GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nesimțire la 5*
După o săptămână de vis la Alva Donna Exclusive 5* din Belek (de fapt, Bogazkent), la 11.00 am plecat spre cea de a doua destinație a concediului din acest an, Silence Beach Resort 5* din Side (Kizilagac), făcând o escală pentru vizitarea Aspendos-ului.
Din ianuarie de când am făcut rezervarea și până în prezent am citit toate impresiile despre hotel scrise atat pe AmFostAcolo (nota 8.50 atunci, 8.73 în prezent), cât și pe site-urile specializate de afară, am ascultat recomandările agenților de turism și, ca urmare, mă așteptam să fie cel mai bun dintre cele 3. Știam că hotelul este cam vechi (construit în 2003), întins pe un teritoriu foarte mare și că are peste 1000 de camere, dar nu am realizat ce înseamnă un asemenea hotel-mastodont până când nu am ajuns acolo.
Am ajuns la hotel la ora 12.45. Am prezentat voucher-ul la poartă, l-au verificat, au ridicat bariera și am trecut. Am intrat direct în parcarea hotelului unde am avut norocul să prindem ultimul loc liber. Parcarea era, evident, mult subdimensionată față de numărul camerelor din hotel. Mai târziu am văzut că majoritatea mașinilor erau parcate pe unele alei din resort. Jumătate din ele cu numere românești (nasol!).
Am ajuns la recepție, am prezentat voucher-ul și pașapoartele și l-am rugat pe recepționer să-mi dea o cameră cu vedere la mare la un etaj superior. A zis că nu este nici o problemă și să aștept câteva minute. Menționez faptul că la acest hotel camerele cu vedere la mare nu sunt diferențiate prin preț. Am dorit să plătesc la agenția din țară supliment pentru a avea garantată vederea la mare, însă acest lucru nu a fost posibil. Am plătit doar pentru a fi cazată într-o cameră dublă standard în clădirea principală și nu în camere club. În 5 minute aveam cardul de la cameră, cardurile de prosoape și cele 6 tichete pentru Luna Park. Nici nu bănuiam că circul și bătaia de joc abia începeau. Înainte de a căra bagajele, am vrut să văd camera dacă îmi place. Fără nici o îndicație din partea recepționerului, urmând doar săgețile de pe pereți, am pornit pe holuri în căutarea ascensorului care să ne ducă la etajul 4 în acel corp de clădire în care se afla camera. Am nimerit, am intrat și m-am blocat. Era o cameră de dimensiuni reduse (inacceptabil pentru un hotel de 5*), cu un singur pat matrimonial (așa cum îmi doream), dar fără balcon. Exista un singur geam mare (de unde vedeam perfect marea), dar care nu putea fi deschis decât cu o cheie specială. Baia era micuță. Mai exista o ușă care comunica cu camera alăturată, acum încuiată. M-am luminat: primisem ”jumătatea” mică dintr-o family room. Am revenit la recepție și i-am explicat că am plătit pentru o cameră standard cu balcon (așa cum sunt descrise și în prezentarea hotelului) și că, în condițiile în care numai eu fumez 2 pachete de țigări pe zi, nu pot să stau într-o cameră la care nici geamul nu se deschide. A căutat ce-a căutat și mi-a găsit o cameră la etajul 7. Mi-a zis că sigur o să-mi placă. Am luat cardul și am plecat. Nu am realizat în primul moment că etajul 7 este și ultimul. Intru în cameră și am alt șoc. Parcă eram în saună. Aerul era irespirabil. Camera era și mai mică. Deschid ușa de la balcon (era un progres față de precedenta, aveam balcon!). Într-adevăr, aveam o super vedere la mare și la piscină, cum nici nu visam să primesc. Dar asta era singura calitate. Balconul era o chestie colectivă, care se întindea pe lungimea a 5-7 camere, fără vreun paravan ceva și fără acoperiș. În dreptul fiecărei camere se aflau 2 scaune și o măsuță. Era o problemă că nu aș fi putut lăsa ușa de la balcon deschisă când plecam din cameră, fără a risca eventuale vizite din partea vecinilor, seara la o țigară n-aș fi avut pic de intimitate, dar puteam trece peste asta. Pornesc curentul și aerul condiționat. Închid și ușa de la balcon. Surpriza neplăcută era că aerul condiționat (centralizat, dar cu reglaj individual pe perete) nu funcționa, nici măcar ca ventilator, oricât m-am chinuit să-l reglez și mă pricep. Deja mă enervasem. Am reclamat la recepție nefuncționarea AC-ului și am solicitat remedierea urgentă a problemei sau schimbarea camerei. În nesimțirea lui maximă, recepționerul m-a mințit în față spunându-mi că în tot hotelul nu funcționează aerul condiționat, că este cu program și că să aștept până la ora 16.00 și o să văd că e bine și că oricum nu sunt alte camere libere, hotelul fiind plin. Informația că aerul funcționează cu program este absolut falsă, după cum m-au informat alți români întâlniți în lift și cum am constatat și eu în orele și zilele care au urmat. Singurele condiții care trebuie îndeplinite sunt ca ușa de la balcon să fie închisă și cardul să fie introdus în soclul pentru curent. Am plecat prin resort, pentru că oriunde altundeva era mai răcoare decât în cameră. De la atâția nervi îmi pierise și pofta de mâncare și, deși era ora prânzului, am sărit peste masă și ne-am dus la bar să ne răcorim cu o bere. Am revenit în cameră la ora 16.00. Evident, era și mai cald, aerul tot nu funcționa. Ceva nu era în regulă. Abia atunci am analizat cu atenție camera. Avea 2 paturi simple, unul lipit de peretele comun cu baia, celălalt aproape lipit de geamul balconului și o singură noptieră așezată între cele 2 paturi. Spațiul dintre paturi era exact de o lățime de noptieră (extrem de redus). Pe holul de la intrare se afla un dulap îngust cu 2 uși. Abia atunci am realizat că mi se dăduse o cameră folosită în mod normal în regim single. Am coborât din nou la recepție solicitând schimbarea camerei și să vorbesc cu managerul hotelului. Mi s-a spus că fiind duminică după-amiază, managerul nu este în hotel. Cu greu îl conving pe recepționer să-mi dea o altă cameră. Nici nu-mi închipuiam că nu s-a terminat nebunia. Iau cardul, urc, ajung în cameră. Camera era mare, incomparabil mai mare decât precedentele, ies pe balcon, balcon individual, triunghiular, dar de dimensiuni normale, vedere parțială la mare și la hotelul vecin (Turan Prince World), în loc de dulap avea un dressing, o canapea de 3 locuri. Verific aerul condiționat care funcționa impecabil. Sunt încântată și hotărâtă să o accept, însă, când intru în baie, mă blochez. Nu exista cadă, nici măcar cădiță de duș. Sub duș era doar o placă metalică cu găurele fixată cam la 90 cm de podea, iar de o parte și de alta a WC-ului erau niste bare metalice. Mi s-a făcut rău – era o cameră pentru handicapați. Îmi venea să-l omor pe nenorocitul de recepționer care își bătea joc de mine, pe banii mei, de câteva ore bune și eu eram la mâna lui. Refuz, evident, camera pentru handicapați și cer altă cameră. Se enervează și imi dă o alta, totodată amenințându-mă că este ultima dată când îmi schimbă camera. Degeaba încerc să-i explic că am avut motive mai mult decât întemeiate când am refuzat camerele precedente, nu că aș fi eu mofturoasă de felul meu. Plec rugându-mă ca măcar de data asta să fie bine. N-a fost să fie. De data asta camera era chiar OK, însă era ocupată de alte persoane. Intru în cameră și găsesc niște bagaje. Ies și verific numărul de pe ușă. Nu greșisem camera, deși nu ar fi fost normal ca un card să deschidă și alte camere decât cea pentru care a fost programat. Revin la recepție și explic problema. Nu mă crede, dar, când verifică numele din calculator, vede că erau niște ruși. Îmi dă o altă cameră, cu aceeași amenințare că o iau sau plec din hotel. Eram deja la capătul răbdării. În lift mă întrebam oare ce surpriză ne mai așteaptă. Camera 5044 aflată la etajul 5 era OK (în sfîrşit!).
Ceea ce nu am reuşit să înţeleg a fost comportamentul recepţionerului care ar fi putut să-mi spună clar de la bun început că nu are nici o cameră standard cu vedere la mare disponibilă, eventual să refuze banii oferiţi (a fost prima şi, cu siguranţă, ultima oară când mai fac greşeala de a pune bani în pașaport, recunosc că m-am lăsat influențată, contrar principiilor mele, de „sfaturile” date de mulți din colegii de pe acest site), nu să încerce să mă păcălească oferindu-mi camere de categorie inferioară celei plătite de mine, ci să-mi repartizeze de prima dată camera în care în cele din urmă am ajuns să stau. Dar nu după atâtea ore de nervi, alergătură şi bătaie de joc.
Singurul inconvenient era faptul că nu avea vedere la mare, ci la parcare şi la hotelul vecin. Dintr-un colţ al balconului reuşeam să văd o mică porţiune de mare, chiar stând pe scaun. Ca avantaj, aveam soare numai dimineaţa până la prânz, astfel că era mai răcoare după-amiaza şi seara. Camera avea două paturi simple, cu cele mai tari saltele pe care le-am întâlnit vreodată, o canapea de 3 locuri, două noptiere, televizor LCD cu diagonala destul de mică raportat la dimensiunea camerei, minibar cu 2 doze de bere Efes 0,33, o sticlă de Pepsi 1l, o “Fanta'' de-a lor la 1l, un Seven Up la1l şi o apă plată la 1,5l (completat zilnic). Aerul condiţionat era centralizat cu reglaj individual pe perete şi funcţiona impecabil și non-stop. Deși seara înainte de culcare reglam aerul condiționat la viteza cea mai mică, peste noapte mă trezeam înghețată ca să îl opresc de tot, deoarece începea să bage aer foarte rece, cu viteză mare și cu zgomotul aferent.
Balconul era individual, de formă triunghiulară, suficient de mare, dotat cu două scaune şi o măsuţă, fără uscător de rufe.
Baia era curată, de dimensiuni normale, cu cadă de baie, uscător de păr şi telefon, dozator de săpun lichid Dove atât la chiuvetă, cât şi la duș, cască de duș, dischete pentru demachiat şi bețișoare, care nu s-au mai completat pe durata sejurului. Nu am avut halate sau papuci. În loc de dulap era un dressing (ca o cameră micuţă fără uşă) cu două bare cu umeraşe şi mai multe poliţe şi spaţiul suficient pentru bagaje. Aici era şi seiful, destul de mare, dar nu suficient de mare încât să putem băga în el şi laptop-ul. Bineînţeles că am găsit seiful blocat de către cei care stătuseră înaintea noastră. După 35 de minute şi 4 telefoane date la recepţie, a venit un băiat care l-a deblocat şi ne-a asistat până am setat propriul nostru cod la seif.
