ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 25.10.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 14 MIN

Cel mai prost sejur din Turcia

TIPĂREȘTE

Asa cum am scris si in titlul, pentru a mine a fost cel mai nereusit concediu de pana acum din Turcia. O sa descriu mai jos in detaliu despre acest resort si voi atasa si niste poze din aceasta calatorie.

Ca o parere personala acest resort nu are mai mult de 3 stele plus.

Recunosc, poate este putin si vina mea ca am venit cu asteptari destul de mari de la acest resort pe care l-am urmarit de ceva vreme si pe care m-am incapatanat sa-l achizitionez, (ca sejur evident) desi pe acest site au fost postate doar 3 impresii inaintea mea, din care doar una (cea a lui Andy), de data mai recenta.

Am lasat in mod intentionat sa treaca cateva zile de cand am terminat sejurul pentru a nu scrie impresiile "la cald", pentru ca daca as fi scris review-ul imediat cum am sosit sau chiar de acolo de la fata locului, as fi depunctat si mai serios acest resort.

Perioada de sejur a fost la inceputul lunii septembrie, mai exact in perioada 4-13 septembrie, dupa ce am petrecut cateva zile la Ocna Sibiului.

Dar sa intram in subiect, acum ca mi-a mai trecut putin supararea si sper sa reusesc sa fiu cat de cat echilibrat in aprecieri pentru a nu deruta eventualii cititori ai acestor impresii si pentru a fi cat mai util pentru cei care intentionezeza sa viziteze acest resort.

Zborul l-am efectuat cu profesionistii de la Tarom, zborul efectiv a fost ireprosabil, punctualitate la aterizare, punctualitate la decolare, durata efectiva a zborului (cat avionul este in aer 1h si 25 minute), stewardezele mi s-au parut ca zambesc putin fortat si putin plictisite (acelasi lucru l-am semnalat si la zborul de anul trecut cu Taromul, nu acelasi lucru pot sa-l spun despre cele de la compania partenera Sky, cu care m-am intors anul trecut). Dar din cate am observat, lumea se ingramadeste pe Tarom pentru calitatea pilotilor, care intr-adevar se mentine la un standard ridicat.

Am ajuns pe aeroportul din Antalya in jurul orei 9.00, acolo m-au asteptat conform uzantelor, pe care marea majoritate le stiti deja, reprezentantii tour operatorului care mi-au asigurat transferul la hotel. Aici am avut prima surpriza placuta a sejurului (s-a dovendit a fi singura), am beneficiat de un transfer privat, eram singur intr-un minibus Mercedes (am aflat ulterior ca am fost singurul turist de la acel zbor care figuram la tour operatorul in cauza). Soferul un tip extrem de simpatic, plin de celebrra amabilitate turceasca, nu avea habar de limba engleza nici macar cat stiu eu coreeana si bineinteles pe durata transferului, ne-a oprit cam 10-15 minute la un mini bazar in drumul lui (unde bineinteles era prieten cu patronii de acolo). Nu m-a deranjat aspectul, mai ales ca era destul de devreme si asa cum am spus, chiar era un tip simpatic si se vedea ca e sincer, nu joaca doar un rol (al gazdei primitoare). Oricum, cu tot cu aceasta pauza, in aproximativ o ora am fost la hotel, cred ca era ceasul in jur de 10.30.

Am uitat sa precizez, hotelul se afla in localitatea Colakli, care din cate am reusit sa-mi dau seama se afla atat inainte de Side cat de Manavgat, cum vii dinspre Antalya.

Odata ajunsi la receptie, am incercat sa ma strecor printre multitudinea de turisti rusi, care printr-o imprejurare nefericita a sortii (pentru mine), au sosit cu putin sau mai mult timp inaintea mea si au acaparat efectiv receptia. Am uitat sa mentionez, ca la sosire pe aeroport, ghida nu m-a insotit (dar mi-a telefonat si mi-a dat indicatii unde sa merg (la ce ghiseu) si mi-a mentionat ca ma va astepta un reprezentat care ma va insoti la hotel. Asadar la receptie am ajuns singur, dupa ce l-am recompensat pe simpaticul sofer cu 2 euro.

