ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.07.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 20.02.12
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un hotel care ne-a readus bucuria vacantei

TIPĂREȘTE

Am inceput sa pregatesc vacanta la mare de anul acesta inca din februarie cand am platit avansul pentru 8 nopti de cazare la hotelul Berlin Golden Beach din Nisipurile de Aur. Speram sa fie o vacanta reusita pe litoralul bulgaresc pentru intreaga familie, la fel ca cele din ultimii ani. Am fost din 2007 incoace la Albena, Constantin si Elena, Duni, Sunny Beach, Nisipurile de Aur dar si la Veliko Tarnovo si Arbanassi, ne-am indragostit de Balcic, Sozopol si Nessebar, am stat in hoteluri mai scumpe si mai ieftine, am avut asteptari realiste, adaptate pretului platit pentru fiecare dintre aceste vacante si am fost intotdeauna multumiti. Peste tot am fost respectati ca turisti, in multe locuri am fost intampinati cu caldura si ne-am despartit cu regretul ca vacanta s-a terminat, peste tot a fost curat si mancarea, mai mult sau mai putin variata, a fost proaspata si gustoasa.

Tocmai de aceea hotelul Berlin Golden Beach a fost o surpriza neplacuta, am fi trecut cu vederea multe neajunsuri - nici nu merita sa-ti strici vacanta pentru orice amanunt- daca ar fi fost curat iar mancarea nu ne-ar fi pus in pericol sanatatea. Pentru noi mancarea nu este cea mai importanta in concediu, nu dorim neaparat o varietate mare de preparate dar tinem in mod deosebit ca in restaurant sa fie curat iar mancarea sa fie proaspata si bine gatita. Am povestit deja ca la Berlin Golden Beach nu se respecta nici cele mai elementare norme de igiena, conditii in care vacanta mult asteptata la mare parea ratata.

Dupa doua zile in care, recunosc, am consumat totusi apa, cafea, inghetata, fructe, chifle, cornuri, branza, cascaval agentia de turism prin intermediul careia ne cumparam in fiecare an bilete la mare a reusit sa ne mute, pentru urmatoarele 7 zile la hotelul Obzor Beach& Izgrev.

Asa am ajuns la acest hotel care nu mai face parte din lantul hotelier Iberostar dar care a mentinut calitatea ridicata a serviciilor oferite. Exista, de fapt, doua hoteluri distincte, Izgrev si Obzor Beach, cu receptii separate, in schimb restaurantul, barurile, piscina interioara si cele exterioare, centrul balnear, sala de fitness, plaja, animatia sunt comune pentru cele doua hoteluri.

A fost cazati in Obzor Beach, la etajul 6, cu vedere partiala la mare. De pe balcon vedeam marea, padurea, statiunea pana la hotel Metropol, foarte frumos, o placere sa stai de vorba sau doar sa admiri albastrul nesfarsit al marii, ambarcatiunile, pescarusii... Ne-am temut ca va fi galagie in timpul noptii de la barurile si terasele din statiune dar dupa ora 23 muzica se auzea destul de incet, termopanul asigurand o buna izolare fonica iar dupa ora 24 zgomotul inceta cu desavarsire.

Camerele sunt suficient de spatioase, cu gresie la intrare si mocheta in restul incaperii, cu doua paturi separate, mari, care se pot alatura si fotoliu extensibil care se transforma in pat suplimentar. Dulapul este incapator, cu multe umerase pentru haine, televizorul este mic, model vechi dar functioneaza bine si exista si programe romanesti.

Foarte multumiti am fost de aerul conditionat care nu se intrerupe atunci cand se scoate cartela pentru lumina, in zilele foarte calduroase - noi am prins cateva - poti pleca si lasa aerul pornit astfel incat la intoarcere te intampina o racoare placuta.

Minibarul se umple zilnic-o sticla de apa plata de 1,5 l, foarte utila pentru noi, 2 sticle de 0,5 l de suc de calitate slaba, o cutie de bere sunt incluse in pret.