Am coborât la recepţie să ne aducem în sfârşit bagajele din maşină. Am solicitat serviciile unui bell boy şi am fost rugaţi să aşteptăm câteva minute pentru că nu este nici unul liber. Resortul întinzându-se pe o suprafaţă foarte mare, turiştii, atât cei cazaţi în secţiunea club sau la lake-villas, cât şi cei din clădirea principală, sunt transportaţi gratuit, împreună cu bagajele lor, până la camera fiecăruia cu nişte maşinuţe. După o aşteptare de 20 minute, am ieşit în faţa hotelului să vedem de ce întârzie atât. Surpriză: băieţaşii care trebuiau să ne care bagajele se hârjoneau urcaţi câte 2-3 în 2 maşinuţe învârtindu-se cu acestea în jurul fântânii ornamentale din faţa recepţiei, într-o veselie maximă. Nereuşind să le întrerupem distracţia, am mers în parcare şi am început să ne cărăm singuri bagajele urcând panta în sus spre intrarea în hotel. M-am felicitat pentru inspiraţia de a cumpăra numai trolere cu roţi. Venisem la un hotel de 5*, deci era normal să mă doară şi coloana după ce am tras de genţi jumătate de curte. Am ajuns în cameră şi m-am uitat la ceas, era 19.20. La hotel ajunsesem la ora 12.45. Concluzia: prima zi a fost ratată.
Am încercat să contactez telefonic agenția din România pentru a-mi exprima nemulțumirea la numerele de telefon menționate în contract. Fiind duminică seara, agenția era normal închisă, iar la telefoanele fixe nu mi-a răspuns, evident, nimeni. Am sunat apoi pe mobilul reprezentantei locale trecute pe voucher ca persoană de contact. Surpriză: mi-a răspuns o altă persoană care s-a recomandat a fi ghida maghiară a agenției partenere și care, în ciuda insistențelor mele, a refuzat să mă ajute sau măcar să-mi furnizeze un număr de telefon corect. Am sunat a doua zi la agenția din România, pe banii mei (roaming-ul este foarte scump pentru apelurile inițiate dintr-o țară non-UE), am prezentat faptele și am solicitat să fiu contactată de reprezentantul local și să-mi găsească variante disponibile și la prețuri comparabile de a schimba hotelul. Mi-au răspuns pe mail seara precizându-mi că dacă plec de la Silence penalizarea este de 3 nopți de cazare (enorm, având în vedere că no show-ul se taxează, de regulă, doar cu o noapte) și oferindu-mi, ca variante doar Calista și Adam&Eve, hoteluri cu cel puțin o clasă peste Silence, dar la preț dublu. Dacă bugetul mi-ar fi permis asemenea hoteluri de super lux, le-aș fi rezervat în ianuarie la early booking, nicidecum la sfârșitul lunii iunie, astfel că m-am resemnat să rămân la Silence Beach. Agenta locală m-a sunat în cursul după amiezii și s-a prezentat la hotel în ziua următoare, împreună cu colega pe care am tot așteptat-o în săptămâna precedentă în Belek, dar nu fusese de găsit, s-au scuzat că le pare rău de cele întâmplate, că nu au știut nimic de venirea noastră nici la Alva Donna, nici la Silence Beach, că numerele de telefon nu mai sunt valabile de cel puțin un an, că nu mă pot ajuta cu nimic bla bla bla și mi-au lăsat niște foi cu excursiile opționale și prețurile aferente, urmând să sun eu când mă hotărăsc. Le-am rugat să-mi intermedieze o întâlnire cu managerul hotelului, care nici în acea zi nu a fost disponibil, astfel că nu am reușit să ajung să vorbesc decât cu cel de la guest relations, care, chipurile, și-a notat într-o agendă nemulțumirile mele, urmând a-l informa pe manager. Coincidență sau nu, la ora 18.00 primesc în cameră un platou cu fructe și o sticlă de vin roșu destupată, împreună cu pahare, farfurii și tacâmuri.
Curățenia în cameră s-a făcut zilnic, dar doar de suprafață și la cele mai nepotrivite ore, respectiv după ora 15.30,16.00 și 17.00. Camerista nu a ajuns niciodată până în balcon, astfel că zilnic am avut surpriza de a găsi scrumiera plină de chiștoace așa cum o lăsasem. Prosoapele ne-au fost schimbate zilnic, iar cearșafurile de 4 ori în 7 zile, probabil la inspirația cameristei, minibarul a fost completat în fiecare zi. În zilele când i-am lăsat bacșiș, singura diferență a constat în faptul că ne-a dat și cu parfum în baie și în cameră și ne-a aranjat artistic patul. Geamurile de la cadă nu au fost șterse nici măcar o dată, la fel scrumiera nu a fost niciodată golită și spălată. O chestie interesantă pe care am observat-o a fost faptul că fiecare cameristă avea o listă cu camerele pe care le avea de dereticat în fiecare zi, listă care cuprindea, pe lângă operațiunile de curățenie pe care bifa că le-a prestat și durata sejurului fiecăruia, informații privind numele și NAȚIONALITATEA turiștilor cazați în fiecare cameră. Nu am reușit să înțeleg rostul acestei mențiuni, în condițiile în care oricum cameristele nu cunoșteau nici o altă limbă decât turca, nici măcar la nivel elementar. Pot doar spera că nu e vorba de o formă de discriminare.
Restaurante și baruri
Existau două restaurante principale: Harmony (în clădirea principală) și Anatolian (lângă Lake Houses) și cinci restaurante a la carte: Italian, Fish, Mexican, Asia și Barbeque. Micul dejun l-am luat numai la Harmony, fiind mai aproape și în drumul spre plajă, la prânz am mancat la ambele, iar seara tot așa sau la cele cu specific.
Restaurantul principal Harmony era absolut imens, avea și două terase în aer liber, din care una putea fi folosită doar la cină din motive de soare, iar cealaltă doar la micul dejun și, eventual, la prânz. Nu mi-a plăcut deloc pentru că era extrem de aglomerat, toată lumea se bulucea efectiv asupra tăvilor cu mâncare, se formau cozi destul de mari la anumite preparate (cea mai mare bătaie era pe cartofii prăjiți! ?), aveai senzația că te afli într-o mare cantină muncitorească de pe vremuri, nicidecum într-un restaurant de 5*, eu am mâncat mereu pe terasă și pierdeam cel puțin 20 de minute până când îmi aduceam la masă tot ceea ce doream să mănânc, distanțele fiind foarte mari (oboseam până reușeam să mă așez la masă). Băuturile se serveau la masă de către ospătari, uneori mai repede, alteori mai lent, dar nu mă deranja să-mi iau singură de la bar ce vroiam decât să-i aștept pe ei să mă servească. Mâncarea (calitatea și varietatea sortimentală) a fost OK, însă vizibil mai slabă ca la Alva Donna, dar mai bună ca la Vikingen Quality unde am mers după aceea. Copiii nesupravegheați (oare unde erau părinții acestora?) de diferite naționalități (dar în special români) umblau bezmetici țipând prin restaurant, scăpau adesea mâncarea pe jos și răvășeau tăvile cu mâncare de nu îți mai venea să te servești după ei. Deși micul dejun începea la 7 dimineața, între 7.30 și 8 nu aveai nici o șansă să găsești vreo omletă sau ouă ochiuri, bucătarul abia apucându-se de clătite. Soluția era să te mulțumești cu ouă fierte, să alegi din cele peste 15-20 de sortimente de brânză, cartofi prăjiți rămași din seara precedentă sau să te duci direct la plajă dimineața la prima oră și să iei micul dejun pe la 9. O surpriză plăcută a constituit-o mierea din fagure direct de pe ramă, pe care o recomand oricui și care se găsea în fiecare dimineață. La prânz era aceeași alergătură după mâncare, iar seara, în plus, ne străduiam să prindem o masă liberă pe terasă.
La restaurantul Anatolian de la vile m-am simțit mult mai bine, era mai mic, mai rustic, mai intim, am găsit de fiecare dată mese libere. Aici prânzul se servea între 12.30-17.00, iar la cină găseam aproape aceleași feluri ca în restaurantul mare (ce-i drept mai puține sortimente), dar, în plus, și preparate specifice bucătăriei turcești care mi-au plăcut la nebunie. De asemenea, între 12.30-16.00 se mai puteau servi preparate gen fast food la barul de la plajă, la Luna park și la piscina principală (aici, în plus, mâncam și gozleme excelente). Între 15.00-18.00 găseam ceai, cafea și prăjiturele (slăbuțe) sub pod, unde era umbră și răcoare. Până la prânz mai găseam covrigi calzi cu susan lângă cafeneaua turcească. Înghețata (Algida, 2 arome) se servea după ora 16.00, cu ceva coadă, în mai multe locuri din resort: sub pod, la beer house, la restaurantul de la vile și seara la Luna park. Între 11.00-12.30 și 18.00-19.00 se puteau mânca sub pod cartofi prăjiți cu ketchup.
Cu restaurantele a la carte e o altă poveste. Deși teoretic puteam face rezervare o singură dată la fiecare dintre ele, practic acest lucru era imposibil. Conform regulilor lor, doar dacă stăteai cel puțin o lună la acest hotel ai fi avut șansa matematică să le vizitezi pe toate și voi explica imediat de ce. Vreau să precizez de la început că sistemul de rezervare pe computer nu a funcționat deloc pe perioada sejurului meu, cele 2 calculatoare, aflate unul lângă recepție și altul la intrarea în restaurantul italian, erau blocate cu mesajul că ”doar un administrator bla bla bla” și așa au stat toată săptămâna, astfel că rezervările se făceau la biroul de guest relations. Îmi doream mult să ajung la restaurantul Barbeque, aflat pe plajă, care ziua funcționa ca Snack Restaurant, însă acesta nu avea locuri libere decât după plecarea mea (dezamăgire!), fiind cel mai apreciat și solicitat. Eu am ajuns duminică și prima disponibilitate era abia miercuri seară. La insistențele mele și pentru că eram doar 2 persoane, a reușit să-mi găsească o masă la restaurantul Italian pentru seara de marți. Regula lor (nescrisă, evident) era ca, după ce faci o rezervare la unul din restaurantele cu specific, abia în ziua următoare celei în care ai servit cina ai dreptul să faci o nouă rezervare la alt restaurant când îl găseai disponibil, ceea ce de obicei nu se mai întâmpla în cazul unui sejur cu durata medie de 7 zile. Eu am reușit să merg la 2 restaurante pentru că prima rezervare am făcut-o duminică la italian pentru marți pe camera pe care o aveam în acel moment (7115), iar a doua zi (luni) m-am dus și am rezervat la asiatic pentru joi, dar figuram la o altă cameră (5044) și așa am „păcălit” calculatorul. Meniul a fost OK, servirea la fel. Dintre cele două, mi-a plăcut mai mult la cel asiatic, poate și pentru că era outdoor.
