ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Calarasi
ÎNSCRIS: 25.07.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 10 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Asteptarile au fost prea mari

TIPĂREȘTE

Atunci cand am gasit bilete pentru Rixos Lares am crezut ca am dat lovitura, mai ales ca unii dintre prietenii nostri chiar ne invidiau pentru acest lucru. Drept pentru care ne-am ”inarmat” cu asteptari prea mari. O sa incerc sa fiu cat mai explicit in detalierea experientei 5 stele ultra all inclusive.

1. Sosirea la hotel dupa s-a intamplat pe la 6 seara, intampinarea prietenoasa, calda, un bell boy ne-a preluat masina pe care a parcat-o frumos, bagajele au fost si ele preluate de un alt bell boy care ni le-a adus in camera, imediat in urma noastra. O domnisoara draguta ne-a servit cu specialitati turcesti, cu o apa parfumata si ne zambea in continuu, intr-un mod enervant, chiar.

2. Check-in-ul s-a desfasurat repede, civilizat, elegant. Fiind un grup de 6 familii, sotia mea se astepta sa ne dea camere macar apropiate. Din contra: am primit camere in toate aripile si la toate etajele posibile, cat mai departe unii de ceilalti, cu aceleasi scuze stupide ca nu au camere libere. Aiurea!

3. In cursul primei seri, starea de sanatate mi se inrautatise acut, asa ca am decis chemarea unei ambulante. Cabinetul medical al hotelului nu avea program decat pana la ora 18. La un asa hotel imens, serviciile medicale cred ca ar trebui sa fie asigurate non-stop. In fine, a coborat sotia la biroul de relatii cu clientii sa le spuna de ambulanta, si deabia dupa 15-20 de minute au bagat-o in seama si au luat de bun ce le spunea. Raspunsul lor a fost ca pretul este prea mare: 100 de euro, si sa se mai gandeasca. Dupa ce au primit asigurari ca TREBUIE sa cheme ambulanta, in sfarsit au chemat-o. Au soit in 10 minute iar serviciile medicale primite atat in ambulanta cat si la spitalul la care m-au dus au fost la superlativ. Jos palaria!

3. Camera a fost cam mica pentru noi (avand doi copii - 5 respectiv 11 ani), cu numai un pat suplimentar. Curatenie exemplara, zilnica, doar ca nu la ore potrivite. Avand copii, evident ca ne retrageam in camera la orele pranzului pentru somn. Exact intre aceste ore (mai precis in jurul orelor 16 ne trezeam cu femeile de serviciu ca intrau pentru curatenie). Asta pana ne-am dumirit ca daca dimineata lasam mesajul pe clanta sa ne curete camera, la venirea noastra dupa pranz, camera era curatata. M-a intrigat faptul ca la 5 stele, nu aveau si halate de baie. Prosoapele si lenjeria erau schimbate zilnic iar starea lor de curatenie era extraordinara. Sapunuri, sampoane, geluri etc. erau schimbate zilnic in baie.

4. Mini-barul: 1 bere Efes, 2 ape plate, 2 mini ape minerale, 2 cappy, o Coca cola si o Fanta, completate zilnic. Suficiente bauturi zic eu, in conditiile in care aveai tot ce iti doreste pofta prin barurile de pe acolo.

5. Ca decor, amenajari, utilitati, peisagistica nu am nimic de comentat. La superlativ toate. Doar ca am avut senzatia de megalomanie, toate fiind raportate la un numar imens de turisti. Poate aceasta grandoare mi-a dat acel sentiment de incomfort.

Piscina minunata: 1. 40, inalzita, extrem de curata, cu zone linistite si foarte linistite, cu instalatie pentru handicapati, cu zone umbrite sau neumbrite, imensa. Sezlonguri suficiente. Daca mai era nevoie, un turc haios iti aducea imediat atatea sezlonguri cate mai aveai nevoie.

Piscina pentru copii, ca oriunde in lumea asta foarte aglomerata, cu apa de cateva zeci de cm, fara riscuri.

Aqua-parc-ul atat de laudat era compus din 3 tobogane acvatice, prin nimic spectaculoase, cu un program de functionare stabilit parca tocmai sa nu te bucuri de ele. Prosoapele le puteai lua de la un chiosc din apropiere fara niciun efort. De mentionat curatenia si mirosul placut al lor.

Plaja, la fel ca si piscina, minunata: sezlonguri suficiente, niciodata aglomerata, umbrele, podeturi de lemn printre randurile de sezlonguri, bar pe plaja, iar acel ponton pe care te poti retrage pentru a face plaja este fenomenal.

6. Ce mi-a diplacut total in aceasta perioada a fost marimea paharelor in care te serveau cu tot ce doreai. Dupa ce ca acele pahare (in timpul zilei la piscina si pe plaja, doar) erau mici, erau si dintr-un plastic foarte prost, foarte moale. Cateva fete pe role zumzaiau toata ziua de lunga in jurul piscinei, avand grija de poftele tale privitoare la acfele, bere, sucuri, etc. Daca insa incercai sa iti procuri singur bautura dorita de la barurl de la piscina... trebuia sa te inarmezi cu rabdare. Nu ca ar fi din cauza hotelului, ci numai din cauza unor exemplare umane care asa stiu sa se descurce in viata. Nu tin cont de nimeni si de nimic. Sunt convins ca stiti despre ce vorbesc.

