ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.01.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 09.01.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
DEC-2010
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 22 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Hotel Hera un hotel confortabil cu personal competent si profesionist

TIPĂREȘTE

Si eu ca si domul/doamna, am petrecut revelionul la hotel Hera impreuna cu familia si prieteni. Vrea sa va informez inca de la inceput ca suntem niste oameni care merg des in vacante si avem posibilitatea sa facem comparatii cu locurile din tara cat si din Europa.

Acest hotel Hera ne-a oferit senzatia de loc calduros, personal prietenos si mereu la dispozitie, indiferent de problema ridicata si chiar mai mult se poate simtii cand un om face ceva doar ca trebuie sa faca pentru ca este natura serviciului sau, si un om care face cu caldura sufleteasca un serviciu. (Aici presupun ca este amprenta pusa de noul manager al hotelului). Dar sa revenim la impresiile despre hotel.

1 Ospitalitatea:

o primire calduroasa si ospitaliera oferita de intregul personal.

La receptie ne-a intampinat o persoana zambitoare care ne-a urat bun-venit si apoi ne-a informat despre toate beneficiile hotelului. Dupa ce ne-am cazat o alta persoana extrem de amabila, ne-a oferit turul hotelului (desi nu era obligatoriu).

Si noi am fost in Poiana Brasov unde am fost serviti cu tot ce am dorit.

Transportul a fost facut cu un autocar de 5 bstele iar locatia a fost superba.

Inclusiv personalul care ne-a servit cu profesionalism cu tot ce am dorit noi. Nota de plata a fost achitata de catre reprezentantul hoterlului Hera.

2 Restaurantul si Bucataria:

ce a vrut domnul sau doamna sa spuna cu afirmatia " este mic "? Fiecare restaurant isi face locurile in functire de locurile disponibile in hotel.

Ma surprinde ca si la noi in Romania la loc de cinste este minciuna si proata informare.

La mic-ul dejun erau cam 50 de preparate.

Pe listele a la carte a trebuit sa ma uit atent cam 10 minute deoarece preparatele erau de ordinul zecilor.

La bar cel putin 30 de sortimente de vin am numarat eu.

3 Cazarea si Serviciile:

Serviciul de cazare oferit de hotelul Hera este calduros, curata, si aranjata cu bun gust.

Cu privire la cele 3 cameriste, (care au dat dovada de profesionalism) tin sa multumesc ca am posibilitatea prin acest site sa le felicit si sa accentuez faptul ca se cunoaste mana noului managerului.

4 Relaxarea:

Este oferita prin prisma unei psicine foarte curata si bine amenajata, si cabinele de sauna.

Din pacate trebuie sa ma raportez din nou la proasta informare facuta de domnul sau doamna care a postat impresia, ma mir si consider ca nu are posibilitatea distinctiei intre mare si mic.

Noi mergem des la acest hotel si vom propune managerului sa faca o piscina olimpica.

5 Noaptea de revelion:

Restaurant-ul, mezamplast-ul, si asezarea au fost facute exemplar.

Cu privire la orchestra noi ne-am distrat exceptional am retinut ca a cantat 2 melodii din repertoriul de muzica greceasca si una machedoneasca deoarece erau si alte nationalitati cu noi. Urmatoarea data in care vom mai petrerce revelionul la aceasta locatie o sa rog managerul socetatii cand vor revenii acesti domni sa le cante numai Richard Claiderman si Valurile Dunarii.

6 Concluzia:

In concluzie conside ca aceste zile petrecute in acest hotel Hera au fost de distractie si relaxare.

Si datorita faptului ca dupa ce servesc cateva pahare de vin si eu pot sa denin daltonist.

Ii cred pe cei care au fost impreuna cu mine ca au vazut 4 stele in loc de 3 stele afsate. Deoarece pe o fatada a hotelului sunt de culoare rosie iar pe cealalta fatada sunt de culoare verde.

In incheiere multumesc tuturor celor din hotel ca ne-au oferit 5 zile de neuitat, au dat dovada de profesinoalsma si ce m-a impresionat cel mai mult a fost eleganta bunului simt. Le doresc succes si sa fie cat mai tari (deaceea avem acest turism) !