Am pus conform obiceiului neos romanesc 15 euro in pasaport si cand am inmanat documentele pt "check in" am spus (for a better room in a silence area if it's possible please), in speranta sa primesc o camera intr-o zona mai linistita. Dar ce credeti? Receptionera se uita la mine ca la masini straine si a inceput sa ma intrebe ceva in rusa. I-am spus "english please"... si m-a pasat la o tipa care vorbea engleza (bineinteles dupa ce a luat ea cei 15 euro) si dupa ce i-a transmis celeilalte ceva in turca. Tipa care vorbea engleza, avea o mutra extrem de acra, vorbea o engleza ruseasca (nu era o tragedie, nici engleza mea nu este cea mai academica, pentru mine era mare lucru ca ma pot intelege cu ea), dar nu am putut trece neobservat amanuntul ca intr-un fel vorbea cu rusii (extrem de zambitoare si amabila) si in altfel cu mine. Am auzit vorbindu-se peste tot pe aici despre turisti romani care s-au simtit discriminati de personalul turc in raport cu turistii rusii, lucru care nu mi s-a intamplat pana acum, acum m-am lovit si eu de acest aspect. Ok, mi-a explicat tipa ca intrarea se face la ora 14.00, conform regulilor si ca pana atunci vom primi bratari si putem folosi facilitatile hotelului fara probleme (adica suntem de-ai casei). Iarasi nu mi s-a parut ceva anormal, in fond si la urma urmei, acestea sunt regulile, pe care le stiam foarte bine (check in-ul se face la ora 14.00, check out-ul la ora 12.00). Am mers sa inspectam putin resortul si sa ne familiarizam cu diversele facilitati, iar camera am primit-o la ora 14.00.

Resortul este un resort destul de vechi, nu a mai fost renovat de destul de mult timp (lucru pe care iarasi il stiam). Mi-au placut foarte mult casutele cochete si curate precum si aleile, superbe cu verdeata si de asemenea curate. Asadar ca si caldiri, locatie, aspect exterior a fost foarte bine.

Camera a fost una standard, asa am optat si am primit una standard. Acum au re-inceput nervii si dezamagirile.

Belyy boy-ul care m-a ajutat cu bagajele, dupa ce mi-a urcat bagajele in camera se uita ca dobitocul la mine, ranjind si cerand bacsis. I-am dat un euro, mai mult ca sa nu-i mai vad mutra.

