ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 07.09.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Slab fata de hotelurile din Lara vizitate anterior

TIPĂREȘTE

Salut,

Tocmai ne-am intors din vacanta petrecuta la acest hotel si am tinut neaparat sa scriu acest review pt ca unul din motivele pt care am ales acest hotel a fost clasamentul hotelurilor din Lara de pe acest site. In anii anteriori am mai fost la Fame Residence Lara si la Delphin Palace DeLux Lara si conform clasamentului de aici trebuia sa fie o experienta intre cele doua. Din pacate nu a fost deloc asa, Miracle fiind de departe cel mai slab.

Cazarea s-a facut repede si bine (am mai fost cu o familie si am cerut camere alaturate si ne-au dat fara probleme si fara bacsis). Zgomotul din camera la fel ca peste tot, si la fel ca peste tot la ora 12 se incheie. Curatenie in camera zilnica, schimbat prosoape zilnic, schimbat lenjerie pat copil odata pt ca era evident murdar, dar noua la parinti niciodata.

Activitati pe plaja si piscina slab fata de celelalte hoteluri, aici insistand mai mult sa-ti vanda bilete de bingo pt spectacolele din fiecarea seara.

Mancarea!!! Ca numar de feluri ffffff putine in comparatie cu celelalte, zilnic schimbau unul, maxim doua din felurile precedente si uneori gaseam multa mincare din zille anterioare (mai ales patiseria). Bucatarul, cel mai slab de pana acum, gustul mincarii lasand mult de dorit. Daca in primele zile am incercat diverse feluri, in ultimele zile am mincat doar gratar (nu prea poti gresi la gratar). Ca gaseai in rest in afara meselor erau si acelea prost facute si cu ingrediente ieftine (de exemplu, cartoful urias care la celelalte hoteluri se face cu unt si poti alege din vreo 10-15 ingrediente, aici se facea cu margarina si avea doar 6 ingrediente: porumb, un salam dezgustator, masline, cascaval, sfecla rosie si castravei murati).

Bauturile, erau incluse doar cele locale si acelea nu din cele mai bune pe care le gasesti in Turcia, iar cind cereai un cocktail din meniul lor chelnerii orii puneau ce le venea la mana, ori se uitau pe meniu la ingrediente :). Cel mai ciudat mi s-a parut ca la nici un bar nu aveau nimic rontait (o aluna, un pop-corn... nimic)

Internetul, era free doar in lobi si cum eram conectati citeva zeci de persoane, evident ca mergea jalnic. Oamenii, la fel ca peste tot, de toate natiile, unii cu mai mult bun simt, altii cu mai putin bun simt. Erau ca peste tot romani care ies in evidenta, dar la fel se intampla si cu alte natii (nu sintem mai prejos decit altii cu nimic)

Cred ca daca ar fi fost sa fie prima vacanta in Turcia, am fi fost multumiti, dar find a treia experinta si fiind si acest clasament care scoate Miracle inaintea lui Fame, pot spune ca sint ffff dezamagit, pt ca sint incomparabile la calitate. Iar raportul calitate- pret! Ufff... Pai Fame era la acelasi pret, iar Delphin cu ~ 5-10% mai scump. Daca raman in continuare aceleadi diferente de pret, data viitoare voi alege categoric un Delphin din cele trei si nu voi mai face incercari.

O diferenta procentuala de pret asa de mica merita efortul.


[fb]
---
Trimis de brianaotilia in 07.09.12 12:11:09
Validat / Publicat: 07.09.12 13:22:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara, Fame residence si Delphin Palace
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3843 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (brianaotilia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.09.12 13:52:41]
    »

    In anii anteriori am mai fost la Fame Residence Lara si la Delphin Palace DeLux Lara si conform clasamentului de aici trebuia sa fie o experienta intre cele doua.

    Clasamentele de pe site-urile turistice nu trebuie citite in modul 'hotelul X este mai bun decat hotelul Y'. Pozitiile ocupate in aceste clasamente NU reflecta valoarea sau calitatea absoluta a unui hotel, ci satisfactia pe care o ofera clientilor sai - mai precis categoriei de turisti careia i se adreseaza.

    Tripadvisor de exemplu greseste scriind ca un hotel este 'al X-lea' din Antalya. Asemenea comparatii nu se pot face decat intre hoteluri din aceeasi clasa (din aceeasi gama de preturi).