7. Un alt punct pe minus a fost entertainment-ul promis. Am crezut ca entertainerii nu ne vor lasa efectiv nicio clipa sa ne tragem rasuflarea. Aiurea! O domnisoara cam trecuta si cam ragusita, zbiera cateva vorbe in fiecare seara, anuntand spectacolele serii, care spectacole au fost reusite. In timpul zilei nu se intampla mai nimic pe acolo. Concursuri si alte activitati erau organizate cu precadere in intervalul orar 13 - 16 cand normal ca nu poti sta in acea caldura torida.

Rixi-club-ul pentru copii, nu i-am simtit prezenta deloc. Doar ca erau cateva comedii si alte zdranganitori care il atrageau pe cel mic al meu, si care necesitau 1, 5 euro pentru a le porni.

La ora 12 fix discoteca de pe plaja, care era excelenta, din pacate isi incheia activitatea. Un mare plus pentru petrecerea Ministry of Sound cu DJ Paul Deighton.

8. Restaurantul principal imens. Cu foarte multe mese si scaune. Totul foarte curat.

Micul dejun mi s-a parut a fi masa cea mai bogata, cu multe optiuni. In rest, felurile prezentate chiar nu ne-au starnit apetitul deloc, spre marea noastra nedumerire privitor la cele spuse de altii. Probabil ca suntem noi mai fitosi, dar va asigur ca nu este asa. Carne foarte putina, mult peste, extrem de multe verdeturi (nu legume), multe fructe, suficiente sorturi de dulciuri (foarte aratoase dar nu si gusoase, exceptand baclavalele care se terminau repede). Si aici, tot datorita turistilor, lucrurile se inrautatea: inghesuiala mare, oameni care isi indesau cu forta in farfurii chiar daca nu mancau tot (farfuriile ramase pe mese erau dovada elocventa), In ciuda asteptarilor, m-am intors mai slab cu 4 kg, Evident, masa nu e punctul forte la Rixos. La restaurnatele a la carte, poti manca, contra unei taxe de 10 euro de persoana, chiar daca se zice ca este gratis. Mai rau, la unele dintre ele nu te poti duce cu copii sub 12 ani. Nasol.

9. SPA-ul grozav! Merita din plin incercat!

10. Galeria de magazine e slabuta de tot si irelevanta. Shpping center-urile din apropierea hotelurilor sunt cam scumpe, noroc ca este si un mall printre ele care suplineste nevoia de shopping a romanilor si nu numai.

11. Am plecat cu bucurie din acest hotel, cu destinatia mult visata Cappadoccia si Istanbul.

0


[fb]
---
Trimis de bogdanm101 in 26.07.10 01:09:02
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1817 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bogdanm101); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Bine a-ti venit la Rixos Lares! :)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4400 PMA (din 7 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

iman
[26.07.10 10:33:34]
»

buna bogdanm101. eu cred ca sejurul tau a fost superb. esti putin dezamagit ca sa terminat mult prea repede. eu tot cred ca va fii un sejur de vis si ca o sa ma simt bina alatur de persona draga mie. [20 ani si la bine si la rau]. fiti mai sinceri cand relatati experientele pe care le traiti. multumesc.

bogdanm101AUTOR REVIEW
[26.07.10 11:12:26]
»

Bineinteles ca a fost un sejur superb, doar ca am avut unele mici nemultumiri. Am incercat sa fiu cat mai explicit in detalierea acestor trairi personale. Am si specificat ca ”poate” am avut asteptari mult prea mari. Este un hotel minunat cu un personal minunat.

Numultumirile fiecaruia, asa cum am citit si eu la randul meu alte postari, tine de experientele personale prealabile precum si la fata locului ale fiecaruia si nu pot tine loc de lege universal valabila. Important este sa avem capacitatea de a filtra toate aceste informatii. Nu este vorba de nesinceritate.

Multumesc pentru faptul ca ai citit postarea si te asigur ca sejurul va fi de vis. Vacanta placuta iti urez!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[26.07.10 11:23:20]
»

mie mi-a placut review-ul si il gasesc chiar echilibrat

celeste
[26.07.10 12:01:51]
»

buna bogdan, felicitari pt. review ti-am dat un vot.

La distractie am inteles ca ei merg pe spectacole live ceea ce mi se pare un lucru frumos. Mie mi-a parut rau ca nu am avut o seara turceasca.

La moonflower nu ati mancat?

bogdanm101AUTOR REVIEW
[26.07.10 17:58:33]
»

Nu am fost tentati mai ales in conditiile in care am fost insotiti de nazdravanul nostru de 5 ani.... . Nu am fost decat la restaurantul mexican, de unde am plecat destul de satisfacuti.

dumidalba
[03.09.10 19:17:43]
»

Consider ca merita sa citesti ecoul dumidalba de pe review-ul dana iesan

dumidalba
[03.09.10 21:29:11]
»

"Cate bordeie atatea obiceie" adica atatea puncte de vedere.

O partenera de amfostacolo a facut o remarca foarte frumoasa si pozitiva vis-a -vis de paharele mici de plastic.

Mici, mici, dar fara numar, fara numar. Erau de unica folosinta.

Uneori si, alteori chiar prea des, nu-ti dai seama cat de numeroase si mari sunt "micile nemultumiri".

Cu sfatul lui "iman" poti sa ajungi la liman.

Cu stima dumidalba

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bogdanm101, celeste, dumidalba, iman
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049226045608521 sec
    ecranul dvs: 1 x 1