Camera este celebra camera standard a resorturilor turcesti cu un pat matrimonial dublu si unul de o persoana. Mobila veche (dar nu asta a fost deranjant, nu sunt genul care atunci cand merg in sejur am pretentia sa am mobila de ultima moda, mai ales ca stiam ca resortul este mai vechi). In perdeaua care atarna, era o gaura cam de 6-7 cm diametru (imi pare rau ca nu am pozat-o). Cea mai mare dezamgire a fost urmatoarea: aerul conditionat, unul destul de vechi si zgomotos era pozitionat deasupra paturilor si batea direct catre paturi. Se pornea de la un buton (o sa vi-l arat in poze), aflat in perete, se regla tot de acolo ca si putere de suflare (treapta 1,2, sau 3) dar evident ca sufla la fel indiferent pe ce treapta era si nu i se putea regla directia in care sa sufle, asa incat aerul venera direct catre paturi (daca doreai cu el pornit catre tine, erai varza in 15 minute, mai ales ca aveam si un copil mic dupa mine). M-am uitat ca tampitu', vreo 10 minute dupa telecomanda, poate sunt prea stresat si n-o gasesc. Am zis "bai, astia au uitat sa-mi dea telecomanda". Am sunat la receptie si am spus ca la camera mea au uitat sa-mi dea telecomanda. Mi-a raspuns vocea acra, destul de aroganta si intepata "nu aveti nevoie de telecomanda, aerul se porneste si se opreste din perete". Cu alte cuvinte "bai, dar tampit mai esti, nu vezi ca n-ai nevoie de telecomanda? ". Daca il opreai era groaznic de cald si nu puteai dormi. Paradoxul este la aceasta camera, ca prin pozitionarea extrem de proasta a AC-ului, nu se facea suficienta racoare in restul camerei, in schimb batea continuu in tine cat statea in pat. Plus ca urla ca un tractor. M-am dus plin de nervi la receptie sa-i explic acolo cretinei situatia. Acolo, alt val de rusi, (parca se dadusera atunci drumul la granite si navalisera toti rusii in acel resort). Bineinteles, ca atentia tuturor receptionerelor era indreptata catre rusi, m-am strecurat la acritura care vorbea engleza (am constata ulterior ca doar 3 persoane vorbeau engleza de acolo, si erau pe ture diferite, asadar pe tura asta, doar acritura vobea engleza). Dupa vreo 10 minute de asteptare, a ajuns si la mine, i-am explicat ca vreau sa mi se schimbe camera, pentru ca nu-mi place aceasta din cauza aerului conditionat care bate continuu catre pat. Cretina a inteles ca vreau alta camera decat camera standard pentru care am platit si s-a arata destul de ofensata ca vreau o camera superioara. I-am explicat foarte clar, vreau o alta camera standard, nu vreau o camera superioara. Mi-a spus ca nu se poate, nu are alta camera disponibila si a plecat imediat sa se ocupe de rusi in continuare. Mi s-a parut o atitudine absolut incredibila si neadecvata pentru personalul unui hotel, fie ca este din Turica sau din alta tara. Am sunat reprezentanta tour operatorului si i-am explicat ei situatia cu lux de amanunte. Dupa o gramada de nervi, telefoane, in jurul orei 17.00 m-a sunat inapoi de la tour operator sa ma duc la receptie la o anumita persoana (o turcoaica) care stie situatia si ca se va rezolva. Am fost acolo, la persoana cu pricina si mi-a raspuns in engleza ei turceasca: "tomorow, 10 o'clock, change your room". Intr-adevar a doua zi, mi s-a schimbat camera cu una tip family. Am ramas cu un gust teribil de amar dupa acest incindent, am sunat inapoi la tour operator sa-i multumesc pentru ajutor, dar eu chiar vroiam o alta camera standar nu una tip family, iar "scandalul", era datorita aerului conditionat si in nici un caz datorita faptului ca vreau o camera superioara. Am lasat-o asa si am incercat sa-mi continui sejurul, venisem doar pentru relaxare dupa un an destul de greu si nu pentru a-mi face nervi.

Noua camera primita, avea singurul avantaj ca avand doua camere, puteai sta in cealata camera unde nu era aerul conditionat, dar avea dezavantajul ca era extrem de cald, aerul asa cum am spus, nu facea fata caldurii. Acelasi sistem, reglaj din perete fara telecomanda. Dar aici o alta problema cu camera. Camera comunica cu exteriorul, nu doar prin usa si ferestre, asa cum banuiti ci si prin niste respectabile crapaturi din usa (vreo 3 la numar), pe care o sa le vedeti in poza, de diverse dimensiuni. Oricum izolatia fonica a camerai si a casutelor era extrem de proasta, avea de suferit si izolatia termica, intra caldura pe acele crapaturi la greu. Trageti voi concluziile ce nota merita camera.

Am uitat sa mentionez: la receptie primiti pe langa bratari, carduri de intrare in camera, si niste carduri cu rolul de carduri de credit care functioneaza astfel: poti plati cu ele bauturile neincluse in AI, sau bauturile de dupa ora 23.00 si decontul se face la plecare.

