GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
De mijloc
De parere ca impresia altora te poate ajuta in a lua decizii m-am gandit sa scriu si eu impresia noastra de vacanta.
Dupa drumul de 2 ore cu avionul si alte 45 min cu autocarul am ajuns la multa dorita destinatie!!! prima impresie??? (dezamagitor) un hotel de 5 stele intr-un camp de constructii :)). Am intrat si mi-am mai schimbat impresia pt ca interiorul este luxos si te face sa uiti de ce este in afara lui. Camerele ca in fotografii, adica destul de mari cu pat dublu confortabil si un pat de o pers., baie moderna si un balcon. (mi-a placut). Curatenia se face zilnic iar lenjeria s-a schimbat de 2 ori in 7 zile.
Mancarea variata pt toate gusturile si toate varstele, singura nemultumire s-au cam repetat "meniurile" adica la un moment dat ne-am cam saturat si parca vroiam altceva. :) Bautura la discretie (cola, fanta, bere...) rece, calda dupa gust, Atentie!! hotelul are regim de ultimate all inclusiv adica bauturile internationale sunt contra-cost sau se pot bea doar intr-un singur bar al hotelurilor deschis intr-un anumit interval orar (spre seara) adica daca vrei un fresh il platesti la check out.
In rest personal dragut, se face curatenie in continuu mai ales in salile de mese(un pic fustrant as putea spune sa ii tot vezi cum strang si matura, se creeaza o si mai mare forfoteala), piscinele f curate, topoganele MAXIMEE si pt adulti si pt copii, pacat ca sunt deschise doar 4 ore pe zi, dimineata si dupa-amiaza :))... plaja curata, ai cu ce sa iti ocupi timpul si oricum nu te plictisesti.
Ca si un mic pont in afara hotelului la cateva sute de metri exista un mic bazar,o farmacie( bine dotata) au preturi mai acceptabile fata de cele din hotel care sunt axagerate!! Nu apelati la serviciile medicale ale hotelului sub nici o forma (o simpla consultatie este 100$ si factura de final poate fi imensa, Credeti-ma!!!)
In rest am fost multumiti nu extrem de fascinati, o locatie frumoasa pt toate categoriile de varste!
Trimis de Mirabela31 in 23.06.15 23:35:56
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mirabela31); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.83303202 N, 31.15889221 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Mirabela31: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Deci pana la urma nu e "dracul"asa negru cum a mai fost prezentat in unele impresii.
Este asa mare aglomeratie la restaurantul principal? Si [mai] am o intrebare, cum se fac rezervarile la restaurantele a la cart?
Voi pleca cu sotia pe 20 August si sper ca nu voi fi dezamagit!
Multumesc ptr. un eventual raspuns!
@Mirabela31 -
”"Atentie!! hotelul are regim de ultimate all inclusiv adica bauturile internationale sunt contra-cost sau se pot bea doar intr-un singur bar al hotelurilor deschis intr-un anumit interval orar "
Serios? Asta inseamna? Conform dictionarului turistului super mega amator (chiar virgin) poate.
Nu mai dezinformati si induceti lumea in eroare cand ar trebui sa-i ajutati pe altii pe acest site!
Mi-au mai inchis cateva conturi aici si s-ar putea sa se repete, dar nu ma pot abtine cand vad asemenea explicatii si comentarii.
Deci AI inseamna bauturi locale, UAI inseamna bauturi de import (chiar daca nu se respecta peste tot), Ultimate UAI ar trebui sa insemne cel mai tare UAI ever... mama si tata lu' UAI... si ei dau bauturi locale... din pacate am rezervat si eu un last minte aici... o sa revin cu impresiile in 2 saptamani
@ricky042013 -
” Serios? Asta inseamna? Conform dictionarului turistului super mega amator (chiar virgin) poate.
Nu mai dezinformati si induceti lumea in eroare cand ar trebui sa-i ajutati pe altii pe acest site!
Deci AI inseamna bauturi locale, UAI inseamna bauturi de import (chiar daca nu se respecta peste tot), Ultimate UAI ar trebui sa insemne cel mai tare UAI ever... mama si tata lu' UAI... si ei dau bauturi locale...
Ironia ta la adresa autoarei este total gratuită, nemaivorbind de exprimarea deloc politicoasă.
