ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.06.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 15.06.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2011
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cea mai dezamagitoare vacanta!!!

TIPĂREȘTE

In primul rand, nu stiu daca se cuvine sa spun, dar sunt agent de turism. Si mi-am luat cea mai mare teapa de la partenerul bulgar, care mi-a vandut acest hotel ca fiind foarte bun, chiar mai bun decat unul de 4 stele.

Cand am ajuns acolo am constatat ca era prea devreme, iar ca sa intram in camera inainte de ora 14:00 ne costa 15 eur (desi aveau camere libere - politica firmei).

La ora 14:00 surprizele nu au incetat sa apara: camera care trebuia sa aiba vedere la mare era cumva cu vedere laterala catre mare (daca ma chinuiam, vedeam marea). In urma reclamatiei factute la receptie, am primit o camera cu vedere la mare, foarte frumos, balconul cu balansoar... tot sa stai in el. Dar cand sa facem dus, ghiciti: toata apa din cada s-a scurs in mijlocul baii. Oricum, baia arata ca si nu era neterminata, nu era sters toata vopseaua si tot gletul de pe jos. Belele: cada era reconditionata si se vedeau dungi pe ea, capacul de la toaleta patat, cu sapunul lichid din perete (singura dotare din baie, inafara castii de baie) trebuia sa fii atent, sa nu-ti cada capacul, butonul de la wc trebuia apasat cu grija, sa nu se blocheze si sa curga apa continuu, dulapurile era noi doar pe deasupra, in interior erau aceleasi dulapuri vechi de la constructia hotelului.

Trecand peste toate, am coborat la masa, unde nu am fost primiti pentru ca sotul meu avea pantaloni pana la genunchi, nu lungi. Dupa o criza de plans, cu copilul in brate, am intrat in restaurant macar copilului sa-i dau ceva de mancare. Stupoare: 2 feluri de mancare gatita, ceva la gratar si niste salate. Efectiv nu am avut ce sa-i dau copilului sa manance (el nefiind genul care mananca orice).

In cateva cuvinte: a fost cel mai nenorocit concediu in care am fost si mi-a "tras-o" partenerul meu bulgar, si nu am inteles de ce, pentru ca, chiar si dupa ce l-am sunat si i-am spus problemele mele incerca sa ma convinga ca e un hotel bun, dar de 3 stele, la ce ma asteptam: la ceva mai bun decat multele hoteluri de 4 stale, mult mai ieftine, la care as fi putut sta.

Am uitat sa va spun de locul de parcare: a costat 10 euro/zi si am parcat pe spatiul verde pentru ca nu aveau destule locuri de parcare.

Ca un plus: aveau sezlonguri si bar free pe plaja (fiind cu UAI).

In concluzie, si agentul de turism o pateste, poate mai nasol decat altii, mergand pe recomandarea altui agent de turism. Pana la urma, fiecare vede un sejur la un hotel prin ochii sai si nu ai celor care au fost acolo...


[fb]
---
Trimis de Simonicha in 17.06.11 09:49:53
Validat / Publicat: 17.06.11 10:52:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor, Club Hotel Miramar 4****
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3265 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Simonicha); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3148 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    SimonichaAUTOR REVIEW
    [17.06.11 10:45:09]
    »

    nu m-am referit la o agentie anume si nici nu am facut vreo referire pozitiva

    Admin
    [17.06.11 10:47:08]
    »

    Nu-ti fa probleme, Simonicha, review-ul va fi validat si publicat pe site in curand

    SimonichaAUTOR REVIEW
    [17.06.11 10:48:33]
    »

    merci, m-a marcat foarte tare acest concediu, avand in vedere ca m-am intors si cu copilul bolnav de acolo!

    Dragoș_MD
    [17.06.11 10:57:57]
    »

    am coborat la masa, unde nu am fost primiti pentru ca sotul meu avea pantaloni pana la genunchi, nu lungi.

    Mai ales ca agent de turism, trebuie să ştii că este politica firmei Grifid să nu permită accesul la masă, bărbaţilor, decât cu pantaloni lungi şi tricou/cămaşă; este până la urmă şi un gest de respect faţă de sine în primul rând, dar şi faţă de ceilalţi oaspeţi.

    Dacă pentru restul nemulţumirilor am toată înţelegerea şi compasiunea, pentru asta - NU!

    (Cel puţin, mie mi-au trimis din start un mail cu condiţiile lor, înainte să plec. Şi sunt sigur că au procedat la fel şi în cazul vostru).