Mancarea si bauturile: aici iarasi o intreaga poveste. Eu am avut UAI atat in contractul cu agentia din tara cat si pe vaucer. Dar agentia mea din tara nu avea voie sa ia de la acel tour operator, pentru acest hotel decat AI, lucru cu care eu m-am dumirit abia dupa 4 zile (vorba sotiei, in primele 3 zile am fost ocupat sa ma cert cu ei pentru camere). Asadar primele 4 zile am avut AI, iar restul zilelor UAI (bineinteles iarasi dupa un scandal monstru si nervi, de data asta cu agentia din tara si tour operatorul). Nu mai descriu scandalul, pentru ca nu vreau sa lungesc excesiv review-ul. Dar, ehehee? Cine mai era ca mine? Am avut si AI si UAI si toate astea intr-un singur sejur (mai radem, ce naiba sa mai facem?). All inclusive-ul lor este un jalnic all inclusive bulgaresc, cu singura diferenta ca berea servita, Efes este mai buna decat cea bulgareasca. Mancarea era ok, ma refer la felurile principale, aveai ce alege si nu plecai niciodata flamand. M-au deranjat teribil de mult imensele (chiar erau imense) cozi care se formau atunci cand vroiai sa iti iei gratar (fie de pui, fie de peste). Deci felurile principale, le-as acora nota 7 (datorita proastei organizari a servirii). La mic dejun aveau mezeluri, branza, cascaval, masline, clatite, uneori placinta cu carne, iar la omleta, iarasi cozi, cozi si iarasi cozi (o sa le vedeti in poze). Partea de prajituri jalnica, le-as acorda aici -1 daca s-ar putea (recunosc eu sunt un impatimit al prajiturilor). Niste chestii, putine la numar, spoite strident cu crema si gelatinasi niste toturi care aratau indoielnic. Intr-o singura seara, au servit o execelemta prajitura cu mure, din care am avut norocul sa iau doua felii pentru ca m-am nimerit acolo cand aduceau, tava. S-a evaporat in 2 minute si n-au mai aduc alta.

Bauturile: jalnice. Sucuri doar la dozator si de o calitate extrem de proasta. Berea efes, ok, vinul alb o bajocura, vinul rosu, foarte prost, vinul rose, cel mai ok. Mai aveau in all inclusive un cognac care duhnea groaznic a alcool de proasta calitate, vodka din care beau rusii si rusoaicele pana cadeau si gin tonic (era ok). La UAI, mai aveai un whisky (acceptabil spre slab) si coctailuri (daca nimerai cativa chelneri amabili, aveau si asa ceva, erau bune). La UAI, mai aveai si fresh-uri, care se serveau numai la barul de la piscina.

Marea tampenie era alta si aici: whisky si cocktailuri, desi aveai UAI nu se serveau nici la restaurantul principal si nici la barul de la plaja (inexplicabil), s-or fi gandit la sanatatea noasta, daca bei tarie la plaja iti face rau, buni baieti.

Vreau sa va mai spun referitor la bauturi ca acest resort nu beneficiaza de minibar (nici macar o stical cu apa nu ai in frigiderul din camera). Nu inteleg de ce naiba au mai pus mese la terasele camerelor. Ce sa bei cand stai acolo? Apa plata care sa o cari cu tine de la barul receptiei? Jalnic

Am intalnit vreo 2 chelneri destul de amabili, care se chinuiau saracii sa vorbeasca doua vorbe in engleza (dar se vedea ca sunt ok_, i-am recompensat cu cate 2 euro (erai rare asemenea persoanje)

Plaja si piscinele: plaja este de departe cea mai frumoasa vazuta de mine in Turcia, nisipoasa, nisip fin, intrare lina in apa, exelenta. Dar, sezlonguri extrem de putine comparativ cu numarul de turisti al hotelului, la orele 10.00 era o intreaga aventura sa gasesti 2 sezlonguri libere. In plus de asta, sezlongurile era pozitionate destul de departe de apa. M-am uitat putin la resorturile vecine, mai aveau inca 2 randuri de sezlonguri amplasate mai in fata fata de cele de la Golden Beach (se castigau astfel inca 20-30 metri catre apa). La barul de pe plaja, la orele pranzului, se formau cozi, personalul era complet depasit de situatie, nu faceau fata . Berea se servea in niste pahare de plastic extrem extrem de mici, trebuia sa-ti iei cel putin trei pahare de bere ca sa savurezi o bere ca lumea, iar daca mai roia si sotia un suc sau copilul, trebuia ori sa mai faci un drum, ori sa veniti cate doi. Jalnic.

