ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Cluj Napoca
    ÎNSCRIS: 30.08.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 6 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    60.00%
    Către satisfăcător
    CAZARE [camere etc]:
    60.00%
    Către satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    70.00%
    Satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    64.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Evitati acest hotel

    TIPĂREȘTE

    In primavara am achizitionat un sejur cu earlybooking la acest hotel. Din parerile de pe acest forum nu prea mi-am format o parere, asa ca am incercat pe pielea si bani nostri.

    Pot sa va spun acum ca ne-am intors din mult-asteptata vacanta, ca nu merita sa va luati dupa notele date de altii... gen 10+, 9+... Daca vreti sa faceti o cura de nervi pe bani si stomacul vostru atunci... succes.

    1. Parcarea... prima problema care am rezolvat-o pana la urma cu 10 euro dati baiatului care se ocupa cu asta... 10 euro si a gasit parcare pentru trei masini, desi initial nu avea decat pentru maxim doua.

    2. Cazarea... destul de rapida, am primit o camera cu vederea spre mare asa cum am platit, la etajul 4... asa ca am putut vedea si marea. Prosoape au fost schimbate de cate ori a fost nevoie. In schimb curatenia din camera lasa mult de dorit. Nu suntem deloc o familie imprastiata asa ca, probabil au considerat ca nu are rost sa ne mai dea si cu matura si cu mopul prin camera.

    3. Mancarea... cu exceptia micului dejun... atunci cand aveai cat de cat ce sa mananci, in rest... dezastru total... laturi gen supe creme... oribile... mancaruri absolut fara nici un gust. La cartofii prajiti era coada pentru ca erau singurii care se mai puteau manca. Incredibila lipsa de diversitate si de gust la toate mancarurile asa zis gatite.

    4. Piscinele bunicele desi am reusit performanta sa ma tai la picior intr-una dintre piscine care avea... unele lipsuri de mozaic pe fundul bazinului.

    In rest putem spune ca statiunea a fost ok... curata si cu o mare diversitate de localuri, magazinute si posibilitati de distractie.

    5.Plaja destul de curata... 2 sezlonguri cu saltele si o umbrela: 27 leva.

    In concluzie va recomad sa evitati sistemul all inclusive de la hotelurile din Bulgaria. mai bine luati un pachet cu mic dejun sau maxim demipensiune, iar masa de pranz sau cina serviti-o in statiune. Aveti de unde alege.


    [fb]
    ---
    Trimis de laurentiu68* in 30.08.10 13:46:00
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3472 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laurentiu68*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Partea de hotel la parterul careia este situat restaurantul principal.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1200 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    sandu.53
    [30.08.10 14:52:33]
    »

    bine ca ai scris ca si eu am patit-o rau la un hotel alaturat la Erma...

    ma gandeam ca daca mai ajung pe acolo vreodata sa ma cazez aici... dar dupa experinta ta l-am taiat de pe lista...

    matrix74
    [01.09.10 11:47:05]
    »

    Nu stiu care au fost pretentiile voastre cand ati achizitionat un sejur la acest hotel de 3 stele dar sincer am impresia ca v-ati asteptat sa fiti primiti cu bratele deschise, covor rosu la intrare, sa vi se aduca bautura si masa la pat, etc.

    Nu vreau sa fiu rautacios, dar pentru un hotel de 3 stele Sunrise ofera conditii de cazare si masa peste acest nivel. De 4 ani ne petrecem concediile pe litoralul bulgaresc la hoteluri de 3 stele si sincer cu o singura exceptie (Tintyava), a fost excelent. In acest an am ales Sunrise (intre 1 si 7 August) si nu a fost nici pe departe asa de rau cum ai scris mai sus, respectiv este si parerea altor romani ce au fost acolo si au postat pe acest site.

    Daca aveti un standard atat de ridicat mergeti la un hotel de 5 stele ultra all inclusive unde aveti tot ce doriti dar la un pret cel putin dublu.

    Din pacate sunt persoane care au intentionat sa-si petreaca sejurul aici si s-au razgandit citind randurile scrise de tine.

    I-mi pare rau dar decat sa dezinformati mai bine abtineti-va de la comentarii.

    P. S.

    Daca a fost asa de rau precum ai scris mai sus, de ce nu ai postat si ceva poze cu "laturile" servite la masa sau cu "mizeria" din camera?