Nimeni nu încearcă să te dezinformeze.
Într-adevăr, conceptul acestui hotel poartă denumirea de ultimate all inclusive, oricât de greu de crezut ţi s-ar părea.
Fiecare hotel are deplina libertate de a-şi denumi conceptul cum doreşte, precum şi de a include sau exclude diverse produse şi servicii. AI, UAI, SUPER UAI etc. sunt simple denumiri de marketing. Am fost la hoteluri cu concept AI mai complet decât al altora cu UAI.
Nu denumirea este importantă, ci ceea ce scrie concret în conceptul cerut de la agenţie sau primit de la recepţie în momentul cazării.
Normal ar fi fost să te informezi exact ce cuprinde acest concept şi ce nu, încă dinainte de a plăti sejurul.
Pentru liniştea ta, la acest hotel există un bar deschis non stop (Lobby barul), minibarul este completat zilnic doar cu băuturi răcoritoare, există şi unele băuturi de import incluse în concept, dar la acest hotel eu nu aş avea aşteptări prea mari.
@nicole33 - "Ironia ta la adresa autoarei este total gratuită, nemaivorbind de exprimarea deloc politicoasă. Nimeni nu încearcă să te dezinformeze. " + " Normal ar fi fost să te informezi exact ce cuprinde acest concept şi ce nu, încă dinainte de a plăti sejurul. "
Deci sesizez un nonsens in replica dvs. Adica va contraziceti singura.
Pai daca eu intru la dvs pe site sa ma informez si aici primesc informatii eronate cum vine asta? nu e dezinformare?
Consider ca este de datoria dvs sa stergeti astfel de informaii eronate de pe site sau macar sa imi multumiti mie ca o fac pt dvs
In alta ordine de idei va multumesc pt informatiile legate de hotel si sa stiti ca nu voi intra in alta discutie in contradictoriu cu dvs pe acest subiect.
PS - chiar sper ca informatia dvs referitoare la cateva bauturi de import incluse in UAI sa fie reala
@nicole33: Sunt de acord in principiu cu dvs. ca este un hotel de mijloc dar am fost multumit de absolut tot. Inclusiv serviciilor nu am ce sa le reproșez incepand cu femeile care faceau curățenie si terminand cu cei de la masa, bar, cafenea, cofetarie. Se spunea ca se sta foarte mult la rezervarile ptr. restaurantele a la carte, mai mult de 5 min. nu am stat. Am fost la 5 dintre ele. Bauturile alcoolice erau locale, bune calitativ. Deci am fost si eu si sotia foarte multumiti de Cristal Waterworld. Daca nu avea obiceiul sa schimbam statiunile si hotelurile am merge cu cea mai mare placere. Anul acesta avem alta destinație ca am fi aled din nou Belek. Dar gustutile nu se discuta... !
@ricky042013 -
”Pai daca eu intru la dvs pe site sa ma informez si aici primesc informatii eronate cum vine asta? nu e dezinformare?
Consider ca este de datoria dvs sa stergeti astfel de informaii eronate de pe site sau macar sa imi multumiti mie ca o fac pt dvs
Cred că faci o mare confuzie. Nu este site-ul meu.
Ca orice turist care se documentează înainte de a-şi alege destinaţia de vacanţă, în momentul în care am pus ochii pe un hotel caut să aflu totul, dacă se poate, în legătură cu acesta. Intru pe site-ul oficial căutând informaţii şi concept, caut pe net, caut pe site-urile agenţiilor, citesc impresii şi studiez poze reale ale celor care au fost acolo.
Dacă totuşi nu găsesc ceea ce mă interesează solicit o ofertă la una din agenţiile în care am încredere, împreună cu conceptul AI/UAI whatever, îl analizez şi apoi decid dacă acesta îmi satisface pretenţiile, raportat la preţul ofertei. Nu-mi imaginez că voi găsi băuturi Premium gratuite la un hotel ieftin. Vreau mai mult, plătesc mai mult, dar adesea nu a fost cazul, eu neavând pretenţii exagerate.
Mai sunt şi alte aspecte de interes pentru mine, gen poziţionarea hotelului, distanţa până la plajă, iar aici mă ajută hărţile Google.
Abia după ce m-am informat scot banul de avans.