[fb]
---
Trimis de marius_popica in 09.01.11 14:39:34
Validat / Publicat: 09.01.11 15:47:04
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5258 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (marius_popica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    Nicu
    [09.01.11 16:09:54]
    »

    Unul lauda acest hotel-altul intrun review scris f recent--nu

    Cine spune adevarul si cine nu?

    Fiecare are adevarul lui__oare e chiar... asa?

    ionescunic
    [09.01.11 17:07:14]
    »

    Da @Nicu e chiar asa, si eu am perceput hotelul ca unul foarte bun, calduros, cu personal mai mult decat primitor si foarte discret, insa alte persoane au alte asteptari decat mine si vad lucrurile altfel, insa asta nu inseamna ca trebuie sa critic acele persoane, pur si simplu fiecare are un nivel de acceptare, sau de confort pe care si-l doreste in vacanta sau de revelion.

    Asta inseamna ca suntem extrem de diferiti si din fiecare review trebuie sa extragi cu atentie, exact ceea ce iti trebuie in functie si de cel care a scris acel review si de asemanarea intre gusturile proprii si ale autorului review.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    magdalena
    [09.01.11 18:01:09]
    »

    Nu am inteles:

    Nota de plata a fost achitata de catre reprezentantul hoterlului Hera

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [09.01.11 18:07:04]
    »

    @marius_popica, ai cumva idee cine au fost proprietarii vechi si de ce au vandut hotelul?

    webmaster10
    [09.01.11 18:39:57]
    »

    Vrea sa va informez inca de la inceput ca suntem niste oameni care merg des in vacante si avem posibilitatea sa facem comparatii cu locurile din tara cat si din Europa.

    Poate in masura timpului disponibil ne poti povesti din vacantele tale, ar fi util pentru site si ar aduce un plus de informatie pentru cei care doresc sa ajunga in locurile vizitate de voi.

    commandorsteel*
    [09.01.11 20:32:50]
    »

    parerea mea este ca e un review facut la comanda.

    se poate observa usor din continutul lui ca s-a raspuns punctual la nemultumirile scrise de @trigri. sincer, eu niciodata nu am numarat si nu am fost atent la nr. cameristelor (in 5 zile nu cred ca faceau parada pe acolo zilnic cate una)

    chira daca a stat acolo, a recunoscut singur ca i-a fost platita consumatia de catre reprezentantul hotelului (probabil ptr a scrie un review bun)

    patetic

    motaneata
    [09.01.11 21:46:30]
    »

    Am citit de doua ori review-ul si, nu stiu de ce, am senzatia ca autorul nu a vrut sa ne transmita impresiile sale turistice, ci face publicitate mascata hotelului.

    Reclama incepe chiar din titlu

    Hotel Hera un hotel confortabil cu personal competent si profesionist

    intentia de promovare fiind evidenta. Se insista laudativ pe calitatile managerului, apoi pe cele ale personalului, dupa care incep cliseele

    primire calduroasa si ospitaliera

    personalul care ne-a servit cu profesionalism

    Bineinteles ca si cele 3 cameriste

    au dat dovada de profesionalism

    acesta fiind inca un motiv

    sa le felicit si sa accentuez faptul ca se cunoaste mana noului managerului

    Singura nota negativa se refera la un domn sau doamna (coleg/colega cu noi, fara sa nominalizeze) care au scris ceva neconvenabil despre acest hotel. In rest totul pare perfect, inclusiv pretul: 200 EUR/zi pentru un hotel de 3* in Romania! Nimic despre mobila, sau camerele care nu i-au placut Magdalenei, sau despre paturile nu tocmai confortabile de care stiam de la Ionescunic.

    Sa dea domnul sa gresesc, dar simt ca suntem luati de naivi, daca nu cumva de prosti! Cred ca @marius_popica nu este departe de @dragoiana, @grigorascostel, @danvasilescu, sau @helmutmihnea.

    Stimate proprietar sau manager de hotel: nu prin asemenea metode se castiga clientii in turism! Daca pentru promovare folosesti asemenea metode, ma gandesc ca ai fi in stare de orice pentru a-ti rotunji castigul! Asa ca eu voi evita acest hotel, nu de alta, dar nu vreau sa mi se umble prin buzunare!