    Mie mi se pare corect sa aduci si dovezi cand faci asemenea acuze.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    usulit
    [01.09.10 17:24:17]
    »

    ...are dreptate matrix74, hai sa ne raportam si la ceea ce gasim pe litoralul romanesc...mizerie, alge, ospatari de duminica, unde ai ocazia sa mananci ce nu a terminat cel care a mancat inaintea ta....nu laud bulgarii, nu am interes dar au inceput sa ne cam bata la toate capitolele, de la poilitica la turism.

    Pentru familiile care au muncit din greu si muncesc...il recomand cu caldura....nerecomandat ''baietilor de bani gata''.

    Eu ma gandesc cum imi petreceam concediile pe litoralul romanesc...vai mama noastra... !

    '' Laturile'' sunt mancaruri gatite...doar nu mancam numai gratare ,bem si chefuim la 200-300 E, 8 zile !

    Succes si incredere !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pepsi70ro
    [01.09.10 17:52:56]
    »

    @usulit, de multe ori vrem sa vedem lucrurile negative atunci cand interesul nostru priveste in alta directie. Acest lucru devine subiectiv si deloc oportun, dar fiecare cu parerea lui...

    laurentiu68*AUTOR REVIEW
    [02.09.10 09:14:59]
    »

    Daca as fi fost singur, poate ca as fi putut fi acuzat de subiectivism, insa am fost cu inca doua familii, iar acolo ne-an imprietenit cu alte doua. Doua persoane din acest grup au avut deranjamente stomacale si stari de voma si rau, este vorba de un copil si de un adult. Nici una dintre persoanele din grup nu am fost "baieti de bani gata"si nici nu ne-am asteptat la "covor rosu".

    Trist este ca sunt multi dintre concetateni care se complac sa vada doar partile bune ale unui hotel.

    Enervant este si faptul ca, desi eram cam 50% romani cazati in acest hotel, nu exista nici macar o propozitie scrisa in romana, ca sa nu mai zic de animatorii care se uitau incurcati la copii de romani, pentru ca nu stiau o boaba din limba noastra. Oare e prea mult sa ceri sa fi tratat egal cu neamtul, tinind cont ca ai platit la fel ca el? ! La cati bani au platit romanii in toti acesti ani de cand isi petrec concediile la acest hotel, puteau sa plateasca macar un animator care sa stie si romaneste... sau e o pretentie exagerata?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sandu.53
    [02.09.10 10:12:22]
    »

    adevar graiesti...nu-s de acord cu cei care scriu ca daca te-ai dus la trei stele de ce ai asa pretentii.vorbesc in general.mi se pare normal ca pe banii tai indiferent cat dai sa fi respectat.

    matrix74
    [02.09.10 13:46:45]
    »

    legat de afirmatiile domnului sandu.53, stelele unui hotel sunt date tocmai pentru a-ti face o idee despre calitatea confortului si a serviciilor oferite de acele hoteluri.

    nu are nici o legatura cu respectul personalului hotelier la adresa turistilor, respectiv la sunrise toti turistii sunt respectati si tratati cum trebuie.

    chiar daca sunt perioade cand numarul turistilor romani cazati este in proportie mai mare decat restul turistilor straini, nu inseamna ca este obligatoriu traducerea facilitatilor si in limba noastra. hotelul apartine unei companii de turism germane drept pentru care toate traducerile sunt in germana, bulgara si engleza (suficient).

    faptul ca a-ti avut probleme cu stomacul nu este obligatoriu sa fie vinovata masa servita la restaurantul hotelului, cred ca si schimbarea climei poate fi vinovata de aceasta.

    pe banii nostrii facem ce vrem dar cat dai atata face.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sandu.53
    [02.09.10 14:37:38]
    »

    eu personal nu cunosc aceasta locatie si ca atare nu am cum sa-mi exprim un punct de vedere privind acest hotel...am vazut totusi si grade de satisfactie exprimate aici pentru acest loc si de 20-30% ...un "pic " ma avertizeaza ca ceva e in neregula...la fel de bine cineva isi poate exprima gradul de satisfactie de 100%;cred ca tocmai diversitatea opiniilor este interesanta pe acest site...poti sau nu sa ti cont de acest lucru intr-o viitoare excursie...si eu am un hotel preferat in Grecia unde am mers 4 ani la rand dar nu m-au deranjat opiniile unora nu foarte favorabile la adresa lui;asa ca nu inteleg sincer de ce pui atata patima ca altcineva ,in speta laurentiu68 are alt punct de vedere decat al tau.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    laurentiu68*, matrix74, sandu.53, usulit
    Alte impresii din această RUBRICĂPrimasol Sunrise Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057259082794189 sec
    ecranul dvs: 1 x 1