ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 06.09.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Foarte frumos

TIPĂREȘTE

Am mai scris un review anul trecut despre acest hotel si ne-am decis ca sa mergem tot aici si anul acesta. Insa de data asta am luat apartament cu vedere la mare deoarece nu am vrut sa ma inghesui cu copilul intr-un pat si in plus sa am intimitate cu sotul meu. Sejurul l-am achitat cu programul inscrieri timpurii undeva prin aprilie, recomand, reducerea la cazare este undeva la 20-30% in functie de hotel, conditii, etc.

Am ajuns in jurul orei 12. Comparativ cu anul trecut - vezi impresii - hotelul era fully booked. Parcarea arhiplina, insa si de data asta am avut noroc. Un domn ne-a vazut de la etaj si a coborat sa isi scoata masina deoarece pleca in ziua respectiva. La check in insa am fost rugati sa mai asteptam putin pentru ca apartamentul nu era gata. Mentionez ca am fost si cu parintii mei, camera lor era dubla, insa a lor era gata. Apartamentul nostru a fost gata dupa ora 13, insa nu ne-a deranjat acest aspect pentru ca am fost la masa de pranz cu copilul si restul familiei. Aici o mica dezamagire, meniul nu era bogat, aveai strict 3 ciorbe de ales (pui, burta, vita), felul 2 doar fripturi cu 3 salate (cea de rosii cu castraveti lipsea), 2-3 garnituri si cam atat. Insa totul fff proaspat, frumos decorat, consistent. Servirea: ireprosabila. Am fst chiar intrebati daca dorim paine prajita pentru copil. Mancarea servita fff rapid. Dezamagirea: nu exista peste in meniu. Noi aveam 90 ron/camera/zi si cheltuiai: 2 ciorbe+2 felul 2+1 apa sau 1 bautura aperitiv aprox. toti bani, depasind uneori aceasta suma.

La ora 13:30 am primit apartamentul. Amplasarea lui era de vis: pe colt, aripa nord era format din 2 camere: camera de zi dadea spre mare unde se deschidea intr-o terasa imensa, iar dormitorul dadea spre lac cu iesire intr-un balcon de 2 - 3 m2. Ambele camere erau dotate cu aer conditionat si televizoare. Canapeaua din living era extensibila si perfect intinsa, excelenta pentru somn, dotata cu perne imense pe care le-am pus in margine sa nu cada copilul din pat. Curatenia ca si in anul trecut, impecabila, insa vechea problema a acestui hotel este scurgerea de la baie de unde venea un miros de "strica peisajul".

Micul dejun: ffff bogat. Minusuri: daca veneai la ora 8:30 era jale, inclusiv terasa era plina ochi si trebuiai sa astepti sa se elibere un loc, cam greu din acest punct de vedere avand copil mic si papacios. M-a deranjat faptul ca lumea isi umplea farfuriile cu vf si le lasau tot asa pline pe mese, in timp ce altii asteptau sa se aduca din nou acel produs la bufet, dar asta este o alta pata de culoare specific romanilor. In timp ce mancai se facea debarasarea de catre chelneri la mesele vecine si se reumpleau platourile de la bufet. Surprize dulci la micul dejun anul acesta: orez cu lapte si crema de zahar ars.

Minus: Intr-una din zile se consumase cafeaua, iar reumplerea s-a facut cred in bataie de jos, au pus doar apa peste zat, era oribila.

Ce alte imbunatatiri as mai aduce: in locul pentru ghivece, as pune muscate curgatoare sau feriga sau orice planta rezista la aerul acela sarat, este pacat de acele terase.

S-au schimbat prosoapele, s-a aspirat, s-a dat drumul la aer conditonat in timp ce eram plecati din camera si ni s-a triplat portia de saci de gunoi pentru pampersii murdari ai copilului. Nu am tinut cont de frecventa cu care erau schimbate pentru ca eu mereu folosesc prosoapele personale in prima faza iar pentru plaja am tot prosoape personale. in plus mereu plec cu sfoara si carlige sa le usuc pe balcon.