Barurile din complex erau 11 la număr, conform conceptului și anume: Lobby Bar (deschis 24 de ore, de departe cel mai bun sau, mai exact, singurul bar decent din resort, singurul care avea și băuturi de import, dar un număr extrem de limitat de cocktail-uri și doar 6 mese pe terasă unde era greu de prins loc; tot aici se afla singurul espressor adevărat din resort, evident, defect), Pool Bar (09.30-00.00, cu o sumedenie de mese, personal amabil, dar complet necalificat profesional vorbind, dacă cereai un cocktail aveai surpriza să-i vezi cum amestecă cu grație băuturi locale din toate sticlele disponibile, cu și fără alcool, de-a valma, rezultând o chestie cu un gust incert și care avea de fiecare dată altă culoare), Beer House (12.30-00.00, sub amfiteatru, micuț, rustic, servea bineînțeles bere, dar și o gamă restrânsă de băuturi alcoolice locale, ceai și cafea la dozator într-o ambianță plăcută în special seara), Beach Bar (9.30-18.00, la intrarea pe plajă, servea ceai, cafea la dozator, apă și sucuri din prafuri la dozator, dar și răcoritoare OK din gama Pepsi tot la dozator, precum și bere bună Efes la pahare cam mici de plastic, însă fără băuturi alcoolice), Disco Bar (23.00-03.00, la discoteca aflată la subsol și destul de bine izolată fonic, cu muzică bună, dar prea puțin frecventată de turiștii care preferau discoteca în aer liber de pe piscină, servea băuturi alcoolice și cocktail-uri bunicele, însă avea dezavantajul că nu se fuma înăuntru), Cafe Turk (08.30-00.00, cafeneaua turcească la care am petrecut multe seri liniștite și într-o atmosferă plăcută, servea ceai turcesc bun și cafea turcească adevărată, excelentă, făcută la nisip, în mod tradițional, în ibricele specifice, cum nu mai băusem de peste 20 de ani, dar, cum orice minune nu ține decât 3 zile, din a treia zi au schimbat sortimentul de cafea cu unul de calitate inferioară și nici cafeaua, singurul lucru care îmi plăcuse cu adevărat la Silence, nu mai avea același gust), Thalasso Bar (8.30-21.00, la Thalasso Center, bar e cam mult spus având în vedere că servea doar ceai, cafea, apă plată și ayran, dar trebuia să le iasă la număr), am mai găsit un bar la piscina interioară, care nici măcar nu apărea în concept și care servea apă, ceai, cafea și 2 sucuri chimice la dozator, Bowling Bar (9.30-00.00, lângă bowling-ul care era cu plată, micuț, indoor, nu l-am încercat), Meeting Bar (9.30-00.00, habar nu am cum era și nici măcar unde, noi nu l-am găsit), Anatolian Bar (9.30-00.00, deservea restaurantul de la vile, băuturi răcoritoare și alcoolice OK, servire promptă, aici beam mereu un ayran foarte bun), Aqua Bar (9.30-00.00, care ziua deservea Aquapark-ul, iar seara Lunapark-ul, aici am întâlnit cei mai nepoliticoși și nesimțiți barmani posibili, care serveau clienții în cel mai discriminatoriu mod văzut vreodată, unii primeau ce cocktail doreau, următorii nu, pe motiv că nu au, deși sticlele folosite anterior nu se terminaseră chiar atunci, orice le cereai îți răspundeau invariabil că nu au, deși serviseră chiar cu una sau două persoane în fața ta și sub ochii tăi și era evident că au, iar când turistul, exasperat și lehamisit de așa atitudine, cerea resemnat o bere, aceasta îi era servită în bătaie de joc în pahare de plastic de 150ml din care mai mult de jumătate era spumă și asta la 10-11 noaptea; inutil de precizat că dacă vroiai pahare de sticlă trebuia să te cerți cu ei și brusc începeau să nu mai ”înțeleagă” limba engleză; i-am admirat pe cei care au avut calmul să accepte berea la ”păhărel” și răbdarea de a sta de câte 10-20 de ori la coadă pentru câte 2 guri de bere, eu n-aș fi reușit).
Ca o concluzie generală, singura băutură rece și bună la toate barurile a fost berea Efes, dar cei care nu se omoară cu berea vor avea cu siguranță dificultăți în a găsi ceva pe gustul lor. Din cauză că hotelul avea contract cu firma Pepsi și nu cu Coca Cola, nici măcar banalul gin tonic nu se putea bea, deoarece apa tonică folosită (turnată din niște sticle de plastic de 1 l) îi dădea un gust oribil, chiar dacă ginul turcesc era în regulă. În ultimele zile, ca să putem totuși să bem ceva, ceream gin cu seven up și multă lămâie și așa ieșea mai bun. Nu mai spun că unul din barmanii de la Lobby Bar a avut obrăznicia să-mi ceară să plătesc pentru Cuba Libre și, după ce i-am explicat că romul Havana e free, pepsi e free, lămâia și paiul așișderea, de gheață nu mai vorbesc, așa că nu-i datorez nici un ban, mi-a făcut cu ochiul și mi-a sugerat ca data următoare să cer Havana&Cola și e OK, ceea ce am și făcut. Nu este posibil ca la un hotel de 5* cu 11 baruri să nu pot bea măcar la unul un espresso adevărat, trebuind să mă mulțumesc cu cafeaua de la „tonomat”, de o calitate cel mult medie.
Plaja și marea
Plaja era lată cu nisip în zona șezlongurilor, dar cu același strat de pietricele extrem de supărătoare la mal și în apă cu care am început să mă obișnuiesc, cu umbrele individuale și câte 3 șezlonguri la o umbrelă, cu ponton pe care nu se putea face plajă, dar care avea scări pentru a intra în mare. Apa se adâncea destul de brusc, cam în 3-5 m de la mal îmi ajungea la gât, curată, cu valuri ceva mai mari după amiaza. Șezlonguri se găseau la orice oră, dar asta nu înseamnă că românașii adevărați nu se trezeau cu noaptea în cap doar pentru a rezerva câte 3-5 umbrele+șezlongurile aferente, ca să le ajungă pentru toată gașca. Ce importanță are faptul că parte din aceștia apăreau pe la 10.30-11.00 doar pentru a le comunica amicilor că ei stau la piscină, unde au ocupat de asemenea șezlonguri pentru toți, șezlongurile rămâneau rezervate și neocupate până seara. Niciodată nu am ajuns la plajă mai târziu de ora 8, mai devreme da și cu greu mai găseam locuri în primul rând. La intrarea pe plajă erau amenajate dușuri, cișmele pentru spălat pe picioare și cabine de schimb, dar românii (din nou românii) preferau să se spele cu furtunul, cum erau probabil obișnuiți de acasă, stropind tot și pe toți în jur. Prosoape de plajă se puteau lua de la un chioșc din zona piscinei pe baza cardurilor primite la cazare și se puteau schimba zilnic sau mai des. Toaletele erau aproape de plajă chiar în spatele restaurantului de pe plajă, prost ventilate, mirosul de mâncare de la bucătăria restaurantului se combina nefericit cu mirosul specific, nu erau prea curate, ar fi fost de preferat să fie curățate mai des.
Piscinele
Am numărat mai multe: piscina principală, aflată între main building și plajă, foarte mare și foarte solicitată, aici se desfășura marea majoritatea a activităților echipei de animație, o mică piscină cu un singur tobogan pentru cei care nu vroiau să se deplaseze până la Aquapark, piscina interioară, cu acoperiș de sticlă ca o seră, era o bună opțiune pentru cei care doreau să evite soarele arzător de la orele amiezii, apa avea temperatura de 29 C, nu era prea populată, când am fost noi mai erau doar vreo 3 persoane, ca dezavantaj aș putea menționa faptul că piscina pentru copii comunica cu piscina pentru adulți, practic scăldându-ne toți în aceeași apă, Thalasso Pool, aflată la Centrul spa, excelentă, cu apă sărată la temperatura de 35 C, cu 3 jeturi de hidromasaj deosebit de puternice, dar la care, din păcate, accesul era gratuit doar între 08.00-11.00 a. m. , piscina/piscinele de la Lake Houses, foarte frumoase, evident un avantaj pentru cei care locuiau la vile și aveau acces direct din cameră la piscină, o altă piscină lângă corpul anexă, destul de puțin frecventată și, piesa de rezistență, Aquapark-ul cu piscina de la tobogane de maxim 1.30m adâncime, care comunica cu o altă piscină de 1,70m.
Aquapark-ul este dotat cu trei tobogane „clasice” și alte patru mai deosebite. Cel mai mult mi-au plăcut cel cu trecere prin tunel și kamikaze. Pentru creșterea vitezei de coborâre și a nivelului de adrenalină se utilizau colace simple sau duble, aflate în număr suficient pentru toți doritorii. Bineînțeles că acest lucru nu-i împiedica pe românașii noștri dragi să-și „sechestreze” câte unul din fiecare tip lângă propriul șezlong în eventualitatea că le vor mai folosi mai târziu sau să le folosească pe post de saltea pentru a-și plimba gagica prin piscină pipăind-o cu drag. Bunul simț impunea ca, dacă vor colac sau saltea ca să se bălăcească, să-și cumpere sau să-și aducă de acasă, dar, cu certitudine, lipsiseră de la lecția asta, ca și de la multe altele. Din cauza numărului insuficient de supraveghetori de la tobogane, erau doar 3 sus care ne țineau colacul și nici unul măcar jos care să-i îndepărteze pe cei care coborâseră anterior, dar întârziau nejustificat în zonă, riscul de accidentare era foarte mare, la viteza cu care coboram cu greu îi puteam evita.