Piscinele, erau ok, curate, bine intretinute, aveau fiecare barul lor.

Prosoapele de plaja: la sistemul AI platesti 10 euro depozit, si cate 1 euro/zi/prosop folosirea lui. Asadar pt 3 persoane, plateai 3 euro pe zi, inmultit cu 10 zile, 30 euro daca vroiai sa folosesti prosoapele lor (depozitul de 10 euro il primeai inapoi la plecare). La UAI, plateai depozit 10 euro, dar nu mai plateai taxa de 1 euro/zi. /prospop. Sincer, mi se pare o stupizenie fara margini: de mai trebuie sa platesti 1 euro/zi, daca oricum ai un depozit de 10 euro constituit?

Spectacolele de seara: jalnice. Teribil de plictisitoare, ma lua somnul la ele. Intr-o seara au prezentat un spectacol excelent, un muzical, "The Lion King", excelent ca si coregrafie, costumatie si interpetare si bineinteles in limba engleza. Evident ca nu a fost apreciat de rusi (ca ei daca nu aud ceva de haraso sau pasli, nu pricepe Ivan nimic). In rest penibili. Merita apreciate fetele care erau la miniclubul de copii, care erau acelasi cu cele de la mini disco, foarte vesele, volubile, amabile, draguta (cu vreo doua dintre ele m-as fi jucat eu, nu copiii). Si paradoxal, vorbeau engleza toate (unbelievable).

Aquapark-ul: era ok, curat bine, intretinut, 11 topogane de diverse marimi, in rest nimic spectaculos la el (difera de celelalte resorturi, doar prin numarul mai mare de topogane si prin faltul ca aveai niste colaci mari cu care sa te dai pe ele). La barul de aici, plateai bauturile daca aveai AI si le aveai gratis daca aveai UAI.

Turistii hotelului: in proportie de 90% rusi, cam 9% englezi, si restul alte natii. Rusii nu te deranjau ei insisi cu nimic, dar copiii lor, aoleu, nu faceau altceva decat sa urle, sa tipe si sa-ti sara in cap prin piscine (vorba lui Rentea "niste ciudati"). Nu vreau sa fiu inteles gresit, iubesc enorm copiii, am si eu copil, dr cei ai rusilor intreceau masura cu mult. Sub camera mea, era o familie de rusi al caror bebelus, plangea din 12 ore, vreo 10. Stau si ma intreb: ce naiba pazeau parintii aia cretini de il lasau sa urle in asemenea hal? Era clar ca saracul bebelus era deranjat de ceva sau cineva. La un moment dat am vrut sa ma duc sa ma ocup eu de el (ma gandeam sa-i duc cateva medicamente ca o fi bolnav saracul).

Ca sa mai glumim putin: nici rusoaicele de aici parca nu erau "bunaciuni" ca prin alte resorturi pe unde am umblat. Erau in mare parte niste "babuska" cu nepoteii dupa ei, iar pe finalul sejurului au aparut niste exemplare mai acceptabile (una o sa v-o prezint in poze sa va delectati si voi).

Vremea excelenta in Side, la inceputul lunii septembrie, apa calda. In ultimele 2 zile, apa marii s-a racit brusc. Recomand ca daca luati sejur in septembrie, acesta sa fie totusi pana pe 15 septembrie.

