ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Adjud [VN]
ÎNSCRIS: 31.08.20
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2022
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 3 COPII -- v: 4,4,9
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
26.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Dezastru - bani aiurea pe conditii de o stea jumate...

TIPĂREȘTE

O să încep prin a mulțumi agentiei [... ] pentru amabilitatea și serviciile recomandate. Consider ca nu agenția este de vina pentru calitatea serviciilor oferite de Hotel Wela din Bulgaria. Nu poate nimeni merge în fiecare locatie pentru a verifica dacă este totul cum specifica hotelierul.

Așadar... multumim [... ]...

În partea a doua trebuie sa fiu mai sever pentru ca nu este normal să spui ca ești un Hotel de 4 stele și tu... nu te ridici nici la doua.

Vorbim aici despre Hotel Wela din Suny Beach, un hotel spun ei de 4 stele, unde se face curățenia cu matura și apoi se da cu mopul ud probabil pentru a elimina praful.

Am primit apartamentul rezervat, care la prima vedere era curat, ulterior am găsit par în baie și buchete de par prin camera, într-o noptiera un ambalaj de la ceva machiaje. Nisip și panze de păianjen pe balcoane și alte mici defecte. Paturile sunt din pal de proasta calitate, care se dezmembreaza, noptiere la fel cu sertare subrede. Cele din pagina de prezentare, tapitate din camere frumoase luminoase sunt probabil în alt corp... noi am fost cazati în corp 1, cred ca hotelul vechi. Am stat 7 nopti cu 8 zile... timp în care s-au văzut nenumărate abateri de la cele 4 stele...

Faptul ca majoritatea celor ce lucrează în hotel nu știu engleza sau alta limba de circulatie e o mare problema... toti te privesc ingandurati și au o teama, ... teama este un domn ce privește din toate unghiurile și critica fiecare angajat, trebuie spus ca majoritatea sunt copii care lucrează pe perioada verii în practica... cred. Nimeni nu zâmbește iar dacă ceri ceva la bar, cel puțin cel de la piscina, te măsoară de jos pana sus... si cu o privire de aia de” ce vrei, iar bei” îți pune paharul pe bar. Majoritatea bauturilor de la barul de la piscina nu seamănă cu cele din interior... sunt diluate maxim.

Ca și băuturi sunt automate de unde poți sa bei suc, de mere, portocale sau cireșe, automate de cafea, nes și capucino, aparate pentru ceai, cu pliculete de diverse arome.

Mâncarea... ei aici e o mare problema. Dimineața nu lipsesc ouale prajite, mini cremwusti, telemea, unt, dulceața și măsline. Lângă astea sunt felii de cașcaval și șuncă presata, și o pâine prajita cu cașcaval topit peste (asta din ce cașcaval ramane- o să vedeți ca sunt făcute din bucăți), se mai poate mânca icre... pe care nu le atinge nimeni... ceai cafea. Cereale cu lapte, care lapte dacă se termina... asteptai puțin, după ce spuneai ca nu mai este – 8 ZILE LA FEL!!!

La prânz e mai complicat, totul are foarte mult ulei... ulei în exces, felii de cap de piept de porc- în baie de ulei, pulpe de pui în baie de ulei, cotlet de porc cu diverse arome, ce nu se Poate mânca, în baie de ulei... peste, care la fel este prăjit în ulei – am mâncat și am regretat. Ceva gen sarmale, la fel condimentat specific Bulgariei- asta o singura data în 8 zile, apoi au fost ardei umpluti- tot o data... la fel, condimentati specific locului, într-o zi mici cu arome diverse incompatibile cu gustul romanesc, bilute de carne tip chiftele, la fel condimentate, orez, piure din fulgi, cartofi prajiti- baza tuturor mancarurilor... stiti cum e... nici o masa fără cartofi prajiti.

Ciorbe... nu am văzut nici o data... la locul respectiv... supa de pui, și supa crema de legume... asta la fel 8 zile.

Intre mese se putea merge la restaurantul de lângă piscina unde se puteau servi felii de pitza, ceva felii de salam cu rosii și castraveti. La fel barul deschis pentru băuturi non alcolice dar și pentru câteva cokteiluri și bere, pe terasa se facea shaorma, cred ca băiatul ăla era rupt de câte facea pe zi.

Seara la la fel, câteva sortimente de mâncare. Foarte slab pentru cele 4 stele.

La toate mesele se servea nectarine și pepene alternand cu felii de portocale. Prăjituri de 2 3 feluri, acelasi gust, doar culoarea cremei era diferita.

Trebuie spus ca toată linia de servire a mesei era compusa din 6 sau 7 cuve... deci atâtea feluri erau prezente la o masa. Linia era dubla, 7 cuve pe o parte 7 pe a doua. După ce trecea o perioada de timp, probabil vârful... se puneau capace pe o parte a liniei. De spus... foarte urât din partea lor ca la 20.30 dacă veneai la masa nu mai găseai decât resturi. Întrebam fetele care ridicau din umeri... rusinos. Hotel de 4 stele sa nu ai linia de servire plină pana la sfârșitul programului?