@adrian68 -
”Sunt de acord in principiu cu dvs. ca este un hotel de mijloc dar am fost multumit de absolut tot.
Este perfect atunci, asta este ceea ce contează într-o vacanţă.
Eu nu am fost la acest hotel, apreciind că nu ar fi pe gustul meu. Marele său atu îl constituie parcul acvatic, dar eu nu sunt pasionată în mod deosebit de tobogane, preferând baia în mare.
Plaja nu este strălucită, intrarea în mare este abruptă. Am fost o dată în Bogazkent şi am studiat zona, peste tot fiind cam la fel. Nu m-ar deranja foarte tare, deoarece ştiu şi îmi place să înot, dar am vizitat şi alte zone şi am văzut că se poate mult mai bine. În Belek sunt plaje infinit mai bune.
Hotelul mi se pare înghesuit, construit pe o fâşie dreptunghiulară foarte îngustă cu latura mică pe mare. Există o sumedenie de hoteluri mult mai aerisite, cu teritorii generoase, deci am de unde alege.
Referitor la calitatea serviciilor, contează mult şi cu ce le compari pe cele de la Crystal. Nu cred că aş putea fi impresionată după ce am testat serviciile hotelurilor Delphin (de trei ori), Royal (de două ori) şi Rixos (de două ori) şi altele.
”Daca nu avea obiceiul sa schimbam statiunile si hotelurile am merge cu cea mai mare placere. Anul acesta avem alta destinație ca am fi aled din nou Belek.
Şi mie îmi place să schimb mereu, încercând să văd mai mult, să compar, să experimentez.
Ce ai ales anul acesta?
@nicole33: Thailanda, Patong Beach, Hotel Impiana 4*. Cu o escala generoasa in Dubai, cazare hotel 4*, plecare 17.10.
@adrian68 -
O destinaţie interesantă, o alegere excelentă.
Concediu plăcut şi te aşteptăm cu impresii!
@nicole33 -
"Cred că faci o mare confuzie. Nu este site-ul meu. "
Este sau nu este, mi-ati mai inchis niste conturi dupa ce v-am contrazis (cu probe clare)
"Ca orice turist care se documentează înainte de a-şi alege destinaţia de vacanţă, în momentul în care am pus ochii pe un hotel caut să aflu totul, dacă se poate, în legătură cu acesta. Intru pe site-ul oficial căutând informaţii şi concept, caut pe net, caut pe site-urile agenţiilor, citesc impresii şi studiez poze reale ale celor care au fost acolo. "
Repet - am luat un last-minute si am dat 450 euro /pers, adica sub 50% din cat au dat altii care dau sfaturi pe aici...
"Dacă totuşi nu găsesc ceea ce mă interesează solicit o ofertă la una din agenţiile în care am încredere, împreună cu conceptul AI/UAI whatever, îl analizez şi apoi decid dacă acesta îmi satisface pretenţiile, raportat la preţul ofertei. "
Vise frumoase... sa fim seriosi... suntem in Romania si vorbim de un hotel din Turcia... informatiile reale se afla DOAR la fata locului...
"Nu-mi imaginez că voi găsi băuturi Premium gratuite la un hotel ieftin. Vreau mai mult, plătesc mai mult, dar adesea nu a fost cazul, eu neavând pretenţii exagerate. "
Aceste fraze chiar denota super-amatorism si prejudecati, chiar snobism... CONCRET - luna trecuta am dat 390 euro la Granada si puteam face baie in J Daniels, Chivas Regal, Remy Martin sau Martell... deci prin prisma cifrelor in euro (si astea sunt cele mai importante) pot da sfaturi turistice multora, inclusiv... dar nu doresc sa va contrazic iar si sa imi dati ban din nou...
Daca nu ma banati voi posta in cateva zile adevarul despre acest hotel, inclusiv calitatea bauturilor.
Deja am dat celor interesati cea mai importanta informatie - pretul corect.
@ricky042013 -
” Aceste fraze chiar denota super-amatorism si prejudecati, chiar snobism...
