GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
In primul rand, va salut cu drag pe toti de pe acest forum.
Am revenit acasa luni noapte dupa un sejur de 8 zile, respectiv, 7 nopti (intrare 15 iulie-iesire 22 iulie).
Luni, 15 iul. ac, am ajuns la hotel la ora 12:30, nu era nimeni (turisti) la receptie, imediat ne-a repartizat camera, sigur, de la orele 14:00 intrucat nu era gata curatenia. De 3 ani cand ajungem la camera repartizata gasim cameristele frasuindu-se sa gateasca curatenia, imi face impresia ca joaca un pic de teatru pentru a primi "malai" de finalizarea cat mai repede a curateniei din camera. Am remarcat, ca in general, turistii parasesc hotelul dimineata, la prima ora, nu asteapta ora 12:00, si noi am procedat la fel, de trei ani, predam camera la ora 09:00, ne pornim devreme ca sa putem ajunge acasa in aceeasi zi (facem 12 ore), deci cameristele au suficient timp pentru a face curatenie. Tot asa si in acest an, am intrat la 14:15 pentru ca nu era gata camera si noi nu le-am dat malaiul. In general, in hotel este curatenie, dar cameristele asteapta... sa le dai... ca sa aspire, sa schimbe prosoapele. Pentru functionarea altor servicii (internet, aer conditionat, instalatia sanitara s. a.) cei de la receptie asteapta sesizari, numai asa se rezolva totul, prin sesizari. Din punctul de vedere al conditiilor de cazare mi s-a parut anul acesta cel mai slab organizate, de aceea le acord o nota foarte mica.
Eeeeiiii, dragii mei, nota 10 cu felicitari pentru restaurant, au avut meniuri foarte diversificate care nu s-au repetat si in alte zile, a fost super, mancarea bine gatita si gustoasa, a fost mai bine decat anul trecut. A fost mancare si pentru bebei. La desert au fost diverse, 4-5 feluri de fructe proaspete, 4-5 feluri de prajituri cu si fara crema, zilnic a fost servit peste - somon la gratar, salau si alte feluri de peste, nu au lipsit branzeturile si muuulte bucate gustoase, ce sa zic? de toate pentru toate gusturile. Suportii (scaun si masuta) pentru hranit bebeii sunt noi, fiecare suport contine tacamuri din plastic infoliate, sigilate.
Plaja si marea au fost ingrijite, apa curata, numai ca temperatura apei nu a depasit 24 grade, nota 10 pentru curatenie plajei si a marii, a fost super.
Spectacole si animatori nota 10, nu mai zic locurile de joaca, foarte bine ingrijite, nota 10 pentru toate. Felicitari!
Pentru cei interesati, cursul valutar EUR-LV, este urmatorul, dupa ce treceti vama din RO in BG 1 EUR = 1,90 LV, la receptie 1 EUR = 1,86 LV. Este ideal sa va schimbati banii dupa ce treceti vama, la receptia hotelului cursul este mai scazut. Anul trecut, a fost invers, la receptie cursul a fost mai mare decat la vama, dar... asta este...
Intrarile si iesirile de turisti se fac zilnic, cred ca de aceea nu este aglomerat la receptie ca in anii trecuti, mi s-a parut mai "aerisit".
Ponderea in acest an au detinut-o turistii rusi, erau putini romani, in anii precedenti ponderea o detineau romanii, asta e...
Frigiderul din fata receptiei este aprovizionat mereu cu apa plata.
Poate mi-a scapat ceva... intrebati-ma, va raspund cu drag.
Trimis de Merisor in 24.07.13 19:57:55
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Varna
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Merisor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.37109600 N, 28.08492200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Sar'mana Merisor. Am sa fac o remarca mica. Suntem din Bucuresti. Facem pana acas in jur de 4 ore aproximativ. Noi cand predam camera (iesim din ea) o predam la ora 12,00 ca sa mai beneficiem de soare, piscina, plaja etc. Bagajele le avem facute, la 11,30 intram in camera, facem un dus rapid si tuleo.
Eu nu as acuza cameristele. Nu cred ca toti predau camera la 9 ca voi. Poate asteptau ceva atentii. Oricum aveti tot sejurul ca sa le lasati atentii pe asternut sau prosoape daca chiar vreti sa le lasati. Ma bucur ca a fost un sejur OK.
@Merisor: multumesc pentru detalii. Am inteles ca ai stat la superior, de camerele de la standard sti ceva? In rest asteptam plecarea, sper sa fie bine, ptr ca am auzit lucruri bune despre acest hotel. Multumesc inca odata!
@fanespoitorul:
Eeeiii, nu-i toata lumea din Bucuresti, mi-ar placea sa am norocul tau...
Ceea ce am afirmat se bazeaza pe fapte concrete, am vazut clar, in fiecare dimineata, turisti care au predat camerele si au plecat, probabil nu erau din Bucuresti, aveau distante mai mari de parcurs.
In legatura cu cameristele, nu le acuz, dar, nu te supara, cand am preluat camera nu era sapun lichid in dozator, nu era cana electrica, nu era platoul cu fructe, nu era cafeaua, ceaiul si zaharul, pentru toate acestea am platit, la receptie s-a rezolvat totul in aceeasi zi. Tot in aceeasi zi am rezolvat si cu seiful care nu functiona, aerul conditionat care nu functiuna, internetul care nu functiona. In rest a fost totul OK.
@Merisor: OK, sunt de acord cu tine. Mai sus ce vroiai sa-mi spui ??
Reeditat : mi-am dat seama ca ai apasat din greseala, era doar o gluma.
@smuki dog:
Da, am stat la superior, camerele si balconul de la standard sunt mai mici decat la superior, nu-ti pot spune nimic de baie.
Cu siguranta o sa fie bine.
Vacanta placuta!
@fanespoitorul:
Am apasat aiurea si a plecat mesajul fara continut Scuze.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Excelent totul! — scris în 25.07.23 de ux129202 din GALAţI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 O vacanta frumoasa — scris în 05.01.23 de dyna21 din BISTRITA [BN] - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta cu nervi si umilinta la pachet — scris în 26.07.21 de ux121268 din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 Nu mergeți la acest hotel - raportul preț / calitate prost — scris în 05.08.19 de vid313 din CONSTANţA - nu recomandă
- Apr.2019 Dilit Kaliakra superior, dilit Albena — scris în 01.05.19 de fanespoitorul din BUCUREșTI - nu recomandă
- Apr.2019 Kaliakra - ce ai fost si ce ai ajuns.... — scris în 29.04.19 de cilie din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 S-a terminat cu acest 'hotel' — scris în 23.08.18 de gheorghiu_dana din PLOIESTI - nu recomandă