O altă atracție a acestui resort o constituie Lunapark-ul, pentru care fiecare primește 3 tichete gratuite la momentul cazării, restul plătindu-se cu 1 euro bucata. Deși destul de vechi și ruginit, seara acesta atrăgea ca un magnet turiștii de toate vârstele. Personal am încercat roata mare, trenulețul (ca un montagne-russe, dar la scară redusă), o gondolă de coșmar care se balansează cu amplitudini din ce în ce mai mari (am crezut că mă îmbolnăvesc de inimă nu altceva, senzațiile sunt prea tari pentru vârsta mea) și clasicele mașinuțe care se tamponează. Mai erau minicarturi, călușei, balerina, dar nu mă încadram ca vârstă și greutate. Ca o paranteză, am citit recent pe acest site un review extrem de controversat și care cred că a fost șters între timp, la unul din Delphin-i parcă, în care autoarea ridicase problema existenței sau nu a autorizațiilor pentru punerea în exploatare a acestor mașinării și VĂ JUR că și eu m-am gândit exact la același lucru în timp ce ma aflam în gondolă, paralizată de frică la un unghi de peste 130-140 de grade față de punctul de plecare și protejată doar de o centură de siguranță fixată incorect și de o bară ruginită sudată neglijent, însă, la coborâre, nu am mai avut puterea să verific.
Echipa de animație, care și-a făcut treaba destul de bine și fără participarea mea, era formată din tineri simpatici și muncitori, care veneau și ne salutau și ne urau să avem o zi bună în fiecare dimineață și ori de câte ori ne întâlneam prin resort (inclusiv în limba română) și ne invitau să participăm la diferite activități, fără a fi insistenți.
Exista o sală de cinema unde rulau filme bunicele zilnic de la 15.30, era afișat programul pe toată săptămâna, nu am fost pentru că 2 din ele le văzusem deja pe DVD, iar restul nu mă interesau și, de asemenea, un minicinema pentru cei mici.
Cei interesați de activități sportive aveau la dispoziție teren de fotbal de dimensiuni standard, 6 terenuri de tenis (nocturna, rachetele și mingile se plăteau), teren de baschet, minigolf, mese de tenis, sală de fitness, teren de volei pe plajă.
De asemenea, internet cafe, biliard, bowling, masaj, doctor erau contra cost.
Existau în resort și vreo 6-7 rețele de internet wireless la care ne conectam fără parolă de pe laptop sau de pe telefoane, în funcție de care din ele avea semnal mai puternic în zona în care ne aflam, inclusiv pe plajă și în cameră. Internetul nu avea o viteză strălucită, dar mergea.
În fiecare seară aveau loc spectacole surprinzător de bune în amfiteatrul care se umplea imediat, cu o singură excepție: Best Couple- un show-concurs de o vulgaritate maximă, la care nu am rezistat mai mult de 5 minute, dar care a stârnit ropote de aplauze din partea celor prezenți.
O altă problemă care pe mine m-a nemulțumit la acest hotel, dar nu pot spune că e din vina hotelului, a fost faptul că poate peste 50% din turiști au fost români și, din păcate, cam jumătate din aceștia nu de cea mai bună calitate, în fapt genul cocalar- manelistic. Comportamentul acestora față de angajații hotelului cărora le vorbeau extrem de urât și arogant (chiar dacă aceștia nu înțelegeau limba română, tonul și mesajul nu erau greu de sesizat) consider că a influențat în sens negativ atitudinea acestora față de toți ceilalți turiști români din resort (cu nemții și rușii se purtau mult diferit), astfel că deși eu le vorbeam politicos, totuși eram tratată cu aceeași lipsă de respect și nesimțire la fel ca și ceilalți, diferența fiind că pe mine chiar m-a deranjat acest lucru, în timp ce lor nu le-a păsat.
Nu am rezistat tentației de a fotografia mașinile românilor parcate pe locurile pentru handicapați, deși singurele două persoane cu dizabilități cazate în hotel erau de altă naționalitate, dar nu știu dacă am voie să pun respectivele poze pe site (poate ar fi potrivite la Poliția bunului simț).
Mulți dintre compatrioții noștri s-au distrat și s-au simțit excepțional în acest hotel de unde au plecat super încântați, așa cum i-am auzit (eu și jumătate de plajă/piscină/restaurant/bar, după caz) declarând singuri și în repetate rânduri, însă eu nu aș reveni într-un loc în care nu m-am simțit bine, poate având așteptări și pretenții exagerate. Raportul calitate/preț a fost unul corect, eu beneficiind de o reducere de early booking de 30 %. Prin urmare, recomand hotelul românilor cu bun simț care vin în grupuri mari, deoarece distracția în compania prietenilor îi poate ajuta să treacă mai ușor peste inconvenientele pe care mai mult ca sigur le vor întâmpina. În ceea ce îi privește pe ceilalți, cei care m-au făcut să-mi fie rușine să răspund la veșnica întrebare: Where are you from? , cu sau fără recomandarea mea, pentru ei este hotelul perfect în care se vor simți excelent.
Am plecat la ora 11.00 spre a treia și ultima destinație a vacanței noastre din acest an: Vikingen Quality – Alanya, nu înainte de a lăsa în „cutia poștală” a hotelului formularul-chestionar de impresii, sugestii și reclamații completat integral și cu lux de amănunte suplimentare. Oare îl citește cineva? Check out rapid în 15 secunde parcă pentru a compensa durata check in-ului.
Trimis de nicole33 in 01.08.11 00:15:05
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi (Ephesus Princess, Sealight, Egeria Beach, Grand Belish), Belek (AlvaDonna), Alanya (Vikingen Quality), Bodrum (Royal Palm Area)
37 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.72896100 N, 31.52817700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
37 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Felicitari pentru review. Desi ai fost clar nemultumita, nu ai omis sa punctezi si lucrurile bune gasite acolo si astfel sa expui o parere obiectiva asupra tuturor faptelor, prin ochii tai.
Din pacate sunt trista sa citesc aceste lucruri, avand in vedere ca voi merge peste 2 saptamanii, pentru un sejur de 7 nopti cu fetita mea, la Silence.
Am ales acest hotel pe baza recomandarii unui grup de 30 romani, care merg acolo in fiecare an si din moment ce este prima vacanta din viata noastra cu fetita, in strainatate, m-am gandit ca este bine sa aibe si cu cine sa vorbeasca in limba ei natala.
Iti multumesc pentru review, avand in vedere cele scrise mai sus, voi avea mare grija cum voi proceda la check-in.
Imi pare rau ca nu te-ai simtit bine.
eu plec impreuna cu familia in august si sper sa nu am parte de astfel de surprize. Din fericire am rezervat o camera standard lux lake house si sper sa fie mai bine decat in cladirea principala. Crezi ca la Lake house va fi mai bine? Multumesc
@ IceLipstick
Mulțumesc pentru aprecieri.
Am încercat să nu generalizez problemele avute la cazare, considerând că pur și simplu am avut eu ghinion. În orele pierdute la recepție am văzut și alți români nemulțumiți, pentru motive, în opinia mea, mai mult sau mai puțin întemeiate, ca, de exemplu, faptul că 3 familii prietene nu au primit camere alăturate, una din camere fiind pe altă latură a hotelului sau o altă familie care, deși plătise pentru 3 adulți, nu a primit al treilea pat cum era normal, ci li s-a sugerat să se mulțumească cu canapeaua de trei locuri, care nu oferea confortul unui pat normal. Dar am văzut și români cazați în 5 minute, care au primit niște camere superbe cu vedere la mare alăturate, fără să dea șpagă, dar având vouchere de TUI. Concluzia este că aceste probleme pot fi în mare parte evitate dacă beneficiezi de asistența reprezentantului local al agenției partenere în momentul cazării.
Hotelul este atractiv pentru familiile cu copii datorită Aquaparkului și a Lunaparkului.
Dacă fetița este micuță, nu va avea nici o problemă să se împrietenească cu copii de altă naționalitate, cei mici chiar reușesc să se înțeleagă pe limba lor și să se joace împreună.
În ceea ce îi privește pe cei mari, nu pot decât să-ți doresc să nu te întâlnești cu neamurile proaste cu care m-am întâlnit eu. Poate intrarea în sezon și creșterea prețurilor, Silence nefiind un hotel foarte ieftin, să-i mai descurajeze pe aceștia, deși nu este o regulă. Eu decât să socializez cu asemenea specimene, mai bine vorbesc singură sau la telefon, indiferent de costuri.
Curaj și vacanță plăcută!
@ raluca sassu
Nu doresc nimănui să aibă problemele și neplăcerile pe care le-am avut eu. Nu am afirmat niciodată că este obligatoriu să se întâmple așa, doar am încercat să avertizez că un risc cât de mic totuși există, măcar pentru faptul că există acest precedent al meu.
Cu toată nesimțirea maximă de care a dat dovadă, recepționerul nu a încercat nici o secundă să-mi ofere o cameră în alt corp decât cel pentru care am plătit și aici mă refer la camerele club care erau cu 2 euro/persoană/noapte mai ieftine decât cele din hotel. Deci, cu siguranță, îți va oferi camera pentru care ai plătit. Să fii totuși atentă că standard lux lake house sunt doar cele de la parter și primul etaj, singurele care au ieșire directă la piscină, cele de la al doilea etaj fiind asimilate camerelor club. Acum îmi pare rău că nu am ales și eu să stau la lake house, chiar dacă erau ceva mai scumpe, dar, privind harta resortului, mi s-au părut prea departe de plajă. Ajunsă acolo, am realizat că distanțele nu sunt chiar de speriat, dar faptul era consumat. Nu am intrat în aceste camere, dar, văzute de afară, mi-au plăcut și mi s-au părut foarte liniștite.
Vacanță plăcută!
La sfirsitul lunii august voi merge cu sotul si cele 2 fete pentru 10 zile in acest hotel. Si pentru mine e un calvar clipa cazarii pentru ca de fiecare data am ghinion si dupa ore intregi de comentarii si nervi reusesc sa ajung undeva la mijloc. Aici ma ingijoreaza cu atit mai mult cu cit imi doresc o camera cu vedere macar partiala la mare dar sa nu fie zgomotoasa, asta pt ca in fata se tin toate evenimentele sportive sau distractive...
Ai putea sa imi spui pe care din laturile cladirii principale sa cer o camera family si care sa fie mai linistita? In afara de prezenta reprezentantului local (care in cazul meu nu a fost niciodata acolo...) la receptie ce altceva poate convinge sa obtii o camera asa cum iti doresti?
Eu voi sosi intr-o zi de luni, seara dupa ora 20.00 deci nu va mai ramine nimic bun de repartizat si pierd si ziua oricum...
Ai putut sa vorbesti pina la urma cu managerul? Inteleg cei de la receptie limba engleza?
In mare se poate intra numai cu papuci sau e musai sa protejezi talpile? Sint arici in mare?
Am mai fost la Delphin palace si al Royal wings si dupa descrirea ta va fi mai rau decit ma astept la acest hotel...
