis ambulanta, nu noi am chemat-o). De asemenea le-am spus sa tina cont de faptul ca nu avem bani sa platim si ca vom ramane acolo pana cand vor plati.

Trecand peste formalitatile de la inceput, la spital am avut o surpriza foarte placuta. Noi lucram amandoi intr-o clinica din Cluj-Napoca si vreau sa va spun ca Spitalul unde am fost e mult peste al nostru, dotari, curatenie, etc. Ne-au pus (pe toti patru) intr-o rezerva amenajata special pentru copii cu desene pe perete, televizor si multe jucarii. In rezerva era si un pat de bebe, unde am pus-o pe micuta si o canapea si, spre surprinderea mea, ne-au zis ca putem sa ramanem toti aici cat va fi nevoie. Imediat i-au pus fetitei perfuzii si medicul a zis ca neaparat trebuie sa ramana internata. Personalul medical foarte amabil si profesionist, roiau in jurul ei mereu, i-au facut analize, ii luau temperatura din ora in ora. Din fericire, fetita si-a revenit repede dupa tratamentul perfuzabil, nu a mai varsat si a doua zi dimineata ne-au externat. Am stat in spital pana dupa-masa pentru ca asigurarile nu trimisesera confirmarea de plata. De curiozitate am intrebat cat ar fi trebuit sa platim, noua sute si ceva de euro. Intr-un final fericit asigurarile au trimis confirmarea de plata, a plecat la hotel si am mai avut aproape o saptamana de vacanta minunata.

Am scris aceste impresii (poate cu prea multe amanunte, scuze!) in speranta ca le va fi altora de folos. Si mie mi-ar fi prins foarte bine sa stiu mai multe despre spitalele lor si mai ales despre asigurari, despre cum sa pun problema cand vorbesc cu ei. Din moment ce iti faci asigurare, ei ar trebui sa plateasca, mai ales in situatiile de urgenta, nu sa incerce sa scape de tine cat mai repede si cat mai ieftin posibil. Si daca 24 de ore de spitalizare cu tratamentul de rigoare costa aproape 1000 de euro, cat ar costa o problema mai grava care ar necesita zile intregi de spitalizare? Si nu cred ca multa lume merge cu mii de euro in vacanta din moment ce are asigurare medicala.

Cam acestea sunt faptele, nici nu va inchipuiti prin ce momente groaznice am trecut! Sper sa aveti o vacanta minunata si sa fiti sanatosi!

Am uitat sa va spun,la spitalul la care am fost noi,in Alanya este o doamna doctor romanca sau turcoaica din Constanta,foarte foarte amabila,din pacate nu imi amintesc cum o cheama,stiu doar ca e medic cardiolog.Ne-a dat si numarul ei de telefon,in caz ca mai ajungem pe acolo si avem nevoie de ajutor.


[fb]
---
Trimis de cristinaioana in 10.07.11 12:20:28
Validat / Publicat: 10.07.11 14:08:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2638 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristinaioana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 999.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    nicole33
    [10.07.11 14:36:50]
    »

    Totul e bine când se termină cu bine. Îmi pare rău pentru problemele de sănătate avute de copii.

    Ar fi cu adevărat util pentru ceilalți membri ai comunității care citesc review-ul tău să scrii și numele societății de asigurări care v-a tratat cu atâta ”promptitudine”, dar care, din fericire, și-a onorat într-un târziu obligațiile de plată, scutindu-vă de cheltuieli suplimentare neprevăzute și deloc de neglijat.

    Mulțumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cristinaioanaAUTOR REVIEW
    [10.07.11 14:54:37]
    »

    Nu stiu daca am voie sa scriu aici numele societatii si nici nu as vrea sa fac reclama pozitiva sau negativa, nici nu stiu cum sa-i spun, pentru ca, desi a cam inceput cu stangul colaborarea cu ei, intr-adevar au platit totul.