Baia este spatioasa, impecabila, sapunul, gelul de dus, samponul, hartia igienica se completeaza zilnic. Uscatorul de par este foarte util, prosoapele albe, din bumbac de buna calitate se schimba in fiecare zi.

Asternuturile de pat sunt de un alb imaculat si miros tare bine, se schimba la 3 zile dar daca este nevoie si mai des. Cameristele fac zilnic curatenie cu mare constinciozitate, aranjeaza patul si pijamalele in diverse forme, merita din plin o atentie in semn de multumire.

Restaurantul este foarte mare, chiar si la orele de varf sunt mese libere, foarte curat, personal suficient iar prin peretii exteriori construiti in intregime din sticla poti admira marea in timp ce mananci. Exista si terasa dar de dimensiuni reduse.

Mancarea, asezata in mai multe locuri pentru a evita aglomeratia, este foarte variata, proaspata, gustoasa, frumos prezentata, de calitate foarte buna, chiar si cei mai pretentiosi au ce alege la fiecare masa. Omleta pregatita dimineata la cerere, cu ingredientele dorite, este foarte solicitata, la fel si pastele pregatite pe loc seara... Prajiturile, nu foarte bune de obicei in Bulgaria, sunt deosebite, usoare, cu fructe, crema de vanilie, potrivite pentru vara. Tiramisu este excelent, checurile ca la bunica, inghetata foarte buna, fructele variate si gustoase.

Poti alcatui fara grija meniul copiilor mici, exista destule feluri de mancare potrivite pentru ei ca si pentru cei care tin un regim special.

Sunt foarte multe baruri- in receptie, in restaurant, la piscina, pe plaja, in sala de animatie, in alte locuri ale acestui complex hotelier, astfel incat nu este aglomeratie nicaieri.

Sala de fitness se plateste- 12 leva pe zi. Piscina interioara, utila cand nu este vreme buna, este destul de mare dar miroase putin a clor. Piscinele exterioare, inconjurate de leandrii infloriti care miroseau minunat nu sunt foarte mari iar sezlongurile sunt rezervate de la prima ora.

Animatorii se straduiesc sa intretina atmosfera, nu le iese intotdeauna dar spectacolele de seara atrag turistii, copiii fiind incantati de mini-disco.

Hotelul dispune de plaja privata, sunt foarte multe sezlonguri si umbelute, saltelele sunt noi dar pretul este destul de mare, 22 leva pe zi pentru doua persoane, 95 leva pentru 5 zile. Foarte multe raman neocupate cred ca ar fi mai bine sa fie incluse de la inceput in pret. O alta nemultumire legata de modul de administrare al plajei este aceea ca la ora 18 se ridica saltelele, aceasta fiind ora potrivita de plaja pentru copiii mici si bunici. Plaja nu este foarte bine curatata, la tarm este o portiune lata cu scoici sparte, te poti rani cu usurinta iar intrarea in apa este foarte abrupta, marea este adanca foarte aproape de tarm.

Hotelul este deschis de la inceputul lunii aprilie pana la sfarsitul lunii octombrie, are un centru balnear foarte apreciat in Germania, asa se explica, probabil si calitatea deosebita a serviciilor.

O vacanta inceputa prost a continuat foarte bine, vom reveni in acest hotel! Cred in continuare ca exista locuri potrivite pentru o vacanta reusita in Bulgaria si sper ca in viitor voi evita surprizele neplacute! Dar cine stie?

Vacante placute va doresc tuturor! Soare, zambete, zile senine!


[fb]
---
Trimis de Floria in 02.07.12 19:47:18
Validat / Publicat: 02.07.12 20:47:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4598 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Floria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotelul Obzor Beach - gazda unei vacante reusite.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21800 PMA (din 24 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    FloriaAUTOR REVIEW
    [02.07.12 22:39:04]
    »

    webmaster10: Modificati, va rog, daca se poate, pagina oficiala a hotelului. Pagina noua este obzorizgrevhotels.com

    Multumesc!

    webmaster10
    [03.07.12 22:43:36]
    »

    Am modificat, multumim.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Floria
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Encanto Beach Hotel (ex Sentido Golden Star):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.065263032913208 sec
    ecranul dvs: 1 x 1