Multumesc pentru informatii
@mihaella35
Nu prea ai cum să găsești cameră family cu vedere parțială la mare. Din câte știu eu, camerele family sunt într-o aripă a hotelului perfect paralelă cu marea, deci vederea este totul sau nimic. Dacă ai ghinionul să nimerești pe spate, este exclus să poți vedea ceva din mare. Secretul este următorul: camerele cu vedere la mare, indiferent în ce aripă a hotelului se află, sunt cele impare (ultima cifră din numărul camerei este impară). Aripa cu camere family se află deasupra restaurantului principal și foarte aproape de amfiteatru. Cei care prind camere la primul etaj (în realitate, 3 sau 4), pe lângă vederea frontală la mare, mai au acces și la o mică piscină situată pe acoperișul restaurantului. Dacă te uiți la hotel dinspre plajă, corpul cu family este cel din stânga. Vezi harta din poza 20 postată de mine. Încerc să pun și o poză cu aripa respectivă văzută de pe plajă. Eu am avut camera pe exteriorul hotelului, deasupra parcării și cu vedere la poarta de intrare în resort, astfel că nu am avut nicio problemă cu zgomotul.
Pe manager nu am reușit să-l contactez în primele zile și apoi am renunțat, deoarece chiar nu vroiam să mă mai enervez.
Cei de la recepție, nu știu dacă toți, vorbesc engleza, nu strălucit, dar cât să te înțelegi cu ei fără să te doară mâinile, la fel și cel de la biroul de guest relations aflat vis a vis de recepție și unde, probabil, vei face rezervările la restaurantele a la carte.
Nu am văzut niciodată un arici de mare, nici nu știu cum arată. Eu nu am avut pantofi speciali de apă, deoarece mă deranjează să înot încălțată cu ceva. Am mers cu șlapii cât mai aproape de apă și am intrat desculță. Pietrișul este destul de neplăcut la început, dar în 10 zile te vei obișnui, te asigur. Mai există și varianta intrării de pe ponton, dar direct la apă adâncă.
Vacanță plăcută!
@ PERFECTIONISTUL
Mulțumesc.
Nu am obligat pe nimeni să-mi citească impresiile. Te deranjează cumva faptul că deși am fost acolo poate chiar în același timp am văzut lucrurile altfel decât tine?
Fiecare e liber să-și spună și să-și argumenteze opiniile. Care e problema ta?
@IceLipstick
@Raluca Sassu
@Mihaella35
Fetelor, nu cred ca e cazul sa va ingrijorati. Si noi plecam pe 12 august, pentru 10 zile la acest hotel si chiar nu-mi fac probleme, in urma citirii acestui review.
Am fost multumit de multe hoteluri care aveau postate pe acest site impresii negative.
In general, impresiile sunt scrise de persoane, care au o anumita inclinatie (nu spun care, va dati seama voi), mentionand aspecte de multe ori irelevante.
De exemplu, in acest caz, cu primirea camerei. Pai, acest lucru se poate intampla la orice hotel.
Nu sunt de acord nici cu faptul ca suntem multi romani acolo si ca exista nu stiu ce comportament. Consider ca la acest hotel, care nu este foarte ieftin, nu ajung chiar toti manelistii. Ce sa mai zici atunci daca te duci pe litoralul romanesc, de ex. la Eforie Nord, unde chiar ca e patria lor, e ceva incredibil.
Decat sa fie rusi, mai bine mai multi romani.
Va urez o vacanta reusita si poate ne vedem acolo!
@Nicole33
Ce parere ai despre vinurile care se servesc acolo. Sunt de calitate? Sunt imbuteliate la sticla sau se servesc de la dozator?
Multumesc anticipat!
@ Burphybet
E ușor să-ți dai cu părerea când nu știi despre ce este vorba.
”Am fost multumit de multe hoteluri care aveau postate pe acest site impresii negative.
Te-ai gândit vreo secundă că poate persoanele respective au alte gusturi și alte pretenții diferite de ale tale?
”De exemplu, in acest caz, cu primirea camerei. Pai, acest lucru se poate intampla la orice hotel.
Poate ție ți se pare normal ca la un hotel de 5* nu foarte ieftin, după cum singur ai remarcat, cazarea să decurgă în modul descris de mine în review și să-ți cari singur bagajele în timp ce personalul angajat și plătit pentru acest lucru are cu totul alte preocupări, mie nu.
”Nu sunt de acord nici cu faptul ca suntem multi romani acolo si ca exista nu stiu ce comportament. Consider ca la acest hotel, care nu este foarte ieftin, nu ajung chiar toti manelistii. Ce sa mai zici atunci daca te duci pe litoralul romanesc, de ex. la Eforie Nord, unde chiar ca e patria lor, e ceva incredibil.
Nu ai cum să nu fii de acord cu ceva când habar nu ai cum stau lucrurile, pentru că încă nu ai fost acolo, poți, eventual, doar să bănuiești sau să speri că nu e chiar așa. Pe mine mă deranjează limbajul vulgar și pe un ton ridicat. Nu mai comentez faptul că nu scoteau trei cuvinte, fără ca unul din ele să fie cel din 4 litere care începe cu P. Că ajung sau nu toți maneliștii la Silence este, iarăși, d oar o supoziție de-a ta. Eu m-am săturat într-o săptămână să aud toate hiturile celebre ale regilor manelelor puse ca ringtonuri la mobil.
Nu știu cum mai este la Eforie că n-am mai fost de 20 de ani, dar aici vorbim despre Turcia. Nu am condus 1500 km ca să mă simt ca în Românica.
Referitor la vinuri, acestea sunt de calitate medie, dar băubile. La sticlă nu vei găsi decât la restaurantele a la carte. În rest, vin alb și roșu la butoiaș, având o mare calitate aceea de a fi reci.
Vacanță plăcută și să ne povestești la întoarcere.
@nicole33
Poate nu ai inteles rolul acestui site.
Este de a informa obiectiv pe ceilalti turisti.
Repet OBIECTIV
Nu să-şi transmita fiecare frustrările şi neîmplinirile
Tu nu numai ca nu-i informezi ci chiar îi bulversezi, dovada ecourile de mai sus.
În altă ordine de idei hotelierii turci se poartă aşa cu românii şi datorită unora ca tine care vor să schimbe 5 camere deşi stau căteva zile. În anii 93-96 nu era aşa dar erau şi români mai puţini pe acolo.
La final doresc să te informez pentru că nu ştii Silence Beach este chiar un hotel ieftin.
@Admin
Rog interveniți în cazul user-ului PERFECTIONISTUL pentru atacuri la persoana în ecoul anterior, contrar regulamentului.
Chiar dacă este convins că este deținătorul adevărului absolut, acest lucru nu-i dă nicicum dreptul de a jigni un alt membru al comunității.
Am crezut că rolul acestui site este acela de informare, de a schimba între noi impresii din locurile în care am fost, poate am înțeles eu greșit.
Mulțumesc.
@PERFECTIONISTUL: ai galben si doua zile suspendare pentru derapajele de mai sus.
Ptr informarea ta, tu esti cel care nu a inteles rolul acestui site: aici oamenii isi povestesc experienta *personala* de vacanta, asa cum au perceput-o ei, din punct de vedere al *turistului*. Nu a unor roboti / masini si nici al unui agent de turism (punct de vedere pe care imi pare ca-l sustii tu - ma lasi cu "obiectivitatea" unui astfel punct de vedere!! ??)
daca citeam in februarie ce ai scris, sigur nu mai alegeam resortul asta.
la sfarsitul lui august plec cu familia acolo
sper sa nu patim ce ai patit tu si sa ne mai dai sfaturi asa utile si in continuare
@Admin
Având în vedere că este un site cu atătea reguli impuse încăt mai bine te laşi păgubaş decăt să postezi ceva o să-ţi adresez căteva întrebări:
1. Cum ţi se pare titlul review-ului "Nesimţire la 5*"? Mă găndesc la faptul că poate jigneşte un popor care este mult peste noi şi mulţi alţii la capitolul turism. Sau poate se referă la altcineva.Ce zici ? Nu iei atitudine? Nu dai cartonaşe? Probabil NU! Te-a captivat!
2. (punct de vedere pe care imi pare ca-l sustii tu - ma lasi cu "obiectivitatea" unui astfel punct de vedere!! ??) Citez din ce ai scris tu. Acesta este un răspuns dat de cineva care pune reguli peste reguli ? şi mai ales are pretenţia să se şi respecte!
@PERFECTIONISTUL: din pacate, firea umana nu este predispusa sa accepte niciun sistem de reguli.
Din fericire insa, cel putin aici, pe acest site, oamenii (utilizatorii) au deplina libertate de a alege intre a respecta regulile (bune/rele/whatever) si a ramane in comunitate sau dimpotriva, de a le respinge, cautand in alta parte un loc unde sa se simta mai bine.
Nici regulile si nici aplicarea lor nu or fi ele perfecte, insa daca alegi sa ramai aici trebuie sa te supui atat Regulamentului acestui site, cat si deciziilor celor care le aplica.
@Admin
Cred că nu ai înteles cele 2 intrebări ale mele!
De aceea nu ai făcut referire la nici una.
Eu accept regulile si mă supun lor, dar nu asta este problema.
Titlul şi conţinutul acestui review aduc reale deservicii turiştilor români care vor călători în Turcia şi mai ales celor care se vor caza la Silence Beach.
O să explic:
Înaintea fiecărei zile de muncă angajaţii sunt prelucraţi de către managerii de diferite trepte cu informaţii referitoare la atribuţiile de serviciu şi mai ales cu ce se scrie despre hotelul unde lucrează.
Informaţiile sunt luate şi prelucrate de pe site-urile de specialitate şi din chestionarele existente în camere (mai puţin relevante)
Aceste informaţii (care rămăn în memoria angajaţiilor după cele referitoare la atribuţiile de serviciu pe care aceştia le cunosc deja) influenţează comportamentul acestora vis-a-vis de turişti şi de aceea aceiaşi angajaţi fac diferenţe între naţii.
La final vreau să-ţi spun un cuvânt pe care ar trebui să-l aplici la toţi
Imparţialitate !!!!
@PERFECTIONISTUL: Orice utilizator isi poate exprima liber punctul de vedere si modul cum a trait vacanta (atat vreme cat respecta regulile de exprimare instituite pe acest site), este absurd si hilar sa incerci sa-l cenzurezi tu. Consider intrepretarile tale puerile si avand ca principala menire justificarea lipsei de civilitate cu care te-ai adresat anterior unui interlocutor - singurul aspect relevant al discutiei.
Din punctul meu de vedere - discutia e inchisa. Nu ai respectat regulamentul acestui site care iti interzice sa jignesti alti utilizatori - ai suportat consecintele. Punct.