    Asa cum la masini nu veti gasi niciodata clasamente intitulate 'cele mai bune masini din lume' - ci doar 'cele mai bune masini din clasa X (de exemplu clasa medie, clasa compacta, clasa mica, clasa Premium etc)', tot asa nu trebuie sa comparati mere cu pere din punct de vedere a satisfactiei. Si cu atat mai putin din punct de vedere al calitati intrinseci 'rezultate', cica, din clasamentul gradelor de satisfactie.

    Satifactia trebuie intotdeauna ponderata cu raportul de preturi dintre hoteluri.

    Pe romaneste: daca ati fost inainte la hoteluri din clasa X, nu alegeti niciodata hoteluri din clase (net) inferioare -- de pret, in primul rand -- doar pentru ca le vedeti (mai) apreciate pe site-urile de profil. Ele se adreseaza, de regula, unor *alte* categorii de turisti si aproape sigur va veti intoarce mai mult sau mai putin nemultumiti din vacanta!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    brianaotiliaAUTOR REVIEW
    [08.09.12 16:26:19]
    »

    @tm67bru: Salut. Cele 3 hoteluri se afla pe aceeasi strada, sint clasificate ca fiind de 5 stele si toate au regim UAI. Nu inteleg de ce nu pot fi comparate si nu se poate face un clasament intre ele!!! Stiu ca un logan nu poate fi comparat cu un mercedes, dar nici nu sint prezentate de producatori sau vanzatori ca fiind concurenti...

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [08.09.12 16:47:13]
    »

    @brianaotilia: da, e tare pacatoasa clasificare pe stele in Turcia.

    In mod normal, clasele de care vorbeam mai sus ar trebui sa fie distinse pe baza numarului de stele -- in Europa Vestica, de exemplu, acest criteriu functioneaza fara cusur. Acolo 3 stele inseamna exact ce intelege oricine prin '3 stele', la orice hotel care primeste aceasta clasificare.

    In lumea balcanica si in Turcia, Egipt etc - sistemul de clasificare e diferit, fiind bazat pe alte criterii si, in plus, e aplicat si destul de 'dupa ureche'; in Turcia si Egipt toti vor sa primeasca 5 stele si pana la urma fac cumva si le primesc - asta si pentru ca sistemul de clasificare e foarte lax.

    Ce putem face in aceasta situatie, cum sa distingem intre hoteluri - cu acelasi numar de stele, dar de calitati diferite? Cum sa alegem corect?

    Singurul criteriu de care putem sa ne folosim e pretul. Ati observat prea bine, cred cu totii, diferentele de pret dintre hotelurile de 5 stele din Turcia - de la 300-400 euro / persoana / 7 zile pana la 1.500 (si chiar ma mult!) euro / pers / sejur. Comparati - si alegeti - hoteluri cu preturi din aceeasi gama. Ma repet - pentru ca e important: nu alegeti hoteluri cu pretul mult mai mic decat cel la care ati stat anii trecuti (chiar daca nr de stele e acelasi) - riscul dezamagirii e mare! (f. putini sunt in stare sa-si ajusteze asteptarile in mod corespunzator - e omenesc).

    Atentie insa: nu comparati hoteluri de cu aceleasi preturi din statiuni diferite. O comparatie corecta se poate face doar intre hoteluri din aceeasi gama de pret si din aceeasi statiune.

    Ganditi-va - cum ar fi daca ati lua hotelul X din Mamaia si l-ati muta peste noapte, cu o macara gigantica, in 2 Mai. Ar mai cere el acelasi pret / nopate? Bineinteles ca nu, l-ar cobori (destul de mult). Sau daca vreti, ganditi-va cat costa un litru de apa in oras si cat costa unul in desert

    dumi11
    [11.01.13 22:18:03]
    »

    Eu sunt de acord cu cel care a scris review-ul. Pe trip advisor Delphin si Miracle au acelasi numar de stele, sunt din aceeasi statiune, iar Miracle e cu 4 euro mai scump (pret de plecare). Comparatia mi se pare corecta. Fame insa, are un tarif de plecare la jumatate fara de celelalte 2. Este clar ca anul acesta voi alege tot Delphin.

    Multumesc pentru review.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    brianaotilia, dumi11
    Alte impresii din această RUBRICĂMiracle Resort Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033228874206543 sec
    ecranul dvs: 1 x 1