Ca si concluzii: nu se compara nici pe departe cu Palm Wings din Didim (Palm Wings-ul este mult superior), iar cu Papillon Belvil nici nu poate exista grad de comparatie (este la ani lumina distanta). Ies din calcul Cornelia si Calista (resorturi pe care le-am vizitat fugitiv, lucru ce l-am descris in review-ul de la Belvil din 2011), pentru ca acestea sunt din alta clasa. Mai vreau sa fac mentiunea sa singura camera de 5 stele pe care am intalnit-o pana acum a fost la Saint Thomas din Duni.

Ce consider eu ca ar mai fi util pentru cititori: hotelul este fratele resortului Golden Coast (fac parte din acelasi lant). Acesta din urma se afla, langa Golden Beach si arata de-a dreptul excelent comparativ cu Golden Beach. Aveai posibilitatea sa-l vizitezi oricand dar nu puteai face consumatie acolo. Cei care erau cazati la Golden Coast puteau folosi in schimb facilitatile Golden Beach. Plimbandu-ma prin Golden Coast, am avut sansa sa vad o camera standard (tocmai faceau curatenie acolo femile de serviciu). Camera arata excelent, mobila noua, mocheta pe jos, aerul conditionat pozitionat excelent (cu telecomanda-sic). Totul, dar absolut totul este superior la Golden Coast. V-as putea spune mai multe si depsre Golden Coast, dar ii las pe turistii care au fost acolo sa se exprime, oricum ca o parere personala si recomandare: ocoliti Golden Beach iar daca sunteti impatimiti ai acestui lant alegeti Golden Coast si nu veti regreta. Super resort (golden Coast)

Conform obiceiului de anul trecut, m-am plimbat si aici pe plaja in ambele directii sa inspectez hotelurile. Nu am reusit decat sa vizitez extrrem de putin din ele, pentru ca spre deosebire de Belek, aici toti aveau bratari la maini. Imediat lanag Golden Beach, catre Side, de afla Golden Coast de care v-am spus, apoi Orfeu si Sural (sper sa fi retinut ordinea exacta). Toate arata mult, mult mai bine decat Golden Beach. Se vedea putin mai incolo, celebrul Royal Alhambra (am fost evident si acolo dar nu am intrat). Un resort impunator, extraodinar, care emana lux (gasiti review-uri de la turisti pe AFA). Mai bine nu-l mai vizitam, pentru ca la alagerea sejurului, o agentie din Craiova, mi-a oferit la absolut acelasi pret la la Golden Beach, un sejur la Royal Alhambra in aceeasi perioada. Proasta inspiratie a facut sa aleg inadecvat de data aceasta.

Pe final: nu recomand acest resort sub nici o forma, nu va avea niciodata 5 stele, ii acord cu maxima indulgenta 3 stele cu plus. Si ca o recomandare personala: cand alegeti sejurul in functie de impresiile de pe acest site: incercati sa va orientati catre hoteluri care au postate mai mult de 5 impresii din care macar doua de data mai recenta. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, fiecare are dreptul la o opinie, respect opinia fiecarui turist, iar fiecare vede lucrurile in felul sau, fiecare are anumite asteptari. Totodata daca ati folosit resorturi din clasa superioara (gen Cornelia, Calista, Delphin-nu este cazul meu, am vizitat fugitiv doar doua dintre ele), sau medie (Papillon), mentineti sejururile pe aceeasi linie (daca va permiteti), altfel veti fi dezamgiti.

Voi posta si poze, daca mi-a scpat ceva sau daca veti nelamuriri sau corectii la impresiile mele, va astept cu mare placere si promit sa raspund la fiecare in parte.

Am mai facut o excurise excelenta pe raul Manavgat (sper sa-mi fac timp sa scriu despre ea pentru ca fost extrem de interesanta)


[fb]
---
Trimis de dandulea in 17.09.12 20:51:16
Validat / Publicat: 18.09.12 06:31:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Duni (Saint Thomas)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 10967 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dandulea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P19 o vedere draguta asupra restaurantului principal, la ceas de seara
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16849 PMA (din 18 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    iulian68
    [18.09.12 07:52:18]
    »

    @dandulea, citind cele doua review-uri, cred ca hotelul asta se afla in lumi paralele, altfel nu-mi explic inadvertentele! In afara de numele locatiei, altceva nu mai seamana! De ce oare, si ce sa creada cititorii, bineinteles, cei care nu pot face diferenta 'experientei' autorilor! De la mine ai un vot si compasiune pt niste bani aruncati si mai ales pt nervii acumulati...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danduleaAUTOR REVIEW
    [18.09.12 15:46:13]
    »

    @iulian68: salut Iulian si multumesc pentru vot!