Tu poti sa incerci sa-ti explici si pe mai departe motivele comportamentul lipsit de civilitate, despicand firul in 4 cf modelului "teoria chibritului". O vei face insa singur.
@Admin
Pai tu zici ca daca a spus "Nesimţire la 5*" a respectat regulile???
Nu eu trebuie sa-l cenzurez ci tu asta e rolul tau si continui sa te faci ca nu intelegi.
Crede-ma nu ma afecteaza de loc cartonasul si zilele de suspendare. Chiar nu mi-a pasat. Stii ce faceam in zilele de suspendare? Ma bronzam la Varna
Dar sa jignesti un popor chiar prin reprezentantii sai este mult mai grav decat sa jignesti un user. Chiar nu-ti dai seama de repercusiuni? Sau nu te intereseaza?
Si nu incerc sa ma scuz cu afirmatia asta!
Draga Nicole si Admin
mi-am facut cont special sa postez la acest review
Am fost la Hotelul acesta in iunie 2011 si Nicole are dreptate la anumite ipostaze dar le amplifica de te fac sa crezi ca e balaurul acolo.
Nicole o sati citesc si celelalte review-uri deoarece cred ca ori [****] ori esti extrem de pretentioasa.
Review-ul meu il gasiti aici: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=763355&view=findpost&p=10362087
Pt admin ar trebui sa evaluezi acest review DEOARECE are elemente reale de rasism si ma deranjeaza sa citesc ca numai romanii faceau scandal, numai romanii faceau asa si pe dincolo.
Daca suferi ca esti romanca schimba draga nationalitatea. Nu cred ca TOTI ROMANII si NUMAI ROMANII aveau un comportament inadecvat.
De ce nai observat de ex.comportamentul rusilor?
PS: sunt sigura nicole [***].
Admin poti sa ma banezi dar fii impartial si cenzureaza elementele de rasism.
@ScoiCA: avertisment pentru jigniri / atac la persoana. Combate ideile, nu persoana care le exprima.
--
Nu inceteaza sa ma mire agresivitatea ** -- cuvant autocenzurat -- la adresa celor care au alte opinii. Nu am vazut asemenea atitudini pe NICIUN forum strain -- doar la romani o observ.
Apropo, @ScoiCA, doar referirile negative la romani le consideri "rasism"? Cele la adresa rusilor, de exemplu, nu sunt?
Personal cred ca mare parte din cei atat de deranjati de referirile la comportamentul lipsit de educatie/civilizatie al *unor* conationali (comportamente pe care, dealtfel, acest site LE COMBATE activ) se simt, de fapt, cu musca pe caciula
Am ezitat ceva vreme înainte de a mă hotărî dacă să răspund sau nu unor asemenea atacuri și interpelări.
Am făcut un calcul aritmetic simplu: hotelul are peste 1000 de camere, să zicem 1000 pentru ușurința calcului; după estimările mele, în perioada în care am fost eu acolo erau cam 50% români, deci 500; dintre aceștia, așa cum am specificat și în review, jumătate se încadrau în acea categorie care sigur a fost deranjată de afirmațiile mele în ceea ce îi privește, deci 250; dacă măcar jumătate din aceștia sunt utilizatori frecvenți de internet, în cazul de față cititori ai site-ului AFA, concluzia este clară: mi-am asumat riscul de a primi peste 100 de replici din partea acestora.
Încep prin a-i mulțumi Administratorului pentru promptitudinea cu care a intervenit în cele două situații flagrante de încălcare a regulamentului.
@PERFECTIONISTUL
”
1. Cum ţi se pare titlul review-ului "Nesimţire la 5*"? Mă găndesc la faptul că poate jigneşte un popor care este mult peste noi şi mulţi alţii la capitolul turism. Sau poate se referă la altcineva. Ce zici? Nu iei atitudine?
Întotdeauna m-am ferit să fac generalizări, de orice fel ar fi acestea, tendința de a generaliza fiind o caracteristică a persoanelor ignorante. Afirmațiile mele au fost STRICT referitoare la 1 (unu) recepționer din 4-5 sau câți erau de serviciu în acea după-amiază nefericită și la 2 (doi) barmani întâlniți în vreo două seri la barul de la Luna Park, ATÂT. De unde și până unde ideea că am jignit un întreg popor? Le recunosc şi apreciez superioritatea mai mult decât evidentă faţă de noi la capitolul turism, cea mai bună dovadă în acest sens fiind vacanţele petrecute în Turcia. În septembrie voi pleca din nou pentru două săptămâni la Marea Egee în Turcia.
”Dar sa jignesti un popor chiar prin reprezentantii sai este mult mai grav decat sa jignesti un user. Chiar nu-ti dai seama de repercusiuni?
Chiar nu m-am gândit vreodată că simplii angajaţi ai unui hotel ar putea fi consideraţi ca fiind reprezentanţii acelei ţări. Nu crezi că exagerezi? Poate îmi precizezi tu care mai este rolul preşedintelui.
” Titlul şi conţinutul acestui review aduc reale deservicii turiştilor români care vor călători în Turcia şi mai ales celor care se vor caza la Silence Beach.
Văd că deja ai o problemă în ceea ce priveşte titlul ales de mine pentru impresiile MELE de la acest hotel. Varianta iniţială fusese “Nesimţire de 5*’’, dar am ales să-l mai îndulcesc puţin. Oricum nu vei reuşi să mă convingi să-l schimb în “O vacanţă de vis” sau ceva similar doar pentru propria ta satisfacţie.
” Înaintea fiecărei zile de muncă angajaţii sunt prelucraţi de către managerii de diferite trepte cu informaţii referitoare la atribuţiile de serviciu şi mai ales cu ce se scrie despre hotelul unde lucrează.
Informaţiile sunt luate şi prelucrate de pe site-urile de specialitate şi din chestionarele existente în camere (mai puţin relevante)
Aceste informaţii (care rămăn în memoria angajaţiilor după cele referitoare la atribuţiile de serviciu pe care aceştia le cunosc deja) influenţează comportamentul acestora vis-a-vis de turişti şi de aceea aceiaşi angajaţi fac diferenţe între naţii.
Interesantă informaţia, dar complet inutilă pentru mine. Când plec în vacanţă, indiferent ce destinaţie aleg, crede-mă că modul în care se face instruirea angajaţilor din hotel este ultima mea grijă. Nu ştiu dacă este chiar aşa şi nici nu mă interesează, ce pot să-ţi spun şi am scris şi în review este faptul că am încercat în două rânduri să-l contactez pe managerul hotelului pentru a-i comunica personal aspectele care m-au nemulţumit, dar nu am reuşit să-l găsesc, iar la plecare am completat chestionarul găsit în cameră, menţionând aceleaşi aspecte, şi, deşi am trecut numele real, camera în care am fost cazată, numărul de telefon mobil şi adresa de e-mail, nu am primit nici un feed-back până în prezent.
@ScoiCA
În general, evit să intru în polemici cu persoane care nu au făcut şcoală nici măcar cât am avut eu vacanţă, dar acum voi face o excepţie.
”
Draga Nicole si Admin
mi-am facut cont special sa postez la acest review
Te-ai gândit că poate nu a meritat efortul făcut? Chiar dacă nu am apucat să citesc textul integral original al ecoului tău, bănuiesc că nu am pierdut nimic.
” Pt admin ar trebui sa evaluezi acest review DEOARECE are elemente reale de rasism si ma deranjeaza sa citesc ca numai romanii faceau scandal, numai romanii faceau asa si pe dincolo.
Ceea ce te deranjează pe tine mie îmi este indiferent. E simplu: nu-ţi place, nu citeşti, treci mai departe. Nu te obligă nimeni. Îţi spun doar că pe mine m-a deranjat nu să citesc, ci să asist la manifestările mai sus menţionate.
Şi pentru că se pare că definiţia termenului de “rasism” îţi este străină, conform dexonline,
RASÍSM s. n. Teorie social-politică care susține inegalitatea biologică și intelectuală a raselor umane. – Din fr. racisme. Cf. rus. rasizm.
Sursa: DEX '98 | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink
RASÍSM n. 1) Teorie social-politică care susține inegalitatea biologică și intelectuală a raselor umane. 2) Acțiune de discriminare rasială. /
RASÍSM s.n. Concepție social-politică antiștiințifică și reacționară care susține ideea nefondată a inegalității biologice și intelectuale a raselor, precum și caracterul determinant, în istorie, al particularităților rasiale ale oamenilor, al luptei dintre rase. [< fr. racisme, cf. rus. rasizm].
Sursa: DN | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink
RASÍSM s. n. concepție social-politică antiștiințifică și reacționară care susține ideea nefondată a inegalității biologice și intelectuale a raselor umane, precum și caracterul determinant, în istorie, al particularităților rasiale ale oamenilor, al luptei dintre rase. (< fr. racisme, rus. rasism)
Sursa: MDN | Adăugată de raduborza | Greșeală de tipar | Permalink
RASÍSM s. (POL.) segregaționism.
” Nu cred ca TOTI ROMANII si NUMAI ROMANII aveau un comportament inadecvat.
Nici nu am afirmat aşa ceva. Dacă ai fi citit cu atenţie, ai fi reţinut că eu am estimat un procent de 50%.
” Daca suferi ca esti romanca schimba draga nationalitatea.
Cetăţenia se mai poate schimba sau se poate renunţa la cetăţenia unui anumit stat, naţionalitatea, mai greu.Îţi promit că mă mai gândesc.
” cafeaua la dozator buna (mie imi place slaba ca beau cate 5 pe zi)
Chestie de gust. Eu doream să beau un espresso de calitate şi nu am putut. Ai ceva împotrivă?
” am fost la rest A la carte odata (puteai sa faci rezervare zilnic pt a doua zi dar erau cam full, erau gratis indiferent ca in timpul sejurului te duceai la mai multe) dar dezamagire meniu fix cu vreo 5 feluri... portii mici si nu cine stie ce gustoase tot la cazan facute, mai bine mancam la restaurant principal
Iar trebuie să te contrazic. La restaurantele cu specific, meniul nu era fix, chiar aveai ce alege din meniu. Pot dovedi cu poze afirmaţia anterioară.
” sezlongurile in a doua parte a sejurului cand sa (!) umplut hotelul nu le mai gaseasi la piscina dupa ora 9 dimineata (deci va duceti si puneti carti prosoape pe ele pe la 7-8dim)
Un sfat extrem de util.
” Pt familii cu copii mici exista bazine de 35de cm de 70cm verdeata sa alerge e f bun.
Alt sfat la fel de util. Exact asta era destinaţia spaţiului verde: să alerge copiii pe el.
” minibar refilat zilnic
Pot doar să presupun că autorul s-a referit la completarea zilnică a minibarului.