    Eventual pot sa-ti scriu un mesaj privat, nu stiu exact cum, poate ma ajuta cineva.

    webmaster
    [10.07.11 15:03:59]
    »

    @cristinaioana, pentru a trimite informatia respectiva trebuie doar sa faci click pe numele utilizatorului si apoi pe butonul rosu Trimite mesaj personal din partea superioara a paginii care se dechide

    Marian Preda
    [10.07.11 17:20:12]
    »

    Buna!

    Intr-adevar, cu gandul ca societatile de asigurari ar trebui sa-si respecte indatoririle, nu-i mai verifici -te ,,asiguri'' tu, spunandu-ti ca nu ti se poate intampla nimic in binemeritatul sejur.

    Din pacate, se mai intampla! Am intampinat si eu, cu ''piticul'' meu, ceva de genu' -o inflamatie la ochisori, in Bodrum-Turcia, dar am avut privilegiul sa dau de un doctor, care isi insusise cu adevarat ,,Juramantul lui Hipocrat " (sau poate... , ca locatie eram foarte aproape de Insula KOS -locul nasterii, acestui parinte al medicinii).

    Foarte util rw-ul tau!

    Vacante frumoase... fara alte evenimente nefericite!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea
    [10.07.11 18:44:09]
    »

    Eu zic ca este in interesul tuturor sa spui public cu societate de asigurari ai facut contract. Nu cred ca cineva de aici se indoieste de faptul ca ai spune adevarul.

    Mi se pare stupid sa ti se interzica acest lucru, in speta respectiva.

    lidiadanaila
    [10.07.11 19:11:05]
    »

    Bine ca s-a terminat cu bine, bine ca ati avut 14 nopti si v-au ramas zile bune de vacanta linistiti si sanatosi!!!... si noi ne facem mereu asigurari si storno si medicale, pina acum nu am avut nevoie insa vom fi si noi cu copil... asteptam mai multe informatii despre hotel de la voi pentru ca vom merge aici 10 nopti din 20 august. In ce cladire ati stat, cum a fost camera, ceva schimbat fata de anul trecut??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    corinutza
    [10.07.11 19:13:39]
    »

    Buna

    Te rog trimite-mi si mie pe privat numele agentiei de asigurari, pentru ca si eu sunt pe punctul de a incheia asigurarea de sanatate.

    Mergem si noi in august la Kusadasi, pentru prima data in Turcia, nu stiu prea multe despre pretentiile lor. Pana acum am fost doar in Bulgaria, avand doar cardurile de sanatate, dar pe care nu a trebuit sa le folosim, acum insa in Turcia e altceva.

    Avem si noi un baietel de 8 ani care e alergic cam la orice si am emotii pentru el. Doamne fereste sa aiba problemele pe care le-au avut fetitele voastre, ca el 3 zile vomita intruna, orice medicament i-as da.

    Iti multumesc anticipat si ma bucur ca totusi v-ati putut bucura de vacanta voastra.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cristinaioanaAUTOR REVIEW
    [10.07.11 19:34:07]
    »

    [lidiadanaila:] Noi am stat anul trecut in Mimoze si anul acesta in Rose. In Rose pot sa spun ca a fost ceva mai bine, in sensul ca a fost camera ceva mai mare, de asemenea si balconul mai mare.

    In ce priveste serviciile, nu au prea fost schimbari, a fost totul foarte bine, la fel ca anul trecut.

    Informatii despre acest hotel chiar ca gasesti pe acest site, daca vei citi toate impresiile si ecourile, vei sti tot ce doresti.

    Fata de anul trecut, au mai facut langa corpul Rose o piscina foarte frumoasa pentru copii cu topogane si stropitori si o alta piscina cu topogane mai mari, super, topogane de mai mare viteza. Tot in Zona asta au mai facut o piscina cu jacuzzi.

    Daca doresti sa ma intrebi ceva anume, iti raspund cu placere.