    In incheiere un sfat: evita sa improvizezi in turism, asa cum o faci cu limba romana:

    Restaurant-ul, mezamplast-ul, si asezarea au fost facute exemplar

    divio*
    [10.01.11 02:25:01]
    »

    @motaneata:

    aici au incercat sa mai schimbe stilul; daca observi, au lucrat acest material mai mult decat pe celelalte, insa au fost cam nervosi sau intentionat au introdus cateva greseli, tocmai pentru a-i da o alta forma, diferita de celelalte.

    Ideea e ca l-au bagat "la inaintare" pe cel a userului "helmutnustiucum", ca sa fie acela faultat, iar la interval de doar 20 minute l-au aruncat pe piata pe acesta, gata "coafat".

    Se vede clar ca au fost ofuscati de ceea ce a scris @trigri, fiindca, asa cum remarcai si tu, s-a dat un "drept la replica" la review-ul acestuia/acesteia.

    Interesant este ca nu au postat nicio fotografie, sau erau convinsi ca efortul este prea mare si ca oricum intentia va fi descoperita rapid.

    Oricum, initativa laudabila, au reusit sa apara si sa se discute pe aceasta tema, ca-n tabloide (cum spunea o "vedeta"- "nu conteaza ce se scrie despre mine, important e ca numele meu sa apara in prima pagina, ca lumea sa ma cunoasca").

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [10.01.11 08:48:30]
    »

    Pozitia oficiala: nu avem niciun fel de dovezi ca acest review ar fi o tentativa de reclama.

    Asteptam precizari suplimentare din partea autorului, eventual si un set de poze care sa risipeasca indoielile.

    Daca acestea vor lipsi, vom reconsidera statutul impresiilor.

    --

    Rog observati ca postarea unor recomandari urmata de o tacere totala este comportamentul tipic al oricarui proprietar/angajat care incarca un review fals, in scop de reclama. Asta pentru ca fie nu-l intereseaza reactia celorlalti (nu are nicio preocupare de a ajuta; singurul lui interes este cel de a creste media unitatii de cazare), fie nu e in masura sa stie detaliile cerute din calitate de turist (consumator de servicii turistice).

    chelie_d
    [10.01.11 09:15:20]
    »

    Noi mergem des la acest hotel

    am şi eu o întrebare: dacă mergeţi aşa des la acest hotel, de ce aţi scris tocmai acum despre el??? îl pastraţi numai pentru voi?

    vom propune managerului sa faca o piscina olimpica.

    adică să vă lăsaţi şi voi amprenta

    trigri
    [10.01.11 22:58:24]
    »

    Imi pare rau de supararea produsa in urma postarii impresiilor mele. Nu a fost in intentia mea sa necajesc pe nimeni. Am vrut doar sa atrag atentia ca, la o asemenea pozitie, cadru natural, statiune, etc. , se poate si mai mult. Nu mai zic de pretul pe care l-am platit, care a fost pe masura peisajului si renumelui statiunii si nu al conditiilor oferite de hotel. Ca sa ma fac foarte bine inteleasa (apropo, sunt o doamna) si poate cu aceasta ocazie risipesc parerile unora ca poate as fi clientul vesnic nemultumit: am platit 5800 RON 3 pers/5 nopti! Cum vi se pare? Pai oameni buni, 800 EURO am platit de revelionul trecut (2009-2010) pentru un apartament in buricul Vienei, pentru acelasi nr de nopti. Helloo!!! Hotel de 4 stele in spatele primariei din Viena la 2 pasi de Ring. Halat de baie, papuci, mic dejun suedez, apa minerala, cafea si alune la discretie. Numele hotelului si experienta traita acolo o sa le scriu la locul potrivit.

    Imi pare rau, dar e mare pacat de cadrul natural superb de care dispunem; la capitolul turism, sincer, trebuie sa muncim. Acum, se poate spune, OK, nu s-a nascut nimeni invatat, nu face nimic, punem osu' si muncim. Dar daca domnii manageri de hotel se supara in loc sa zica: saru' mana pentru critica, o sa invat ceva, atunci...