    Intr-adevar si mie mi s-a parut frapanta diferenta dintre cele doua resorturi. Golden Coast este un resort renovat si ingrijit, unul modern. La Golden Beach, nu au investit nimic de foarte multa vreme.

    Pe mine, pe langa incidentul neplacut cu camera, m-au deranjat serviciile de proasta calitate, all inclusive-ul si ultra all inclusive-ul destul de saracacios.

    Iar referitor la preenta rusilor, asta este, sunt majoritari peste tot in Turcia si va trebui sa ne obisnuim cu acest aspect cei care calatorim pe acolo.

    Deranjant a fost modul diferit de tratare al personalului, in special a celui de la receptie. La Belvil nu am intalnit asa ceva, dupa cum nu am intalnit nici macar o singura data coada. Se formasera odata vreo 5 persoane la un gratar, iar turcul (managerul adjunct) care supraveghea permanent sala de mese, a facut un semn si imediat s-a mai deschis o plita pentru gratar. Impecabil...

    pana la urma asa cum am spus, opiniile noastre pot fi si ele subiective si putem vedea lucrurile diferit. Dupa cum ai observat alti cititori, cei care au postat inaintea mea, s-au simtit ok acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [18.09.12 18:26:50]
    »

    @dandulea: Eu nu am scris decat un review din Turcia, pt ca a fost cel mai recent, 2010. Insa am mai fost la Phaselis Princess, si la Ofo, in Antalya. Exact acelasi lcru s-a intamplat la toate cele trei locatii, si anume invazie de rusi!

    Singura diferenta a fost ca nicaieri nu s-au facut diferente. Si gandeste-te cum era cand te duceai si spuneai la bar " may I have a scotch, please" si te trezeai instantaneu cu un turist care, cu o fata numai zambet intreba: " hei, you're Britt? "

    Si tot sejurul gastile erau doua, si anume rusii si aliatii!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danduleaAUTOR REVIEW
    [18.09.12 18:32:48]
    »

    @iulian68: eu am trecut peste acest aspect, ma obisnuisem ca de fiecare data cand ceream ceva in engleza, sa mi se raspunda in rusa, eram nevoit sa repet, iar uneori sa le arat ce vroiam. La final a fost o faza tare comico-tragica, caram de zor bagajele sa plec (trebuia sa ma ia microbuzul pt a ma duce la avion) si m-am intalnit cu o tipa de la agentie de turism destinata rusilor care m-a abordat in rusa evident... am tipat la ea "english", de a inghetat. Ma saturasem de atata davai si haraso si pasli... nevasta-mea era in spatele meu si a vazut ce mutra de speriata facuse aia.

    Asa cum am spus, sunt peste tot, trebuie sa ne obisnuim, dar cand te trateaza diferit e cam suparator. In alte parti, nu am simtit aceasta diferentiere, la Belvil de ex, tipa de la public relations, statea cate 10 min de vorba cu mine sa-mi explica cate ceva cand aveam cate o nelamurire, glumea, zambea in permanenta, basca ca imi vorbea intr-o engleza ireprosabila

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    danamandache
    [19.09.12 11:48:42]
    »

    un review excelent scris ai un vot de la mine

    sper sa ai vacante mult mai placute pe viitor!!!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danamandache, dandulea, iulian68
    Alte impresii din această RUBRICĂVonresort Golden Beach Resort HV1 [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060074090957642 sec
    ecranul dvs: 1 x 1