” Overall il recomand pt cine vrea UAI: .....
subiective :
alcool numai turcesc nimic de import, cokteilurile aveau acelasi gust (gin un colorant si suc sau apa). Sucuri turcesti numai la dozator (e-uri garla) si numai la bar daca le ceri au gama pepsi la dozator.
Uşor contradictoriu. Din descrierea autorului nu reiese că ar fi beneficiat de UAI. Pentru informarea ta, să ştii că eu am găsit şi băuturi de import, chiar foarte bune, însă mai trebuia să ştii ce să ceri. Colorantul respective se numeşte “sirop”.
” Nicole o sati citesc
poate “să-ţi”. Oricum, îţi doresc lectură plăcută, deşi sunt cam lungi, iar efortul depus te-ar putea epuiza.
” De ce nai observat de ex.comportamentul rusilor?
poate “n-ai”, în cazul în care nu te refereai, deşi nu cred, la:
NAI, naiuri, s. n. Numele a două instrumente muzicale populare de suflat: a) instrument compus dintr-un grup puțin concav de fluiere de dimensiuni diferite, așezate în ordinea mărimii lor; b) fluier de trestie cu șapte găuri. – Din tc. nay, ney.
L-am observat şi nu încape comparaţie. Întâmplător, înţeleg limba rusă în proporţie de peste 60% aşa că ştiu ce spun.
Din păcate, astfel de “perle” apar atunci când unora le arde de însurătoare, în loc să pună mai întâi mâna pe carte, să înveţe temeinic măcar limba ţării din care provin şi apoi să-şi dea bacalaureatul la limba română. Ce ironie, tocmai “vajnicul” apărător al românilor să aibă asemenea carenţe, chiar nu mă aşteptam.
Draga Nicole,
Crede-ma ca nu stau cu DEX-ul langa mine cand postez pe un forum. Am destula scoala probabil mai multa decat tine si destul de mult bun simt ca sa trec cu vederea aluziilor tale fine. Sunt IT-ist si stiu ca limbajul meu este colorat si cu termeni imprumutati din limba engleza dar scuza-ma aici nu suntem la concursul de limba si literatura romana sectiunea compunere artistica si gramatica. Scuzati ca nu scriu cu diacritice si mai uit si cratime.
Categoric sunt multi conationali de ai nostri care poate ne fac de ras dar nu majoritatea (in review-ul tau nu am vazut un cuvant bun la adresa conationalilor in afara ca ti-au zis unii ca merge AC-ul nonstop si ca te minte receptia si nici un alt cuvant rau la adresa altor nationalitati).
Eu am vazut rusi lasand copii nesupravegheati (urcau pe toboganul cu apa in sens invers in picioare) tipau vorbeau tare chiar daca cineva dormea pe sezlong, se imbatau de nu ii mai servea barmanul si trimiteau pusti de 7-8 ani sa ia bauturi etc... Am vazut nemti care iti dadeau sezlongul la o parte si isi puneau in locul tau sezlongurile lor sau puneau sezlongul lipit de al tau si te fortau intrun fel sau altul sa iei distanta de ei samd
Dar nu am scris asta in review pt ca nu au fost majoritatea si este foarte probabil cine vine dupa tine sa nu intalneasca aceleasi persoane.
Nu spun ca review-ul meu este corect (din acea cauza multe puncte negative sau pro mi le-am asumat ca fiind subiective) dar nu venim aici sa ne lamentam asupra frustrarilor personale ci sa facem o imagine corecta a hotelului.
Nicole ca un sfat personal decat sa te duci in 3 hoteluri medii spre low ca pret si sa iti strice romanii sejurul de ce nu te duci la un hotel de 5 stele adevarat fara concept all inclusive unde intradevar atentia personalului este orientata catre client individual si nu toti la un loc. E drept platesti de 5 ori pretul.
Iti las ultimul cuvant Nicole (eventual o corectie la litera pt ca oricum nu mi-ai raspuns la singura problema pt care am postat)
Pt domnul admin: parerile personale ti le tii pt tine. Tu trebuie sa privesti impartial, reprezinti site-ul. Cand o persoana spune ca NUMAI ROMANII faceau si dregeau aia ar trebui sa iti pui intrebari. Padure fara uscaturi nu exista dar sa nu generalizam. Daca ti-ai fi facut treaba si ai fi cenzurat lamentarile nesfarsite la adresa romanilor si poate si o mica scurtare la telenovela cazare review-ul d-nei Nicole era excelent.
Nu fac parte din acea categorie a manelistilor am fost singur cu nevasta in luna de miere si nu cred ca am deranjat pe cineva. Au fost destui romani in perioada in care am fost dar nu am vazut comportament inadecvat din partea lor. Daca te uiti la postul d-nei nu exista paragraf in care sa nu zica ceva despre "romanasi". Nu te-ai gandit ca si tu domnul admin esti un "romanas" de asta si cand te duci pe undeva dai de o fitzoasa ca asta de iti numara dumicatii din farfurie cu toate ca ai platit si ai acelasi drept ca si ea (crezi ca toate camerele hotelului sunt cu vedere la mare, nu sunt nici la primul nici la ultimul etaj, toate sezloangele sunt in primul rand samd) ?
Din cauza asta ma deranjat postul asta. Prea multe fite antinationale. Suntem mai civilizati decat multe alte natii hai sa nu ne mai batem joc de noi singuri destul ca-si bat joc altii.
Credeti ca daca fugiti in turcia la 5* o sa fiti feriti de mitocanisme, ca se cerne pleava? Gresit, conceptul UAI turcesc este accesibil multora dintre romani din toate mediile sociale.
Sarut mana!
Am plecat speriat rau de ce ai scris tu despre hotel ma gandeam ca o sa avem o vacanta ingrozitoare!
Nu contest ca nu ai patit ce ai patit, nu contest ca nu prea ai ce sa cauti la hotelul ala daca nu ai copii nu contest ca daca cautai nod in papura nu gaseai dar titlul ecoului tau mi se pare cam dur.
Asa cum sunt, cu ce iti ofera la pretul pe care tu l-ai platit la hotelul ala sunt peste ce iti putem noi sau bulgarii oferii. Am dreptate? Si prietenii nostrii comentau vis a vis de parcul de distractii ca sunt vechi ca sunt de pe vremea copilariei noastre... dati fratilor aceeasi bani pe care i-ati platit pe 1 saptamana in turcia si mergeti la Disneyland 2 nopti. Noi stim sa vedem paiul din ochiul altuia dar nu vedem ca in capitala tarii nu avem un parc de distractii calumea. Copilului de 9 ani i-au placut vechiturile alea.
Nu sunt o persoana fitoasa, nu am stat cu familia numai in lanturi hoteliere de super lux si am invatat sa nu fiu arogant cu aer de superioritate sa ma prezint la receptie ci sa fiu glumet si volubil, am intrebat si eu inainte cat se pune in pasaport si ce camera vroiam pe aia mi-o dadeau, in camera zi de zi lasam 2 euro pt. curatenie, la restaurant cand am facut rezervare intr-o seara am dat cate 10 euro/familie ospatarului inainte sa se apuce sa serveasca si nu s-a mai dezlipit de langa masa, salvamarului ii dadeam 5 euro la 2 zile si ne oprea 4 sezlonguri unde vroiam cu tot cu prosoape... (ciubuc nu noi l-am inventat). Am lucrat in comert, stiu cum se procedeaza in toata lumea asta! Cine da mai mult beneficiaza de mai mult!
Imi pare rau ca tu nu te-ai simtit bine ca ai prins o saptamana proasta din luna la hotelul asta dar limbajul si titlul ecoului mi se par mult prea dure.
@gabriel3108: personal apreciez echilibrul si bunul simt ce razbate din ecoul tau de mai sus. Asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Daca doresti, copiaza textul de mai sus si reincarca-l folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (vezi imediat mai jos)
@nicole33
Pentru cei care cred ca daca au scoala multa sunt si inteligenti: Neuronii si calitatea acestora scad odata cu inaintarea in varsta. Neuronii sunt dati de Dumnezeu odata cu viata si nu se pot inmulti in functie de scolile urmate, oricat de multe si bune ar fi acestea. Daca cineva are foarte multi de la inceput pe parcurs se mai reduc dar tot raman destui. Sejururile si cum se simte turistul in acestea sunt date tot de Dumnezeu pe principiul “Fiecaruia ce merita”
In continuare as dori sa lamuresc niste aspecte scrise de @nicole33 referitoare la ecouri.
” Întotdeauna m-am ferit să fac generalizări, de orice fel ar fi acestea, tendința de a generaliza fiind o caracteristică a persoanelor ignorante. Afirmațiile mele au fost STRICT referitoare la 1 (unu) recepționer din 4-5 sau câți erau de serviciu în acea după-amiază nefericită și la 2 (doi) barmani întâlniți în vreo două seri la barul de la Luna Park, ATÂT. De unde și până unde ideea că am jignit un întreg popor? Le recunosc şi apreciez superioritatea mai mult decât evidentă faţă de noi la capitolul turism, cea mai bună dovadă în acest sens fiind vacanţele petrecute în Turcia. În septembrie voi pleca din nou pentru două săptămâni la Marea Egee în Turcia.
Nu ai inteles dar iti voi explica: Jignirea poporului a rezultat dupa publicarea review-ului tau pe acest site care poate nu este citit de angajatii respectivi dar este citit de multi, multi altii.
” Chiar nu m-am gândit vreodată că simplii angajaţi ai unui hotel ar putea fi consideraţi ca fiind reprezentanţii acelei ţări. Nu crezi că exagerezi? Poate îmi precizezi tu care mai este rolul preşedintelui.
Cele doua cuvinte “simplii angajaţi” spun multe despre tine, iar presedintele din fraza ta nu are nici o legatura cu ceea ce am vrut sa spun eu.
” Văd că deja ai o problemă în ceea ce priveşte titlul ales de mine pentru impresiile MELE de la acest hotel. Varianta iniţială fusese “Nesimţire de 5*’’, dar am ales să-l mai îndulcesc puţin. Oricum nu vei reuşi să mă convingi să-l schimb în “O vacanţă de vis” sau ceva similar doar pentru propria ta satisfacţie.
Nu stiu cine are probleme eu sigur nu iar satisfactia mea chiar nu are nici o legatura cu titlurile tale.
” Interesantă informaţia, dar complet inutilă pentru mine. Când plec în vacanţă, indiferent ce destinaţie aleg, crede-mă că modul în care se face instruirea angajaţilor din hotel este ultima mea grijă. Nu ştiu dacă este chiar aşa şi nici nu mă interesează, ce pot să-ţi spun şi am scris şi în review este faptul că am încercat în două rânduri să-l contactez pe managerul hotelului pentru a-i comunica personal aspectele care m-au nemulţumit, dar nu am reuşit să-l găsesc, iar la plecare am completat chestionarul găsit în cameră, menţionând aceleaşi aspecte, şi, deşi am trecut numele real, camera în care am fost cazată, numărul de telefon mobil şi adresa de e-mail, nu am primit nici un feed-back până în prezent.