Acel șef de sala, de zona... te privea de parca venisem la cersit, nu puteai termina de mâncat ca îți lua farfuria din fata sau paharul... saracutele fete erau speriate de acest șef de trib...

Nu ai voie sa urci în camera cu un pahar de apa, cu un fruct... baiatul meu mănâncă blenduit... cum sa i fac mâncarea? Stătea în dreptul ușii, ca pe tarla și... gesticula intr-o engleza de el stiuta ca nu ai voie incruntat și agitat de parca furam ceva.

Ne am simțit foarte prost, umiliti, pe banii noștri tratați ca niște cerșetori.

Ce pot lauda, pentru ca merita laudele noastre, este echipa de animatori, tot copii care fac parte dintr un ansamblu de actori, dedicat turistilor care făceau orice pentru a binedispune. Unii spuneau ca se maimutaresc, dar... dar făceau totul pentru atmosfera plăcută. Copii mei au fost foarte fericiți cu animatorii, soția a făcut sport în piscina cu Kiki, Koko și Paola s-au jucat cu copii prin diverse activități, seara au fost concursuri, seri tematice, cu dansuri și voie buna... un nota 10 pentru toată echipa... cred ca este singurul atuu pentru acest hotel.

Ce sa mai spun... frigider gol în camera, la 4 stele, nu apa nu suc, se matura nu se aspira, prosoape schimbate regulat, se strang firmiturile de pe masa cu maturica (in sala de mese atentie), pe site scrie ca piscina este incalzita – nu este... sau cel puțin nu este după norme, apa pt adulti trebuie să fie minim 27,5 grade și pentru copii minim 30 grade... rece rece... seara după ce ardea soarele la 37 grade se incalzea... dar era plină de „oameni” , ca toate popoarele au... oamenii lor... se specifica pe site ca exista meniu pentru copii... dar nu l am văzut nicăieri în 8 zile... locul de joaca al copiilor... la 4 stele este format dintr-un topogan si o casuta de plastic, cu o groapa de nisisp... totul in perimetru de 5 x 5 m... 4 steleeeee... fara halat si papuci, fara plase de tantari la balcon...

De menționat ca nu am plătit parcarea, deși initial ni s-a spus ca este 10 euro pe zi.

Și ca sa pună capac... la ora 9 dimineața, deși aveam ieșire la ora 12 cu masa de prânz, femeia de serviciu a intrat în camera și s a apucat de schimbat lenjeriile, sa mature sa pregătească apartamentul pentru următorii clienți. Am rămas masca... am încercat sa întrebam de ce... dar nu pricepea nimic... asa ca, am coborat cu bagajele dezgustati la mașina. Am renunțat și la masa și am plecat cu gândul sa nu mai revenim niciodată în acest hotel... fapt pentru care am scris și acesp review... sper sa nu aleaga nimeni ca noi... si să piardă un concediu...

La plecare, înainte de a urca în mașina soția mea a discutat cu managera hotelului care a rămas surprinsă de ce i s a spus, a specificat ca și ea mai gusta uneori, dar nu mănâncă zilnic, cel puțin 8 zile același meniu. Nu a avut nici o reacție, nu a schitat nici un gest. Cred ca vrea sa scape de administrarea acestui hotel... parerea mea...

Si nu sunt carcotas, nu am pretentii prea mari, sunt un om normal care a calatorit si s a cazat in multe locatii, de la cort si rulota, pana la hamac in delta si la 5 stele stiu cum este si la 1 margareta dar si cum trebuie sa fie minim la 4 stele...


despre SERVICII

In afara de receptioner, care stia engleza si cu care ne am inteles... tot se uita la tine de parca vii sa ceri gratis ceva


despre CAMERE & COND. CAZARE

mini bar... nu exista, frigider gol fara apa sau suc... nimic nimic, sa nu spun ca unul dintre ele nu functiona (am avut 2 fiind apartament), par si panje de paianjen in camere, pe balcon... nisip... fara plase de tantari, fara halat si papuci... 4 stele


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

mancare foarte ciudata, slab calitativa, foarte uleioasa si maxim 4-5 feluri la un pranz. In afara de celebrii cartofi prajiti nu prea se poate manca nimic


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Am fost la plaja in ultimele zile, din cele 8 petrecute la Wela... nu ai ce spune... e altceva


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

In afara de animatorii de la hotel care incercau din rasputeri sa aduca zambetul pe buzele turistilor... si care si reuseau de cele mai multe ori... mna... nu aveau recuzita, participanti... voluntari... sa faca totul ok... nu exista nimic de relaxare si distractie in cadrul hotelului.

Locul de joaca la copii... pt hotel de 4 stele este alcatuit dintr un topogan si o casuta de plastic, in perimetru de 5x5 m...

## end review sc

[fb]
---
Trimis de florinash1972 in 25.07.22 11:51:05
Validat / Publicat: 25.07.22 12:40:43

VIZUALIZĂRI: 1088 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (florinash1972); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Copii pescena
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [25.07.22 12:40:17]
    »

    Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.