Stiu ca am recomandat acest hotel, dar nu o mai fac la toata lumea. Acest hotel nu se recomanda la toata lumea, ci celor care vor confort in limitele bunului simt, care apreciaza Marea Neagra si respecta munca celor ce depun toate eforturile sa satisfaca turistii cazati intr-o astfel de locatie desi unii au niste pretentii pe care in afara tarii nu le-ar afisa: zeci de prosoape schimbate zilnic pe camera desi ei/ele sunt in nr de 2, cearta cu receptia de ce nu i-a pazit bagajele uitate in fatza hotelului etc.


[fb]
---
Trimis de Elsa76 in 04.09.12 16:57:41
Validat / Publicat: 04.09.12 17:50:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Piatra Soimului
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3085 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Elsa76); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera de zi, in fundal canapeaua, cele 2 pernute sunt ale noastre.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    rentea
    [04.09.12 22:12:11]
    »

    unii au niste pretentii pe care in afara tarii nu le-ar afisa: zeci de prosoape schimbate zilnic pe camera desi ei/ele sunt in nr de 2, cearta cu receptia de ce nu i-a pazit bagajele uitate in fatza hotelului

    Sa presupunem ca sunt 2 adulti si un copil cazati. Exista prosop de corp, de fata si de picioare (eu cred ca ar trebui sa se foloseasca toate categoriile). x3 persoane = 9 prosoape (intr-adevar, nu zeci). Dar trebuie schimbate zilnic. La un hotel (mai ales unul de 4 stele) mi se pare si de bun simt si igienic sa o faci.

    Bagajele uitate in fata hotelului... intr-adevar daca hotelul nu are niciun fel de curte, probabil ca nu mai sunt responsabilitatea lui, desi de bun simt ar fi ca cineva de la hotel sa stea in zona intrarii din hotel aproape non stop. Tocmai pt a evita situatii de genul asta.

    Asta tine de dezvoltarea turismului dintr-o tara, de civilizatie, de respect fata de clienti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Elsa76AUTOR REVIEW
    [05.09.12 12:18:16]
    »

    @rentea: Intamplarea face ca biroul unde lucrez este intr-un hotel de 5 stele, insa toate bagajele celor care vin sau pleaca sunt expuse in fata receptiei sau cel mult sunt tinute cred intr-o camera amenajata in acest scop, asta din ce am vazut cu ochii mei, nu lucrez pentru aceste hotel. Nici un strain nu isi lasa bagajele in fata hotelului. Intrarea in hotelul Malibu da in bulevardul extrem de circulat.

    Cat despre paza, am vazut un angajat care pazea masinile, iesirea din restaurant, etc.

    Despre prosoape: Stiam ca virusul HIV dispare prin sterilizare la 200 grade celsius. Masina de spalat are program de fierbere maxim 100. Stiu ca nu ai cum sa iei virusul respectiv prin atingere cu mana, insa exista la ora actuala o multime de virusi depistati si nedepistati prin care un copil sau un adult este expus zilnic. Sau tu crezi ca femeia de serviciu care era racita si-a pus manusi cand a pus prosoapele pe locul de la baie?! In afara de asta la baie deasupra oglinzii era afisat in stanga sus si unde unde se specifica sa mentionezi la receptie frecventa cu care vrei sa fie schimbate prosoapele pentru a economisi timp, apa si a folosi cat mai putin din detergentii care distrug flora si fauna si implicit adaug eu tot acest scenariu unde se vrea turism etc.

    Cum ramane cu respectul clientilor pentu natura, civilizatie, etc?

    Imi cer scuze administratoului acestui site pentru ca am divagat de la subiect insa problema se punea cred daca acest hotel schimba prosoapele si daca are paza: da, oameni buni, se schimba prosoapele si da, exista paza.

    rentea
    [05.09.12 19:08:44]
    »

    @Elsa76: Daca plecam de la premisele ca personalul unui hotel nu e calificat pt. munca sa (de ex. cameristele care nu ssunt sanatoase ori ceva similar)... pot fi de acord cu tine (mai ales ca sunt convins ca sunt dese cazurile). Daca spui ca exista paza, atunci este clar - exista, nu mai avem ce sa comentam daca ne uitam bagajele in afara hotelului, iar acesta este direct la strada. Eu daca as avea un hotel as pune un portar si as evitaa orice fel de probleme de tipul asta.

    Oricum, din cate spui, rezulta ca este un hotel ok, iar discutiile noastre nu fac decat sa intareasca lucrul acesta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Elsa76, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂMalibu Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038959980010986 sec
    ecranul dvs: 1 x 1