Iar nu ai inteles. Modul in care se face instruirea nu intereseaza pe nimeni ci doar MESAJUL TRANSMIS angajatilor care se repercuteaza asupra turistilor (romani in cazul nostru). In ceea ce priveste feed-back-ul nici nu o sa primesti pt. ca informatiile raman in hotel iar un turist nemultumit nu este important atata timp cat mii de turisti sunt multumiti.
In incheiere doresc sa-i aiba in paza Allah pe angajatii de la hotelul unde vei ajunge pt. ca vor trece printr-o mare cumpana si te-as ruga daca poti sa ne anunti din timp la ce hoteluri te vei duce pentru a le evita cel putin in perioada imediat urmatoare sederii tale acolo.
Buna seara.
Va salut din nou si marturisesc ca privesc cu tristete dezbaterea de mai sus.
Si pe mine m-a speriat postul lui Nicole33, dar atunci cand l-am citit m-am incurajat singura si am recitit posturile din urma unde autorii erau multumiti.
Inainte de a pleca stiam sigur ca nu are cum sa mearga rau pentru ca nu sunt foarte pretentioasa de fel, fiind interesata mai mult de mancare si curatenie, iar din ce rezulta din posturile pe care le-am citit, nimeni nu s-a plans.
Intr-un final va spun ca (din punctul meu de vedere) vacanta la acest hotel este la noroc.
Poti sa ai norocul ca lucrurile sa mearga struna, sa fi relaxat si sa te bucuri de vacanta, sau poti sa ai ghinionul sa faci parte din procentul turistilor, uitati de angajatii hotelului, cum a fost cazul meu.
Parerea mea este ca acest hotel are potential, insa din pacate mai bine de jumatate din angajatii sai sunt copii, neinstruiti, iar cealalta jumatate nu au cum sa faca fata fluxului de turisti.
Nu am vazut pe nimeni care sa se scobeasca in dinti cu burta la soare in timpul programului, dar am vazut oamenii coplesiti de sarcini, care munceau pana noaptea tarziu (nu neaparat si bine).
Personal nu am fost multumita de acest resort. Stiam bine unde ma duc, stiam cat am platit si aveam o idee despre ce urma sa primesc, insa sunt lucruri care nu au legatura cu banii platiti si care nu pot fi scoase din ecuatie.
Am avut ghinionul sa nu mi se faca curatenie in camera, sa nu se schimbe asternuturile timp de 4 zile, nu s-a dat niciodata cu aspiratorul... desi tipsul a existat.
Desi acest hotel este laudat pentru interesul pe care il acorda copiilor, cu greu am putut sa ii gasesc copilului in fiecare zi de mancare, majoritatea carnii fiind foarte contimentata.
Nu mai vorbesc de sucuri pentru ca deja ar fi mult prea mult.
In esenta, poate nu ar fi fost dracu atat de negru daca nu am fi fost cu copilul, insa am ales acest hotel pentru binele copilului meu iar apoi mi-a parut foarte rau.
Toate lucrurile pe care le-ati explus, la fel si lucrurile care ma nemultumesc pe mine, sunt variabile, depinde de la om la om, de la gandire la gandire, de la noroc la noroc... insa exista o constanta despre care nimeni nu a vorbit pe acest forum, lucru care pe mine m-a inspaimantat de-a dreptul in acest resort.
Tote suprafetele de langa piscine (fie ca este vorbe de cele cele de adulti, aqua park sau piscina de copii) sunt acoperite de gresie lucioasa si foarte alunecoasa. In perioada in care am stat la acest hotel am vazut in medie 10 cazaturi serioase langa piscina copiilor si in celelalte zone. Un baietel si-a spart capul si a fost luat de ambulanta, o femeie de aprox 40 ani avea maxilarul franjuri, si in rest multe vanataii si cucuie.
Personal am rezolvat acesta probelma imediat cumparand copilului incaltari speciale de apa, insa asta nu m-a impiedicat sa vad in fiecare zi copii cazand cu capul de gresie, cu capul de scarile topoganelor sau de marginea piscinei.
Nu cred ca sunt singura sau prima persoana care vede toate astea, ciudat si revoltator este ca nimeni nu a luat nici o masura pana acum.
In jurul topoganelor de copii, erau asezate in timpul zilei niste bucatii de mocheta cu rolul de a exista aderenta, insa din pacate acesti oameni nu au realizat ca defapt avea rol de patine.
Cat despre problema cu nationalitatea turistilor, nu am experimentat-o. In hotel, romanii au aparut in ultima noastra zi acolo si nu am interactionat cu nimeni. In timpul sejurului, am vazut constant un singur grup format din 6 romanii, pe care nu ii puteai rata pentru ca "doamnele" faceau topless la piscine, insa am pastrat distanta.
@IceLipstick
Vezi dupa cum spui si tu depinde de norocul fiecarui turist.
Tie nu-ti schimbau lenjeria iar eu trebuia sa le spun sa nu o schimbe asa des.
Tipsul parerea mea nu era necesar decat daca-ti placea in mod deosebit servirea sau doreai sa beneficiezi de servicii peste rand.
Ca si in Turcia trebuie sa fie unii care doresc sa se detaseze de ceilalti, si anume clasa sociala care oferea tips, si care se autoamageau ca sunt serviti mai bine crezandu-se superiori celor care nu ofereau. Evident total fals.
buna seara, vreau sa stiu ce ruta ati urmat din bucuresti pana la hotel si ce oprire intermediara ma sfatuiti sa fac localitate si hotel cati km sunt pana la silence, ati oferit bacsis ptr ceva. va multumesc.
@manuta_1969:
Nu îți pot spune exact câți kilometri sunt până la Silence, deoarece noi nu am mers direct acolo. Am ales un sejur combinat cu trei hoteluri în trei săptămâni, prima oprire a fost în Belek (Bogazkent), a doua la Silence (Side) și ultima în Alanya.
Bulgaria am traversat-o pe traseul cel mai scurt Ruse-Razgrad-Târgoviște-Omurtag-Kotel-Yambol-Lesovo.
Am intrat în Turcia pe la Hamzabeyli. Apoi Edirne-Istanbul-Adapazari-Sapanca-Bozuyuk-Kutahya-Burdur-Antalya-Belek. Am ales varianta prin Burdur și nu prin Isparta, deoarece drumul este mai ușor de suportat având mai puține serpentine. Dezavantajul a fost că am traversat Antalya chiar prin oraș și a fost cam aglomerat.
Oprirea intermediară am făcut-o la Hotelul Grand Cinar 3* din Kutahya (vezi impresii) după exact 1030 km (cu plecare din București la 4,30 și sosire la Kutahya la 18,00).
Pentru a doua zi ne-au rămas 426 km până în Belek.
Între hotelul la care am stat în Belek și Silence Beach cred că sunt cam 60 km, nu pot spune cu siguranță, deoarece noi ne-am abătut puțin din drum pentru a vizita Aspendos-ul (merită!).
La întoarcere am oprit la Hotelul Pasha Palas 4* din Izmit. click aici
@manuta_1969:
Am pus 20 euro în pașaport la cazare și regret și acum. Nu mi-a folosit la nimic. Dacă ai citit review-ul meu vei înțelege și de ce.
Am omenit camerista cu câte 2 euro la două zile, dar gestul meu nu a făcut-o mai responsabilă. Curățenia s-a făcut la fel de superficial. A schimbat zilnic prosoapele și cearceafurile de 4 ori în 7 zile. În zilele în care îi lăsam ciubuc găseam prosoapele aranjate în diferite forme și dădea cu parfum prin cameră.
În rest, chiar nu consider că ar fi fost cazul. Ține mult și de educația oamenilor. Unii te serveau cu zâmbetul pe buze, alți ... nu vreau să comentez mai mult. Nemții erau serviți preferențial, chiar dacă nu cotizau cu nimic. La fel și rusoaicele.
La cazare se primesc gratuit câte 3 tichete pentru Luna Park de persoană. (inclusiv pentru copii, dacă e cazul)
iti multumesc ptr raspuns, as dori despre plaja sa stiu daca este suparator pietrisul si daca in apa mai sunt pietre sau este nisip.
@manuta_1969: Pietris suparator mai ales cand se incalzeste nu poti merge pe el frige ingrozitor.
Sunt pietre in apa dar alea nu foarte deranjante caci nu sunt asa multe si apa se adanceste repede in 4 sau 5 metrii.
Nu uitati sa cumparati water shoes sunt buni si la plaja si la piscina, unii au comentat ca au alunecat pe acolo asa ca paza buna...
Vacanta frumoasa!
@manuta_1969:
Așa cum ți-a precizat și @gabriel3108, pietrișul este destul de supărător, pe mine m-a dezamăgit faptul că nu am găsit nisip la intrarea în apă, dar nu este totuși un obstacol de netrecut. Eu mergeam cu șlapii pe nisipul și pietrișul fierbinte până unde se termina fâșia de pietricele și intram desculță în apă. Pantofii de apă sunt o soluție salvatoare pentru cei mai sensibili și, mai ales, pentru copii.
În apă vei găsi doar nisip la o adâncime prea mare ca să mai conteze.
Există și varianta intrării în mare de pe ponton, direct la apă adâncă, scăpând astfel de pietre și pietricele, dar e valabilă doar pentru cei care știu să înoate.
Confirm și eu faptul că la Aquapark se alunecă foarte ușor pe gresia udă din jurul piscinei. Am văzut mulți copii căzând, poate și din cauza faptului că alergau tot timpul.
Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.
- Sep.2023 Cea mai urata experienta — scris în 16.09.23 de Lory.20 din BOTOşANI - nu recomandă
- Jul.2019 Hotel Silence Beach — scris în 03.08.19 de Moni12 din TIMIșOARA - nu recomandă
- Jun.2016 Un concediu plăcut — scris în 12.07.16 de Stela 2 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Doar daca e ieftin — scris în 01.08.15 de katorul din BUCURESTU - nu recomandă
- Jul.2015 Un concediu super reusit — scris în 30.07.15 de raly din MEDIAS - RECOMANDĂ
- Jun.2015 Hotel Silence Beach Side Antalya Turcia — scris în 20.07.15 de silvia tudoran din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2015 Hotel bun servicii asa si asa — scris în 15.07.15 de mihaamelea din BUCURESTI - RECOMANDĂ