ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.01.2016
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Braila
ÎNSCRIS: 26.01.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu alegeti aceasta locatie

TIPĂREȘTE

Subscriu la tot ce a scris ”fanespoitorul„ vezi impresii adaugand din neplacuta experienta, alte argumente in sprijinul titlului articolului:

- in timpul mesei de cina in 30.12.2015, pentru cei care nu au fost inspirati sa patrunda in pseudorestaurant cand s-a deschis, nu mai exista mancare?!!! L-am intrebat pe asa zisul manager si acesta a raspuns ca „nu are ce face, oamenii au mancat foarte mult „??!!!

- asa zisa sefa de sala nu cunostea programul, asadar a ordonat inchiderea masinilor de suc si cafea, a barului la ora 21.00 desi programul era pana la 22.00

- masa de revelion in restaurantul K4 a avut o mica nota festiva insa mancarea... (nu-s deloc mofturos la mancare)... sub orice critica pentru acea noapte--

- conceptul ALL INCLUSIVE nu exista la acest hotel

- in timpul orelor de masa puteai accesa aparatele de cafea, suc si barul

- intre mese nu exista aceasta posibilitate decat contra cost in lobyy bar

- la intrebarea mea explicita adresata celuilalt asa zis manager despre conceptul ALL INCLUSIVE raspunsul a fost „nu este clar am masa de dimineata, pranz si cina„ la care am explodat!!!

- in data de 02.01.2016 la masa de pranz (fiindca eram max. 20 persoane ramase inca o noapte in hotel) meniul fix, cunoscut numai de bucatar ne-a fost adus la masa fara sa fim consultati, no coment

- adaug competenta limitata a personalului de la receptie (limita impusa de manager), atitudinea personalului din restaurant fiind rauvoitoare si provocatoare de scandal.

- sunt multe aspecte negative la aceasta locatie insa lipsa de respect fata de oaspeti (oameni care intamplator au vizitat multe locatii) a contat si m-a determinat sa inchei sejurul mai devreme.

In concluzie indemn pe cei ce doresc sa aceseze acest hotel sa renunte la personalitate, sa acepte sa fie murdariti de fiinte „mici„ care intamplator va pot fi gazde.


[fb]
---
Trimis de VYK68 in 05.01.16 11:49:23
Validat / Publicat: 05.01.16 13:24:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1365 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (VYK68); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Daca doriti o cafea, suc, apa etc... nu puteti obtine fiindca restaurantul este inchis dupa cum se vede.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [05.01.16 13:06:31]
    »

    Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

    Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)

    fanespoitorul
    [05.01.16 20:09:56]
    »

    @VYK68 - In poza P02 apare programul din perioada sejurului, program care nu l-am simtit.

    Sunt multe de spus despre aceasta locatie. In noaptea de revelion la -1 flacaul meu vroia cola. Am intrat in "restaurant" pe la 19,30 si m-am dus catinel si am umplut 2 pahare de cola de la dozator. Unul pentru el, unul pentru rachia mea. Le-am dat ideea si altor copii din sala. Unul dintre barmani a sarit imediat dupa tejghea caci bar nu poti sa-i spui si a tras aparatul din priza. Coca cola la sticla de 250ml costa 2,5 leva fara posibilitate de a primi rest.

    Patroana hotelului a mancat langa noi cu sotul si fiica (in jur de 18 ani). Imi pare rau ca nu le-am facut poza.

    Apropos de meniul fix. Noi am plecat in 2 Ianuarie si in parcare mai erau vreo 10 masini si chiar vorbeam cu sotia ca ce teapa luam daca mai stateam o zi. Ca ne-ar fi dat tot ce a ramas de mancare + ca ne-ar fi stins lumina pe holuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    VYK68AUTOR REVIEW
    [06.01.16 15:01:05]
    »

    Evitaţi această locaţie

    Pentru ca nu mi-au fost luate in calcul notele acordate, am reinserat comentariul.

    Subscriu la tot ce a scris ”fanespoitorul„ vezi impresii adaugand din neplacuta experienta, alte argumente in sprijinul titlului articolului:

    - in timpul mesei de cina in 30.12.2015, pentru cei care nu au fost inspirati sa patrunda in pseudorestaurant cand s-a deschis, nu mai exista mancare?!!! L-am intrebat pe asa zisul manager si acesta a raspuns ca „nu are ce face, oamenii au mancat foarte mult „??!!!

    - asa zisa sefa de sala nu cunostea programul, asadar a ordonat inchiderea masinilor de suc si cafea, a barului la ora 21.00 desi programul era pana la 22.00

    - masa de revelion in restaurantul K4 a avut o mica nota festiva insa mancarea... (nu-s deloc mofturos la mancare)... sub orice critica pentru acea noapte--

    - conceptul ALL INCLUSIVE nu exista la acest hotel

    - in timpul orelor de masa puteai accesa aparatele de cafea, suc si barul

    - intre mese nu exista aceasta posibilitate decat contra cost in lobyy bar

    - la intrebarea mea explicita adresata celuilalt asa zis manager despre conceptul ALL INCLUSIVE raspunsul a fost „nu este clar am masa de dimineata, pranz si cina" la care am explodat!!!

    - in data de 02.01.2016 la masa de pranz (fiindca eram max. 20 persoane ramase inca o noapte in hotel) meniul fix, cunoscut numai de bucatar ne-a fost adus la masa fara sa fim consultati, no coment

    - adaug competenta limitata a personalului de la receptie (limita impusa de manager), atitudinea personalului din restaurant fiind rauvoitoare si provocatoare de scandal.

    - sunt multe aspecte negative la aceasta locatie insa lipsa de respect fata de oaspeti (oameni care intamplator au vizitat multe locatii) a contat si m-a determinat sa inchei sejurul mai devreme.

    In concluzie indemn pe cei ce doresc sa aceseze acest hotel sa renunte la personalitate, sa acepte sa fie murdariti de fiinte „mici„ care intamplator va pot fi gazde.

    -

    notă webm: tetxul a fost trimis pspre publicare ca un al doilea review (!!!) din acelaşi sejur. Regulamentul nu acceptă două seturi de impresii de cazare din acelaşi sejur, astfel că am mutat textul aici. În plus, am setatat notele prezentului reveiw cf celui ulterior trimis (anterior erau "zero peste tot")

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, VYK68
    Alte impresii din această RUBRICĂApart Hotel Golden Line:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041198968887329 sec
    ecranul dvs: 1 x 1