    Vacanta super placuta va doresc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cristinaioanaAUTOR REVIEW
    [10.07.11 19:38:31]
    »

    [@corinutza]: In momentul in care m-am inscris pe acest site am fost de acord sa respect regulamentul care spune ca referirea la firme, agentii, etc este interzisa si sunt hotarata sa respect acest lucru indiferent cum pare.

    Va multumesc pentru intelegere!

    EMIO
    [12.07.11 08:22:48]
    »

    Si eu am fost in 2009 in Kusadasi si am avut un sejur f placut cu o exceptie. Eu stiam ca am o intoleranta alimentara dar atunci inca nu depistasem cauza. Am plecat cu masinile trei familii. Pe drum am mancat doar ce am pus cu noi, pana sa ajungem eu am facut o eruptie f puternica pe toata fata. M-am dus la receptie imediat dupa ce ne-am cazat cu asigurarea medicala. Nici nu m-au intrebat ce firma este asiguratorul. Intr-o ora a venit un medic generalist la camera de infirmerie m-a consultat mi-a pus diferite intrebari (stia engleza f. bine) si mi-a spus va trimite un dermatolog. Dupa o jumatate de ora a venit un dermatolog un un geamantan de medicamente. Si el la fel f amabil mia prescris o reteta, antibiotic, unguent, ce cum sa iau, hotelul avand o infirmiera 24 din 24 m-am dus la ea in fiecare zi de doua ori si ma dezinfecta si-mi aplica unguentele prescrise, care le-am primit eu de la dermatolog. Totul a decurs f profesionist si fara nici o piedica. Eu nici nu m-am obosit sa sun la asigurator din Turcia. Cand am ajuns acasa am fost sunata de firma de asigurare ca sa confirm tratamentul si m-au intrebat daca am fost multumita de serviciile oferite, bineinteles ca am confirmat totul cu laude.

    Revin, nu a fost nevoie sa sun la firma de asigurari, am considerat-o o complicatie in plus.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Maricica40
    [12.07.11 09:59:32]
    »

    Banuiesc ca este vorba de g... i cea care a preluat fosta rai. Doar ei au acea asigurare storno care devine medicala la ajungerea la destinatie. Este un site de turism, nu bursa asiguratorilor. E bine ca oamenii sa stie de ce firme sa se fereasca.

    Marea majoritate a celor care pleaca in turcia cu copii mici nu au pregatire medicala si sunt nevoiti sa apeleze de la primele semne de boala la un medic. Plata unei simple consultatii le poate manca bugetul alocat excursiilor si e pacat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cristinaioanaAUTOR REVIEW
    [12.07.11 13:27:13]
    »

    E o situatie foarte fericita aceasta de care scrii. Noi am sunat la firma de asigurari din 2 motive principale: in primul rand in polita de asigurare scria ca orice eveniment de acest fel trebuie anuntat in cel mai scurt timp firmei de asigurari care te ghideaza de fapt spre spitalele cu care colaboreaza ei. In al doilea rand fetita noastra era aproape deshidratata, deci era o urgenta medicala, noi aveam nevoie urgenta de tratament perfuzabil pentru ca altfel nu mai puteam sa o hidratam, tratament care nu se face in hotel ci doar la spital. In plus eram undeva intre doua orase la distanta de cel putin 20 de minute de mers cu masina pana la cel mai apropiat spital si aveam nevoie de o ambulanta care sa ne duca la spital.

    Noi am considerat ca, din moment ce am platit o asigurare medicala e datoria lor sa ne ajute daca a intervenit o situatie de urgenta.

    Daca am fi mers la spital pe cheltuiala noastra si am fi platit acolo totul fara sa anuntam firma de asigurari, aceasta, conform contractului, nu ar fi avut nici o obligatie sa ne returneze nici un ban.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    corinutza, cristinaioana, EMIO, lidiadanaila, Marian Preda, nicole33, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂBotanik Hotel & Resort (ex Delphin Botanik) [Okurcalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056924104690552 sec
    ecranul dvs: 1 x 1