    Si ca sa lamuresc pe cei ce mai au poate dubii in privinta veridicitatii a ceea ce am scris:

    1. Cand am sosit la hotel nu mi-a facut nimeni turul hotelului!

    2. In excursia din Poiana Brasov am fost si noi, cu un autocar (nu i-am numarat stelele, de fapt, mai mult de 1 ora dus si 1 ora intos nu am stat in el). Excursia s-a desfasurat in felul urmator: am plecat din fata hotelului pana in Brasov unde am fost lasati la poarta veche a Brasovului pentru 2 ore sa ne plimbam prin oras. Dupa 2 ore am fost recuperati si dusi in Poiana Brasov la binecunoscuta terasa de la poalele partiei Bradul unde o doamna din conducere (nu contest ca a fost amabila, de fapt am mai scris asta si la primele impresii) ne-a invitat la o portie de gulas, mici si vin fiert. Dupa inca o ora de voie, imbarcarea si intoarcerea la hotel. Aceasta a fost excursia, platita de altfel, inclusa in pretul biletului, in suma de 100 lei/pers.

    3. Micul dejun platit in biletul achizitionat (rog persoana care a scris impresiile sa nu induca lumea in eroare; lista cu cele 10000 de preparate erau pe langa, se puteau comanda cu alti bani alta distractie) era format doar din PATRU variante: prima varianta: omleta cu sunca, branza telemea, ceai/cafea, unt, gem; a doua varianta: un ou fiert, 2 cremvusti, o cana cu iaurt, unt, gem, ceai/cafea; a treia varianta: omleta traneasca, telemea, gem, unt, fara ceia/cafea; a patra varianta: cereale, lapte, cascaval, sunca, ceai/cafea.

    4. Pe listele preparatelor a la carte m-am uitat si eu salivand la mai multe preparate pe care, din pacate, in niciuna din cele 6 zile petrecute acolo nu le-au avut.

    5. Vinul sincer, pentru mine putea sa fie si 1000 sortimente, nu mi se pare un amanunt relevant in legatura cu calitatea serviciilor, ca nu m-am dus la munte sa ma fac manga ci sa beneficiez de niste conditii la pret de 5800 RON. Dragilor, eu muncesc nu fur banii!

    6. Piscina chiar e mica, pentru copii. O puteti verifica; cand va duceti la Trei Brazi, opriti-va la terasa hotelului; de acolo se vede piscina perfect.

    7. Apartamentul era curat (am mai zis asta) si calduros, dar nimeni nu a facut curat pe perioada sejurului si prosoapele le-au schimbat la cerere.

    8. Despre noaptea de revelion: da, asa este, au fost doua melodii grecesti si una in machedona, cantate de 15 ori pana la saturatie.

    Asta e, eu va spun sincer, o sa ma indrept tot mai mult spre alte tari, desi imi pare rau, avem zone minunate. Cand o sa mai am timp, promit ca o sa va scriu despre vacantele mele, fiecare la tara/regiunea/orasul/hotelul respectiv. Si sper din tot sufletul sa le citeasca si managerii de hoteluri sa vada cum e si pe la altii, vis-a-vis de calitate - pret, respectul fata de client care rezida de fapt din respectul fata de sine.

    La multe vacante frumoase!

    divio*
    [11.01.11 12:24:39]
    »

    @trigri:

    Nu trebuie sa-ti para rau pentru ca ai fost sincer/a si obiectiv/a in cele scrise in review.

    Parere de rau sa aiba cei care incearca sa induca in eroare prin postare de review-uri care mascheaza neadevaruri sau exagereaza realitatea, in ideea de a atrage atentia celor din jur.

    Felicitari!

    magdalena
    [11.01.11 12:35:55]
    »

    @tigri, subscriu la cateva lucruri spuse de tine, am postat si eu un review in 2009.

    Se poate si mai bine decat ofera in prezent hotelul. Si este destul de scump pentru ce ofera.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    chelie_d, commandorsteel*, divio*, magdalena, motaneata, Nicu, trigri
    Alte impresii din această RUBRICĂHera Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046760082244873 sec
    ecranul dvs: 1 x 1