    -

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 08376&hid=12251.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    webmasterX
    [25.07.22 12:57:16]
    »

    @florinash1972: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    cris1982PHONE
    [25.07.22 15:27:05]
    »

    @florinash1972:

    Consider ca nu agenția este de vina pentru calitatea serviciilor oferite de Hotel Wela din Bulgaria. Nu poate nimeni merge în fiecare locatie pentru a verifica dacă este totul cum specifica hotelierul.

    Pe viitor, puteți verifica personal, dar virtual, locațiile pe care le alegeți. De exemplu pe acest site sunt review-uri foarte proaste și dacă le-ai fi citit poate nu ai mai fi ales această locație.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [25.07.22 22:01:10]
    »

    @florinash1972:

    O să încep prin a mulțumi agentiei [... ] pentru amabilitatea și serviciile recomandate. Consider ca nu agenția este de vina pentru calitatea serviciilor oferite de Hotel Wela din Bulgaria. Nu poate nimeni merge în fiecare locatie pentru a verifica dacă este totul cum specifica hotelierul.

    Eu cred că era chiar treaba agenţiei să ştie că serviciile oferite şi condiţiile de cazare nu sunt conform clasificării oficiale, dar nu mai contează.

    Să înţeleg că ai ales hotelul la recomandarea agenţiei??? OMG!

    În partea a doua trebuie sa fiu mai sever pentru ca nu este normal să spui ca ești un Hotel de 4 stele și tu... nu te ridici nici la doua.

    Poţi să fii cât de sever vrei tu, însă clasificarea hotelurilor din Bulgaria este dată de ministerul de resort, nicidecum de turiştii români nemulţumiţi

    Ce sa mai spun... frigider gol în camera, la 4 stele, nu apa nu suc, ... 4 steleeeee... fara halat si papuci, fara plase de tantari la balcon...

    Unde scrie că la patru stele bulgăreşti trebuie să-ţi umple minibarul, să-ţi ofere halate şi papuci şi să te protejeze de ţânţari?

    Impresia mea este că aşteptările tale sunt cel puţin exagerate şi clar necorelate cu preţul plătit.

    Poţi fi oricât de pretenţios doreşti însă doar atunci când te informezi corespunzător şi plăteşti în plus pentru confortul dorit.

    Acel șef de sala, de zona... te privea de parca venisem la cersit, nu puteai termina de mâncat ca îți lua farfuria din fata sau paharul... saracutele fete erau speriate de acest șef de trib...

    Nu ai voie sa urci în camera cu un pahar de apa, cu un fruct... baiatul meu mănâncă blenduit... cum sa i fac mâncarea? Stătea în dreptul ușii, ca pe tarla și... gesticula intr-o engleza de el stiuta ca nu ai voie incruntat și agitat de parca furam ceva.

    Şeful ăla de sală pare de-a dreptul ubicuu . Ba umblă printre mese să-ţi ia farfuria de sub nas, ba te blochează la ieşire

    Poate dacă veneai cu blenderul în restaurant şi preparai acolo mâncarea copilului nu mai aveai discuţii neprincipiale cu nimeni, că o priză sigur găseai.

    Ne am simțit foarte prost, umiliti, pe banii noștri tratați ca niște cerșetori.

    Regulile trebuie respectate, fie că îţi convine fie că nu. Multe hoteluri din lumea asta afişează regula de a nu ieşi cu mâncare sau băutură din restaurant, iar unii chiar se asigură că regula este respectată.

    Cum naiba se întâmplă că numai cei care nu respectă regulile ţipă apoi că au fost umiliţi?

    Am fost la plaja in ultimele zile, din cele 8 petrecute la Wela... nu ai ce spune... e altceva

    Hotelul NU ARE plajă proprie, însă plaja din Sunny Beach este frumoasă, fără a fi meritul hotelului.

    Mă mir că nu ai comentat şi faptul că umbrelele şi şezlongurile erau contra cost la plajă

    Alegeri mai informate pe viitor!

    florinash1972PHONEAUTOR REVIEW
    [25.07.22 22:57:30]
    »

    @nicole33: scuze... de unde știi cât am plătit eu pentru cele 8 zile? Ai impresia ca stau cu mana întinsă? Sunt curios ce se oferă la 4 stele în Bulgaria? Trebuie sa mulțumesc pentru ca aveam tacâmuri?

    De unde ai tras concluzia ca nu respect regulile? Ai fost la hotel sa vezi dacă sunt afișate? Sigur nu... asa ca nu ți da cu părerea...

    Mulțumesc...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    florinash1972PHONEAUTOR REVIEW
    [25.07.22 23:01:27]
    »

    @nicole33: încă un aspect

    Am un copil special... și încă doi gemeni... crezi ca blenderul ar fi putut fi ținut în mana... în care, cum spuneam... dacă nu ai fost acolo... nu ți da cu părerea, chiar dacă ești "avocatul diavolului"...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, florinash1972, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂWela Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051878213882446 sec
    ecranul dvs: 1 x 1