Ca să te parafrazez, această propoziţie arată clar cel puţin o "supraîncălzire" pe undeva pe la "mecanismul de transmisie a gândirii" - deşi, de fapt, "supraîncălzirea" e evidentă prin multe alte locuri ale intervenţiei tale, imho - lucru ce ar putea recomanda o pauză de 2 zile de răcorire
Până la proba contrară - vezi mai jos - te vom considera la prima abatere şi scapi cu un avertisment (verbal).
Îţi solicit însă probarea măcar a unei părţi dintre cele afirmate mai sus - mai precis a acestui fragment
”mi-ati mai inchis niste conturi dupa ce v-am contrazis (cu probe clare)
Care au fost acele "nişte conturi"?
@ricky042013 -
”Aceste fraze chiar denota super-amatorism si prejudecati, chiar snobism... CONCRET - luna trecuta am dat 390 euro la Granada si puteam face baie in J Daniels, Chivas Regal, Remy Martin sau Martell... deci prin prisma cifrelor in euro (si astea sunt cele mai importante) pot da sfaturi turistice multora,
Ceea ce tu numeşti amatorism, prejudecăţi şi snobism, eu numesc EXPERIENŢĂ.
[***]
Granada practic nu are plajă, iar intrarea în mare este abruptă şi plină de bolovani. Este poziţionat extrem de aproape de D 400, iar dacă nu iei cameră cu vedere la mare poţi monitoriza perfect tot traficul de pe această şosea foarte circulată.
Îţi doresc un sejur plăcut la Crystal şi te aşteptăm cu impresii la întoarcere!
@webmaster - Eu sunt super-chill... dvs? ... Daca citeati la fel de chill observati argumentele mele... si daca nici cifrele nu sunt argumente suficiente... dar inteleg spiritul de "colegialitate" fata de "colega" dvs...
Ce vina am eu ca luna trecuta am trait si experimentat ceea ce dansa spune ca "nici nu isi poate imagina"? Adica bauturi premium sub 400 euro?
Doriti sa va spun conturile inchise pentru a imi bana si IP -urile? Nu vad alt motiv...
@nicole33 - Parca vorbeam strict despre bauturi de import...eu ,cel putin de asta eram interesat...Despre Granada - intrarea in apa cu sau fara bolovani nu mai exista deloc... a fost la inceput o tentativa de plaja care nu mai este...acum nu are decat ponton, dar acest ponton formeaza impreuna cu hotelul o imagine probabil unica ce apare pe multe site-uri de profil deoarece arata cum arata (super)... camera cu vedere la sosea am avut de fiecare data (am fost de 3 ori acolo) si pot spune ca este cea mai frumoasa camera in care am stat... si am ceva experienta (asa cu litere mici)...
Si cu asta, basta! Promit sa nu mai raspund la provocari pt ca iar ajungem unde nu trebuie...
Multumesc mult pentru urari!
@ricky042013 -
” Doriti sa va spun conturile inchise pentru a imi bana si IP -urile? Nu vad alt motiv...
E o întrebare simplă, substraturile există doar în mintea ta.
Pe AmFostAcolo NU se banează conturi pentru păreri diferite, inclusiv diferite de ale mele. Se aplică sancțiuni doar pentru derapaje în limbaj / atacuri la persoană sau reclamă.
Din câte văd, exagerezi clar şi grosolan, în TOATE, mai sus; inclusiv în privinţa "conturilor banate".
Răspunzând, indicând acele "conturi banate", ai fi putut proba, SIMPLU, nu doar bună credinţă ci în special credibilitate. Lipsa răspunsului îţi conferă, evident, o credibilitate... aidoma = lipsă
Succesuri
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 As putea spune 'bine'! — scris în 28.07.24 de vio_19692003 din TIMIșOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 O vacanță frumoasă — scris în 29.07.21 de Oana 31 din BUZAU - RECOMANDĂ
- Oct.2020 Un sejur pe sufletul meu!!! — scris în 24.11.20 de vety din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Vacanta super — scris în 24.08.20 de matei daniel din BRASOV - RECOMANDĂ
- Jun.2019 Vacanta la Crystal Waterworld Resort&Spa — scris în 25.06.19 de ARA din TIMIşOARA - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Crystal Waterworld Resort — scris în 01.12.18 de Mirela Vio din BUCU [IL] - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Mult zgomot pentru... cam nimic — scris în 14.07.18 de claw1 din PLOIEşTI - nu recomandă