    Şi tot de când amfostacolo (în Nisipuri, adică), recomand folosirea parcării de la Admiral - costă doar ~ 4 EUR pe zi şi e super ok! Iar pentru debarcare/îmbarcare trupă + bagaje, cei de la hotel îţi permit accesul auto gratuit.

    În plus, cel puţin la Arabella aşa au făcut, am completat şi un formular de satisfacţie a clienţilor unde se putea spune şi dacă ai avut nemulţumiri; la Vistamar au oferit această posibilitate?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster10
    [17.06.11 11:07:27]
    »

    @Simonicha bine te-ai atasat comunitatii, din pacate cu impresii mai putin placute.

    Cu alta ocazie, speram sa ne povestesti si alte experiente de vacanta ceva mai fericite.

    Legat de acest review, ne poti spune un pret pentru sejurul vostru de la acest hotel?

    Nu este obligatoriu insa daca ai putea atasa cateva fotografii cu hotelul, ar fi excelent.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    SimonichaAUTOR REVIEW
    [17.06.11 11:14:58]
    »

    In legatura cu pantalonii lungi, cand am ajuns acasa, aveam pe mail informarea, dar a fost prea tarziu. In legatura cu pretul sejurului, a fost 283 euro/3 nopti cazare.

    webmaster10
    [17.06.11 11:37:40]
    »

    Am adaugat pretul in caseta tehnica, multumim

    sorinstegaru78
    [18.06.11 11:56:30]
    »

    as dori mai multe informatii despre acest hotel pentru ca ne pregatim sa plecam in vacanta pe 07.07... sau sa nu mai plecam???

    sorinstegaru78
    [18.06.11 12:02:00]
    »

    din cate am inteles lucrezi in domeniul turismului... ce ma sfatuiesti sa fac? cum sa procedez cu agentia care mi-a furnizat pachetul?

    SimonichaAUTOR REVIEW
    [18.06.11 14:12:48]
    »

    Acesta nu este INCA un hotel de 4 stele. Ori va asumati aceasta si acceptati eventualele puncte negative, ori incercati sa va anulati rezervarea fara penalitati si va rezervati in alta parte. Este un hotel refacut, cu personal bine pregatit, dar nu este inaca de 4 stele si inca se lucreaza la el (cu saci de moloz si tot tacamul intr-o aripa a hotelului unde am ajuns din greseala). Are multe hibe care la un moment dat vor fi rezolvate. Dar, de ex: cu parcarea care este mica, nu ai ce face, sau cu piscina la care nu gasesti tot timpul loc la soare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sorinstegaru78
    [18.06.11 14:58:06]
    »

    deci sfatul tau ar fi sa incercam sa schimbam rezervarea (avem early booking) ? ... suntem 3 familii cu copii intre 1 si 4 ani si mesajul tau nu ne incurajeaza deloc in privinta faptului ca am facut o alegere buna cu acest hotel... din experienta pe care o ai crezi ca putem schimba rezervarea la acest hotel cu altul suportand eventuale diferente de pret avand in vedere faptul ca aceste pachete au fost cu e. b. ? multam!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    SimonichaAUTOR REVIEW
    [20.06.11 09:04:57]
    »

    Early bookingul nu va da posibilitatea sa anulati sau sa schimbati rezervarea. Cred ca va trebui doar sa asteptati si sa sperati ca va fi ok.

    Personalul este saritor si rezolva problemele aparute in camera, trebuie sa cereti tot ce va doriti: camera, prosoape schimbate, eventuale mici interventii cum ar fi desfundatul scurgerii sau sa nu mai curga apa de la dus in mijlocul baii. Si noi si alti romani care au avut probleme am solicitat de am dorit.

    Camerele sunt mari si frumoase si asta mai sterge din restul neajunsurilor.

    Eu am avut asteptari foarte mari, asa mi-a fost prezentat hotelul si am avut o deceptie, dar daca esti realist asupra a ceea ce iti poate oferi, totul poate fi ok.

    sorinstegaru78
    [20.06.11 15:33:58]
    »

    multumesc pentru raspuns. Sper sa nu fie probleme prea mari si sa avem un sejur placut. Mai vorbim dupa concediu. O vara frumoasa in continuare!

    SimonichaAUTOR REVIEW
    [20.06.11 15:52:54]
    »

    Sejur placut!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Simonicha, sorinstegaru78, vanas
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Vistamar Hotel (ex Astoria Beach) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041083097457886 sec
    ecranul dvs: 1 x 1